Jep zwak puntje van overeem.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:18 schreef slashdotter3 het volgende:
Uitstekende gameplan van Greg Jackson weer eens...
Overeem heeft zoveel energie verspild dat hij de 2e helft van ronde 1 al leeg was.
Er was hier iemand die beweerde dat hij HW kampioen kon worden, nope dus. Met zo'n bagger cardio kom je NOOOOOOOIT voorbij Velasquez
Lijkt me ook. Hij leek het in de eerste paar seconden al meteen te willen afmaken en daarna bleef er weinig over. Maar eigenlijk vond ik het ook tactisch niet goed gevochten van Overeem. Die voorwaartse trappen waren gewoon goed gecoördineerd, steeds weer en waren dus gewoon gevaarlijk. Waarom Overeem dan steeds naar voren komt, is onbegrijpelijk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:18 schreef slashdotter3 het volgende:
Uitstekende gameplan van Greg Jackson weer eens...
Overeem heeft zoveel energie verspild dat hij de 2e helft van ronde 1 al leeg was.
Er was hier iemand die beweerde dat hij HW kampioen kon worden, nope dus. Met zo'n bagger cardio kom je NOOOOOOOIT voorbij Velasquez
Dit gaat hem inderdaad serieus pijn doen in de mogelijkheid om getekend te worden voor gevechten. Hij moet een goede tegenstander krijgen, en daar van winnen. Ik vond hem er sowieso slecht uit zien, fysiek. Zal ook wel de nodige geruchten voeden over zijn oude fysiek.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:19 schreef Trekrecord het volgende:
Ja, dat was ik. Maar dit was het voor The Reem.
Hij is uitgespeeld op serieus niveau. Hij zag er zo slecht uit...
Na een halve ronde was 'ie leeg
Werdum zal toch wel eerst een shot krijgen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:19 schreef Hooidraad het volgende:
Geef Browne een rematch met Bigfoot en als hij wint een title shot.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:23 schreef Fenomeno het volgende:
Hopen maar dat Shogun Chael gaat slopen anders is het echt een kutnacht.
O ja, die is er natuurlijk ook nog. Werdum vs. Browne dan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Werdum zal toch wel eerst een shot krijgen?
Ja en zijn tegenstander had het helaas door.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:30 schreef slashdotter3 het volgende:
Overeem heeft gewoon een zwakke plek die niet gefixed kan worden. Mike als coach nemen was niet de juiste oplossing.
Hij is de beste refquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:32 schreef slashdotter3 het volgende:
Herb Dean mag weer eens de belangrijkste partij doen, lucky bastard
Z'n keuze voor de Blackzillians was al niet een gelukkige keuze. En na z'n verlies tegen Bigfoot zocht hij herstel bij z'n oude vertrouwde coach. Hij is nooit all-in gegaan met z'n avontuur in Amerika. Dan had hij bij één van de gelouterde, typisch Amerikaanse camps moeten gaan en idd aan z'n wrestling en cardio moeten werken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:26 schreef slashdotter3 het volgende:
Mike Passenier is een uitstekende standup trainer maar was dat wel wat Overeem nodig had?
Overeem z'n standup is prima, het is z'n cardio wat verbeterd moet worden.
Ik had gelezen dat wrestling hetgeen is wat het meest aan je cardio werkt, dan is Mike als coach niet de juiste keuze.
Precies! En al die spieren vreten gewoon energie, Daar moet hij ook mee kappen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Z'n keuze voor de Blackzillians was al niet een gelukkige keuze. En na z'n verlies tegen Bigfoot zocht hij herstel bij z'n oude vertrouwde coach. Hij is nooit all-in gegaan met z'n avontuur in Amerika. Dan had hij bij één van de gelouterde, typisch Amerikaanse camps moeten gaan en idd aan z'n wrestling en cardio moeten werken.
5 rondes in dit tempo gaat Shogun niet overleven idd.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:35 schreef Hooidraad het volgende:
Shogun gaat snel gassen als het nog een tijdje zo doorgaat.
Minus de triangle.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:37 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
5 rondes in dit tempo gaat Shogun niet overleven idd.
Ik zie een herhaling van Sonnen vs Silva 1 aankomen.
Maar je moet altijd een goede cardio hebben als je meerdere ronden op tempo wil kunnen vechten. Dat is in het staande gevecht net zo goed zo. Ik weet niet wat de reden is dat hij naar Passenier terug is gegaan, maar feit is dat hij op een manier uitgeschakeld is die de gemiddelde topper onder de staande vechters niet overkomt. Dat was gewoon Overeem die zijn eigen ding deed en op impuls vocht, en dus niets te maken met de tekortkomingen van het staande vechten. In tegendeel, dit was juist waar je met goede training in het staande gevecht op voorbereid moet zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:26 schreef slashdotter3 het volgende:
Mike Passenier is een uitstekende standup trainer maar was dat wel wat Overeem nodig had?
Overeem z'n standup is prima, het is z'n cardio wat verbeterd moet worden.
Ik had gelezen dat wrestling hetgeen is wat het meest aan je cardio werkt, dan is Mike als coach niet de juiste keuze.
ftfyquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:43 schreef Fanta-stick het volgende:
didn't know they could stack up shit crap so high''
Laten we onszelf in slaap gaan huilen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Hooidraad ik word emotioneel man.
Morgen kussensloop verschonen wat jij?quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we onszelf in slaap gaan huilen.
Compleet nieuw bed aanschaffen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 05:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Morgen kussensloop verschonen wat jij?
Browne is trouwens 2.01 dus 6 cm langer. Om dat lengte verschil te compenseren moet je snel zijn maar dat was Overeem op dat punt niet meer.quote:Op zondag 18 augustus 2013 05:15 schreef Hooidraad het volgende:
Gevecht nog een keer gekeken. Wat was je dichtbij, Cees.
Daarna frontkick na frontkick van Browne, die laatste had hij gewoon moeten zien aankomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit vooral, gelukkig zijn er nogsteeds gasten waar ik een zwak heb zoals Rousimar Palhares, Chael Sonnen en Hector Lombard...quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:13 schreef McNulty het volgende:
Jammer van The Reem. Hij is toch wel de vechter waar ik het meest mee meeleef wanneer hij in cage staat. Kan me nog als gisteren herinneren hoe ik door mijn huis liep te springen toen hij Lesnar tot moes had geslagen. Hoe tijden kunnen veranderen.
Goeie vechter. Maar inderdaad vervelend buiten de kooi. Lijkt me het type die vroeg of laat tegen allerlei persoonlijke problemen aanloopt. Hij komt niet zo stabiel over.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
Die Connorirritante kerel, praat ook vaag
Eerst maar eens afwachten wat de dopingtests gaan zijn, die Browne lijkt mij wel een smoker.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:52 schreef Lesnar het volgende:
Nog 1 partij en het is voorbij met Overeem. Hij is veeeel slechter dan ik dacht dat hij was. Geen kampioensmateriaal. Binnen halve ronde al gassed, terwijl hij 10kg minder spiermassa heeft. Laatste pot tegen Struve, lijkt mij wel wat.
lol een failed drug test vanwege marihuana doet niets af van het gevecht voor de fans en ik denk ook niet voor de UFC.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten wat de dopingtests gaan zijn, die Browne lijkt mij wel een smoker.
weer lekker op vakantie net als na zijn vorige loss.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:23 schreef THEFXR het volgende:
Cees boeit het niet meer, zoals ik zie op zijn twitter.
nah, het maakt niet uit welke trainer of team, no chin and gastank as always.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:44 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
weer lekker op vakantie net als na zijn vorige loss.
Kerel had gewoon bij een echt amerikaans team moeten gaan zitten. Aan zijn worstelen en cardio werken. Maar nee hij herhaalt steeds hetzelfde trucje en denkt ook nog steeds dat hij dezelfde handschoenen heeft als in K1.
wat heeft hij dan gedaan de laatste jaren? op het strand gelegenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:52 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Die gastank kan je gewoon trainen.
Blijkbaar iets teveel toch? Of hij heeft echt iets want het is niet normaal dat je na 3 minuten compleet kapot bent.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat heeft hij dan gedaan de laatste jaren? op het strand gelegen
tegen brock liep hij ook al te hijgen als een buffel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:39 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Blijkbaar iets teveel toch? Of hij heeft echt iets want het is niet normaal dat je na 3 minuten compleet kapot bent.
Je sig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je staat alweer op kop trouwens![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:39 schreef Opgezwollenlever het volgende:
...na 3 minuten compleet kapot bent.
Dat is nou ook weer overdreven, hij had nog prima een ronde meegekund.quote:
Het stomme is wel dat Travis die kick misschien al 10x van te voren geprobeerd had.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
Dat is nou ook weer overdreven, hij had nog prima een ronde meegekund.
Hij probeerde de fight vroeg te finishen en stopte al zijn energie in die flurry. Browne stond toch weer op en dan is het niet zo vreemd dat Cees even moet terugschakelen. Aangezien hij zoveel spiermassa bij zich draagt geloof ik niet dat zijn cardio ooit beter zal worden dan dit. Net als z'n chin.
We hebben eindelijk iemand die reageert vanuit verstand en niet vanuit emotie.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
Dat is nou ook weer overdreven, hij had nog prima een ronde meegekund.
Hij probeerde de fight vroeg te finishen en stopte al zijn energie in die flurry. Browne stond toch weer op en dan is het niet zo vreemd dat Cees even moet terugschakelen. Aangezien hij zoveel spiermassa bij zich draagt geloof ik niet dat zijn cardio ooit beter zal worden dan dit. Net als z'n chin.
Inderdaad, het leken ook meer trappen uit wanhoop en die had nooit vol op z'n kin terecht mogen komen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:13 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Het stomme is wel dat Travis die kick misschien al 10x van te voren geprobeerd had.
Na 2x moet je toch snappen dat hij je een front kick tegen je bakkes wil geven.
Precies, echt idioot.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Inderdaad, het leken ook meer trappen uit wanhoop en die had nooit vol op z'n kin terecht mogen komen.
Die gast heeft naar eigen zeggen vier maanden lopen trainen voor dit gevecht. Mag hij dan even een vakantie nemen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tegen brock liep hij ook al te hijgen als een buffel.
en hij houdt meer vakantie dan hij traint, gewoon bezig de fans uit te melken.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je sig.I was a bit scared homie anders had hij nu een kut ava gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je staat alweer op kop trouwens![]()
Couda wouda shoudaquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I was a bit scared homie anders had hij nu een kut ava gehad
Ik zou haar sowieso doen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:22 schreef McNulty het volgende:
Cees is zo'n baas dat zelfs Rhonda er lekker uitziet naast hem.
[ afbeelding ]
Iemand die weet hoeveel fights hij op zijn contract heeft?quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:43 schreef Lesnar het volgende:
Reem heeft het achteraf gewoon slim gespeeld. Veel hype rond zijn persoon gecreeerd en vervolgens flink cashen met een dik contract bij de UFC. Het probleem is dat iedereen inclusief reem zelf is gaan geloven in die hype. Reem in de UFC 1-3, na zijn laatste partij tegen Struve/Barry zal hij gecut worden.
na bigfoot en zijn blessure ook al vakantiequote:Op zondag 18 augustus 2013 22:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Die gast heeft naar eigen zeggen vier maanden lopen trainen voor dit gevecht. Mag hij dan even een vakantie nemen?
"Onzin.. heeft hij helemaal niet nodig om aggresief te zijn"quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:10 schreef THEFXR het volgende:
gaat lekker bij Mike
http://www.crimesite.nl/nieuws/mensen/26921-dopingbijbadr
Glory een optie? Die titel heeft hij ook nog niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:03 schreef Fenomeno het volgende:
Zou me niks verbazen als hij stopt eigenlijk.
We hebben helemaal geen goede MMA vechters Struve, Reem en Kuiper hebben allemaal geen niveauquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:57 schreef incognitoomuch het volgende:
Cees denkt dat hij kickbox handschoenen aanheeft en daarom die frontkick wel kon blokken..
Ik baalde als een stekker... Voor mij voelde het als een Main event die keihard door het toilet werd geflushed.
We hebben al zo weinig goeie MMA vechters uit ons koude kikkerlandje... En nu wederom een teleurstelling...
Ik zeg Overeem moet gewoon zo snel mogelijk aan de bak. Slijmen bij ome Dana om nog voor het eind van dit jaar een nieuw gevecht te krijgen. En anders gewoon zijn spullen pakken en zo snel mogelijk aangeven dat hij stopt bij de UFC.
Maar dat is natuurlijk aan de UFC zelf die het zelf beslissen.
Spong doet het voorlopig slimmer, tegen wat onbekende geld binnen harken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We hebben helemaal geen goede MMA vechters Struve, Reem en Kuiper hebben allemaal geen niveau
Bruce Guidon.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:12 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat ze Cees gaan cutten.
Wie zien jullie het liefst als volgende matchup?
Pat Barry
Roy Nelson
Stipe Miocic
Mark Hunt...?
Dat zou wel kunnen ja, kan ie het gebrek aan chin wat beter opvangen met defence achter grote handschoenen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Glory een optie? Die titel heeft hij ook nog niet.
Grapjas.quote:
Iedereen in de HW divisie kan elkaar knokkie slaanquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:23 schreef Fenomeno het volgende:
Hunt en Nelson zouden hem ook KO slaan denk ik..
Dan een andere zwaargewicht bij Glory om er in te komen, UFC moet hij gewoon opgeven.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:21 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Grapjas.
Guidon will fight Jahfarr Wilnis at Glory 10: Los Angeles - 2013 85kg Slam in Ontario, California, United States on September 28, 2013
Zolang hij nog UFC money krijgt zie ik geen reden voor Reem om te stoppen.quote:
Met de chin van Alistair hij alleen wat sneller dan gasten als Hunt en Fat Country helaasquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iedereen in de HW divisie kan elkaar knokkie slaan
Heeft niets met zijn chin te maken maar eerder met zijn octagon IQ.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:56 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Met de chin van Alistair hij alleen wat sneller dan gasten als Hunt en Fat Country helaas
Uit dat rijtje lijkt Miocic me een mooie optie. Een up-and-coming guy die met elk gevecht beter wordt en onlangs een grote overwinning heeft behaald, maar nog wel onder Browne zit qua ranking.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:12 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat ze Cees gaan cutten.
Wie zien jullie het liefst als volgende matchup?
Pat Barry
Roy Nelson
Stipe Miocic
Mark Hunt...?
Lauzon heeft wel wat krediet opgebouwd, het zou me verbazen als hij gecut wordt wanneer hij de volgende verliest.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:32 schreef incognitoomuch het volgende:
Laten we Lauzon ook niet vergeten.... Ook met 2 losses in a row. Volgende word ook een do- or die fight!
DENK je?quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:23 schreef Fenomeno het volgende:
Hunt en Nelson zouden hem ook KO slaan denk ik..
Heeft meer credits lijkt me. Als ze Dan Hardy al zo lang houden dan mag Lauzon er ook 6 verliezen lijkt me..quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:32 schreef incognitoomuch het volgende:
Laten we Lauzon ook niet vergeten.... Ook met 2 losses in a row. Volgende word ook een do- or die fight!
Nelson heeft een granieten kin. Als the reem weer zijn energie verspilt en Nelson blijft staan dan is er best een kans dat Nelson een granieten beuk landt. We hebben allemaal gezien hoe goed reem die kan hebben.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
DENK je?lol ..
Daar durf ik wel 100euro op te gooien.
Gast.. Big Country werd bruut mishandeld door JDS en bleef nog overeind en terug vechten. Reem gaat 100% knock out tegen hem.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:52 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Nelson heeft een granieten kin. Als the reem weer zijn energie verspilt en Nelson blijft staan dan is er best een kans dat Nelson een granieten beuk landt. We hebben allemaal gezien hoe goed reem die kan hebben.
Neemt niet weg dat reem het natuurlijk dik zou moeten winnen. Maar dat had hij de afgelopen 2 fights ook moeten doen.
The Prime is gone, hij wil nog wat cashen en dan kan hij stoppen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:52 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Nelson heeft een granieten kin. Als the reem weer zijn energie verspilt en Nelson blijft staan dan is er best een kans dat Nelson een granieten beuk landt. We hebben allemaal gezien hoe goed reem die kan hebben.
Neemt niet weg dat reem het natuurlijk dik zou moeten winnen. Maar dat had hij de afgelopen 2 fights ook moeten doen.
Mwa, weet niet of zijn prime gone is.. zou er ook bij kunnen zitten hoor maar gewoon een permanent lek en gebrek aan defensie in zijn MMA game lijkt het + kleine gastank.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
The Prime is gone, hij wil nog wat cashen en dan kan hij stoppen.
Gegard heeft het wel in zich om de top te bereiken mits hij heel blijft. En Michael Kuiper heb ik ook nog niet opgegeven.. hij is nog maar 24 en liet goede dingen zien de laatste 2 keer.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We hebben helemaal geen goede MMA vechters Struve, Reem en Kuiper hebben allemaal geen niveau
Gegard doet inderdaad weer goed zijn best maar heeft (naar mijn mening) een nogal ongeinteresseerde houding.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Gegard heeft het wel in zich om de top te bereiken mits hij heel blijft. En Michael Kuiper heb ik ook nog niet opgegeven.. hij is nog maar 24 en liet goede dingen zien de laatste 2 keer.
Z'n ongeïnteresseerde houding is inderdaad een vraagteken. Toen hij bij de UFC kwam gaf hij wel toe dat hij al jarenlang een beetje doelloos in Strikeforce gevochten heeft en de motivatie mistte, maar nu die in de UFC zit heeft hij weer uitzicht op de titel. Maar het is ook z'n persoonlijkheid denk ik.. laat weinig emotie zien voor, tijdens en na het gevecht... vergelijkbaar met Fedor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:04 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Gegard doet inderdaad weer goed zijn best maar heeft (naar mijn mening) een nogal ongeinteresseerde houding.
Misschien omdat hij de tegenstand in Strikeforce beneden zijn maat vond en misschien word dit nu anders in de UFC.
Michael Kuiper heb ik nog nooit zien vechten...?
Lol... Ik wil Overeem tegen Fedor zien vechten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:11 schreef Beach het volgende:
Ik wil Overeem wel tegen Coutoure zien vechten.
3 jaar geleden misschien. Mij boeit het geen fuck meer wat die twee doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:35 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Lol... Ik wil Overeem tegen Fedor zien vechten.
Bron?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 06:36 schreef Lesnar het volgende:
Carriere Struve waarschijnlijk over vanwege hartafwijking
Bloody Elbow. Officieel statement van zn manager. Kan ff niet quoten wegens mobiel. Godver, wat lelijk zeg. Dat is vast einde oefening ja.quote:
http://forums.sherdog.com(...)t-condition-2539507/quote:Op woensdag 21 augustus 2013 06:54 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Bloody Elbow. Officieel statement van zn manager. Kan ff niet quoten wegens mobiel. Godver, wat lelijk zeg. Dat is vast einde oefening ja.
In de statement staat juist niet einde carriëre. Maar misschien zijn ze te optimistisch en draait het daar wel op uit ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 06:36 schreef Lesnar het volgende:
Carriere Struve waarschijnlijk over vanwege hartafwijking
Staat dat er kansen zijn voor herstel, maar lijkt mij erg sterk. Het zou mij verbazen. Ik denk ook beter voor zijn gezondheid dat hij stopt. Hij heeft al veel braindamage opgelopen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
In de statement staat juist niet einde carriëre. Maar misschien zijn ze te optimistisch en draait het daar wel op uit ja.
En dit natuurlijk. Jammer!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:45 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik had hem nog wel graag zijn lange benen om Overeems nek willen zien sluiten.
Misschien wel ja. Ook al is het geen pannenkoek, op deze leeftijd al zoveel klappen gekregen als Struve is gewoon niet goed voor je gezondheid.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
Blessing in disguise misschien wel voor hem
Ik denk dat Dana ook niet het risico wil lopen, net zoals met Dan Hardyquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:20 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Staat dat er kansen zijn voor herstel, maar lijkt mij erg sterk. Het zou mij verbazen. Ik denk ook beter voor zijn gezondheid dat hij stopt. Hij heeft al veel braindamage opgelopen.
Is Kuiper ook al gecut, ik weet het even niet meer?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Weer een NLse UFC vechter minder![]()
Cees die gaat er na z'n volgende loss ook wel uit...
Houden we Mousasi over...
neequote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:23 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Is Kuiper ook al gecut, ik weet het even niet meer?
Je vergeet The Iron Lady.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Weer een NLse UFC vechter minder![]()
Cees die gaat er na z'n volgende loss ook wel uit...
Houden we Mousasi over...
Idd ja, die werd gecut van Strikeforce omdat UFC beef had met Golden Glory. Is dat gezeik nog niet voorbij?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wanneer kunnen we Marloes Coenen eigenlijk in de UFC verwachten?
Engeland heeft al behoorlijk wat vechters in de UFC gehad, mede dankzij TUF.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Oja Germaine de Randamie en Michael Kuiper.
Eigenlijk best wel impressive dat we als klein kikkerlandje met zoveel NLers in de UFC zitten.
Hoeveel hebben de andere EU landen die veel groter zijn zoals Spanje, Frankrijk, Duitsland, Engeland, Italie?
Ze verloor haar laatste gevecht kansloos dus dat zal niet veel indruk gemaakt hebben bij Danaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wanneer kunnen we Marloes Coenen eigenlijk in de UFC verwachten?
Of crossover partij op catchweight met Overeem. Zat nog wat beef tussen die twee, dus voorwaarde voor de nodige hype is aanwezig. Als Coenen de eerste 20 seconden kan overleven, maakt ze een kans.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ze verloor haar laatste gevecht kansloos dus dat zal niet veel indruk gemaakt hebben bij Dana
Zou wel een mooie toevoeging zijn aan de vrouwendivisie, moet ze wel de cut willen maken naar bantamweight.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:02 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Of crossover partij op catchweight met Overeem. Zat nog wat beef tussen die twee, dus voorwaarde voor de nodige hype is aanwezig. Als Coenen de eerste 20 seconden kan overleven, maakt ze een kans.
ff 40KG spieren erbij bulken voor Marloesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:02 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Of crossover partij op catchweight met Overeem. Zat nog wat beef tussen die twee, dus voorwaarde voor de nodige hype is aanwezig. Als Coenen de eerste 20 seconden kan overleven, maakt ze een kans.
Niet veel! Hier wat ik uit mijn hoofd weet:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoeveel hebben de andere EU landen die veel groter zijn zoals Spanje, Frankrijk, Duitsland, Engeland, Italie?
Hehe nice. Vond het wel sneu dat Marloes er zo vaak op terug moest komen in interviews etc. Terwijl Alistair maar 1x gesproken heeft over de breuk met GG.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:02 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Hij traint wel samen met Conor McGregorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bijna goed, hij komt uit IJsland.
Lol my badquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bijna goed, hij komt uit IJsland.
Ik, meest irritante commentator ever in welke sport dan ook.quote:
Ranallo en Schiavello op een gedeelde eerste plaats.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:33 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik, meest irritante commentator ever in welke sport dan ook.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:33 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:33 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Volgens mij was Schiavello een beetje voor Hari tegen Overeem, gelukkig maakte Schilt het af. The big kamush.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ranallo en Schiavello op een gedeelde eerste plaats.
Mooie baas die Ranalloquote:
Zou heel mooi zijn als dit doorgaatquote:Conor McGregor's fight camp issued a challenge to The Ultimate Fighter season 14 winner Diego Brandao on last night's episode of "UFC Tonight," saying they'd like to meet the Brazilian featherweight at UFC 168 for the end of the year show in Las Vegas.
Brandao, never one to turn down a challenge, told MMA Fighting earlier today that he'd be more than happy to oblige Mcgregor's request.
weet jij wat er gebeurt met je spiermassa als je lage testo hebt?quote:[imag]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op donderdag 22 augustus 2013 20:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat is niet de criteria voor trt.
ik word hier niet echt blij van.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:02 schreef Fyodor het volgende:
Lyoto Machida Moves to Middleweight, Faces Tim Kennedy at UFC Fight for the Troops 3
Machida naar Middleweight, was dat al voorbijgekomen?
twitter:TheNotoriousMMA twitterde op donderdag 22-08-2013 om 07:37:59Aldo-Safe. Mendes-135er. Lamas-Nobody cares. Cub-OLD. TKZ-Open. Edgar-135er. Siver-OLD. Poirier-PeaHead. Guida-Boring. Lentz-Boring. Koch-?. reageer retweet
bij normale waardes krijg je geen TRTquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Iemand die van nature een grote bouw heeft kan nog steeds onder de normale waarden vallen zonder dat dat hoeft te leiden tot extreem spiermassaverlies.
Niets lama. Ik interpreteerde jouw post verkeerd.quote:
zijn goed recht om ppv te vragen, white verdient er goed aan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:43 schreef slashdotter3 het volgende:
Dana White: Wanderlei Silva won't accept UFC's offer to fight Chael Sonnen
http://www.mmafighting.co(...)offer-to-fight-chael
======================
Wanderlei wilt een PPV cut, slimste manier om zonder gezichtsverlies Sonnen te ducken of iig een dikke payday eraan over te houden.
Vervelende vent begint het (nu al) te worden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:19 schreef Tazmaniac het volgende:
twitter:TheNotoriousMMA twitterde op donderdag 22-08-2013 om 07:37:59Aldo-Safe. Mendes-135er. Lamas-Nobody cares. Cub-OLD. TKZ-Open. Edgar-135er. Siver-OLD. Poirier-PeaHead. Guida-Boring. Lentz-Boring. Koch-?. reageer retweet
He used to fight for the fans...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:43 schreef slashdotter3 het volgende:
Dana White: Wanderlei Silva won't accept UFC's offer to fight Chael Sonnen
http://www.mmafighting.co(...)offer-to-fight-chael
======================
Wanderlei wilt een PPV cut, slimste manier om zonder gezichtsverlies Sonnen te ducken of iig een dikke payday eraan over te houden.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:39 schreef Disorder het volgende:
[..]
Vervelende vent begint het (nu al) te worden.
twitter:TheNotoriousMMA twitterde op donderdag 22-08-2013 om 21:09:48@DiegoSanchezUFC You're the fattest, sloppiest, slowest Martial Artist i've ever laid eyes on. I'd go upto 170 to whoop your fat ass. EASY. reageer retweet
Ik hoop dat Wanderlei ooit Sonnen eens lekker rear choked tot zijn oogballen eruit schieten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:50 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
He used to fight for the fans...
Alleen maar meer reden voor Sonnen om nog meer poep te praten.
Hij zit een beetje iedereen af te zeiken, waarom doen die gasten dat? Echt kinderachtig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:39 schreef Fenomeno het volgende:
Hopen dat ze Conor een wrestler geven volgend gevecht, dan damt ie wel in
Dat is de snelste manier om een title shot te krijgen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij zit een beetje iedereen af te zeiken, waarom doen die gasten dat? Echt kinderachtig.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat is de snelste manier om een title shot te krijgen.
Iedereen heeft wel een mening over potentiële tegenstanders maar velen houden het voor zich. Conor is er open over en hij steekt zijn opvattingen niet onder stoelen of banken. Dat bevalt mij wel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:39 schreef Disorder het volgende:
[..]
Vervelende vent begint het (nu al) te worden.
Het lukt best goed maar Sonnen is wel heel goed met zijn woorden. Ik was weer behoorlijk onder de indruk hoe scherp hij was bij de press conferenties. Conor was ook goed bezig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]..beetje zoals Sonnen ook heel de tijd zit te doen?
Mijn huidige favoriet. Ontzettend slimme en felle vechter. Goed ontwikkeld in alle elementen van de sport en buiten de kooi vrij van kapsones.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:54 schreef incognitoomuch het volgende:
Michael Mcdonald is compleet langs me heen gegaan... Maar wat kan die gast goed vechten zeg! En dat op 22 jarige leeftijd!
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:21 schreef Fenomeno het volgende:
Michael McD is een eindbaas ja![]()
Traint ook met z'n broer en z'n maat ergens in een schuur en als ie klaar is met trainen gaat hij in z'n schuur meubels maken
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:48 schreef Fenomeno het volgende:
McDonald vind ik zo'n eindbaas
Ipv in een gym met andere monsters traint ie met z'n broer en z'n maat in een lokale gym ergens, en als ie klaar is met trainen gaat ie in z'n schuur meubels maken
Awww yeah! Nog geen school dan gelukkig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:23 schreef THEFXR het volgende:
***************WARNING********************
HET VOLGENDE EVENT IS WOENSDAG 28 AUGUSTUS
http://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-condit-kampmann2
Que?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind het echt klinken als een taal voor een groep retards..
Zo'n strak pakje dat zelfs dit dikke mormel er nog enigzins leuk uitziet.quote:
Vind haar niet dik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo'n strak pakje dat zelfs dit dikke mormel er nog enigzins leuk uitziet.
Andressa Soaresquote:
Je wilt haar geven he!quote:
En vergeet zijn win tegen Kosh niet. Terechte match-up if you ask me!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:25 schreef Hooidraad het volgende:
Een paar aangekondigde fights:
Tom Watson vs. Alessio Sakara 26 okt
Rory MacDonald vs. Robbie Lawler 16 nov
Josh Koscheck vs. Tyron Woodley 16 nov
Rousimar Palhares vs. Mike Pierce 9 okt
Bradley Scott vs. Michael Kuiper 26 okt
Lawler schiet iedereen voorbij na zijn winst op Voelker, mag meteen tegen de #3 van de divisie.
Dana's personal toy, no way in hell.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:39 schreef Fenomeno het volgende:
Hopen dat ze Conor een wrestler geven volgend gevecht, dan damt ie wel in
Wanderlei is in for a rude awakening!quote:
quote:
quote:“At the moment, I didn’t really know what was going on, which was why I wasn’t trying to complain and raise a big fuss about it,” Miller told the Sherdog Radio Network’s “Beatdown” show. “After I heard the uproar from everybody else and then I went back and watched the fight, I was like, ‘Oh man.’ Not only do I feel I was wronged by the judges, I was really wronged [by] what happened [between] the first and the second round. You can’t get a two-minute recovery from a legal blow. You get one minute, period, and that’s it. If you don’t answer the bell, the fight’s over. You don’t get two minutes and seven seconds.”
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Haywire puts TUP'ers on notice, I'm here to take that belt!
[ afbeelding ]
Zijn beurs uit de kleedkamers?quote:
Dik?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo'n strak pakje dat zelfs dit dikke mormel er nog enigzins leuk uitziet.
gloeiende, pak maar in voor mijquote:Op zondag 25 augustus 2013 00:34 schreef samirz het volgende:
[..]
Dik?Ze ziet er uit als een superathleet. Die heeft een hoop squats moeten doen.
[ afbeelding ]
Nee express niet meegedaan omdat ik er geen tijd voor had en je van Hooi er maar drie mag missen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hater, nu post je wel, maar je picks vergeten!
Zo'n coole intro en dan de hele octagon doorgeslagen wordenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Haywire puts TUP'ers on notice, I'm here to take that belt!
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:13 schreef slashdotter3 het volgende:
Met ¤300 doe ik liever langer dan een avondje
quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zo'n coole intro en dan de hele octagon doorgeslagen worden
SPOILER: Een paar gifjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Floor tickets zijn 300, je kunt er ook van 130 kopen. Zit je ergens middenin.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:13 schreef slashdotter3 het volgende:
Met ¤300 doe ik liever langer dan een avondje
quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]Hmm die intro was toch voor het laatste gevecht tegen Velasquez?SPOILER: Een paar gifjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, toen had hij een blauw broekje aanquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hmm die intro was toch voor het laatste gevecht tegen Velasquez?
Ah, verkeerd onthouden dan. Is ook alweer even geledenquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nee, toen had hij een blauw broekje aan
Zelfde ticket bij Kampmann vs. Condit kost ¤ 175quote:
ja man, die ufc zijn pushersquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:42 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Zelfde ticket bij Kampmann vs. Condit kost ¤ 175
Overeem wintquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:48 schreef THEFXR het volgende:
wat denken jullie van Big Nog vs The Reem?
Big Nog via Guillotine na hij Reem rocked heeftquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:48 schreef THEFXR het volgende:
Vóór de Browne fight zou ik gezegd hebben dat dit een makkelijke partij moet zijn voor Cees.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:48 schreef THEFXR het volgende:
en om de sub/td te verdedigen laat hij weer de handen zakkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Vóór de Browne fight zou ik gezegd hebben dat dit een makkelijke partij moet zijn voor Cees.
Nu ben ik daar niet zo zeker van. Nog heeft in zijn laatste partijen de stand-up gewonnen van Schaub, Werdum en Mir en ook tegen Herman had hij een flinke knock-down.
Technisch is Cees veel beter maar dat kinnetje hè, dat kinnetje.
Ik denk dat Cees sowieso zijn volgende twee partijen op indrukwekkende wijze moet winnen om een cut te voorkomen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Big Nog via Guillotine na hij Reem rocked heeft
Reem daarna cut en naar Bellator
Reem vs. Mir - TKO winquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:20 schreef Hooidraad het volgende:
Wat denken jullie van:
Reem vs. Mir
Reem vs. Miocic
Reem vs. Barnett
Reem vs. Shawn Jordan
Reem vs. Nelson
?
die hebben allemaal partijen geboektquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:20 schreef Hooidraad het volgende:
Wat denken jullie van:
Reem vs. Mir
Reem vs. Miocic
Reem vs. Barnett
Reem vs. Shawn Jordan
Reem vs. Nelson
?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die hebben allemaal partijen geboekt
Daar gaat het niet om.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die hebben allemaal partijen geboekt
Mag hij dan wel al vechten?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bij mij wel, want struve is out tegen Big Nog dus heeft hij een tegenstander nodig.
Zou moeten lukkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ufc 168 is 28 dec, daar wilde ze struve vs big nog doen
Bel jij Joe Silva even om een voorstel te doen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ufc 168 is 28 dec, daar wilde ze struve vs big nog doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |