Z'n ongeļnteresseerde houding is inderdaad een vraagteken. Toen hij bij de UFC kwam gaf hij wel toe dat hij al jarenlang een beetje doelloos in Strikeforce gevochten heeft en de motivatie mistte, maar nu die in de UFC zit heeft hij weer uitzicht op de titel. Maar het is ook z'n persoonlijkheid denk ik.. laat weinig emotie zien voor, tijdens en na het gevecht... vergelijkbaar met Fedor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:04 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Gegard doet inderdaad weer goed zijn best maar heeft (naar mijn mening) een nogal ongeinteresseerde houding.
Misschien omdat hij de tegenstand in Strikeforce beneden zijn maat vond en misschien word dit nu anders in de UFC.
Michael Kuiper heb ik nog nooit zien vechten...?
Lol... Ik wil Overeem tegen Fedor zien vechten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:11 schreef Beach het volgende:
Ik wil Overeem wel tegen Coutoure zien vechten.
3 jaar geleden misschien. Mij boeit het geen fuck meer wat die twee doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:35 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Lol... Ik wil Overeem tegen Fedor zien vechten.
Bron?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 06:36 schreef Lesnar het volgende:
Carriere Struve waarschijnlijk over vanwege hartafwijking
Bloody Elbow. Officieel statement van zn manager. Kan ff niet quoten wegens mobiel. Godver, wat lelijk zeg. Dat is vast einde oefening ja.quote:
http://forums.sherdog.com(...)t-condition-2539507/quote:Op woensdag 21 augustus 2013 06:54 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Bloody Elbow. Officieel statement van zn manager. Kan ff niet quoten wegens mobiel. Godver, wat lelijk zeg. Dat is vast einde oefening ja.
In de statement staat juist niet einde carriėre. Maar misschien zijn ze te optimistisch en draait het daar wel op uit ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 06:36 schreef Lesnar het volgende:
Carriere Struve waarschijnlijk over vanwege hartafwijking
Staat dat er kansen zijn voor herstel, maar lijkt mij erg sterk. Het zou mij verbazen. Ik denk ook beter voor zijn gezondheid dat hij stopt. Hij heeft al veel braindamage opgelopen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
In de statement staat juist niet einde carriėre. Maar misschien zijn ze te optimistisch en draait het daar wel op uit ja.
En dit natuurlijk. Jammer!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:45 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik had hem nog wel graag zijn lange benen om Overeems nek willen zien sluiten.
Misschien wel ja. Ook al is het geen pannenkoek, op deze leeftijd al zoveel klappen gekregen als Struve is gewoon niet goed voor je gezondheid.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
Blessing in disguise misschien wel voor hem
Ik denk dat Dana ook niet het risico wil lopen, net zoals met Dan Hardyquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:20 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Staat dat er kansen zijn voor herstel, maar lijkt mij erg sterk. Het zou mij verbazen. Ik denk ook beter voor zijn gezondheid dat hij stopt. Hij heeft al veel braindamage opgelopen.
Is Kuiper ook al gecut, ik weet het even niet meer?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Weer een NLse UFC vechter minder![]()
Cees die gaat er na z'n volgende loss ook wel uit...
Houden we Mousasi over...
neequote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:23 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Is Kuiper ook al gecut, ik weet het even niet meer?
Je vergeet The Iron Lady.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Weer een NLse UFC vechter minder![]()
Cees die gaat er na z'n volgende loss ook wel uit...
Houden we Mousasi over...
Idd ja, die werd gecut van Strikeforce omdat UFC beef had met Golden Glory. Is dat gezeik nog niet voorbij?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wanneer kunnen we Marloes Coenen eigenlijk in de UFC verwachten?
Engeland heeft al behoorlijk wat vechters in de UFC gehad, mede dankzij TUF.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Oja Germaine de Randamie en Michael Kuiper.
Eigenlijk best wel impressive dat we als klein kikkerlandje met zoveel NLers in de UFC zitten.
Hoeveel hebben de andere EU landen die veel groter zijn zoals Spanje, Frankrijk, Duitsland, Engeland, Italie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |