Precies, echt idioot.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Inderdaad, het leken ook meer trappen uit wanhoop en die had nooit vol op z'n kin terecht mogen komen.
Die gast heeft naar eigen zeggen vier maanden lopen trainen voor dit gevecht. Mag hij dan even een vakantie nemen?quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tegen brock liep hij ook al te hijgen als een buffel.
en hij houdt meer vakantie dan hij traint, gewoon bezig de fans uit te melken.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je sig.I was a bit scared homie anders had hij nu een kut ava gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je staat alweer op kop trouwens![]()
Couda wouda shoudaquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I was a bit scared homie anders had hij nu een kut ava gehad
Ik zou haar sowieso doen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:22 schreef McNulty het volgende:
Cees is zo'n baas dat zelfs Rhonda er lekker uitziet naast hem.
[ afbeelding ]
Iemand die weet hoeveel fights hij op zijn contract heeft?quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:43 schreef Lesnar het volgende:
Reem heeft het achteraf gewoon slim gespeeld. Veel hype rond zijn persoon gecreeerd en vervolgens flink cashen met een dik contract bij de UFC. Het probleem is dat iedereen inclusief reem zelf is gaan geloven in die hype. Reem in de UFC 1-3, na zijn laatste partij tegen Struve/Barry zal hij gecut worden.
na bigfoot en zijn blessure ook al vakantiequote:Op zondag 18 augustus 2013 22:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Die gast heeft naar eigen zeggen vier maanden lopen trainen voor dit gevecht. Mag hij dan even een vakantie nemen?
"Onzin.. heeft hij helemaal niet nodig om aggresief te zijn"quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:10 schreef THEFXR het volgende:
gaat lekker bij Mike
http://www.crimesite.nl/nieuws/mensen/26921-dopingbijbadr
Glory een optie? Die titel heeft hij ook nog niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:03 schreef Fenomeno het volgende:
Zou me niks verbazen als hij stopt eigenlijk.
We hebben helemaal geen goede MMA vechters Struve, Reem en Kuiper hebben allemaal geen niveauquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:57 schreef incognitoomuch het volgende:
Cees denkt dat hij kickbox handschoenen aanheeft en daarom die frontkick wel kon blokken..
Ik baalde als een stekker... Voor mij voelde het als een Main event die keihard door het toilet werd geflushed.
We hebben al zo weinig goeie MMA vechters uit ons koude kikkerlandje... En nu wederom een teleurstelling...
Ik zeg Overeem moet gewoon zo snel mogelijk aan de bak. Slijmen bij ome Dana om nog voor het eind van dit jaar een nieuw gevecht te krijgen. En anders gewoon zijn spullen pakken en zo snel mogelijk aangeven dat hij stopt bij de UFC.
Maar dat is natuurlijk aan de UFC zelf die het zelf beslissen.
Spong doet het voorlopig slimmer, tegen wat onbekende geld binnen harken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We hebben helemaal geen goede MMA vechters Struve, Reem en Kuiper hebben allemaal geen niveau
Bruce Guidon.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:12 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat ze Cees gaan cutten.
Wie zien jullie het liefst als volgende matchup?
Pat Barry
Roy Nelson
Stipe Miocic
Mark Hunt...?
Dat zou wel kunnen ja, kan ie het gebrek aan chin wat beter opvangen met defence achter grote handschoenen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Glory een optie? Die titel heeft hij ook nog niet.
Grapjas.quote:
Iedereen in de HW divisie kan elkaar knokkie slaanquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:23 schreef Fenomeno het volgende:
Hunt en Nelson zouden hem ook KO slaan denk ik..
Dan een andere zwaargewicht bij Glory om er in te komen, UFC moet hij gewoon opgeven.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:21 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Grapjas.
Guidon will fight Jahfarr Wilnis at Glory 10: Los Angeles - 2013 85kg Slam in Ontario, California, United States on September 28, 2013
Zolang hij nog UFC money krijgt zie ik geen reden voor Reem om te stoppen.quote:
Met de chin van Alistair hij alleen wat sneller dan gasten als Hunt en Fat Country helaasquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Iedereen in de HW divisie kan elkaar knokkie slaan
Heeft niets met zijn chin te maken maar eerder met zijn octagon IQ.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:56 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Met de chin van Alistair hij alleen wat sneller dan gasten als Hunt en Fat Country helaas
Uit dat rijtje lijkt Miocic me een mooie optie. Een up-and-coming guy die met elk gevecht beter wordt en onlangs een grote overwinning heeft behaald, maar nog wel onder Browne zit qua ranking.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:12 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat ze Cees gaan cutten.
Wie zien jullie het liefst als volgende matchup?
Pat Barry
Roy Nelson
Stipe Miocic
Mark Hunt...?
Lauzon heeft wel wat krediet opgebouwd, het zou me verbazen als hij gecut wordt wanneer hij de volgende verliest.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:32 schreef incognitoomuch het volgende:
Laten we Lauzon ook niet vergeten.... Ook met 2 losses in a row. Volgende word ook een do- or die fight!
DENK je?quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:23 schreef Fenomeno het volgende:
Hunt en Nelson zouden hem ook KO slaan denk ik..
Heeft meer credits lijkt me. Als ze Dan Hardy al zo lang houden dan mag Lauzon er ook 6 verliezen lijkt me..quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:32 schreef incognitoomuch het volgende:
Laten we Lauzon ook niet vergeten.... Ook met 2 losses in a row. Volgende word ook een do- or die fight!
Nelson heeft een granieten kin. Als the reem weer zijn energie verspilt en Nelson blijft staan dan is er best een kans dat Nelson een granieten beuk landt. We hebben allemaal gezien hoe goed reem die kan hebben.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
DENK je?lol ..
Daar durf ik wel 100euro op te gooien.
Gast.. Big Country werd bruut mishandeld door JDS en bleef nog overeind en terug vechten. Reem gaat 100% knock out tegen hem.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:52 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Nelson heeft een granieten kin. Als the reem weer zijn energie verspilt en Nelson blijft staan dan is er best een kans dat Nelson een granieten beuk landt. We hebben allemaal gezien hoe goed reem die kan hebben.
Neemt niet weg dat reem het natuurlijk dik zou moeten winnen. Maar dat had hij de afgelopen 2 fights ook moeten doen.
The Prime is gone, hij wil nog wat cashen en dan kan hij stoppen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:52 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Nelson heeft een granieten kin. Als the reem weer zijn energie verspilt en Nelson blijft staan dan is er best een kans dat Nelson een granieten beuk landt. We hebben allemaal gezien hoe goed reem die kan hebben.
Neemt niet weg dat reem het natuurlijk dik zou moeten winnen. Maar dat had hij de afgelopen 2 fights ook moeten doen.
Mwa, weet niet of zijn prime gone is.. zou er ook bij kunnen zitten hoor maar gewoon een permanent lek en gebrek aan defensie in zijn MMA game lijkt het + kleine gastank.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
The Prime is gone, hij wil nog wat cashen en dan kan hij stoppen.
Gegard heeft het wel in zich om de top te bereiken mits hij heel blijft. En Michael Kuiper heb ik ook nog niet opgegeven.. hij is nog maar 24 en liet goede dingen zien de laatste 2 keer.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We hebben helemaal geen goede MMA vechters Struve, Reem en Kuiper hebben allemaal geen niveau
Gegard doet inderdaad weer goed zijn best maar heeft (naar mijn mening) een nogal ongeinteresseerde houding.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Gegard heeft het wel in zich om de top te bereiken mits hij heel blijft. En Michael Kuiper heb ik ook nog niet opgegeven.. hij is nog maar 24 en liet goede dingen zien de laatste 2 keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |