Ze verloor haar laatste gevecht kansloos dus dat zal niet veel indruk gemaakt hebben bij Danaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wanneer kunnen we Marloes Coenen eigenlijk in de UFC verwachten?
Of crossover partij op catchweight met Overeem. Zat nog wat beef tussen die twee, dus voorwaarde voor de nodige hype is aanwezig. Als Coenen de eerste 20 seconden kan overleven, maakt ze een kans.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ze verloor haar laatste gevecht kansloos dus dat zal niet veel indruk gemaakt hebben bij Dana
Zou wel een mooie toevoeging zijn aan de vrouwendivisie, moet ze wel de cut willen maken naar bantamweight.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:02 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Of crossover partij op catchweight met Overeem. Zat nog wat beef tussen die twee, dus voorwaarde voor de nodige hype is aanwezig. Als Coenen de eerste 20 seconden kan overleven, maakt ze een kans.
ff 40KG spieren erbij bulken voor Marloesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:02 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Of crossover partij op catchweight met Overeem. Zat nog wat beef tussen die twee, dus voorwaarde voor de nodige hype is aanwezig. Als Coenen de eerste 20 seconden kan overleven, maakt ze een kans.
Niet veel! Hier wat ik uit mijn hoofd weet:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoeveel hebben de andere EU landen die veel groter zijn zoals Spanje, Frankrijk, Duitsland, Engeland, Italie?
Hehe nice. Vond het wel sneu dat Marloes er zo vaak op terug moest komen in interviews etc. Terwijl Alistair maar 1x gesproken heeft over de breuk met GG.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:02 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Hij traint wel samen met Conor McGregorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bijna goed, hij komt uit IJsland.
Lol my badquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bijna goed, hij komt uit IJsland.
Ik, meest irritante commentator ever in welke sport dan ook.quote:
Ranallo en Schiavello op een gedeelde eerste plaats.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:33 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ik, meest irritante commentator ever in welke sport dan ook.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:33 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:33 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Volgens mij was Schiavello een beetje voor Hari tegen Overeem, gelukkig maakte Schilt het af. The big kamush.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ranallo en Schiavello op een gedeelde eerste plaats.
Mooie baas die Ranalloquote:
Zou heel mooi zijn als dit doorgaatquote:Conor McGregor's fight camp issued a challenge to The Ultimate Fighter season 14 winner Diego Brandao on last night's episode of "UFC Tonight," saying they'd like to meet the Brazilian featherweight at UFC 168 for the end of the year show in Las Vegas.
Brandao, never one to turn down a challenge, told MMA Fighting earlier today that he'd be more than happy to oblige Mcgregor's request.
weet jij wat er gebeurt met je spiermassa als je lage testo hebt?quote:[imag]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op donderdag 22 augustus 2013 20:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat is niet de criteria voor trt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |