Morgen kussensloop verschonen wat jij?quote:Op zondag 18 augustus 2013 04:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we onszelf in slaap gaan huilen.
Compleet nieuw bed aanschaffen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 05:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Morgen kussensloop verschonen wat jij?
Browne is trouwens 2.01 dus 6 cm langer. Om dat lengte verschil te compenseren moet je snel zijn maar dat was Overeem op dat punt niet meer.quote:Op zondag 18 augustus 2013 05:15 schreef Hooidraad het volgende:
Gevecht nog een keer gekeken. Wat was je dichtbij, Cees.
Daarna frontkick na frontkick van Browne, die laatste had hij gewoon moeten zien aankomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit vooral, gelukkig zijn er nogsteeds gasten waar ik een zwak heb zoals Rousimar Palhares, Chael Sonnen en Hector Lombard...quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:13 schreef McNulty het volgende:
Jammer van The Reem. Hij is toch wel de vechter waar ik het meest mee meeleef wanneer hij in cage staat. Kan me nog als gisteren herinneren hoe ik door mijn huis liep te springen toen hij Lesnar tot moes had geslagen. Hoe tijden kunnen veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |