Hij zit een beetje iedereen af te zeiken, waarom doen die gasten dat? Echt kinderachtig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:39 schreef Fenomeno het volgende:
Hopen dat ze Conor een wrestler geven volgend gevecht, dan damt ie wel in
Dat is de snelste manier om een title shot te krijgen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij zit een beetje iedereen af te zeiken, waarom doen die gasten dat? Echt kinderachtig.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat is de snelste manier om een title shot te krijgen.
Iedereen heeft wel een mening over potentiėle tegenstanders maar velen houden het voor zich. Conor is er open over en hij steekt zijn opvattingen niet onder stoelen of banken. Dat bevalt mij wel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:39 schreef Disorder het volgende:
[..]
Vervelende vent begint het (nu al) te worden.
Het lukt best goed maar Sonnen is wel heel goed met zijn woorden. Ik was weer behoorlijk onder de indruk hoe scherp hij was bij de press conferenties. Conor was ook goed bezig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]..beetje zoals Sonnen ook heel de tijd zit te doen?
Mijn huidige favoriet. Ontzettend slimme en felle vechter. Goed ontwikkeld in alle elementen van de sport en buiten de kooi vrij van kapsones.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:54 schreef incognitoomuch het volgende:
Michael Mcdonald is compleet langs me heen gegaan... Maar wat kan die gast goed vechten zeg! En dat op 22 jarige leeftijd!
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:21 schreef Fenomeno het volgende:
Michael McD is een eindbaas ja![]()
Traint ook met z'n broer en z'n maat ergens in een schuur en als ie klaar is met trainen gaat hij in z'n schuur meubels maken
quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:48 schreef Fenomeno het volgende:
McDonald vind ik zo'n eindbaas
Ipv in een gym met andere monsters traint ie met z'n broer en z'n maat in een lokale gym ergens, en als ie klaar is met trainen gaat ie in z'n schuur meubels maken
Awww yeah! Nog geen school dan gelukkig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:23 schreef THEFXR het volgende:
***************WARNING********************
HET VOLGENDE EVENT IS WOENSDAG 28 AUGUSTUS
http://www.ufc.com/event/ufc-fight-night-condit-kampmann2
Que?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind het echt klinken als een taal voor een groep retards..
Zo'n strak pakje dat zelfs dit dikke mormel er nog enigzins leuk uitziet.quote:
Vind haar niet dik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo'n strak pakje dat zelfs dit dikke mormel er nog enigzins leuk uitziet.
Andressa Soaresquote:
Je wilt haar geven he!quote:
En vergeet zijn win tegen Kosh niet. Terechte match-up if you ask me!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:25 schreef Hooidraad het volgende:
Een paar aangekondigde fights:
Tom Watson vs. Alessio Sakara 26 okt
Rory MacDonald vs. Robbie Lawler 16 nov
Josh Koscheck vs. Tyron Woodley 16 nov
Rousimar Palhares vs. Mike Pierce 9 okt
Bradley Scott vs. Michael Kuiper 26 okt
Lawler schiet iedereen voorbij na zijn winst op Voelker, mag meteen tegen de #3 van de divisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |