Allemaal Blatter.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:10 schreef Wilskracht het volgende:
Schandalig 5e tijd lopen en dan in baan 1
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:12 schreef tralalala het volgende:
Martina heeft een goed slotstuk zegtie
Vraag me af of het uitlopen was. Zag er niet heel soepel meer uit op 't einde.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:13 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom liep Bolt op het eind uit?
Dat was het minst slechte gedeelte. Hij verloor het al in de bocht.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:12 schreef tralalala het volgende:
Martina heeft een goed slotstuk zegtie
Voor de bocht al.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat was het minst slechte gedeelte. Hij verloor het al in de bocht.
Oke, ik dacht het maar ik heb er geen verstand van.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:14 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Vraag me af of het uitlopen was. Zag er niet heel soepel meer uit op 't einde.
In die machientje al ja.quote:
Ik neem toch aan dat hij goede medische begeleiding heeft.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:17 schreef marcodej het volgende:
Is Martina zijn lichaam nu niet aan het slopen?
Hockeysletjequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:18 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Kuijken op een vervelende manier spontaan.
Als de regels voor baanindelingen anders waren geweest hadden een paar anderen wel wat harder gelopen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:10 schreef Wilskracht het volgende:
Schandalig 5e tijd lopen en dan in baan 1
Dat is alweer een tijdje geledenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:24 schreef debeterebob het volgende:
Inmiddels komt de Kiprotich stadion binnen
twitter:giggs_boson twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 18:22:23Usain Bolt didn't break 10 seconds in 100m until he was almost 22. Latecomer to the sport, he went from 10.03s to a new PB of 9.76s. reageer retweet
Zo bijzonder is het toch niet dat er zo nu en dan ook hele goede lopers uit de buurlanden van Kenia en Ethiopie komen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:25 schreef Leatherface het volgende:
Kiprotich.Oegandees die alle Kenianen en Ethiopiers zijn hielen laat zien. Op de Spelen EN het WK.
Ik ga die 10s ook halen en ik moet nog beginnen met trainenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:26 schreef marcodej het volgende:
twitter:giggs_boson twitterde op zaterdag 17-08-2013 om 18:22:23Usain Bolt didn't break 10 seconds in 100m until he was almost 22. Latecomer to the sport, he went from 10.03s to a new PB of 9.76s. reageer retweet
Is dat een bijzondere statistiekquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:26 schreef marcodej het volgende:
Dat klopt niet helemaalquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is dat een bijzondere statistiek![]()
Gemili rende dit toernooi onder de 20 seconden op de 200 meter. Dat was de derde ooit die dat presteerde. Een van die twee anderen was Bolt, trouwens. Die deed dat als enige meerdere malen en voor de eerste keer op z'n 17e (!)
Op de 100 meter heeft er nog nooit iemand jonger dan 20 jaar onder de 10 seconden gelopen.
Nee, matige bijdrage van giggs_boson.
'Iemand van <20 onder de 10 seconden', is wat anders dan iemand van 22 die in een keer de op een na snelste tijd op dat moment loopt. Of zijn er meer die dit soort progressies laten zien? Zit niet zo in die statistiek.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is dat een bijzondere statistiek![]()
Gemili rende dit toernooi onder de 20 seconden op de 200 meter. Dat was de derde ooit die dat presteerde. Een van die twee anderen was Bolt, trouwens. Die deed dat als enige meerdere malen en voor de eerste keer op z'n 17e (!)
Op de 100 meter heeft er nog nooit iemand jonger dan 20 jaar onder de 10 seconden gelopen.
Nee, matige bijdrage van giggs_boson.
Bolt deed toch vooral 200m?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
'Iemand van <20 onder de 10 seconden', is wat anders dan iemand van 22 die in een keer de op een na snelste tijd op dat moment loopt. Of zijn er meer die dit soort progressies laten zien? Zit niet zo in die statistiek.
Die speren lopen niet vanzelf terug he.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:12 schreef Breaker.Faker het volgende:
Weet iemand waarvoor de bestuurbare rode auto's voor is? Die tijdens speerwerpen aantal keren in beeld was.
Dan hoeft degene die de speer op zou moeten halen gewoon blijven zitten.... Hij besturrd nu een rood autootje... Zorgt dat ie op tijd (voordat de officials gaan meten op de plek is... De officials leggen de speer/slingerkogel/ kogel er dan op en zo rijdt ie hem weer terug....quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:12 schreef Breaker.Faker het volgende:
Weet iemand waarvoor de bestuurbare rode auto's voor is? Die tijdens speerwerpen aantal keren in beeld was.
Nja, als ze niet bestuurbaar zijn kun je er niet meer rijden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:12 schreef Breaker.Faker het volgende:
Zou je zeggen van niet, maar hoeveel toppers waren er de laatste jaren uit Tanzania, Congo, Somalië enzovoorts?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het toch niet dat er zo nu en dan ook hele goede lopers uit de buurlanden van Kenia en Ethiopie komen?
Blijkbaar breek je op de 100 en 200 meter niet door voor je 21/22e (en dan ben je er al vroeg bij). En dan is Bolt verreweg de grootste uitzondering in de historie door op z'n 17e al 19.93 te lopen op de 200 meter. Dus wat die tweet precies duidelijk moet maken zie ik totaal niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
'Iemand van <20 onder de 10 seconden', is wat anders dan iemand van 22 die in een keer de op een na snelste tijd op dat moment loopt. Of zijn er meer die dit soort progressies laten zien? Zit niet zo in die statistiek.
Eritrea heeft wel enkele aardige lopers, Uganda ook wel buiten Kiprotich. En Farah komt natuurlijk uit Somalië.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zou je zeggen van niet, maar hoeveel toppers waren er de laatste jaren uit Tanzania, Congo, Somalië enzovoorts?
Ja, okay. Farah, maar die loopt het gros van zijn carrière als Engelsman.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eritrea heeft wel enkele aardige lopers, Uganda ook wel buiten Kiprotich. En Farah komt natuurlijk uit Somalië.
Zal een poging wagen:quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zou je zeggen van niet, maar hoeveel toppers waren er de laatste jaren uit Tanzania, Congo, Somalië enzovoorts?
Effe opgezocht (quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:38 schreef Leatherface het volgende:
[..]
en dan had je ook nog zo'n Kaki uit Soedan, of hoe heette die gast die in Peking zilver won op de 800?
Dan hebben we al twee goede Soedanezen te pakkenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:45 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Effe opgezocht () Dat was Ismail Ahmed Ismail, die pakte zilver achter Bungei op de 800 in 2008.
Zonder research kan ik nog Nijel Amos (Botswana), Teklemariam (Eritrea) en Moses Kipsiro (Uganda) noemen. Maar goed, dat zijn inderdaad enkelingen tegenover het massale geweld uit Ethiopië en vooral Kenia.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zal een poging wagen:
Zersenay Tadese (Eritrea), Abubaker Kaki Khamis (Soedan).
Oke ik haak af nu ik zie dat deze namen ook al genoemd zijn
EDIT: en je hebt nog Suleiman uit Djibouti
Botswana is dan weer ongeveer net zo goed een buurland van Kenia of Ethiopië als Algerije van Nederlandquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zonder research kan ik nog Nijel Amos (Botswana), Teklemariam (Eritrea) en Moses Kipsiro (Uganda) noemen. Maar goed, dat zijn inderdaad enkelingen tegenover het massale geweld uit Ethiopië en vooral Kenia.
Stond jij ook in de hollandse bocht?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien mag je haar foto wel.
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stond jij ook in de hollandse bocht?
Dat moet wel een leuk kwartiertje geweest zijnquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:00 schreef DeeBee het volgende:
Marathon was mooi.Ze keer of 5 voorbij zien komen in de stad, waarvan Butter maar 3x en dat deed echt zeer aan m'n ogen...
Kiprotich liep als een baas, wat een atleet. Plus de vlag van Uganda:
.
Kuijken liep een goede race, jammer dat ze niet bij die Amerikaansen kon blijven, maar desondanks is een top-8 op een WK gewoon prima.
Russisch kwartiertje met die winst bij hoog en de 4x400 meter was echt bizar trouwens.![]()
Dacht dat die Amerikaanse eroverheen kwam het laatste rechte stuk, maar toen het niet gebeurde knalde m'n trommelvliezen ongeveer.
Jammer dat Tarabin nog even Yego moest verneuken.Wat een baas die Yego, echt zo de beste Masai met een speer.
![]()
Dat Vesely won vond ik ook wel zuur, Pitkamaki had een veel betere serie worpen.
Bolt ging echt nergens over, 15 meter joggen en liet zich nog bijna verrassen. Martina had veel pijn net na de finish, jammer dat hij niet fit is.
En Rollins mag dat WR nu gaan breken, wat een snelheid.
Ik wel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stond jij ook in de hollandse bocht?
Ik heb in m'n eentje maar Schatje mag ik je foto? gezongen. Stond ik dan, met m'n stoel in de lucht.quote:
quote:
Als het één keer was misschien wel, maar met twee foto`s van twee verschillende momenten lijkt het me een statement.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:30 schreef Columbiafan het volgende:
Moedwillige daad? Commentaar van de dames over het al dan niet willen maken van een politiek statement? Ben wel benieuwd eigenlijk, zou mooi zijn maar lijkt me op het eerste zicht gewoon een vriendschaps/blijdschapskus? :p
quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:37 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Emma Green had gisteren ook geen (verschillende) gekleurde nagels meer omdat ze op de vingers () getikt was door het IAAF, las ik.
Geen plaats voor meningen in de sport?quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:42 schreef Janneke141 het volgende:
Toch jammer. Sportevenementen zijn niet bedoeld voor politieke statements. Noch in de zin van boycots, noch op deze manier.
Sport ís politiek.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:42 schreef Janneke141 het volgende:
Toch jammer. Sportevenementen zijn niet bedoeld voor politieke statements. Noch in de zin van boycots, noch op deze manier.
Dan is er geen aandacht die mening, die zeker in dit geval toch erg belangrijk is (als het daarom ging natuurlijk).quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:58 schreef Janneke141 het volgende:
En natuurlijk mag een sporter een mening hebben, maar volgens mij zijn er voldoende manieren om die te ventileren buiten het sportveld.
Het zijn twee verschillende dingen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:58 schreef Janneke141 het volgende:
In de sport draait het om sportieve prestaties die los staan van overtuiging of staatsrechtelijke problematiek. De politiek moet zich, zoals in de bovenstaande situaties, niet met de sporters bemoeien. Maar ik vind wel dat dat twee kanten op werkt.
2 vermoed ik..quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:25 schreef Federer-fan het volgende:
Hoeveel heats zijn er bij de 4 x 100 m heren? En zijn er bij de dames net zoveel?
Dank je wel.quote:
Dank je wel.quote:
Toch 3. Mooi wel.quote:
Ja, inderdaad.quote:
Nope. Rustig hier trouwens, slaapt iedereen nog ofzoquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland zal de finale wel niet halen.
Die denken dat het veel later pas begint.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope. Rustig hier trouwens, slaapt iedereen nog ofzo
200 m gemist?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:30 schreef Federer-fan het volgende:
Waar is Felix? Is die geblesseerd?
Ja.quote:
Geblesseerd geraakt dusquote:
Iets anders stond op.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope. Rustig hier trouwens, slaapt iedereen nog ofzo
Oké, dank je wel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geblesseerd geraakt dus
[...]
Alleen 1ste 2 gingen toch rechtstreeks door?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:34 schreef Wombcat het volgende:
Wel vreemd eigenlijk. Door de diskwalificaties is NL wel 3e in de serie, maar gaat niet rechtstreeks door.
Oh jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alleen 1ste 2 gingen toch rechtstreeks door?
Wissel mislukte toch.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:49 schreef heywoodu het volgende:
Goede keuze van de Nigeriaanse vrouwen hoor, waarom zou je Okagbare nodig hebben.
(of ze moet geblesseerd zijn natuurlijk)
En dat zou dus per definitie ook gebeurd zijn als Okagbare daar stond?quote:
Neuh.quote:
Nee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat zou dus per definitie ook gebeurd zijn als Okagbare daar stond?
Inderdaad, ze zijn echter van harte welkom om mijn ongelijk te bewijzenquote:
Ze hadden net zo goed beiden kunnen stilstaan en hem dan wisselen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:59 schreef Marcoss het volgende:
Zo, wat een slechte laatste wissel bij de VS
Dan moeten ze richting NR ja, maar dan zonder een volledig fitte Martina.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 2, 38:45 als 3e of 38:37 als 4e nodig.
Wordt lastig.
Die loopt vast geen bochie?quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan moeten ze richting NR ja, maar dan zonder een volledig fitte Martina.
Misschien heeft die machientje pizza met melk nodig.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die loopt vast geen bochie?
Zwaar. Jamaica gaat van Bailey met z'n 10.1-10.2 naar Bolt, Amerika heeft niet veel meer te verbeteren.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:04 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe zwaar is Jamaica favoriet ten opzichte van de VS in de finale 4 x 100 m heren?
Zwaar.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:04 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe zwaar is Jamaica favoriet ten opzichte van de VS in de finale 4 x 100 m heren?
Maar toen had Amerika Gay.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zwaar.
Wel iets minder zwaar dan vorig jaar. Voornamelijk door de blessure van Blake.
Ja, en Jamaica Powell.quote:
Net welquote:
Maar ze hadden toch slechte wissels? Dacht dat ze juist nog wel konden verbeteren.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zwaar. Jamaica gaat van Bailey met z'n 10.1-10.2 naar Bolt, Amerika heeft niet veel meer te verbeteren.
Als Okagbare 3e loper was geweest niet.quote:
Sorry, quotte de verkeerdequote:Op zondag 18 augustus 2013 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Okagbare 3e loper was geweest niet.
Dat wel, maar ik denk dat Jamaica nog meer kan verbeterenquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar ze hadden toch slechte wissels? Dacht dat ze juist nog wel konden verbeteren.
dat dacht ik dus ook meteen, volgens mij hadden er wel 2 medailles ingezeten.quote:
Sporza ook.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:30 schreef Max23 het volgende:
Eurospot: Cronje is op zoek naar een vlag, maar die heeft niemand bij zich![]()
En het viel me eerder nog op dat iedereen die op het podium kwam gelijk een vlag in z'n hand gedrukt kreeg van een official, terwijl dat vroeger nog spontaan was van iemand uit het publiek, familie ofzoquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:30 schreef Max23 het volgende:
Eurosport: Cronje is op zoek naar een vlag, maar die heeft niemand bij zich![]()
Bij de VS wordt de vlag zelfs zo aangegeven dat de stars aan de goeie kant zitten...quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En het viel me eerder nog op dat iedereen die op het podium kwam gelijk een vlag in z'n hand gedrukt kreeg van een official, terwijl dat vroeger nog spontaan was van iemand uit het publiek, familie ofzo
Ja, da's waar. Hoop dat het een WR wordt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik denk dat Jamaica nog meer kan verbeteren
Wat was de tactiek precies? Ik snapte het niet.quote:
de bedoeling was geweest dat iemand dat gat dat ontstond dicht zou lopen, iedereen vertikte dat echter.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat was de tactiek precies? Ik snapte het niet.
Oké, bedankt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:48 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
de bedoeling was geweest dat iemand dat gat dat ontstond dicht zou lopen, iedereen vertikte dat echter.
Dat lijkt me wel bijzonder sterkquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Hoop dat het een WR wordt.
En toen liep een andere Keniaan het maar dichtquote:
Zou het kunnen bij de vrouwen 4x100?quote:
Nee. Geen Jeter, geen Felix.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou het kunnen bij de vrouwen 4x100?
Oja, Jeter mist natuurlijk ookquote:
juist, en zo werd er wel een Keniaan wereldkampioen, maar pakten ze 'maar' 1 medaille.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En toen liep een andere Keniaan het maar dicht
Die hebben er zin in.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:54 schreef tong80 het volgende:
Wat is er met de Kenianen aan de hand dit WK ?
Niet dit jaarquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat Pichardo toch niet meer doen.
Sowieso Dionequote:Op zondag 18 augustus 2013 16:06 schreef heywoodu het volgende:
"Wat is de grote concurrent van Jamaica?"
Goede vraag Dione, goede vraag
De wissels.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:06 schreef heywoodu het volgende:
"Wat is de grote concurrent van Jamaica?"
Goede vraag Dione, goede vraag
quote:
Steeple estafettequote:Op zondag 18 augustus 2013 16:16 schreef danos het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen estafette snelwandelen, zo ene mooie sport
triathlon estafette zou ik wel vet vinden, 3 sporters, ieder één onderdeel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:16 schreef danos het volgende:
Met Butter, Kienhuis en Boom?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:21 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
triathlon estafette zou ik wel vet vinden, 3 sporters, ieder één onderdeel.
Een hele dag met Dione in de studio, doet je gedachten vaak afdwalenquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:21 schreef Federer-fan het volgende:
"Bolt is echt een showman."
Die studiogast heeft er verstand van. Gevolgd door:
"We zijn allemaal sterke karakters."
![]()
![]()
![]()
4x50kmquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:16 schreef danos het volgende:
Veel mensen hier vinden Dione geloof ik leuk. Ik ben er niet een van.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:25 schreef danos het volgende:
[..]
Een hele dag met Dione in de studio, doet je gedachten vaak afdwalen
Spannende wissels worden dat.quote:
Na afloop DSQ omdat iemand van je team bij de eerste wissel een stap buiten de baan deedquote:
150 km verderquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Na afloop DSQ omdat iemand van je team bij de eerste wissel een stap buiten de baan deed
150km voor nietsquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Na afloop DSQ omdat iemand van je team bij de eerste wissel een stap buiten de baan deed
Of een zweefmomentje na 190 kmquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
dat je in 200km met zn vieren maar 2 fouten mag maken. Bij de derde fout ben je weg.quote:
Vond het destijds al erg toen er bij de marathon een renner die op weg was naar goud werd vastgepakt door een of andere gestoorde fan (was dat Jimmy Jump)?quote:
dat was in Athene toch, die gekke Ier? Bij die Braziliaan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vond het destijds al erg toen er bij de marathon een renner die op weg was naar goud werd vastgepakt door een of andere gestoorde fan (was dat Jimmy Jump)?
Nee, dat was die Ierse priester.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vond het destijds al erg toen er bij de marathon een renner die op weg was naar goud werd vastgepakt door een of andere gestoorde fan (was dat Jimmy Jump)?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:34 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
dat was in Athene toch, die gekke Ier? Bij die Braziliaan?
Oké, bedankt. Het zag er komisch uit maar het was wel heel erg.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dat was die Ierse priester.
persoonlijk vond ik het niet erg komisch, maar ieder zn dingquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Oké, bedankt. Het zag er komisch uit maar het was wel heel erg.
Dat verschilt per team volgens mijquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:36 schreef Federer-fan het volgende:
Wat maakt dat ze de beste als laatste laten lopen en niet als eerste? Het is toch ook handig om een voorsprong te hebben bij de tweede leg?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:36 schreef heywoodu het volgende:
Als Jamaica, USA, GB, Trinidad en Duitsland fout wisselen zit een medaille er nog in ook
Weet ik nog ja, hij trok Schumacher zo het circuit af.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:36 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Die gekke Ier deed dat ook bij de Formule 1![]()
Nee, snap ik. Maar hoe hij probeerde zich aan die man te ontworstelen zag er zo potsierlijk uit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:36 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
persoonlijk vond ik het niet erg komisch, maar ieder zn ding![]()
[...]
37,90.quote:
37.03quote:
37.12quote:
ruim erbuiten.quote:
Ja, was heel duidelijk.quote:
Groot land dus ze oefenen niet zo veel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:42 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een geklungel bij Amerika met de estafettes zeg.
Nee, niet met elkaar. Alleen met denkbeeldige andere atleten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Groot land dus ze oefenen niet zo veel.
Er is toch ruimte genoeg, zou je zeggen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Groot land dus ze oefenen niet zo veel.
Zelfs voor 4 x 50 km.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Er is toch ruimte genoeg, zou je zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |