Als het één keer was misschien wel, maar met twee foto`s van twee verschillende momenten lijkt het me een statement.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:30 schreef Columbiafan het volgende:
Moedwillige daad? Commentaar van de dames over het al dan niet willen maken van een politiek statement? Ben wel benieuwd eigenlijk, zou mooi zijn maar lijkt me op het eerste zicht gewoon een vriendschaps/blijdschapskus? :p
quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:37 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Emma Green had gisteren ook geen (verschillende) gekleurde nagels meer omdat ze op de vingers () getikt was door het IAAF, las ik.
Geen plaats voor meningen in de sport?quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:42 schreef Janneke141 het volgende:
Toch jammer. Sportevenementen zijn niet bedoeld voor politieke statements. Noch in de zin van boycots, noch op deze manier.
Sport ķs politiek.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:42 schreef Janneke141 het volgende:
Toch jammer. Sportevenementen zijn niet bedoeld voor politieke statements. Noch in de zin van boycots, noch op deze manier.
Dan is er geen aandacht die mening, die zeker in dit geval toch erg belangrijk is (als het daarom ging natuurlijk).quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:58 schreef Janneke141 het volgende:
En natuurlijk mag een sporter een mening hebben, maar volgens mij zijn er voldoende manieren om die te ventileren buiten het sportveld.
Het zijn twee verschillende dingen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:58 schreef Janneke141 het volgende:
In de sport draait het om sportieve prestaties die los staan van overtuiging of staatsrechtelijke problematiek. De politiek moet zich, zoals in de bovenstaande situaties, niet met de sporters bemoeien. Maar ik vind wel dat dat twee kanten op werkt.
2 vermoed ik..quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:25 schreef Federer-fan het volgende:
Hoeveel heats zijn er bij de 4 x 100 m heren? En zijn er bij de dames net zoveel?
Dank je wel.quote:
Dank je wel.quote:
Toch 3. Mooi wel.quote:
Ja, inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |