dat was in Athene toch, die gekke Ier? Bij die Braziliaan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vond het destijds al erg toen er bij de marathon een renner die op weg was naar goud werd vastgepakt door een of andere gestoorde fan (was dat Jimmy Jump)?
Nee, dat was die Ierse priester.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vond het destijds al erg toen er bij de marathon een renner die op weg was naar goud werd vastgepakt door een of andere gestoorde fan (was dat Jimmy Jump)?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:34 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
dat was in Athene toch, die gekke Ier? Bij die Braziliaan?
Oké, bedankt. Het zag er komisch uit maar het was wel heel erg.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dat was die Ierse priester.
persoonlijk vond ik het niet erg komisch, maar ieder zn dingquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Oké, bedankt. Het zag er komisch uit maar het was wel heel erg.
Dat verschilt per team volgens mijquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:36 schreef Federer-fan het volgende:
Wat maakt dat ze de beste als laatste laten lopen en niet als eerste? Het is toch ook handig om een voorsprong te hebben bij de tweede leg?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:36 schreef heywoodu het volgende:
Als Jamaica, USA, GB, Trinidad en Duitsland fout wisselen zit een medaille er nog in ook
Weet ik nog ja, hij trok Schumacher zo het circuit af.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:36 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Die gekke Ier deed dat ook bij de Formule 1![]()
Nee, snap ik. Maar hoe hij probeerde zich aan die man te ontworstelen zag er zo potsierlijk uit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:36 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
persoonlijk vond ik het niet erg komisch, maar ieder zn ding![]()
[...]
37,90.quote:
37.03quote:
37.12quote:
ruim erbuiten.quote:
Ja, was heel duidelijk.quote:
Groot land dus ze oefenen niet zo veel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:42 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een geklungel bij Amerika met de estafettes zeg.
Nee, niet met elkaar. Alleen met denkbeeldige andere atleten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Groot land dus ze oefenen niet zo veel.
Er is toch ruimte genoeg, zou je zeggen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Groot land dus ze oefenen niet zo veel.
Zelfs voor 4 x 50 km.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Er is toch ruimte genoeg, zou je zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |