Sporza ook.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:30 schreef Max23 het volgende:
Eurospot: Cronje is op zoek naar een vlag, maar die heeft niemand bij zich![]()
En het viel me eerder nog op dat iedereen die op het podium kwam gelijk een vlag in z'n hand gedrukt kreeg van een official, terwijl dat vroeger nog spontaan was van iemand uit het publiek, familie ofzoquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:30 schreef Max23 het volgende:
Eurosport: Cronje is op zoek naar een vlag, maar die heeft niemand bij zich![]()
Bij de VS wordt de vlag zelfs zo aangegeven dat de stars aan de goeie kant zitten...quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En het viel me eerder nog op dat iedereen die op het podium kwam gelijk een vlag in z'n hand gedrukt kreeg van een official, terwijl dat vroeger nog spontaan was van iemand uit het publiek, familie ofzo
Ja, da's waar. Hoop dat het een WR wordt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik denk dat Jamaica nog meer kan verbeteren
Wat was de tactiek precies? Ik snapte het niet.quote:
de bedoeling was geweest dat iemand dat gat dat ontstond dicht zou lopen, iedereen vertikte dat echter.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat was de tactiek precies? Ik snapte het niet.
Oké, bedankt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:48 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
de bedoeling was geweest dat iemand dat gat dat ontstond dicht zou lopen, iedereen vertikte dat echter.
Dat lijkt me wel bijzonder sterkquote:Op zondag 18 augustus 2013 15:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Hoop dat het een WR wordt.
En toen liep een andere Keniaan het maar dichtquote:
Zou het kunnen bij de vrouwen 4x100?quote:
Nee. Geen Jeter, geen Felix.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou het kunnen bij de vrouwen 4x100?
Oja, Jeter mist natuurlijk ookquote:
juist, en zo werd er wel een Keniaan wereldkampioen, maar pakten ze 'maar' 1 medaille.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En toen liep een andere Keniaan het maar dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |