Heej dat is handig! Eens kijken of er ook zoiets voor Chrome is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb met die extensies van Opera trouwens een reverse image searcher geïnstalleerd![]()
[ afbeelding ]
Handigquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb met die extensies van Opera trouwens een reverse image searcher geïnstalleerd![]()
[ afbeelding ]
En anders gewoon Opera installeren. Dat is een betere browser.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej dat is handig! Eens kijken of er ook zoiets voor Chrome is.
https://addons.opera.com/(...)e-search/?display=enquote:
Ik zie het al ja.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
En anders gewoon Opera installeren. Dat is een betere browser.
[..]
https://addons.opera.com/(...)e-search/?display=en
Tiny eye addon zag ik voor Chromequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
En anders gewoon Opera installeren. Dat is een betere browser.
[..]
https://addons.opera.com/(...)e-search/?display=en
Dit, als die Brands z'n mond gewoon eens houd zeg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
Daar verheug je je nu dagen op en dan praat iemand je helemaal de put in.
Gelukkig hebben we nu reclame. Nooit gedacht dat ik nog eens zoiets zou zeggen.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Derksen draait echt door met zijn van Gaal obsessie.
quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een vraag, ze weten toch dat ze Bakkali met 12 jaar hebben gehaald
Tyson? Die gebruikt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:53 schreef marcodej het volgende:
Moderne atleet? Wij noemen dat thuis gewoon een gay.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ditquote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Eerste flopshow in het bestaan van VI is een feit.
Aflevering bij Sparta niet gezien een aantal jaartjes geleden?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Eerste flopshow in het bestaan van VI is een feit.
Ik hoop (en denk) dat ze die niet vaker uitnodigen. Wat een klamme lap op het programma was dat.quote:
Die was juist leuk mer Jules Deelder.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Aflevering bij Sparta niet gezien een aantal jaartjes geleden?
Dat ging nog wel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Aflevering bij Sparta niet gezien een aantal jaartjes geleden?
quote:
Niet hierquote:
De uitzending is afgelopen knaap.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
al die neuzen in het publiek, de tering.
Flopperdeflop.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:07 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik heb de uitzending moeten missen. Was het een topshow of een flopshow?
Ik was er al bang voor met die Brands. Het enige wat voor hem spreekt was die Hans Kraaij jr.-anecdote.quote:
Het had meer weg van een begrafenis, het publiek had er ook geen zin in. Marcel trok de hele show in het slop.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:09 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor met die Brands. Het enige wat voor hem spreekt was die Hans Kraaij jr.-anecdote.
Ja, ik maakte even een wandeling naar beneden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
De uitzending is afgelopen knaap.
Je mist niets.quote:
Nog erger.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:23 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Was het een soort van conference van Wilfred? Dat er geen moment gelachen is?
Waarschijnlijk niet. Boskamp houdt zijn 'TV Vakantie'quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:51 schreef Breekfast het volgende:
Wanneer komt Boskamp nou weer dan?
Edit: volgende week vrijdag dus
Escha naakt, liggend op tafel, schijnt dat ze toch later zijn ivm hockey dus dat komt perfect uit!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:59 schreef Nickskuh het volgende:
Ze moeten gewoon nog een extra gast aan tafel zetten.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Escha naakt, liggend op tafel, schijnt dat ze toch later zijn ivm hockey dus dat komt perfect uit!
1.5quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welk cijfer geven jullie de show van gisteren? Ik moet hem nog terugkijken, maar ik vermoed zo maar een flopshow.
Ik vind het jammer dat het tegenwoordig per sé gasten moeten zijn die iets in de voetbalwereld doen of hebben gedaan. Shows met gasten als Raoul Heertje of Wouter Bos vond ik het verleden altijd prima.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:01 schreef GGMM het volgende:
Gewoon geen mensen uit de voetballerij meer uitnodigen.
Ja, klopt. Snap dat ook niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat het tegenwoordig per sé gasten moeten zijn die iets in de voetbalwereld doen of hebben gedaan. Shows met gasten als Raoul Heertje of Wouter Bos vond ik het verleden altijd prima.
Dat was zo traumatiserend dat ze maar niemand uit de andere wereld namen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:10 schreef GGMM het volgende:
Al hebben we daar wel het Tijl Beckand-incident aan te danken.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:01 schreef GGMM het volgende:
Gewoon geen mensen uit de voetballerij meer uitnodigen.
Boskamp, Kraaij, Kieft, De Mos, Schelvis zou toch voldoende moeten zijn maar niet iemand als Brands of De Boer of Van Marwijk dan krijg je flopshows.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Alleen nog homo's en 'Dries Roelvinken' .
Joling af en toe aan die bar.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Boskamp, Kraaij, Kieft, De Mos, Schelvis zou toch voldoende moeten zijn maar niet iemand als Brands of De Boer of Van Marwijk dan krijg je flopshows.
Een mix is het allerleukste. Dat is nu wel gebleken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Boskamp, Kraaij, Kieft, De Mos, Schelvis zou toch voldoende moeten zijn maar niet iemand als Brands of De Boer of Van Marwijk dan krijg je flopshows.
Een mix van ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een mix is het allerleukste. Dat is nu wel gebleken.
Gangbang met Escha voor Dannys aangezicht.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Escha naakt, liggend op tafel, schijnt dat ze toch later zijn ivm hockey dus dat komt perfect uit!
Voetballers, oud-voetballers, artiesten en zangers. Danny Vera en zijn band.quote:
Ja vroeger vond ik de uitzendingen veel leuker jaar of 3/4 geleden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voetballers, oud-voetballers, artiesten en zangers. Danny Vera en zijn band.
En aan tafel natuurlijk Hansie, Wilfred, Derksen en van der Gijp.
Beetje zoals altijd dus.
Niet té zware gesprekken. Men wil graag ook een beetje humor en dat ontbrak er gisteren aan doordat niemand meer durfde vanwege Brandts.
Ik moet hem ook nog terugkijken. Heb jij het al aangedurfd?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welk cijfer geven jullie de show van gisteren? Ik moet hem nog terugkijken, maar ik vermoed zo maar een flopshow.
Als ik de naam Boskamp hoor dan denk ik gelijk maar aan 1 ding:quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:36 schreef Oliver23 het volgende:
Waarschijnlijk niet. Boskamp houdt zijn 'TV Vakantie'
Nee nog nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik moet hem ook nog terugkijken. Heb jij het al aangedurfd?
Na de reacties in dit topic heb ik er weinig zin maar ja, ik kan me de laatste keer dat ik een aflevering van VI niet gezien heb niet herinneren..quote:
Ik vond Gijp niet zo leuk gister.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:55 schreef DrDentz het volgende:
Zitten best leuke stukjes bij zoals Gijp die uitlegt waarom Jan's deelname aan de gaypride problematisch wordt.
Ik wel. Die met Harm van Veldhoven.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Na de reacties in dit topic heb ik er weinig zin maar ja, ik kan me de laatste keer dat ik een aflevering van VI niet gezien heb niet herinneren..
Oh, valt nog mee dan, alweer hele tijd terug toch?. Ik bedenk me net dat ik de uitzending met Frank de Boer heb overgeslagen na de reacties hier. Blijkbaar was het tenenkrommend en dan heb ik nog liever een saaie uitzendingquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wel. Die met Harm van Veldhoven.
Je kunt de mp4 downloaden, dorpsidioot.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zijn er meer mensen die bij het terugkijken van VI last ondervinden van haperingen? De site van RTL gemist streamt al een tijdlang niet lekker. Continu bufferen, zelfs als je m even stilzet zodat hij de ruimte krijgt een buffer op te bouwen.
Torres Bluesquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:52 schreef Kun-Aguero het volgende:
Waarom komt RTL steeds terug met die Voetbalfans ? Zie je die 2 mongolen weer naar Noordwijk toe schande voor de club.
Kennethquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wel. Die met Harm van Veldhoven.
Hallo ik ben Ben ik ben al zo lang als ik weet fan van Ajax en ik heb een gore kut CD gemaakt die de Boer mag luisteren.quote:
Welke filmpjes?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop dat ze die idiote filmpjes van de NOS eens met de grond gelijk maken morgen.
Zal dat van Fox nog ergens terug te kijken zijn? VI gaat altijd voor natuurlijkquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:58 schreef Nickskuh het volgende:
Morgenavond VI, City - Newcastle, en eens kijken hoe dat FOX programma gaat falen.
Zal wel, is op een open kanaal dus denk dat dat wel ergens te vinden is.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zal dat van Fox nog ergens terug te kijken zijn? VI gaat altijd voor natuurlijk
Je bedoelt zeker die onzin over die trainer van Twente, tijdens de samenvattingen? Ik voelde mij als kijker niet serieus genomen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop dat ze die idiote filmpjes van de NOS eens met de grond gelijk maken morgen.
Die onzin bedoelde ik inderdaad. Wat een flauwekul. Minachting van de kijker.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:58 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker die onzin over die trainer van Twente, tijdens de samenvattingen? Ik voelde mij als kijker niet serieus genomen.
Idd wat een prietpraat goedkoop scoren.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:58 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker die onzin over die trainer van Twente, tijdens de samenvattingen? Ik voelde mij als kijker niet serieus genomen.
Hij heeft nog steeds zo een rare bruine kopquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Boskamp gesignaleerd bij Barcelona, man man man wat kunnen die ballen zeg.
[ afbeelding ]
Zeg dat nou niet, straks heb je weer allemaal gepikeerde blanken achter je aan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 07:31 schreef Evertjan het volgende:
lekker een gezond kleurtje voor een gezonde jongen niks mis mee
De Spaanse Danny Vera onder plaatje.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Boskamp gesignaleerd bij Barcelona, man man man wat kunnen die ballen zeg.
[ afbeelding ]
Je zit er wel erg mee jochiequote:Op maandag 19 augustus 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd of Feyenoord weer wordt gehyped met al die talentloze bakvissen
Ik denk dat dit kleine tering aapie in zijn polsen heeft zitten snijden bij de 0-1. Het is hem allemaal niet in de koude kleren gaan zitten.quote:
Als je een echt mooie versie van dat lied wil horen moet je hier eens naar luisterenquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De Spaanse Danny Vera onder plaatje.
Ik haat dat nummer. Komt zo kinderachtig over.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je een echt mooie versie van dat lied wil horen moet je hier eens naar luisteren
Vanaf 5.55
Maar de versie van Ferran Estrada is onnavolgbaar.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik haat dat nummer. Komt zo kinderachtig over.
Die verzetsstrijder blaast maar een eind weg.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar de versie van Ferran Estrada is onnavolgbaar.
[ afbeelding ]
Maar goed dat hij toevallig op dat bankje zat.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:48 schreef Arn0 het volgende:
Ik kan dit nummer niet meer horen zonder aan Sierd te denken![]()
Zou terecht zijn. Feyenoord heeft de beste selectie van de Eredivisie.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
De voorspellingen van Johan niet invullen, dan ben je gewoon een dief van je portemonnee.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:51 schreef Mortaxx het volgende:
Kkzooi, door uitgaan, uitslapen en meteen naar werk niet ingezet en Johan heeft er 5 goed.![]()
Volgens Co is de rek er anders uit! Daar hebben we archiefbeelden van.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou terecht zijn. Feyenoord heeft de beste selectie van de Eredivisie.![]()
Die Geert, een beetje de Cock Jol van de club. "Waterman wil ik op de bank." Hij heeft er wel meer kijk op dan Cock.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:50 schreef Zipportal het volgende:
Blijf deze goud vinden met die besprekingen.
Zolang aad300 zich er niet over uitlaat is er nog niks aan de hand.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De voorspellingen van Johan niet invullen, dan ben je gewoon een dief van je portemonnee.
[..]
Volgens Co is de rek er anders uit! Daar hebben we archiefbeelden van.
Geert=Geert.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die Geert, een beetje de Cock Jol van de club. "Waterman wil ik op de bank." Hij heeft er wel meer kijk op dan Cock.
Eigenlijk had de klassieker ook niet gespeeld hoeven worden. het resultaat stond al vast.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zolang aad300 zich er niet over uitlaat is er nog niks aan de hand.
twitter:aad300 twitterde op zondag 18-08-2013 om 10:10:16"@Mkrabby: Belangrijk: wat verwacht @aad300 van de klassieker?"ajafey 2-1 reageer retweet
Yep, vandaar dat ik er nog van uit kan gaan dat wij kampioen worden. Aad300 heeft het nog niet ontkracht.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk had de klassieker ook niet gespeeld hoeven worden. het resultaat stond al vast.twitter:aad300 twitterde op zondag 18-08-2013 om 10:10:16"@Mkrabby: Belangrijk: wat verwacht @aad300 van de klassieker?"ajafey 2-1 reageer retweet
twitter:
http://barbara.famequotes(...)0e52050f690c92&ln=enquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk had de klassieker ook niet gespeeld hoeven worden. het resultaat stond al vast.twitter:aad300 twitterde op zondag 18-08-2013 om 10:10:16"@Mkrabby: Belangrijk: wat verwacht @aad300 van de klassieker?"ajafey 2-1 reageer retweet
Aad300quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aad300 was voor mij de reden om een twitteraccount aan te maken.quote:
Die laatste opmerkingquote:
Leerdamquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik volgde natuurlijk gedwee het advies van Aad (voordat deze dat gegeven had zelfs) en scoorde natuurlijk de volle buitquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aad300![]()
![]()
Ik was nog zo dom en eigenwijs om iets anders te voorspellen, het is dan ook helemaal mijn eigen schuld dat ik in geen klassement bovenin meedraai.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voorspel de eindstand van de Klassieker
3 punten voor de correcte uitslag OF 1 punt voor juiste aantal gols van een van beide teams
2-1
Deze snap ik niet. Welke hype? Omdat het zo goed gaat nuquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
volgens mij heeft een zekere Fokker daar nog een uitgebreid onderzoek over gedaan, over de Toto voorspellingen van JDquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De voorspellingen van Johan niet invullen, dan ben je gewoon een dief van je portemonnee.
Sloryquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Leerdam
Castaignos
Fer
Bruma
Fernandez
Aké
Slory
Rekik
Wijnaldum
Drenthe
De Guzmán
Biseswar
Mokotjo
Cabral
Talent zat.
Slory besloot om op 29e jarige leeftijd zijn profcarrière te beëindigen om vervolgens 'de zaken in te gaan'. Ben benieuwd hoe dat heeft uitgepakt.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Tijd om af te stemmen op fox sports
Nou wordt ie mooiquote:MarkoAlmelo
VI Hooligans
Mokotjoquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Leerdam
Castaignos
Fer
Bruma
Fernandez
Aké
Slory
Rekik
Wijnaldum
Drenthe
De Guzmán
Biseswar
Mokotjo
Cabral
Talent zat.
Valt toch wel mee? Is wel vaker.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:27 schreef Ambrosius het volgende:
Da's wel heel vroeg. Idd alleen vanwege Fox.
Het begint meestal om 20.29.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Is wel vaker.
cokeworkshop door kieft en kraay.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:31 schreef Evertjan het volgende:
hansie zit weer in zijn coke periode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |