Dat is ook het bestequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet zo serieus![]()
Ik ben heel tevreden met mijn buren, lieve mensen die ook nog weleens voor mij klaarstaan indien nodig, en andersom.
Ik heb je toch succes gewenst?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:14 schreef Specularium het volgende:
Boldy heeft weer zand in zijn vagina.
Nou en?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:13 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb jarenlang ergens gewoond en nooit m'n buren gezien, zou mijn god niet weten wie het waren.
Niks, vond 't wel prettig.quote:
Die stond weleens plots in je keuken als je thuis kwam?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn vorige buurman kwam ik zelden thuis tegen, maar vaker ergens in de stad.
Waar je ook woont, je hebt altijd wel een buurman.quote:
Ja, maar ik hoef ze niet te kennen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waar je ook woont, je hebt altijd wel een buurman.
Ik ben altijd van mening dat je dat pas echt weet als je ze leert kennen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoef ze niet te kennen.
Meh, wat je niet kent mis je ook niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ben altijd van mening dat je dat pas echt weet als je ze leert kennen.
Neuken?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meh, wat je niet kent mis je ook niet.
zolang ze dr bek maar hou in bed is ze welkom.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:45 schreef Uccie het volgende:
Ik zag Fatima dinges nogwat net voorbeschouwen, ik vind haar vervelend dus ben doorgezapt.
Wel een mooie vrouw voor de heren.
Oh mannen ervaren dat ook zoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
zolang ze dr bek maar hou in bed is ze welkom.
Nee, we hebben al ons eigen volkslied.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
Ik zag de Belgen net hun volkslied zingen, dat is wel iets voor het Nederlands elftal! Uit volle borst en a capella.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, we hebben al ons eigen volkslied.![]()
En in België denkt ook niet iedereen hetzelfde over de kwaliteiten van hun volkslied:
Je bent naar de try-out van T&S geweest?quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zo, gierende topshow weer gezien.
Nee, letterlijk een gierende show....in Rotterdamquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent naar de try-out van T&S geweest?
Je snapt het principe van de NWS-slowchat geloof ik nog niet helemaal. Geeft niet hoor, ik leg het je graag even uit. De bedoeling hier is om steeds dezelfde afgezaagde grappen te herhalen en om de mythes in leven te houden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:53 schreef sp3c het volgende:
ik kon de eerste keer om dat grapje met die tryouts lachen maar je moet het niet melken dude
das regel 1quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je snapt het principe van de NWS-slowchat geloof ik nog niet helemaal. Geeft niet hoor, ik leg het je graag even uit. De bedoeling hier is om steeds dezelfde afgezaagde grappen te herhalen en om de mythes in leven te houden.
Ja, maar dat zou alle fundamenten onder de voorstelling van Tem en Specularium vandaan slaan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
das regel 1
regel 2 is dat je bij te slechte en te afgezaagde grapjes doet alsof het nooit gebeurt is of zelfs dat iemand anders ze gemaakt heeft
Dit is geen SC, dit is NWS-SC. Een wezenlijk verschil.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:10 schreef sp3c het volgende:
jij snapt de wereld van de SC gewoon niet
komt goed
Ik ga jou ook ermee helpen. Heb nu ff geen tijd.quote:
Verkapte kijk mij eens iets te doen hebben post.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ga jou ook ermee helpen. Heb nu ff geen tijd.
Doe er wat slagroom op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |