Dat is ook het bestequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet zo serieus![]()
Ik ben heel tevreden met mijn buren, lieve mensen die ook nog weleens voor mij klaarstaan indien nodig, en andersom.
Ik heb je toch succes gewenst?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:14 schreef Specularium het volgende:
Boldy heeft weer zand in zijn vagina.
Nou en?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:13 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb jarenlang ergens gewoond en nooit m'n buren gezien, zou mijn god niet weten wie het waren.
Niks, vond 't wel prettig.quote:
Die stond weleens plots in je keuken als je thuis kwam?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn vorige buurman kwam ik zelden thuis tegen, maar vaker ergens in de stad.
Waar je ook woont, je hebt altijd wel een buurman.quote:
Ja, maar ik hoef ze niet te kennen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waar je ook woont, je hebt altijd wel een buurman.
Ik ben altijd van mening dat je dat pas echt weet als je ze leert kennen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoef ze niet te kennen.
Meh, wat je niet kent mis je ook niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ben altijd van mening dat je dat pas echt weet als je ze leert kennen.
Neuken?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meh, wat je niet kent mis je ook niet.
zolang ze dr bek maar hou in bed is ze welkom.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:45 schreef Uccie het volgende:
Ik zag Fatima dinges nogwat net voorbeschouwen, ik vind haar vervelend dus ben doorgezapt.
Wel een mooie vrouw voor de heren.
Oh mannen ervaren dat ook zoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
zolang ze dr bek maar hou in bed is ze welkom.
Nee, we hebben al ons eigen volkslied.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
Ik zag de Belgen net hun volkslied zingen, dat is wel iets voor het Nederlands elftal! Uit volle borst en a capella.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, we hebben al ons eigen volkslied.![]()
En in België denkt ook niet iedereen hetzelfde over de kwaliteiten van hun volkslied:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |