Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ligt meer voor de hand gezien het leeftijdsverschil tussen vP en WA.
Uhuh, half elf vanavond.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik zag trouwens dat jouw bandje de Bosnian Rainbows gratis is. Dat is wel mooi.
Natuurlijk, weekend + lekker weer = terras.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:37 schreef KoosVogels het volgende:
Wat vinden jullie? Zal ik zo maar eens naar het terras gaan?
Beticht jij WA nu van pedofilie?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ligt meer voor de hand gezien het leeftijdsverschil tussen vP en WA.
Eerder jou van het onderschijten van de Koninklijke Hoogheid.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Beticht jij WA nu van pedofilie?
Even de RVD inlichten.
Net gebeld, ze komen er op terug.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Eerder jou van het onderschijten van de Koninklijke Hoogheid.
Leuk. Er staat overigens lekker veel op het programma, alleen zijn er zoals altijd de laatste jaren wel weer erg veel eettentjes.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Uhuh, half elf vanavond.
Ik kwam trouwens gisteravond nietzman met een stel vrienden tegen, dat was wel grappig.
Die heeft net zo'n drone als ik hebquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Uhuh, half elf vanavond.
Ik kwam trouwens gisteravond nietzman met een stel vrienden tegen, dat was wel grappig.
De Dijs en LoLo zetten dit land in de uitverkoop.quote:
Wat, met die bezuinigingen die jij zo graag ziet?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:18 schreef waht het volgende:
[..]
De Dijs en LoLo zetten dit land in de uitverkoop.
Lekker hakken in de verzorgingsstaat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat, met die bezuinigingen die jij zo graag ziet?
Bij de wortels.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:47 schreef waht het volgende:
[..]
Lekker hakken in de verzorgingsstaat.
Dagonet is toch wel de nieuwe EchtGaaf.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Was jullie uitstapje naar NWS FB gezellig jongens?
Is Dagonet z'n burensituatie al in kaart gebracht?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Dagonet is toch wel de nieuwe EchtGaaf.
Nee, ik heb wel vernomen dat de stamgasten van deze kroeg WEER veel MEER trollen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is Dagonet z'n burensituatie al in kaart gebracht?
Het is ook nog maar een snotneus.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:07 schreef Mutant01 het volgende:
Euribob die een vete probeert te starten in NWS-SC. Maar hij kan het niet.
Vervolgens de verdelger inschakelen.quote:
Wat voor kleur dassen heb je dan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:13 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb weer twee mooie grijze pakken gescoord. Staat goed bij mijn kale hoofd.
En bij uw status als ambtenaar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:13 schreef Mutant01 het volgende:
Wel veel kalende mannen in deze SC.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:13 schreef Mutant01 het volgende:
Fok maakt kaal.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wel veel kalende mannen in deze SC.
Migratie van haargroei.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar niet in de schaamstreek.
Met een beetje geluk heb je dergelijke gesprekken dagelijks.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Geen das. Louter indien er gesprekken op hoger niveau plaatsvinden.
Ik begrijp je niet en ik wil je ook niet begrijpen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:19 schreef waht het volgende:
[..]
Met een beetje geluk heb je dergelijke gesprekken dagelijks.
Dat wil je wel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet en ik wil je ook niet begrijpen.
IHVK, toch?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:26 schreef Mutant01 het volgende:
Weet iemand de oude naam van D_G van vroeger?
Die gewiekste Ottomaan heeft een begraafplaats nodig voor al z'n klonen.quote:
U was toch al in Griekenland?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:41 schreef remlof het volgende:
Nu even op en neer naar Eelde Airport.
Ja en iedereen waar je het niet mee eens bent bekogel je met yoghurt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Belasting betalen is optioneel in Eelde?
Bedankt voor deze informatie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:48 schreef GSbrder het volgende:
Ook geen das vandaag. Casual friday he?
Niet zo, meneertje. Brussel wist dit natuurlijk vanochtend al.quote:
Dat het casual friday is? Dat lijkt me niet uitzonderlijk moeilijk om te beredeneren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet zo, meneertje. Brussel wist dit natuurlijk vanochtend al.
Wat mijn outfit was. De NSA en de EU hebben een informatie-uitwisselingsprogramma.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat het casual friday is? Dat lijkt me niet uitzonderlijk moeilijk om te beredeneren.
Helaas, de NSA acht u te irrelevant om in de gaten te houden. Ter vergelijking: zelfs Herman 'Haiku' van Rompuy wordt in de gaten gehouden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat mijn outfit was. De NSA en de EU hebben een informatie-uitwisselingsprogramma.
De manchetknopen met daarop een euroteken maken het ensemble af.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat mijn outfit was. De NSA en de EU hebben een informatie-uitwisselingsprogramma.
In dergelijke pogingen tot vleierij trappen we natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:55 schreef waht het volgende:
[..]
De manchetknopen met daarop een euroteken maken het ensemble af.
Alle andere dagen ook geen das hier.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:48 schreef GSbrder het volgende:
Ook geen das vandaag. Casual friday he?
Net iets minder relevant dan van Rompuy.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Helaas, de NSA acht u te irrelevant om in de gaten te houden. Ter vergelijking: zelfs Herman 'Haiku' van Rompuy wordt in de gaten gehouden.
Staat genoteerd: de kwaliteit van de camera's van Israel is beduidend minder dan die van de USA.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:55 schreef waht het volgende:
[..]
De manchetknopen met daarop een euroteken maken het ensemble af.
Op casual vrijdag mag alles wat casual is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:41 schreef arjan1212 het volgende:
Mag je op die casual Friday ook sigaren roken op kantoor ?
Waarschijnlijk komt dat door feministen.quote:
Ik heb er persoonlijk op toegezien.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:48 schreef waht het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt dat door feministen.
Wat loopt u nu weer te raaskallen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:54 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien iets te ver gegaan in NWS.
Net over het randje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:54 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien iets te ver gegaan in NWS.
Iets over Dr. Nikita en joden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |