Plannen is mijn werk. En laat ik daar bijzonder goed in zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:05 schreef von_Preussen het volgende:
DH is een autist, die heeft zekerheid en structuur nodig.
Lekker wijf.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Nee, dit is Tiger's idool.
[ afbeelding ]
Ik heb jou de diagnose net opgeplakt, hup hup, PGB aanvragen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Plannen is mijn werk. En laat ik daar bijzonder goed in zijn.
Dat ik wellicht autistisch overkom , zal best. Die medische diagnose ik heb vooralsnog niet te pakken.
Ik vraag niks aan, Als ik iets nodig heb gebruik ik wel 10 minute mail.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb jou de diagnose net opgeplakt, hup hup, PGB aanvragen.
Wat gaat ze daar ook doen ?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:30 schreef Reya het volgende:
NWS / Nieuw centrum promoot islam in Rotterdam
Het zit diep.
Vette relaxte plaats ook, Dahab. Je ziet daar louter backpackers en duikers, maar Nikita ondervindt hinder van het verstikkende islamisme aldaar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:30 schreef Reya het volgende:
NWS / Nieuw centrum promoot islam in Rotterdam
Het zit diep.
Dat is verleden tijd.. PGB krijg je niet meer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb jou de diagnose net opgeplakt, hup hup, PGB aanvragen.
Money, beautiful money.quote:
En een lijntje coke.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik vraag niks aan, Als ik iets nodig heb gebruik ik wel 10 minute mail.
Studiegenoot van Volkert van der G.quote:
Harddrugs zijn minder schadelijk dan alcohol.quote:
Ik zat met een gozer op school die nu directeur is van Buma Cultuurquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Studiegenoot van Volkert van der G.
Nuff Said.
Leugens.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:28 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zat op school bij Willem-Alexander. Die is zo lekker gewoon gebleven.
Ik las 'op schoot'.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:28 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zat op school bij Willem-Alexander. Die is zo lekker gewoon gebleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |