Plannen is mijn werk. En laat ik daar bijzonder goed in zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:05 schreef von_Preussen het volgende:
DH is een autist, die heeft zekerheid en structuur nodig.
Lekker wijf.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Nee, dit is Tiger's idool.
[ afbeelding ]
Ik heb jou de diagnose net opgeplakt, hup hup, PGB aanvragen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Plannen is mijn werk. En laat ik daar bijzonder goed in zijn.
Dat ik wellicht autistisch overkom , zal best. Die medische diagnose ik heb vooralsnog niet te pakken.
Ik vraag niks aan, Als ik iets nodig heb gebruik ik wel 10 minute mail.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb jou de diagnose net opgeplakt, hup hup, PGB aanvragen.
Wat gaat ze daar ook doen ?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:30 schreef Reya het volgende:
NWS / Nieuw centrum promoot islam in Rotterdam
Het zit diep.
Vette relaxte plaats ook, Dahab. Je ziet daar louter backpackers en duikers, maar Nikita ondervindt hinder van het verstikkende islamisme aldaar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:30 schreef Reya het volgende:
NWS / Nieuw centrum promoot islam in Rotterdam
Het zit diep.
Dat is verleden tijd.. PGB krijg je niet meer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb jou de diagnose net opgeplakt, hup hup, PGB aanvragen.
Money, beautiful money.quote:
En een lijntje coke.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik vraag niks aan, Als ik iets nodig heb gebruik ik wel 10 minute mail.
Studiegenoot van Volkert van der G.quote:
Harddrugs zijn minder schadelijk dan alcohol.quote:
Ik zat met een gozer op school die nu directeur is van Buma Cultuurquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Studiegenoot van Volkert van der G.
Nuff Said.
Leugens.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:28 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zat op school bij Willem-Alexander. Die is zo lekker gewoon gebleven.
Ik las 'op schoot'.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:28 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zat op school bij Willem-Alexander. Die is zo lekker gewoon gebleven.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ligt meer voor de hand gezien het leeftijdsverschil tussen vP en WA.
Uhuh, half elf vanavond.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik zag trouwens dat jouw bandje de Bosnian Rainbows gratis is. Dat is wel mooi.
Natuurlijk, weekend + lekker weer = terras.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:37 schreef KoosVogels het volgende:
Wat vinden jullie? Zal ik zo maar eens naar het terras gaan?
Beticht jij WA nu van pedofilie?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ligt meer voor de hand gezien het leeftijdsverschil tussen vP en WA.
Eerder jou van het onderschijten van de Koninklijke Hoogheid.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Beticht jij WA nu van pedofilie?
Even de RVD inlichten.
Net gebeld, ze komen er op terug.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Eerder jou van het onderschijten van de Koninklijke Hoogheid.
Leuk. Er staat overigens lekker veel op het programma, alleen zijn er zoals altijd de laatste jaren wel weer erg veel eettentjes.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Uhuh, half elf vanavond.
Ik kwam trouwens gisteravond nietzman met een stel vrienden tegen, dat was wel grappig.
Die heeft net zo'n drone als ik hebquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Uhuh, half elf vanavond.
Ik kwam trouwens gisteravond nietzman met een stel vrienden tegen, dat was wel grappig.
De Dijs en LoLo zetten dit land in de uitverkoop.quote:
Wat, met die bezuinigingen die jij zo graag ziet?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:18 schreef waht het volgende:
[..]
De Dijs en LoLo zetten dit land in de uitverkoop.
Lekker hakken in de verzorgingsstaat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat, met die bezuinigingen die jij zo graag ziet?
Bij de wortels.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:47 schreef waht het volgende:
[..]
Lekker hakken in de verzorgingsstaat.
Dagonet is toch wel de nieuwe EchtGaaf.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:52 schreef Boze_Appel het volgende:
Was jullie uitstapje naar NWS FB gezellig jongens?
Is Dagonet z'n burensituatie al in kaart gebracht?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Dagonet is toch wel de nieuwe EchtGaaf.
Nee, ik heb wel vernomen dat de stamgasten van deze kroeg WEER veel MEER trollen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is Dagonet z'n burensituatie al in kaart gebracht?
Het is ook nog maar een snotneus.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:07 schreef Mutant01 het volgende:
Euribob die een vete probeert te starten in NWS-SC. Maar hij kan het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |