Zuinig leven niet, sparen wel.quote:
Hij mag ook niet op onze rechtse Ark.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij mag ook niet op onze rechtse Ark.
Bek dicht, Noach.quote:
Dat is de rechtsdragende Ark, subtiel verschil.quote:
Kutchristenen.quote:
Note.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Even Mandela onder een kussen leggen in plaats van erop?
Aap-Note-Mies.quote:
Ik ben van het boom roos vis vuur tijdperkquote:
Die houden Vs sowieso wel in de gatenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je hier al over zitten klikken bij de admins?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Die houden Vs sowieso wel in de gaten
Boo fucking hoo, ik heb gewoon vrijheid van meningsuiting, en toevallig houdt die in dat ik Mandibah een ordinaire terrorist vind die allang uit de weg had moeten worden geruimd.quote:
Aap, Noot, Mies, Wim, Zus, Jet, Teun, Vuur, Gijs, Lam, Kees, Bok, Weide, Does, Hok, Duif, Schapen.quote:
De I.L. Pfeijffer van Zuid-Afrika.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Boo fucking hoo, ik heb gewoon vrijheid van meningsuiting, en toevallig houdt die in dat ik Mandibah een ordinaire terrorist vind die allang uit de weg had moeten worden geruimd.
Kussens zijn vaak wit, dan zie je het contrast.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:47 schreef GSbrder het volgende:
Mandela onder een kussen is toch geen vorm van racisme?
Remlof heeft gewoon een tere ziel.quote:
Contrast is mooi, niet?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Kussens zijn vaak wit, dan zie je het contrast.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Duo penoti!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Swift.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Aap, Noot, Mies, Wim, Zus, Jet, Teun, Vuur, Gijs, Lam, Kees, Bok, Weide, Does, Hok, Duif, Schapen.
Kut, hoer, pooier, drugsrunner, swa, Golf GTI, pipa, skotoe, bezem.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Aap, Noot, Mies, Wim, Zus, Jet, Teun, Vuur, Gijs, Lam, Kees, Bok, Weide, Does, Hok, Duif, Schapen.
Habi, Zemel, Asahbi, Rwina.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kut, hoer, pooier, drugsrunner, swa, Golf GTI, pipa, skotoe, bezem.
Keynes was net als Marx een idioot.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:26 schreef waht het volgende:
Bezuinigen in moeilijke tijden, investeren in goede tijden. Anti-Keynes werkt het beste op persoonlijk niveau.
Deze man weetquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Keynes was net als Marx een idioot.
Die zou best wel eens plaats kunnen vinden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Deze man weet![]()
Vertel nog eens wat over de opwarming van de aarde.
Jouw idool:quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Keynes was net als Marx een idioot.
Was het maar zo'n feest. Nee, dit is Tiger's idool.quote:
Ze zou zo mee kunnen doen in One Flew Over the Cuckoo's Nest.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Nee, dit is Tiger's idool.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Plannen is mijn werk. En laat ik daar bijzonder goed in zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:05 schreef von_Preussen het volgende:
DH is een autist, die heeft zekerheid en structuur nodig.
Lekker wijf.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb jou de diagnose net opgeplakt, hup hup, PGB aanvragen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Plannen is mijn werk. En laat ik daar bijzonder goed in zijn.
Dat ik wellicht autistisch overkom , zal best. Die medische diagnose ik heb vooralsnog niet te pakken.
Ik vraag niks aan, Als ik iets nodig heb gebruik ik wel 10 minute mail.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb jou de diagnose net opgeplakt, hup hup, PGB aanvragen.
Wat gaat ze daar ook doen ?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:30 schreef Reya het volgende:
NWS / Nieuw centrum promoot islam in Rotterdam
Het zit diep.
Vette relaxte plaats ook, Dahab. Je ziet daar louter backpackers en duikers, maar Nikita ondervindt hinder van het verstikkende islamisme aldaar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:30 schreef Reya het volgende:
NWS / Nieuw centrum promoot islam in Rotterdam
Het zit diep.
Dat is verleden tijd.. PGB krijg je niet meer.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb jou de diagnose net opgeplakt, hup hup, PGB aanvragen.
Money, beautiful money.quote:
En een lijntje coke.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik vraag niks aan, Als ik iets nodig heb gebruik ik wel 10 minute mail.
Studiegenoot van Volkert van der G.quote:
Harddrugs zijn minder schadelijk dan alcohol.quote:
Ik zat met een gozer op school die nu directeur is van Buma Cultuurquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Studiegenoot van Volkert van der G.
Nuff Said.
Leugens.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:28 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zat op school bij Willem-Alexander. Die is zo lekker gewoon gebleven.
Ik las 'op schoot'.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:28 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zat op school bij Willem-Alexander. Die is zo lekker gewoon gebleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |