Kussens zijn vaak wit, dan zie je het contrast.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:47 schreef GSbrder het volgende:
Mandela onder een kussen is toch geen vorm van racisme?
Remlof heeft gewoon een tere ziel.quote:
Contrast is mooi, niet?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Kussens zijn vaak wit, dan zie je het contrast.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Duo penoti!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Swift.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Aap, Noot, Mies, Wim, Zus, Jet, Teun, Vuur, Gijs, Lam, Kees, Bok, Weide, Does, Hok, Duif, Schapen.
Kut, hoer, pooier, drugsrunner, swa, Golf GTI, pipa, skotoe, bezem.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Aap, Noot, Mies, Wim, Zus, Jet, Teun, Vuur, Gijs, Lam, Kees, Bok, Weide, Does, Hok, Duif, Schapen.
Habi, Zemel, Asahbi, Rwina.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kut, hoer, pooier, drugsrunner, swa, Golf GTI, pipa, skotoe, bezem.
Keynes was net als Marx een idioot.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:26 schreef waht het volgende:
Bezuinigen in moeilijke tijden, investeren in goede tijden. Anti-Keynes werkt het beste op persoonlijk niveau.
Deze man weetquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Keynes was net als Marx een idioot.
Die zou best wel eens plaats kunnen vinden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Deze man weet![]()
Vertel nog eens wat over de opwarming van de aarde.
Jouw idool:quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Keynes was net als Marx een idioot.
Was het maar zo'n feest. Nee, dit is Tiger's idool.quote:
Ze zou zo mee kunnen doen in One Flew Over the Cuckoo's Nest.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Nee, dit is Tiger's idool.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Plannen is mijn werk. En laat ik daar bijzonder goed in zijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:05 schreef von_Preussen het volgende:
DH is een autist, die heeft zekerheid en structuur nodig.
Lekker wijf.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb jou de diagnose net opgeplakt, hup hup, PGB aanvragen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Plannen is mijn werk. En laat ik daar bijzonder goed in zijn.
Dat ik wellicht autistisch overkom , zal best. Die medische diagnose ik heb vooralsnog niet te pakken.
Ik vraag niks aan, Als ik iets nodig heb gebruik ik wel 10 minute mail.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb jou de diagnose net opgeplakt, hup hup, PGB aanvragen.
Wat gaat ze daar ook doen ?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:30 schreef Reya het volgende:
NWS / Nieuw centrum promoot islam in Rotterdam
Het zit diep.
Vette relaxte plaats ook, Dahab. Je ziet daar louter backpackers en duikers, maar Nikita ondervindt hinder van het verstikkende islamisme aldaar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:30 schreef Reya het volgende:
NWS / Nieuw centrum promoot islam in Rotterdam
Het zit diep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |