Bedankt voor deze informatie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:48 schreef GSbrder het volgende:
Ook geen das vandaag. Casual friday he?
Niet zo, meneertje. Brussel wist dit natuurlijk vanochtend al.quote:
Dat het casual friday is? Dat lijkt me niet uitzonderlijk moeilijk om te beredeneren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet zo, meneertje. Brussel wist dit natuurlijk vanochtend al.
Wat mijn outfit was. De NSA en de EU hebben een informatie-uitwisselingsprogramma.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat het casual friday is? Dat lijkt me niet uitzonderlijk moeilijk om te beredeneren.
Helaas, de NSA acht u te irrelevant om in de gaten te houden. Ter vergelijking: zelfs Herman 'Haiku' van Rompuy wordt in de gaten gehouden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat mijn outfit was. De NSA en de EU hebben een informatie-uitwisselingsprogramma.
De manchetknopen met daarop een euroteken maken het ensemble af.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat mijn outfit was. De NSA en de EU hebben een informatie-uitwisselingsprogramma.
In dergelijke pogingen tot vleierij trappen we natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:55 schreef waht het volgende:
[..]
De manchetknopen met daarop een euroteken maken het ensemble af.
Alle andere dagen ook geen das hier.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:48 schreef GSbrder het volgende:
Ook geen das vandaag. Casual friday he?
Net iets minder relevant dan van Rompuy.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Helaas, de NSA acht u te irrelevant om in de gaten te houden. Ter vergelijking: zelfs Herman 'Haiku' van Rompuy wordt in de gaten gehouden.
Staat genoteerd: de kwaliteit van de camera's van Israel is beduidend minder dan die van de USA.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:55 schreef waht het volgende:
[..]
De manchetknopen met daarop een euroteken maken het ensemble af.
Op casual vrijdag mag alles wat casual is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:41 schreef arjan1212 het volgende:
Mag je op die casual Friday ook sigaren roken op kantoor ?
Waarschijnlijk komt dat door feministen.quote:
Ik heb er persoonlijk op toegezien.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:48 schreef waht het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt dat door feministen.
Wat loopt u nu weer te raaskallen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:54 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien iets te ver gegaan in NWS.
Net over het randje.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:54 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien iets te ver gegaan in NWS.
Iets over Dr. Nikita en joden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |