Exit voordat je je smartcard ook nog maar hebt. Dat is een nieuwe..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh shit, ik dacht dat je al ingelicht was
Dat staat wel in de planning.quote:
Je zal niet de eerste zijnquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Exit voordat je je smartcard ook nog maar hebt. Dat is een nieuwe..
Niet bijzonder hoor. Gebeurt zo vaak in de opleidingenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Exit voordat je je smartcard ook nog maar hebt. Dat is een nieuwe..
Ik heb er tientallen zien gaan voordat ze een smaca hadden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Niet bijzonder hoor. Gebeurt zo vaak in de opleidingen
Ja, maar ik ben al door m'n opleiding heenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Niet bijzonder hoor. Gebeurt zo vaak in de opleidingen
Maja voor Sammie is het allemaal nog nieuwquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb er tientallen zien gaan voordat ze een smaca hadden.
Heb onderhoudsmiddelen gehaald bij de Bever Zwerfsport voor m'n Meindls. Zo even onder handen nemen en goed veteren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:23 schreef jitzzzze het volgende:
Maar Prins Peppie, heeft u dan al al uw spullen op orde?
Hehequote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maja voor Sammie is het allemaal nog nieuw
Mocht ik worden goedgekeurd heb ik mn gear al compleet! Horloge en hoofdlampje :pquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:23 schreef jitzzzze het volgende:
Maar Prins Peppie, heeft u dan al al uw spullen op orde?
Jitze bedoelt volgens mij nog in de opleiding, toch? Of heb je serieus kerels zien gaan die klaar waren met hun opleiding en dan dachten: laterrrr.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maja voor Sammie is het allemaal nog nieuw
Waaromquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heb onderhoudsmiddelen gehaald bij de Bever Zwerfsport voor m'n Meindls. Zo even onder handen nemen en goed veteren.
Zakmesje?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Mocht ik worden goedgekeurd heb ik mn gear al compleet! Horloge en hoofdlampje :p
Beiden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jitze bedoelt volgens mij nog in de opleiding, toch? Of heb je serieus kerels zien gaan die klaar waren met hun opleiding en dan dachten: laterrrr.
Krijg je verstrekt hequote:
Anders gedraag je je eens een keer niet als een fucking IWAB en neem je maar van me aan dat dat NIET verstrekt wordt zoals al meerdere malen in deze topicreeks is aangegeven door mij en andere mensen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
WaaromDat krijg je allemaal verstrekt
Wel de EOD versie, hč.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Krijg je verstrekt heAl zou een nieuwe leatherman geen verrassingen zijn als die ineens word aangeschaft
haha, heb me er nog niet in verdiept.quote:
Tja snap je wel. Maar die schoenen gaan infinite mee als je er goed voor zorgt, zo niet? Dan sloop je ze binnen 1 jaar met intensief gebruik.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:52 schreef Aapsoldaat het volgende:
Na 2 jaar zelf de klote schoenpoets moeten kopen voor mn m90s, begin ik er al helemaal niet aan voor de meindls, wat ik ook heb gezegd tijdens mn intro gesprek. Defensie regelt het maar.
Intensief gebruik zal niet aan de orde zijn. En als ze kapot zijn vul ik een VRA in.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tja snap je wel. Maar die schoenen gaan infinite mee als je er goed voor zorgt, zo niet? Dan sloop je ze binnen 1 jaar met intensief gebruik.
Dan mag je ze weer inlopen. En ik zorg gewoon liever goed voor m'n spullenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Intensief gebruik zal niet aan de orde zijn. En als ze kapot zijn vul ik een VRA in.
Yep, vooral bij de Natres.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tja snap je wel. Maar die schoenen gaan infinite mee als je er goed voor zorgt, zo niet? Dan sloop je ze binnen 1 jaar met intensief gebruik.
Door het elke keer weer aan te trekken en jezelf in de spiegel te bewonderen slijt het wel snel hequote:
Tuurlijk zorg ik liever goed voor m'n spullen, maar de baas moet zorgen dat ik dat ook kan doen. Ik heb een schoenpoets set gekregen, dus met de borstels lukt het wel, maar als niemand mij schoenpoets verstrekt, dan ga ik het zeker niet zelf aanschaffen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan mag je ze weer inlopen. En ik zorg gewoon liever goed voor m'n spullen![]()
I find peace in cleaning and maintaining my gear
Je peutert maar lekker zelf dat smegma uit dat vieze matrozenpakje van je !quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:44 schreef jitzzzze het volgende:
Je mag mijn gear ook wel even cleanen
Ik snap het. Maar ik vind het jammer om, omdat de baas het ons niet verstrekt, de levensduur van die schoenen drastisch te verminderen. Dat leer heeft voeding nodig, anders dan komen daar op den duur scheurtjes in, en dat is niet goed.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:37 schreef Aapsoldaat het volgende:
^ Kutlui.
[..]
Tuurlijk zorg ik liever goed voor m'n spullen, maar de baas moet zorgen dat ik dat ook kan doen. Ik heb een schoenpoets set gekregen, dus met de borstels lukt het wel, maar als niemand mij schoenpoets verstrekt, dan ga ik het zeker niet zelf aanschaffen.
Dan is die levensduur maar minder, vul ik een VRA in en dan zien we het wel. Maar voordat het zover mocht zijn over enkele jaren, heb ik al behoorlijk wat af lopen zeuren bij m'n sgt/ luit om schoenpoets.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik snap het. Maar ik vind het jammer om, omdat de baas het ons niet verstrekt, de levensduur van die schoenen drastisch te verminderen. Dat leer heeft voeding nodig, anders dan komen daar op den duur scheurtjes in, en dat is niet goed.
Dus dat heb ik er zelf wel voor over.
Tja, ik vind het gewoon milieutechnisch etc. niet verantwoord om zo om te springen met spul, zelfs als de baas me het spul niet geeft. Natuurlijk kan je als ze kapot zijn een VRA'tje invullen, maar daar wordt de wereld niet veel beter van, een paar kisten dat met wat sporadisch onderhoud gewoon nog bruikbaar was geweest belandt op de vuilnisbelt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:43 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dan is die levensduur maar minder, vul ik een VRA in en dan zien we het wel. Maar voordat het zover mocht zijn over enkele jaren, heb ik al behoorlijk wat af lopen zeuren bij m'n sgt/ luit om schoenpoets.
Zo kan het natuurlijk ookquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:22 schreef AchJa het volgende:
Ik hoef geen onderhoudsmiddelen voor die dingen... Ze slijten toch niet...
Ze zitten alweer in de doos en staan op de kast.
Ik was na een week klaar met die dingen. Het zal bij mij straks wel zo'n spelletje zijn dat ik de laatste op de kazerne ben met M90's en ik opdracht krijg om die Meindl's aan te trekken...quote:
Als je maat 285B hebt wil ik ze best omruilen voor een goed onderhouden paar M90's en HAIX met dubbelleer, dus niet die enkel leer troep die ze hebben verstrekt bij Defensie. Ook goed onderhouden, natuurlijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik was na een week klaar met die dingen. Het zal bij mij straks wel zo'n spelletje zijn dat ik de laatste op de kazerne ben met M90's en ik opdracht krijg om die Meindl's aan te trekken...![]()
Voorlopig heb ik nog iets van 4 paar M90 dus ik kan nog wel een paar jaar vooruit.
Huil je nu nog om die twee schrootbakken oude fregatten?quote:
Tromp en de De Ruyterquote:
Die zijn toch nog gewoon in de vaart?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huil je nu nog om die twee schrootbakken?
[..]
Tromp en de De Ruyter
Deze twee niet meer. Tromp klasse.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:24 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Die zijn toch nog gewoon in de vaart?
Ah wacht dit zijn de schuitjes uit de Seventies. Niet gedacht dat die daar nog ronddobberden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze twee niet meer. Tromp klasse.
Deze zijn vervangen door de huidige LCF's van de Zeven Provinciėnklasse
Ze dobberen ook niet meer, Jitzzze was denk ik in zijn oude fotoalbum aan het bladeren vandaar dequote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:33 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ah wacht dit zijn de schuitjes uit de Seventies. Niet gedacht dat die daar nog ronddobberden.
Jaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huil je nu nog om die twee schrootbakken oude fregatten?
[..]
Tromp en de De Ruyter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |