een opgeblazen GTW nabij Delfzijl heeft wereldwijd heel wat minder impact dan een opgeblazen ICE nabij Berlijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het scheelt dat de terreurorganisaties zich daar op richten en niet op de stopper naar Delfzijl of Veendam
Dan zit ik in ieder geval veilig
10 bakken IRM bij Amsterdam of Utrecht willen best aardig hoor..quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
een opgeblazen GTW nabij Delfzijl heeft wereldwijd heel wat minder impact dan een opgeblazen ICE nabij Berlijn.
Daarom is de kans dan ook klein dat Nederlandse treinen getroffen worden
de impact op zowel wereldwijde schaal als op politiek niveau zal gering zijn. de NL-politiek is momenteel vooral gericht op de economie, zowel nationaal als Europees.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:07 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
10 bakken IRM bij Amsterdam of Utrecht willen best aardig hoor..
Het gaat om het treffen van mensen in hun dagelijks leven om hun angst aan te jagen. Doe het dus op een plek waar veel mensen komen. Dan kan je beter VIRM10 opblazen dan een ICE'tje waar slecht een derde aan mensen in past.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de impact op zowel wereldwijde schaal als op politiek niveau zal gering zijn. de NL-politiek is momenteel vooral gericht op de economie, zowel nationaal als Europees.
Een isolatorenvervangalisator natuurlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:59 schreef b2py het volgende:
[..]
Wat voor werktrein moet ik me daarbij voorstellen?
"Vijf dode koeien en een gewonde voorbijvliegende grijze kiekendief door terroristische aanslag op Arriva trein"quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het scheelt dat de terreurorganisaties zich daar op richten en niet op de stopper naar Delfzijl of Veendam
Dan zit ik in ieder geval veilig
Gisteren Bundespolizei (BEPO) in ICE 100 van Bad Basel naar Dortmund. Steekproefsgewijs werd er iemand uitgepikt, de vrouw (BEPO) sprak ze aan en de heren (BEPO) keken toe, een matroos van de marine was de sigaar, flink wat tattoos en een petje, mevrouw is stomverbaasd omdat hij zijn uniform niet aanhad. Tip voor terroristen doe een uniform aan, u zal niet lastig gevallen worden door een Duitse beamte, verder waren veel gekleurde mensen de klos.quote:Op maandag 19 augustus 2013 03:59 schreef b2py het volgende:
Berichten op zowel nu als NOS dat er aanslagen gepland worden op Europese IC'S, waaronder vooral de ICE. DB heeft al onzichtbare maatregelen genomen zegt het artikel.
Leuke reisgenoten/coupégenotet/personeel?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Terugreis is honderdmaal beter dan de heenweg. Gaat voor m'n gevoel ook een stuk vlotter, al had ik gister in een overvolle trein wel even een dipje. Scheelt in ieder geval enorm dat ik nu twee nachten heb kunnen liggen in plaats van op bankjes of zelfs de grond te moeten zitten wegens gemiste treinen en derhalve geen reservering meer.
Over iets meer dan een half uur de railjet naar Budapest dus dat zal ook wel vlotjes verlopen
Ook een Nederlander ontmoet die onderweg is naar het filmfestival in Kosovo om daar een docu te maken. Erg tof!
quote:
He bah...quote:Op maandag 19 augustus 2013 03:59 schreef b2py het volgende:
Berichten op zowel nu als NOS dat er aanslagen gepland worden op Europese IC'S, waaronder vooral de ICE. DB heeft al onzichtbare maatregelen genomen zegt het artikel.
Tsja, aan de andere kant.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:25 schreef DriekOplopers het volgende:
Amsterdammers die naar Belgie willen, blijven moeten overstappen in Den Haag als ze niet kiezen voor een dure Thalys.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)bij-fyra-alternatief
Eens.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Sowieso, lekker belangrijk, Amsterdammers. Net 5 % van de bevolking.
80 % van die andere 95 % is sowieso al slechter af "omdat die sowieso al moeten overstappen". Maar hu nee de Rechten van Amsterdammers zijn in het gedingga eens weg of zo.
quote:
Hij daar.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:25 schreef DriekOplopers het volgende:
Amsterdammers die naar Belgie willen, blijven moeten overstappen in Den Haag als ze niet kiezen voor een dure Thalys.
Non-argument. De vervoerder vraagt er niet om dat jij tachtig koffers meeneemt. En als ze je echt terwille willen zijn zorgen ze voor een cross-platform overstap. En anders ga je maar met een goederentrein op vakantiequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:16 schreef Ireyon het volgende:
Lekker met grote koffers even 2 trappen en een halve tunnel door,
Tja, de koffers.. Het schijnt dat er ergens op het traject tussen Amsterdam en Rotterdam een luchthaven ligt of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Non-argument. De vervoerder vraagt er niet om dat jij tachtig koffers meeneemt. En als ze je echt terwille willen zijn zorgen ze voor een cross-platform overstap. En anders ga je maar met een goederentrein op vakantieHoeveel koffers heb je trouwens "nodig" voor een reisje naar Brussel? Het is nou niet alsof je een basis op Mars gaat inrichten of zo.
Ja maar lieve schat. Hoeveel koffers een reiziger mee wenst te nemen is toch altijd zijn eigen keuze. En in elk geval NOOIT het probleem van de vervoerder. Of wou je daar wat tegen in brengen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:31 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Tja, de koffers.. Het schijnt dat er ergens op het traject tussen Amsterdam en Rotterdam een luchthaven ligt of iets dergelijks.
Ik wel. De vervoerder faciliteert dat namelijk en dat creëert verwachtingen voor de toekomst. Waarmee ik niet zeg dat het niet wat minder zou komen want ik geloof dat nog geen 40% van de inhoud van een koffer gebruikt wordt tijdens een reis, maar die verwachting is er.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar lieve schat. Hoeveel koffers een reiziger mee wenst te nemen is toch altijd zijn eigen keuze. En in elk geval NOOIT het probleem van de vervoerder. Of wou je daar wat tegen in brengen?
Tot 8 december was dat er wel (met dank aan de ÖBB-rijtuigen...)quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:03 schreef KnightSolaire het volgende:
Belangrijk is vooral dat de frequentie opgevoerd wordt. Als dat alleen kan door 'm ingekort te houden tot Den Haag HS, moet dat maar. Er is toch simpelweg geen pasklaar materieel 1-2-3 beschikbaar om het weer 16x per dag te laten rijden tussen Amsterdam en Brussel?
Als half België besluit te vliegen vanaf Schiphol betekent dat dat je treinen hebt die uitpuilen met koffers, en reken maar dat een paar van die reizigers zo lomp zijn om de aansluitende trein vast te houden in Rotterdam totdat alle mede-migranten hun spul in de -toch al volle, want spits- Fyra hebben gedumpt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar lieve schat. Hoeveel koffers een reiziger mee wenst te nemen is toch altijd zijn eigen keuze. En in elk geval NOOIT het probleem van de vervoerder. Of wou je daar wat tegen in brengen?
Daar komt de vervoerder ook tot op redelijke hoogte aan tegemoet. De ICK-rijtuigen zijn enkel en alleen om die reden nooit ingezet op de diensten naar en vanaf Schiphol. Dat was overigens voor de helft ook in eigen belang, hadden ze dat wel gedaan dan hadden ze voor elke haltering daar 10 minuten kunnen inplannen en dat doen ze ook liever niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:35 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik wel. De vervoerder faciliteert dat namelijk en dat creëert verwachtingen voor de toekomst. Waarmee ik niet zeg dat het niet wat minder zou komen want ik geloof dat nog geen 40% van de inhoud van een koffer gebruikt wordt tijdens een reis, maar die verwachting is er.
Ja, en daar zitten dus grenzen aan. Dat snap je zelf ook wel. Grenzen als in "Krijg de tering en probeer het over een half uur nogeens".quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:35 schreef James1988 het volgende:
Als half België besluit te vliegen vanaf Schiphol betekent dat dat je treinen hebt die uitpuilen met koffers, en reken maar dat een paar van die reizigers zo lomp zijn om de aansluitende trein vast te houden in Rotterdam totdat alle mede-migranten hun spul in de -toch al volle, want spits- Fyra hebben gedumpt.
Nou, zo zou het iig wel moeten werkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:42 schreef James1988 het volgende:
Ik geef je helemaal gelijk, maar zo werkt het in de praktijk helaas niet altijd.
Precies, zo zou het moeten, echt waarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:47 schreef James1988 het volgende:
"Oprotten met die klotekoffers van je, deze trein gaat nu rijden." lijkt me een prima advies.Added awesomeness points als de koffers wél in de trein staan maar de eigenaars nog op het perron staan.
Mansveld deelt gewoon weer een gouden ster uit voor danwel ijver, danwel beloofde goede bedoelingen. Ze mag tenslotte niet gemeen zijn van MinFin.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 06:19 schreef DriekOplopers het volgende:
Mansveld kan niet anders, dan het bod van NS onvoldoende vinden. Aanvullende info hier:
http://www.voorbeterov.nl/130606.php
Klopt. Maar ik hoop dat onze gang naar de Europese mededingingsautoriteit daar een stokje voor kan steken...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 07:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mansveld deelt gewoon weer een gouden ster uit voor danwel ijver, danwel beloofde goede bedoelingen. Ze mag tenslotte niet gemeen zijn van MinFin.
Wat voor al lachen is aan dit volk is dat men de koffers ook nog eens "gewoon" in het loop pad zetten. ik hoop van harte dat zo'n met koffers volle trein ontspoort. dan kun je lachen :-). deze kudde schaapjes denken echt niet na. Ze denken alleen aan zich zegt als zij maar goed zitten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt, je mag het "makkelijk scoren" noemen![]()
Maar serieus, als mensen voor 2 of 3 dagen Brussel 2 of 3 sleepkoffers VOL met zooi meenemen, dan doen ze iets echt heel erg verkeerd. Dan komt driekwart van de kleding ongedragen mee terug naar huis. Dan had je die grasmaaier ook niet echt zo hard nodig. Of die set tuinstoelen. Dat hadden ze daar bij het hotel ook allemaal wel.
Mensen moeten gewoon eens nadenken wat ze allemaal meenemen. EN bedenken dat ze daar te allen tijde zelf voor verantwoordelijk zijn. Hoe moeilijk kan het zijn, denk je dan.
ik ben een aantal keer met de trein naar schiphol geweest, maar dat was echt te treurig voor woorden.. opberg ruimte is er niet.., of iig bij lange na niet voldoende om de helft van de passagiers fatsoenlijk hun koffers op te bergen, dus ik snap wel dat het overal en nergens geplaatst wordt..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:49 schreef daanski82 het volgende:
[..]
Wat voor al lachen is aan dit volk is dat men de koffers ook nog eens "gewoon" in het loop pad zetten. ik hoop van harte dat zo'n met koffers volle trein ontspoort. dan kun je lachen :-). deze kudde schaapjes denken echt niet na. Ze denken alleen aan zich zegt als zij maar goed zitten.![]()
nee, de koffers zijn te grootquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Die bagagerekjes in VIRM zijn een lachertje inderdaad
Het gaat om het aanzien van de hoofdstad hequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Sowieso, lekker belangrijk, Amsterdammers. Net 5 % van de bevolking.
80 % van die andere 95 % is sowieso al slechter af "omdat die sowieso al moeten overstappen". Maar hu nee de Rechten van Amsterdammers zijn in het gedingga eens weg of zo.
Oh ja, in de ogen van die debiele systeemautisten die ook termen als "reizigersoverschot" geïntroduceerd hebbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, de koffers zijn te groot
preciesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, in de ogen van die debiele systeemautisten die ook termen als "reizigersoverschot" geïntroduceerd hebben![]()
Dat is toch niet zo heel erg boven bijvoorbeeld? Daar kan je best grote dingen tussen de ruggen van de multizit krijgen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Die bagagerekjes in VIRM zijn een lachertje inderdaad
in de nieuwe koplopers is er genoeg ruimte, echter men "maakt" hun koffer "tezwaar"quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:22 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo heel erg boven bijvoorbeeld? Daar kan je best grote dingen tussen de ruggen van de multizit krijgen.
Ja, maar lang niet genoeg. Maar ik had het over die overhead bakkies waar je nauwelijks een rol pleepapier in kwijt kanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:22 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo heel erg boven bijvoorbeeld? Daar kan je best grote dingen tussen de ruggen van de multizit krijgen.
koffers wegen zomaar 17 kilo, maar voor enkele dagen vakantie hoef je maar tot maximaal 10 kilo te komen en dan neem je nog te veel mee ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:26 schreef daanski82 het volgende:
[..]
in de nieuwe koplopers is er genoeg ruimte, echter men "maakt" hun koffer "tezwaar"
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:27 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Mensen zijn gewoon slapjanussen. Ik inclusief want ik dacht dat ik mijn koffer tot 25KG had ingepakt en vond het ding erg zwaar maar het bleek net aan 14KG te zijn waarvan 6KG aan stroopwafels.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:27 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Mensen zijn gewoon slapjanussen. Ik inclusief want ik dacht dat ik mijn koffer tot 25KG had ingepakt en vond het ding erg zwaar maar het bleek net aan 14KG te zijn waarvan 6KG aan stroopwafels.
Er is tegenwoordig een HEMA in Parijsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:27 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Mensen zijn gewoon slapjanussen. Ik inclusief want ik dacht dat ik mijn koffer tot 25KG had ingepakt en vond het ding erg zwaar maar het bleek net aan 14KG te zijn waarvan 6KG aan stroopwafels.
Na nu 4 jaar in een toeristenoord waarvan 1,5 jaar in de Bagageafhandeling gewerkt te hebben: Dat zal je nog verbazen...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ja ik had ook maar 13 kilo mee voor een vakantie van ruim 2 weken. Inclusief een stekkerblok, een rol ducttape en al dat spoort onzin. Mij een raadsel hoe mensen aan 25 kilo komen
Daar hebben ze in Salt Lake City niet zo veel aan gok ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:37 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig een HEMA in Parijs
ze nemen zakken piepers mee in hun kofferquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ja ik had ook maar 13 kilo mee voor een vakantie van ruim 2 weken. Inclusief een stekkerblok, een rol ducttape en al dat spoort onzin. Mij een raadsel hoe mensen aan 25 kilo komen
Ja alles leuk en aardig, maar ga dan met de Kerreven. Niet met de treinquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze nemen zakken piepers mee in hun koffer
Wat mij vooral opviel is dat zodra mensen geworpen hebben, dat juist de kilos opdrijft qua voer e.d., er moet een ook vleesbak meegenomen worden e.d.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze nemen zakken piepers mee in hun koffer
Nee, Amsterdam ligt 100km dichterbij SLC dan Parijsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar hebben ze in Salt Lake City niet zo veel aan gok ik
Maar wat is beter bereikbaarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:44 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Nee, Amsterdam ligt 100km dichterbij SLC dan Parijs
dat is een recept voor nog veel meer meenemen. Die dingen zakken door het mee te slepen gewicht soms bijna door hun vering heenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja alles leuk en aardig, maar ga dan met de Kerreven. Niet met de trein
Nou enquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat is een recept voor nog veel meer meenemen. Die dingen zakken door het mee te slepen gewicht soms bijna door hun vering heen
Het probleem begint al bij in de winkel, waar je een kofferset kan kopen. Daarvan is de bedoeling dat je die ene koffer gebruikt naar gelang de behoefte, en niet en de grote, en de middel, en de kleinequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat is een recept voor nog veel meer meenemen. Die dingen zakken door het mee te slepen gewicht soms bijna door hun vering heen
Als ze winnen ligt het er vooral aan hoeveel euro's het moederbedrijf nog in AB wil pompen gok ik?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:29 schreef Peterselieman het volgende:
Maar goed, beter nieuws is dus dat de Belgen de Italianen voor de rechter slepen. Zou dit het einde kunnen zijn voor Ansaldo?
en dan heb je ook nog de koffers die nog mee mogen als handbagage in vliegtuigen. Die dingen zijn bijkans bijna net zo groot als mijn weekendtas die wel het laadruim in moet ...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:48 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Het probleem begint al bij in de winkel, waar je een kofferset kan kopen. Daarvan is de bedoeling dat je die ene koffer gebruikt naar gelang de behoefte, en niet en de grote, en de middel, en de kleine
De vraag is wanneer de stekker eruit gaat ...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:49 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Als ze winnen ligt het er vooral aan hoeveel euro's het moederbedrijf nog in AB wil pompen gok ik?
goede vraag, maar als ik heel eerlijk ben denk ik het niet, juist omdat NSFSc er tussen zit en die moet aan de NS deugdelijk materieel beschikbaar stellen. Maar hoe het daadwerkelijk zit hangt van de afgesloten contracten af en laten we daar nu juist geen inzicht in hebben.quote:Kan NS eigenlijk ook zo'n claim indienen ondanks het feit dat NSFC de order officieel niet heeft geannuleerd?
Een stoelquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:29 schreef Igen het volgende:
Dan moet je daar in de trein ook ruimte voor reserveren, zoals vroeger met de bagageafdeling.
Volgens de huidige vervoersvoorwaarden mag dat niet. Die zou je dan dus ook moeten wijzigen om het officieel toe te staan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:32 schreef Frenk3nstein het volgende:
[..]
Een stoelVaak zat worden plekken bezet gehouden op deze manier en capaciteit teruggedrongen. Als er voor betaald wordt is er niks aan de hand.
En geen wifiquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:46 schreef Igen het volgende:
Om even te vloeken in de kerk: de Fyra V250 had dus wél ruimte voor grote koffers. En dat nog gratis ook.
3G heb je sowieso al niet op de helft van het traject....quote:
heeft de NS eens klanten is het weer niet goedquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:17 schreef b2py het volgende:
Pak gewoon een taxi met die kutkoffers, ik ga nu ook mooi met de taxi naar huis ipv die brakke trein vanaf Schiphol.
Hij staat nu toch in de file!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
heeft de NS eens klanten is het weer niet goed
Misschien kunnen we die bagagekluizen eruit slopen en in andere treinen inbouwen? Z.g.a.n. immersquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:46 schreef Igen het volgende:
Om even te vloeken in de kerk: de Fyra V250 had dus wél ruimte voor grote koffers. En dat nog gratis ook.
Klopt. Ze belden vanmorgen om 6 uur een beetje beschroomd of ze een kwootje konden halen. Dat kon.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:26 schreef b2py het volgende:
Rikus, je bent op Tv bij RTL-Z! De celebrity.
Geen idee, geluid stond uit in de wachtkamer van de TSAquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:03 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Klopt. Ze belden vanmorgen om 6 uur een beetje beschroomd of ze een kwootje konden halen. Dat kon.
Eensch met wat ik te vertellen had?
Alleen was er een gerede kans dat je koffers dan vroegtijdig via de bodem gelost werden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:46 schreef Igen het volgende:
Om even te vloeken in de kerk: de Fyra V250 had dus wél ruimte voor grote koffers. En dat nog gratis ook.
Linkje?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:26 schreef b2py het volgende:
Rikus, je bent op Tv bij RTL-Z! De celebrity.
WTFquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk. Spoorlopen is een recht. En rijd je ons dan dood, dan steken we gewoon je trein in de fik![]()
http://nos.nl/video/54209(...)-mensen-stonden.html
Ohokee. Ja, eensch. Totaal brevet van onvermogen. En op deze manier heb ik ook geen enkele reden om aan te nemen dat het in 2015 wel opgelost is. Of in 2016.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:45 schreef b2py het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)aim-fyra#node_362491
Huh?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ohokee. Ja, eensch. Totaal brevet van onvermogen. En op deze manier heb ik ook geen enkele reden om aan te nemen dat het in 2015 wel opgelost is. Of in 2016.
RTL Z... is dat die nieuwe zender in Nederland waar ik laatst iets over hoorde? De zoveelste RTL telg?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:45 schreef b2py het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)aim-fyra#node_362491
neuh. RTL Z is het economisch programma dat dagelijks op RTL 7 uitgezonden wordt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:50 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
RTL Z... is dat die nieuwe zender in Nederland waar ik laatst iets over hoorde? De zoveelste RTL telg?
Ofwel, Ouigo kapot. aankomst op MLV was te laat om nog een keer terug te rijden naar Marseille.. en alle 750 passagiers kregen dus een hotel dichtbij het station Marne la Vallee, Gohquote:Gros bug hier sur le dernier OUIGO de la journée : Une panne sur un train OUIGO a provoqué un retard ne permettant plus la circulation du OUIGO 6271 Marne-La-Vallée - Marseille de 20h44 (la ligne à grande vitesse est fermée chaque nuit pour entretenir les voies). Les 750 clients du train ont été avertis par mail et sms à 19h10. Tout le personnel de Marne-La-Vallée s’est mobilisé en réquisitionnant l’ensemble des chambres disponibles des hôtels du site afin d’héberger gratuitement les 200 clients restants en gare, n’ayant pu être acheminés le soir-même. Tous les clients auront pu être conduits à destination aujourd’hui et seront indemnisés.
L’équipe Ouigo
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neuh. RTL Z is het economisch programma dat dagelijks op RTL 7 uitgezonden wordt.
FOX is de nieuwste tv-zender in Nederland
Danku heren...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:52 schreef DeaDLocK2K het volgende:
RTLZ bestaat al heel lang en is geen aparte zender maar meer een redactie die dingen doen op RTL7. Voeger op RTL5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |