Klopt. Maar ik hoop dat onze gang naar de Europese mededingingsautoriteit daar een stokje voor kan steken...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 07:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mansveld deelt gewoon weer een gouden ster uit voor danwel ijver, danwel beloofde goede bedoelingen. Ze mag tenslotte niet gemeen zijn van MinFin.
Wat voor al lachen is aan dit volk is dat men de koffers ook nog eens "gewoon" in het loop pad zetten. ik hoop van harte dat zo'n met koffers volle trein ontspoort. dan kun je lachen :-). deze kudde schaapjes denken echt niet na. Ze denken alleen aan zich zegt als zij maar goed zitten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt, je mag het "makkelijk scoren" noemen![]()
Maar serieus, als mensen voor 2 of 3 dagen Brussel 2 of 3 sleepkoffers VOL met zooi meenemen, dan doen ze iets echt heel erg verkeerd. Dan komt driekwart van de kleding ongedragen mee terug naar huis. Dan had je die grasmaaier ook niet echt zo hard nodig. Of die set tuinstoelen. Dat hadden ze daar bij het hotel ook allemaal wel.
Mensen moeten gewoon eens nadenken wat ze allemaal meenemen. EN bedenken dat ze daar te allen tijde zelf voor verantwoordelijk zijn. Hoe moeilijk kan het zijn, denk je dan.
ik ben een aantal keer met de trein naar schiphol geweest, maar dat was echt te treurig voor woorden.. opberg ruimte is er niet.., of iig bij lange na niet voldoende om de helft van de passagiers fatsoenlijk hun koffers op te bergen, dus ik snap wel dat het overal en nergens geplaatst wordt..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:49 schreef daanski82 het volgende:
[..]
Wat voor al lachen is aan dit volk is dat men de koffers ook nog eens "gewoon" in het loop pad zetten. ik hoop van harte dat zo'n met koffers volle trein ontspoort. dan kun je lachen :-). deze kudde schaapjes denken echt niet na. Ze denken alleen aan zich zegt als zij maar goed zitten.![]()
nee, de koffers zijn te grootquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Die bagagerekjes in VIRM zijn een lachertje inderdaad
Het gaat om het aanzien van de hoofdstad hequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Sowieso, lekker belangrijk, Amsterdammers. Net 5 % van de bevolking.
80 % van die andere 95 % is sowieso al slechter af "omdat die sowieso al moeten overstappen". Maar hu nee de Rechten van Amsterdammers zijn in het gedingga eens weg of zo.
Oh ja, in de ogen van die debiele systeemautisten die ook termen als "reizigersoverschot" geīntroduceerd hebbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, de koffers zijn te groot
preciesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, in de ogen van die debiele systeemautisten die ook termen als "reizigersoverschot" geīntroduceerd hebben![]()
Dat is toch niet zo heel erg boven bijvoorbeeld? Daar kan je best grote dingen tussen de ruggen van de multizit krijgen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Die bagagerekjes in VIRM zijn een lachertje inderdaad
in de nieuwe koplopers is er genoeg ruimte, echter men "maakt" hun koffer "tezwaar"quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:22 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo heel erg boven bijvoorbeeld? Daar kan je best grote dingen tussen de ruggen van de multizit krijgen.
Ja, maar lang niet genoeg. Maar ik had het over die overhead bakkies waar je nauwelijks een rol pleepapier in kwijt kanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:22 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo heel erg boven bijvoorbeeld? Daar kan je best grote dingen tussen de ruggen van de multizit krijgen.
koffers wegen zomaar 17 kilo, maar voor enkele dagen vakantie hoef je maar tot maximaal 10 kilo te komen en dan neem je nog te veel mee ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:26 schreef daanski82 het volgende:
[..]
in de nieuwe koplopers is er genoeg ruimte, echter men "maakt" hun koffer "tezwaar"
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:27 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Mensen zijn gewoon slapjanussen. Ik inclusief want ik dacht dat ik mijn koffer tot 25KG had ingepakt en vond het ding erg zwaar maar het bleek net aan 14KG te zijn waarvan 6KG aan stroopwafels.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:27 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Mensen zijn gewoon slapjanussen. Ik inclusief want ik dacht dat ik mijn koffer tot 25KG had ingepakt en vond het ding erg zwaar maar het bleek net aan 14KG te zijn waarvan 6KG aan stroopwafels.
Er is tegenwoordig een HEMA in Parijsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:27 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Na nu 4 jaar in een toeristenoord waarvan 1,5 jaar in de Bagageafhandeling gewerkt te hebben: Dat zal je nog verbazen...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ja ik had ook maar 13 kilo mee voor een vakantie van ruim 2 weken. Inclusief een stekkerblok, een rol ducttape en al dat spoort onzin. Mij een raadsel hoe mensen aan 25 kilo komen
Daar hebben ze in Salt Lake City niet zo veel aan gok ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:37 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig een HEMA in Parijs
ze nemen zakken piepers mee in hun kofferquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ja ik had ook maar 13 kilo mee voor een vakantie van ruim 2 weken. Inclusief een stekkerblok, een rol ducttape en al dat spoort onzin. Mij een raadsel hoe mensen aan 25 kilo komen
Ja alles leuk en aardig, maar ga dan met de Kerreven. Niet met de treinquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze nemen zakken piepers mee in hun koffer
Wat mij vooral opviel is dat zodra mensen geworpen hebben, dat juist de kilos opdrijft qua voer e.d., er moet een ook vleesbak meegenomen worden e.d.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze nemen zakken piepers mee in hun koffer
Nee, Amsterdam ligt 100km dichterbij SLC dan Parijsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar hebben ze in Salt Lake City niet zo veel aan gok ik
Maar wat is beter bereikbaarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:44 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Nee, Amsterdam ligt 100km dichterbij SLC dan Parijs
dat is een recept voor nog veel meer meenemen. Die dingen zakken door het mee te slepen gewicht soms bijna door hun vering heenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja alles leuk en aardig, maar ga dan met de Kerreven. Niet met de trein
Nou enquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat is een recept voor nog veel meer meenemen. Die dingen zakken door het mee te slepen gewicht soms bijna door hun vering heen
Het probleem begint al bij in de winkel, waar je een kofferset kan kopen. Daarvan is de bedoeling dat je die ene koffer gebruikt naar gelang de behoefte, en niet en de grote, en de middel, en de kleinequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat is een recept voor nog veel meer meenemen. Die dingen zakken door het mee te slepen gewicht soms bijna door hun vering heen
Als ze winnen ligt het er vooral aan hoeveel euro's het moederbedrijf nog in AB wil pompen gok ik?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:29 schreef Peterselieman het volgende:
Maar goed, beter nieuws is dus dat de Belgen de Italianen voor de rechter slepen. Zou dit het einde kunnen zijn voor Ansaldo?
en dan heb je ook nog de koffers die nog mee mogen als handbagage in vliegtuigen. Die dingen zijn bijkans bijna net zo groot als mijn weekendtas die wel het laadruim in moet ...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:48 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Het probleem begint al bij in de winkel, waar je een kofferset kan kopen. Daarvan is de bedoeling dat je die ene koffer gebruikt naar gelang de behoefte, en niet en de grote, en de middel, en de kleine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |