En geen wifiquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:46 schreef Igen het volgende:
Om even te vloeken in de kerk: de Fyra V250 had dus wél ruimte voor grote koffers. En dat nog gratis ook.
3G heb je sowieso al niet op de helft van het traject....quote:
heeft de NS eens klanten is het weer niet goedquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:17 schreef b2py het volgende:
Pak gewoon een taxi met die kutkoffers, ik ga nu ook mooi met de taxi naar huis ipv die brakke trein vanaf Schiphol.
Hij staat nu toch in de file!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
heeft de NS eens klanten is het weer niet goed
Misschien kunnen we die bagagekluizen eruit slopen en in andere treinen inbouwen? Z.g.a.n. immersquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:46 schreef Igen het volgende:
Om even te vloeken in de kerk: de Fyra V250 had dus wél ruimte voor grote koffers. En dat nog gratis ook.
Klopt. Ze belden vanmorgen om 6 uur een beetje beschroomd of ze een kwootje konden halen. Dat kon.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:26 schreef b2py het volgende:
Rikus, je bent op Tv bij RTL-Z! De celebrity.
Geen idee, geluid stond uit in de wachtkamer van de TSAquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:03 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Klopt. Ze belden vanmorgen om 6 uur een beetje beschroomd of ze een kwootje konden halen. Dat kon.
Eensch met wat ik te vertellen had?
Alleen was er een gerede kans dat je koffers dan vroegtijdig via de bodem gelost werden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:46 schreef Igen het volgende:
Linkje?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:26 schreef b2py het volgende:
Rikus, je bent op Tv bij RTL-Z! De celebrity.
WTFquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk. Spoorlopen is een recht. En rijd je ons dan dood, dan steken we gewoon je trein in de fik![]()
http://nos.nl/video/54209(...)-mensen-stonden.html
Ohokee. Ja, eensch. Totaal brevet van onvermogen. En op deze manier heb ik ook geen enkele reden om aan te nemen dat het in 2015 wel opgelost is. Of in 2016.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:45 schreef b2py het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)aim-fyra#node_362491
Huh?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ohokee. Ja, eensch. Totaal brevet van onvermogen. En op deze manier heb ik ook geen enkele reden om aan te nemen dat het in 2015 wel opgelost is. Of in 2016.
RTL Z... is dat die nieuwe zender in Nederland waar ik laatst iets over hoorde? De zoveelste RTL telg?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:45 schreef b2py het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)aim-fyra#node_362491
neuh. RTL Z is het economisch programma dat dagelijks op RTL 7 uitgezonden wordt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:50 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
RTL Z... is dat die nieuwe zender in Nederland waar ik laatst iets over hoorde? De zoveelste RTL telg?
Ofwel, Ouigo kapot. aankomst op MLV was te laat om nog een keer terug te rijden naar Marseille.. en alle 750 passagiers kregen dus een hotel dichtbij het station Marne la Vallee, Gohquote:Gros bug hier sur le dernier OUIGO de la journée : Une panne sur un train OUIGO a provoqué un retard ne permettant plus la circulation du OUIGO 6271 Marne-La-Vallée - Marseille de 20h44 (la ligne à grande vitesse est fermée chaque nuit pour entretenir les voies). Les 750 clients du train ont été avertis par mail et sms à 19h10. Tout le personnel de Marne-La-Vallée s’est mobilisé en réquisitionnant l’ensemble des chambres disponibles des hôtels du site afin d’héberger gratuitement les 200 clients restants en gare, n’ayant pu être acheminés le soir-même. Tous les clients auront pu être conduits à destination aujourd’hui et seront indemnisés.
L’équipe Ouigo
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neuh. RTL Z is het economisch programma dat dagelijks op RTL 7 uitgezonden wordt.
FOX is de nieuwste tv-zender in Nederland
Danku heren...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:52 schreef DeaDLocK2K het volgende:
RTLZ bestaat al heel lang en is geen aparte zender maar meer een redactie die dingen doen op RTL7. Voeger op RTL5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |