Het was inderdaad een rechtstreekse trein ondanks dat de reisplanner het, toen ik het checkte om ~23:30, had over overstappen op rotterdam centraal van spoor 8 naar 6quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 07:08 schreef greavy het volgende:
[...]
Het zou een rechtstreekse trein moeten zijn, die onderweg van treinnummer verandert. En dat doet ie 2 of 3 keer. Trein gaat uiteindelijk door naar Eindhoven via Amsterdam. En spoor 6 kan niet, want spoor 6 is buiten dienst, voor zover ik weet
M'n iPhone ging inderdaad nooit naar de nstrein-pagina, terwijl het met m'n Android-telefoon nooit een probleem is om verbinding te krijgen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:06 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Werkt bij mij nagenoeg altijd, zelfs als de actuele reisinformatie niet werkt. Volgens mij ligt het eerder aan de hardware van sommigen dat het niet werkt. O.a. Apple-apparaten (verrassend...) hebben het bovengemiddeld moeilijk volgens mij.
Android werkt inderdaad het beste lijkt wel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:05 schreef J.B. het volgende:
[..]
M'n iPhone ging inderdaad nooit naar de nstrein-pagina, terwijl het met m'n Android-telefoon nooit een probleem is om verbinding te krijgen.
Idem op Windows Phone bij een overstap, dan werkte het niet en moest je echt resetten. Android werkt tot dusver nagenoeg altijd, behalve als het systeem er echt gewoon helemaal uitligt (wat steeds minder voor lijkt te komen?).quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:49 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dat probeerde ik dus altijd met m'n iPhone, maar ook dat lukte niet
Werden door veel reizigers als vervelend ervaren. Overigens zaten ze alleen in de laatste serie VIRM, die met de rode stoelen in de eerste klas.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:05 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waarom zijn alle leeslampjes verwijderd uit de eerste klas VIRM? Viel me op vanmiddag.
omleiding vanwege City Racing?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:01 schreef larsico het volgende:
Ik zit hier nu met uitzicht op de Stadhoudersweg, Rotterdam in de buurt van Vroesenpark. Hier rijdt al een aantal jaar geen tram meer, maar nu zie ik ineens weer trams rijden. Iemand enig idee wat ze hier doen?
Ik heb het al gevonden: http://m.ret.nl/omleiding(...)D%5Bdiversion%5D=614quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
omleiding vanwege City Racing?
Mij ook, maar ik zou het ook wel erg fijn vinden als het daadwerkelijk zo zou zijn!quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:33 schreef Peterselieman het volgende:
het zou me verbazen als de treindienst er morgen geheel storingsvrij zou zijn
je mist vier lettersquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:33 schreef Peterselieman het volgende:
het zou me verbazen als de treindienst er morgen geheel storingsvrij zou zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Een van die koniks had me toch een Thuinslang daar word jij gewoon bang van.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je mist vier lettersIk durf er wel een wedje op te gooien dat Zwolle - Kampen morgen storingsvrij isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
QFTquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:10 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Ik durf er wel een wedje op te gooien dat Zwolle - Kampen morgen storingsvrij is
De oorzaak van de storing was toen het bericht kwam dat het weer ging rijden nog niet opgelost inderdaad. De rookontwikkeling was veroorzaakt door twee defecte isolatoren. Die konden niet meegenomen worden in de geplande werkzaamheden die nacht daarop (te veel werk) en moesten direct gerepareerd worden. Daarvoor moest er nog wel een werktrein ter plaatse komen en dat kost tijd. Daarom dat een tunnelbuis langere tijd dicht is geweest en het treinverkeer via een buis werd geleid.quote:
ging wat mis. ff kijken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 08:59 schreef greavy het volgende:
Op de Überwaldbahn in Duitsland kan je sinds gister met zonneceldraisines een rondje maken. Voor een fotoverslag: Drehscheibe Online
Ik zie ze toch wel trappen ?quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, ziet er grappig uit die dingen. Mooi is anders maar okee. Beter dan zelf trappen iig![]()
Misschien op die foto's die bij mij niet laden?quote:
wellicht net zoals elektrische fietsen, dat er ook nog enige trapondersteuning inzit.quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien op die foto's die bij mij niet laden?Kan hoor, maar waar zijn die zonnecellen dan voor?
lijkt me ook ja. Is ook best handig, omdat het zo te zien een heuvelachtig traject betreftquote:Op maandag 19 augustus 2013 09:39 schreef _serial_ het volgende:
[..]
wellicht net zoals elektrische fietsen, dat er ook nog enige trapondersteuning inzit.
Als ik het goed begrijpen waren de IC4's bedoeld om de periode tot elektrificatie te overbruggen? Dan lijkt het versnellen van die elektrificatie (en er tijdig treinen voor bestellen uiteraard) me een goede oplossing. Alle IC4's stuk voor stuk onder handen nemen lijkt me inderdaad monnikenwerk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:02 schreef Peterselieman het volgende:
Kennen we de Deense IC4-treinen van onze Italiaanse vrienden nog? Van alle geleverde stellen zal een deel hoogstwaarschijnlijk nooit in dienst worden genomen.
http://www.treinenweb.nl/news/3437
Dat is nogal ouderwets, worden die nog wel geplaatst?quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:03 schreef Peterselieman het volgende:
ook staan er nog geen stempelpaaltjes
Kon je goed je kop tegen stoten ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:07 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Werden door veel reizigers als vervelend ervaren. Overigens zaten ze alleen in de laatste serie VIRM, die met de rode stoelen in de eerste klas.
Zolang er nog acties bij Kruidvat e.d. zijn met papieren kaartjes blijven ze nodig (en nu ook met de spoordeelweken)quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:00 schreef ReisT het volgende:
[..]
Dat is nogal ouderwets, worden die nog wel geplaatst?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:00 schreef ReisT het volgende:
[..]
Dat is nogal ouderwets, worden die nog wel geplaatst?
Lijkt me handig jaquote:ik lees op twitter dat er alleen afgestempeld kan worden bij de balie (rijen met mensen)
Er staat een stempelpaaltje bij spoor 4b ;-)quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:21 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zolang er nog acties bij Kruidvat e.d. zijn met papieren kaartjes blijven ze nodig (en nu ook met de spoordeelweken)
Ik heb gisteren over het perron gelopen, vanaf de overweg Korte Hengelosestraat. Wel staan ze net om het hoekje, dus als je via het stationsgebouw komt zie je ze niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:23 schreef Iwanius het volgende:
Omdat jezelf bij de NS in een of andere hoedanigheid werkt?
Waarom is wel bekend. Arriva is nog niet als vervoerder toegelaten op het Belgische spoorwegnet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:32 schreef KnightSolaire het volgende:
Infrabel geeft voor 2014 geen vergunning aan Arriva om met de LLL naar Brussel te rijden. Waarom is onbekend.
Wat voor werktrein moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 08:33 schreef Regenjas het volgende:
[..]
De oorzaak van de storing was toen het bericht kwam dat het weer ging rijden nog niet opgelost inderdaad. De rookontwikkeling was veroorzaakt door twee defecte isolatoren. Die konden niet meegenomen worden in de geplande werkzaamheden die nacht daarop (te veel werk) en moesten direct gerepareerd worden. Daarvoor moest er nog wel een werktrein ter plaatse komen en dat kost tijd. Daarom dat een tunnelbuis langere tijd dicht is geweest en het treinverkeer via een buis werd geleid.
Hoeveel invloed heeft de NMBS bij Infrabel?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:32 schreef KnightSolaire het volgende:
Infrabel geeft voor 2014 geen vergunning aan Arriva om met de LLL naar Brussel te rijden. Waarom is onbekend.
http://nos.nl/artikel/541(...)den-haagbrussel.html
Het scheelt dat de terreurorganisaties zich daar op richten en niet op de stopper naar Delfzijl of Veendamquote:Op maandag 19 augustus 2013 03:59 schreef b2py het volgende:
Berichten op zowel nu als NOS dat er aanslagen gepland worden op Europese IC'S, waaronder vooral de ICE. DB heeft al onzichtbare maatregelen genomen zegt het artikel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |