Het was inderdaad een rechtstreekse trein ondanks dat de reisplanner het, toen ik het checkte om ~23:30, had over overstappen op rotterdam centraal van spoor 8 naar 6quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 07:08 schreef greavy het volgende:
[...]
Het zou een rechtstreekse trein moeten zijn, die onderweg van treinnummer verandert. En dat doet ie 2 of 3 keer. Trein gaat uiteindelijk door naar Eindhoven via Amsterdam. En spoor 6 kan niet, want spoor 6 is buiten dienst, voor zover ik weet
M'n iPhone ging inderdaad nooit naar de nstrein-pagina, terwijl het met m'n Android-telefoon nooit een probleem is om verbinding te krijgen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:06 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Werkt bij mij nagenoeg altijd, zelfs als de actuele reisinformatie niet werkt. Volgens mij ligt het eerder aan de hardware van sommigen dat het niet werkt. O.a. Apple-apparaten (verrassend...) hebben het bovengemiddeld moeilijk volgens mij.
Android werkt inderdaad het beste lijkt wel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:05 schreef J.B. het volgende:
[..]
M'n iPhone ging inderdaad nooit naar de nstrein-pagina, terwijl het met m'n Android-telefoon nooit een probleem is om verbinding te krijgen.
Idem op Windows Phone bij een overstap, dan werkte het niet en moest je echt resetten. Android werkt tot dusver nagenoeg altijd, behalve als het systeem er echt gewoon helemaal uitligt (wat steeds minder voor lijkt te komen?).quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:49 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dat probeerde ik dus altijd met m'n iPhone, maar ook dat lukte niet
Werden door veel reizigers als vervelend ervaren. Overigens zaten ze alleen in de laatste serie VIRM, die met de rode stoelen in de eerste klas.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:05 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waarom zijn alle leeslampjes verwijderd uit de eerste klas VIRM? Viel me op vanmiddag.
omleiding vanwege City Racing?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:01 schreef larsico het volgende:
Ik zit hier nu met uitzicht op de Stadhoudersweg, Rotterdam in de buurt van Vroesenpark. Hier rijdt al een aantal jaar geen tram meer, maar nu zie ik ineens weer trams rijden. Iemand enig idee wat ze hier doen?
Ik heb het al gevonden: http://m.ret.nl/omleiding(...)D%5Bdiversion%5D=614quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
omleiding vanwege City Racing?
Mij ook, maar ik zou het ook wel erg fijn vinden als het daadwerkelijk zo zou zijn!quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:33 schreef Peterselieman het volgende:
het zou me verbazen als de treindienst er morgen geheel storingsvrij zou zijn
je mist vier lettersquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:33 schreef Peterselieman het volgende:
het zou me verbazen als de treindienst er morgen geheel storingsvrij zou zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Een van die koniks had me toch een Thuinslang daar word jij gewoon bang van.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je mist vier lettersIk durf er wel een wedje op te gooien dat Zwolle - Kampen morgen storingsvrij isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |