Niet naar de herensauna?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:23 schreef SEMTEX het volgende:
Goed! Zo voor de verandering eens naar de sportschool
Die hebben ze daar ook jaquote:
Kinkyquote:
quote:
Is zo kut om elke dag met lood in je schoenen naar je werk gaan... Ben je wel op zoek naar iets anders of is dat geen optie?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:00 schreef DjinN het volgende:
Eenzaam...ben blij dat ik vakantie heb nu maar zie er nu al weer tegenop weer te gaan werken..weer 8 uur per dag zitten in een groep waar ik totaal buiten val
What happened dat je zo verdrietig was?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:22 schreef _Dido_ het volgende:
Ogen uit m'n kop gejankt, nu begint het waas weer wat op te trekken. Koppijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dus ik vind dit weer wel best zo
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Geen duidelijke aanleiding, handig hèquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
What happened dat je zo verdrietig was?
Ot: wel oke, volgend mij ga ik me vandaag weer stierlijk vervelen. En wanneer voor bijna iedereen morgen t weekend begint, begint mijn werkweek pas
Neuh ik ben blij met mijn baan op zich, het werk is hartstikke leuk. Ik val alleen om een of andere reden buiten de groep. Geen idee waaromquote:Op donderdag 15 augustus 2013 06:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Is zo kut om elke dag met lood in je schoenen naar je werk gaan... Ben je wel op zoek naar iets anders of is dat geen optie?
OT: Moe, maar verder best ok
Niet handig en zeker ook niet leuk... Je kunt dus wel goed terecht bij je psych? Wat is daar tnt uit gekomen dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:25 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Geen duidelijke aanleiding, handig hè
Net gesprek met psych gehad en nu begint het balletje eindelijk te rollen, dus ik ben wel enigszins opgelucht. Kan nu ook echt ergens terecht als ik het gevoel heb dat het niet goed gaat.
Een duidelijk plan van aanpakquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Niet handig en zeker ook niet leuk... Je kunt dus wel goed terecht bij je psych? Wat is daar tnt uit gekomen dan?
Sterkte iig
Sorry hoor, maar als je nog nooit naar het CBR bent geweest waarom zoek je het dan niet op voordat je je theorie hebt?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:44 schreef pietkanarie het volgende:
Beetje boos op mezelf. Zou vandaag theorie-examen (auto) doen... het zou tien minuten fietsen. Veertig minuten van tevoren weg gegaan en een uur gezocht![]()
. Telefoon werkte niet mee, en iedereen die ik de weg vroeg stuurde me een andere kant op.
Resultaat: 20 euro weggegooid en natgeregend. Man bij het cbr mag ook wel wat communicatiever worden: "ik kan niks voor je doen" was de enige reactie, toen ik het eindelijk gevonden had.
En dat staat niet op zichzelf, ik ben met grote regelmaat zo verward of gedesoriënteerd. Erg vreemd, dus ik maak me er ook wel een beetje zorgen over.
Dit dusquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:51 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je nog nooit naar het CBR bent geweest waarom zoek je het dan niet op voordat je je theorie hebt?
Je kan ook gewoon spontaan in slaap vallen op de bank, zoals ik net deedquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Hoe zo'n dag die ik al chagerijnig begon en met nog wat onplezante dingen deze middag, je toch zo moe kan maken!Bah! Ik zou al naar mijn bed kunnen nu en slapen.
Mijn klus'je' ging ook niet lekker. Heb zwaarder geschut nodig (grovere schuurmachinebladen en een koevoetquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
Beetje teleurgesteldm'n loopje waar ik zo'n zin in had ging niet lekker
Comfort-tosti dan maar. En een serie.
Haha ja, dat probeer ik nu juist te voorkomen. Ben een keer eerder zo gaan liggen en spontaan in slaap gevallen, voelde me 2 uur later nog slechter!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:59 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon spontaan in slaap vallen op de bank, zoals ik net deed![]()
Ot:en een beetje gespannen voor/bezorgd over straks.
2 uur is te lang, powernapje van 20 tot (max.) 30 min. is normaal gezien het best (al was het bij mij nu ook een uur en word ik juist gaar nu van korte powernapjes, maar mijn hele lijf staat sowieso op de kop, dus ben geen goede graadmeterquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:04 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Haha ja, dat probeer ik nu juist te voorkomen. Ben een keer eerder zo gaan liggen en spontaan in slaap gevallen, voelde me 2 uur later nog slechter!
Broertje van mn beste vriend gaat binnen paar dagen dood.quote:
Ja, ik slaap ook meteen twee uur (en dan niet eens echt slapen, maar meer soezen) en dan word ik zo lame wakkerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:17 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
2 uur is te lang, powernapje van 20 tot (max.) 30 min. is normaal gezien het best (al was het bij mij nu ook een uur en word ik juist gaar nu van korte powernapjes, maar mijn hele lijf staat sowieso op de kop, dus ben geen goede graadmeter)
Dan moet je niet 's nachts fokken daar lig ik dan ook wakker vanquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:23 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ja, ik slaap ook meteen twee uur (en dan niet eens echt slapen, maar meer soezen) en dan word ik zo lame wakker
OT: goedZin in dit weekend, gezellig naar de_nachtwacht, woei!
![]()
Dat doe ik niet? 's Nachts slaap ik. Maar soms ben ik op zaterdag- of zondagmiddag ineens zo duf. En ik neem me steeds voor dan even te gaan wandelen, maar in plaats daarvan ga ik slapenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:28 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Dan moet je niet 's nachts fokken daar lig ik dan ook wakker van
Nooit 's middags dutten, bouw je verkkerd ritme opquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:30 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Dat doe ik niet? 's Nachts slaap ik. Maar soms ben ik op zaterdag- of zondagmiddag ineens zo duf. En ik neem me steeds voor dan even te gaan wandelen, maar in plaats daarvan ga ik slapen
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 03:27 schreef habitue het volgende:
[..]
Broertje van mn beste vriend gaat binnen paar dagen dood.
welkom op fokquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:59 schreef Andromache het volgende:
ik voel me zielig en waarschijnlijk stel ik me aan. maar toch. ik ben er helemaal klaar mee. ik neem mijn verlies. voorlopig geen Fok meer. ik word hier beschimpt, belachelijk gemaakt. ja, ik laat me enorm kennen, maar ik heb er gewoon geen zin meer in.
Huh wat?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:59 schreef Andromache het volgende:
ik voel me zielig en waarschijnlijk stel ik me aan. maar toch. ik ben er helemaal klaar mee. ik neem mijn verlies. voorlopig geen Fok meer. ik word hier beschimpt, belachelijk gemaakt. ja, ik laat me enorm kennen, maar ik heb er gewoon geen zin meer in.
Ach Ando, gelukkig zijn er genoeg mensen die je wel waarderen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:59 schreef Andromache het volgende:
Ah, zo herkenbaar dit he. ;')quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:44 schreef Bienelientjee het volgende:
Pfew, volgens de dokter zijn mijn oren helemaal schoon. Niets te zien. Hij denkt dat het een spiertje onder mijn oor is (die is ietsje gevoeliger dan links). Kan ik gerust op vakantie. Geen ontsteking.
Je echt ziekerig voelen, twee dagen voor je weg gaat?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah, zo herkenbaar dit he. ;')
Vooral dat oor gedeelte. Heb paar weken voor ik op vakantie ging buisjes laten plaatsen en bleef maar pijn hebben, terug geweest naar de kno en die zei dat die pijn niet uit mn oor kwam.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:47 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Je echt ziekerig voelen, twee dagen voor je weg gaat?Ja, vreselijk. En ik probeer lekker te ontspannen, net voetbadje gedaan ensow. Maar meh, kan niet wachten tot ik daar eenmaal ben. En nog de spanning van alleen het vliegtuig in!
Wow, heftigquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 03:27 schreef habitue het volgende:
[..]
Broertje van mn beste vriend gaat binnen paar dagen dood.
Heb jij ooit geen pijntjes of ergens last van?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:16 schreef Bienelientjee het volgende:
Ben bang dat ik verkouden ga zijn tijdens mijn trip. Ben snotterig.
hier moet je niet te lang naar kijkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:40 schreef formerjellybean het volgende:
He he , mijn tekening is klaar. De gekte is over en ik ben wel even trots op mijn resultaat. [ afbeelding ]
Dat linker bulldogje is wel goed gelukt andersquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
hier moet je niet te lang naar kijken
Godsamme zegquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:35 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Dat linker bulldogje is wel goed gelukt anders![]()
OT: wel goed! Morgen paar uurtjes werken en dan eindelijk weekend!
Daar moet je ook niet te lang aan werkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
hier moet je niet te lang naar kijken
Op een gegeven moment ga je er allerlei andere dingen in zienquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet te lang aan werken. Je wil niet weten hoeveel stippeltjes ik zag .
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Lowlands
voelt toch altijd weer als thuiskomen...
kriebels!
Zin!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:29 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Lowlands
voelt toch altijd weer als thuiskomen...
kriebels!
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:08 schreef Mishu het volgende:
Moe, blaren op mijn voeten en ik had net mezelf buiten gesloten
quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:46 schreef minthy het volgende:
Gelijk bij het wakker worden weer een kutgevoel hebben, wordt net zo'n rotdag als gister.
quote:
Sorry dat te horen, ik voel me vooral erg ontspannen nu, even lekker niks aan mijn hoofd nu.quote:
Ik gun het je van harte, geniet ervan!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:49 schreef F1978 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Sorry dat te horen, ik voel me vooral erg ontspannen nu, even lekker niks aan mijn hoofd nu.
Okee...enig idee waar dat slechte gevoel vandaan komt dan ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gun het je van harte, geniet ervan!
OT; ik ben het weekend nu al zat, maandag doe ik wel weer eens een poging tot blij zijn.
Een burnout, een depressie en geen balans hebben tussen actief en rustquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:54 schreef F1978 het volgende:
[..]
Okee...enig idee waar dat slechte gevoel vandaan komt dan ?
Oke wow...ja ik weet wel een beetje hoe dat is, was overspannen geworden op mijn werk....ik had toevallig geluk dat de werkomstandigheden toen net veranderden bij ons in het magazijn. En heb ook mijn momenten van depressie wel gehad, ik denk dat iedereen zo'n moment wel heeft gehad, gelukkig zijn al dit soort dingen 8 van de 10 keer tijdelijkquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Een burnout, een depressie en geen balans hebben tussen actief en rust
Sommige mannen doen in bepaalde situaties zo kinderachtig zeg....en ook soms erg dan aan zichzelf alleen maar denken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:58 schreef formerjellybean het volgende:
Gisteren hem een berichtje gestuurd dat als die contact wil zelf maar contact op moet zoeken en ik er een beetje klaar mee ben genegeerd te worden ( Paar weken al geen reactie , terwijl die zelf als ik even niet reageer voor mijn deur staat) dit is trouwens al langer gaande dat soms ineens periodes niets meer van zich laat horen en weer op duikt .
Niets meer gehoord en zoals gezegd is dat ook prima , ik ben er een beetje klaar mee , heb mijn zegje gezegd en verder zoekt die het maar uit.
Planning is momenteel veel afleiding want heel eerlijk heb niet echt zin om te treuren die schijnbaar doet alsof je niet bestaat.
Oh ik weet ook wel hoever het is hoor, het is zomer en festival tijd en dan is die met zijn vrienden van alles aan het doen en pas ik niet in het plaatje schijnbaar om vervolgens later op te duiken wanneer het hem wel uitkomt en eerlijk gezegd ben ik daar een beetje klaar mee. Ik vond wel even dat ik dat berichtje moest sturen om even voor mezelf op te komen en als ik niets meer van hem hoor dan weet ik genoeg en is dat niet echt een groot verlies zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:01 schreef F1978 het volgende:
[..]
Sommige mannen doen in bepaalde situaties zo kinderachtig zeg....en ook soms erg dan aan zichzelf alleen maar denken.
Tja, dat is zeker zo ja....maar ik snap ook niet als je met iemand samen gaat, wil je toch juist bij degene zijn en ga je toch niet continue weg juist.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh ik weet ook wel hoever het is hoor, het is zomer en festival tijd en dan is die met zijn vrienden van alles aan het doen en pas ik niet in het plaatje schijnbaar om vervolgens later op te duiken wanneer het hem wel uitkomt en eerlijk gezegd ben ik daar een beetje klaar mee. Ik vond wel even dat ik dat berichtje moest sturen om even voor mezelf op te komen en als ik niets meer van hem hoor dan weet ik genoeg en is dat niet echt een groot verlies zullen we maar zeggen.
schijnbaar werkt dat zo niet voor hem , en ben ik niet van plan om daarom te treuren .quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:07 schreef F1978 het volgende:
[..]
Tja, dat is zeker zo ja....maar ik snap ook niet als je met iemand samen gaat, wil je toch juist bij degene zijn en ga je toch niet continue weg juist.
Nee, heb je groot gelijk in....liefde begin je toch aan om samen te willen zijn, en als je verliefd bent wil je ook vaak graag knuffelen enzo, maar misschien ben ik anders, want ik ben een beetje een huismus van nature namelijkquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
schijnbaar werkt dat zo niet voor hem , en ben ik niet van plan om daarom te treuren .
Na 40 minuten krachttraining al hongerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:39 schreef SEMTEX het volgende:
Alweer stuiterend om naar de sportschool te gaan
maar je voelt je wel goed na die training meestal evenzogoed toch ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Na 40 minuten krachttraining al hongerIk moet anders gaan eten op die dagen..
Wat doe je voor werk dan, en waarom vind je het werk kut dan ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Beetje half-half. Op 't werk vrij kut, maar net wel lekkere pot voetbal gespeeld met assist en goal. Misschien zat er wat van mijn agressie richting de baas in.
oh jawel, maar het is irritant als je een hongerklop krijgt tijdens, dus toen maar gaan cardio-en totdat ik ook daar weer last kreeg van hongerquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:58 schreef F1978 het volgende:
[..]
maar je voelt je wel goed na die training meestal evenzogoed toch ?
Kantoorwerk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:59 schreef F1978 het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk dan, en waarom vind je het werk kut dan ?
oke ??? LOL....en ja dat lijkt me zeker lastig ja, maar veel vitamines eten helpt ook wel samen met sporten, want stel....je eet verkeerd, dan kan je sporten wat je wilt...maar dan schiet je uiteindelijk nog niet veel op, lijkt mij zo....quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
oh jawel, maar het is irritant als je een hongerklop krijgt tijdens, dus toen maar gaan cardio-en totdat ik ook daar weer last kreeg van honger
Okee...ikzelf werk in een magazijn en heb wel afwisseling daar ook....maar bij kantoorwerk heb je dat idd wel iets minder dan...en shit dat de werkeloosheid zo hoog is ook, want ander werk zoeken is ook niet zo makkelijk, zeker niet op iets hoger niveau...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kantoorwerk.Werk is gewoon saai en onder m'n niveau maar goed, rekeningen moeten betaald worden.
Ach ja, het is inderdaad gewoon een lastige tijd voor iedereen. En het kan altijd erger natuurlijk. Gelukkig hebben de goden daar bier voor uitgevonden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:03 schreef F1978 het volgende:
[..]
Okee...ikzelf werk in een magazijn en heb wel afwisseling daar ook....maar bij kantoorwerk heb je dat idd wel iets minder dan...en shit dat de werkeloosheid zo hoog is ook, want ander werk zoeken is ook niet zo makkelijk, zeker niet op iets hoger niveau...
Hahahaha tja, of seks natuurlijk....en anders fappen, alles om maar een goed gevoel te behouden en krijgen tenslottequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ach ja, het is inderdaad gewoon een lastige tijd voor iedereen. En het kan altijd erger natuurlijk. Gelukkig hebben de goden daar bier voor uitgevonden.
Ik ga binnenkort trainen met een personal trainer, dan gaan we ook naar mijn voeding kijken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:01 schreef F1978 het volgende:
[..]
oke ??? LOL....en ja dat lijkt me zeker lastig ja, maar veel vitamines eten helpt ook wel samen met sporten, want stel....je eet verkeerd, dan kan je sporten wat je wilt...maar dan schiet je uiteindelijk nog niet veel op, lijkt mij zo....
Dat is idd een erg goed idee ja....en wat is precies nu de reden dat je vaak traint eigenlijk ? puur om je sterker te voelen of andere redenen ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:14 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort trainen met een personal trainer, dan gaan we ook naar mijn voeding kijken.
Laatste offtopic postje: hardloopblessures voorkomen en strakker wordenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:17 schreef F1978 het volgende:
[..]
Dat is idd een erg goed idee ja....en wat is precies nu de reden dat je vaak traint eigenlijk ? puur om je sterker te voelen of andere redenen ?
Okee, ja blessures voorkomen is wel noodzakelijk ja, dat is zeker....Maar volgens mij ben jij al wel redelijk strak om te zien hoor...in elk geval kom je op je foto's niet volslank over voor mijquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Laatste offtopic postje: hardloopblessures voorkomen en strakker worden
Je hebt gelijk daarin, sorry daarvoorquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:24 schreef SonicVolcano het volgende:
@F1978: je gaat wel erg off-topic. Je hoeft niet op alles en iedereen te reageren, he.
OT: prima
stel je even aan man om een potje voetbalquote:
doe jij nog wel eens wat anders dan tekenen, eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:59 schreef formerjellybean het volgende:
yesss, ik heb een systeem om door te blijven stippelen zonder gek te worden. Overdag met pauzes rustig en uitgebreid gaan zitten voor de tekening en s'avonds gewoon bankhangen en ontspannen.
Verder best wel trots op mezelf dat ik eigenlijk dus voor kies om niet te treuren maar gewoon lekker creatief bezig te zijn en er niet te veel bij stil te staan.
Um huishoudenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:15 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
doe jij nog wel eens wat anders dan tekenen, eigenlijk?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:27 schreef Zeroku het volgende:
Hoofdpijn. Gaat allemaal niet zo goed vandaag.
quote:
Lekker, veel plezierquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:04 schreef Sport_Life het volgende:
Tas inpakken voor NYC, er zijn ergere dingen
Bij Lacuna, Inc kun je je herinneringen aan bepaalde personen laten wissenquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:04 schreef formerjellybean het volgende:
Net al mijn oude berichtjes van hem dit jaar gewist op hyves , werkt even therapeutisch, heb niets van hem gehoord maar er is een knagend gevoel dat zegt dat dit nog niet het laatste is wat ik er van heb gehoord.
Wil wel even afleiding blijven doen en gewoon mijn eigen ding doen. Soms wou ik dat er een pil was waardoor je sommige mensen die je hebt gekend zo uit je verstand kan wissen maar helaas is dat er niet
Dat is een hele goede , even juist even Eternal Sunshine of the Spotless mind op mijn filmlijstje zetten komende tijd. Thanksquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:10 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Bij Lacuna, Inc kun je je herinneringen aan bepaalde personen laten wissen
quote:Op zondag 18 augustus 2013 06:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
vrolijk wakker geworden![]()
nog 7 uurtjes werken dan vakantie
Jmmrjmnr iPhone. HTC voor het gewin.quote:
Ik constateer: veel zon buitenquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:05 schreef SEMTEX het volgende:
Ik constateer: veel regen buiten
Ik voel: dat ik toch weer wil gaan hardlopen buiten![]()
Ik kwam, ik zag en rende 21kmquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:05 schreef SEMTEX het volgende:
Ik constateer: veel regen buiten
Ik voel: dat ik toch weer wil gaan hardlopen buiten![]()
Gewoon geduld hebbenquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:50 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Balen... ontmoet ik eens een meid waar ik letterlijk even stil van word, die ook geinteresseerd in mij was en graag mij haar nummer geeft. Vervolgens zegt ze ja op de vraag of ze samen wat wil drinken binnenkort, en dan krijg ik nu te horen dat ze net uit een relatie is en dit toch te snel vind gaan en maar beter niets kunnen afspreken.
Verdomme, ik was zo enthousiast over haar.
Hopelijk heb ik het wel goed aangepakt door te zeggen dat ik volkomen begrip heb voor haar situatie (heb ik ook, sluit niet uit dat ik alsnog baal als een stekker), en ik zei ook dat ik haar alsnog graag vriendschappelijk wil leren kennen, want als ik geinteresseerd ben in een meid, dan laat ik echt niet het contact dood gaan vanwege een ex-vriendje. Dit werd mij wel in dank afgenomen door haar, maar toch zou ik zo graag met haar wat willen afspreken en haar beter willen leren kennen.
Bah, ex-relaties zuigen.
Ja doe ik ook, maar toch vind ik het wel erg jammer. Ze vond het wel fijn dat ik er begrip voor had en vriendschappelijk wou blijven (tenminste in het begin), maar toch kwam er daarna niet iets van 'prima, dan spreken we wat leuks af en houden we het casual als vrienden'. Of zou ze daar niet echt op in zijn gegaan omdat ze misschien liever wilt afwachten en daarna toch wel daten en die hele stap van vriendschappelijkheid overslaan omdat ze het idee heeft dat niet met mij te kunnen omdat er toch meer is dan vrienden zijn? Moeilijk moeilijk...quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Gewoon geduld hebbenKomt wel weer als ze er klaar voor is.
Klote man. Maar komt goed. Geef het wat tijd en zeg nooit nooitquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:50 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Balen... ontmoet ik eens een meid waar ik letterlijk even stil van word, die ook geinteresseerd in mij was en graag mij haar nummer geeft. Vervolgens zegt ze ja op de vraag of ze samen wat wil drinken binnenkort, en dan krijg ik nu te horen dat ze net uit een relatie is en dit toch te snel vind gaan en maar beter niets kunnen afspreken.
Verdomme, ik was zo enthousiast over haar.
Hopelijk heb ik het wel goed aangepakt door te zeggen dat ik volkomen begrip heb voor haar situatie (heb ik ook, sluit niet uit dat ik alsnog baal als een stekker), en ik zei ook dat ik haar alsnog graag vriendschappelijk wil leren kennen, want als ik geinteresseerd ben in een meid, dan laat ik echt niet het contact dood gaan vanwege een ex-vriendje. Dit werd mij wel in dank afgenomen door haar, maar toch zou ik zo graag met haar wat willen afspreken en haar beter willen leren kennen.
Bah, ex-relaties zuigen.
Haha bedankt man. Dus gewoon 1 a 2 weken wachten en hopen dat ze binnen die tijd contact opneemt? Al merk ik uit ervaring dat vrouwen niet vaak contact maken terwijl ze juist blij zijn als jij hun aanspreekt, dus ben niet erg hoopvol op dat zij mij zal aanspreken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Klote man. Maar komt goed. Geef het wat tijd en zeg nooit nooitBeter neem je wel wat afstand voordat je in de friendszone komt. Laat haar het initiatief nemen bijv.
Ik weet niet hoeveel contact je nu met haar hebt? Punt is dat je ook een beetje op jezelf moet letten in deze. Kans is zomaar aanwezig dat je haar alleen maar leuker begint te vinden als je 'gewoon' contact blijft houden. Het is wel netjes van haar dat ze dit op tijd aangeeft. Of is er al iets tussen jullie gebeurd?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:26 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Haha bedankt man. Dus gewoon 1 a 2 weken wachten en hopen dat ze binnen die tijd contact opneemt? Al merk ik uit ervaring dat vrouwen niet vaak contact maken terwijl ze juist blij zijn als jij hun aanspreekt, dus ben niet erg hoopvol op dat zij mij zal aanspreken.
Er is niks gebeurd met haar, dus eigenlijk doe ik ook een beetje overenthousiast aangezien ik haar amper ken, maarja, soms weet je gewoon dat het een speciaal persoon is en doe je alles om die persoon beter te leren kennen, en dat gevoel had ik nu. Maar ik zal het idd op een laag pitje houden, en maar eens kijken over een week of 2 of ze dan al van gedachtes is verandert.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:32 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel contact je nu met haar hebt? Punt is dat je ook een beetje op jezelf moet letten in deze. Kans is zomaar aanwezig dat je haar alleen maar leuker begint te vinden als je 'gewoon' contact blijft houden. Het is wel netjes van haar dat ze dit op tijd aangeeft. Of is er al iets tussen jullie gebeurd?Je wilt ook geen rebound zijn lijkt me. Ik zou afstand nemen in de zin van: niet negeren, maar haar wel meer het initiatief laten nemen. Beetje op een laag pitje houden zeg maar
Jouisserenquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zojuist in de trein even lekker tot mezelf gekomen. Regen tikte tegen de ruit, het was doodstil in de trein, behalve de heerlijke muziek waarvan ik helemaal tot rust kwam. Heerlijk, die momenten
Het zijn vaak die kleine dingetjes of momenten waar je enorm van kunt genieten (verdomme, ik haat dat woord, maar er komt geen goed vervangend woord in me op)
quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
wasda?
edit: nice! vocabulaire uitgebreid
Mooie film ja. Wel een beetje een raar einde.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:06 schreef formerjellybean het volgende:
Onder de indruk van Eternal sunshine of the spotless mind, ik neem het terug , wil niet dat mijn herinneringen aan bepaalde personen gewist word.
Af en toe de slechte dingen nodig om het goede te waarderen(Moet alleen gewoon niet te vaak slecht zijnquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:50 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Blij met de goede keuze. Wat was het weer fijnKon het hele leven maar vervuld met alleen maar (zulke) mooie dingen zijn
Heb dat niet zo vaak meer, zal wel afgestompt zijn door de medicatie. Maar vond dat altijd wel fijn gevoel eerlijk gezegd.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:56 schreef TBakkert het volgende:
Ik heb op één of andere manier het gevoel dat ik iets mis. Ik word heel snel vervuld met een gevoel van nostalgie, dat vaak met betrekking tot een tijd die ik nooit zelf heb meegemaakt...
Als ik dan dingen opzoek over die tijd en me weet in te leven, dan voelt het echt geweldig. Maar als ik dan even niks te doen heb en gewoon een beetje ga nadenken, dan voel ik me eenzaam...quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:57 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
Heb dat niet zo vaak meer, zal wel afgestompt zijn door de medicatie. Maar vond dat altijd wel fijn gevoel eerlijk gezegd.
*ignore* Ik was al bang dat een dergelijke opmerking zou komen. Niet gehoord/gelezen - tududududu - want doet ergens afbreuk aan mijn goede gevoel over het weekend en daardoor moet ik juist denken aan de shit ervoorquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:52 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
Af en toe de slechte dingen nodig om het goede te waarderen(Moet alleen gewoon niet te vaak slecht zijn)
Met mij is verder trouwens alles okee.
Dat heb ik ook gedaan, tijdens Jake Bugg!quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:59 schreef myxomatosekonijn het volgende:
net zoals vanmiddag kijken naar de wolken en bedenken wat je er in kan zien. Dat is misschien ook niet echt, maar toch is het er!
![]()
Ik/wij tijdens Noah & the Whalequote:Op maandag 19 augustus 2013 03:02 schreef Yuki het volgende:
Warm en schoon
En moe na een fabulous Lowlandsweekend
[..]
Dat heb ik ook gedaan, tijdens Jake Bugg!
Tot ik in slaap viel dan
NatWquote:Op maandag 19 augustus 2013 03:15 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ik/wij tijdens Noah & the Whale
Dat is lekker inderdaad.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zojuist in de trein even lekker tot mezelf gekomen. Regen tikte tegen de ruit, het was doodstil in de trein, behalve de heerlijke muziek waarvan ik helemaal tot rust kwam. Heerlijk, die momenten
Het zijn vaak die kleine dingetjes of momenten waar je enorm van kunt genieten (verdomme, ik haat dat woord, maar er komt geen goed vervangend woord in me op)
quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:50 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Blij met de goede keuze. Wat was het weer fijnKon het hele leven maar vervuld met alleen maar (zulke) mooie dingen zijn
En terechtquote:Op maandag 19 augustus 2013 08:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat is lekker inderdaad.
Moe, terwijl ik kan uitslapen, maar voor de rest voel ik me goed. ^^
Is de garage een beetje in de buurt? Bij mijn garage kan je een leenfiets meekrijgen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:36 schreef Luxuria het volgende:
Hmm.. ik moet mijn auto zo snel mogelijk laten maken, maar ik weet niet hoe ik dat moet regelen met naar het werk komen dan..
Leenfiets? Ik heb zelf ook een fietsquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:53 schreef Wolken het volgende:
[..]
Is de garage een beetje in de buurt? Bij mijn garage kan je een leenfiets meekrijgen.
Ontopic: Twijfelend
komt dat niet pas na 24 uur ofzo?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:59 schreef SEMTEX het volgende:
Ik sta ervan te kijken dat ik geen spierpijn heb na gisteren
Carpoolen een optie?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:36 schreef Luxuria het volgende:
Hmm.. ik moet mijn auto zo snel mogelijk laten maken, maar ik weet niet hoe ik dat moet regelen met naar het werk komen dan..
Zou grappig zijn als de kapper jouw haar verneukt voor jouw Skype date xDquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel goed.
Straks naar de kapper en vanavond een Skype date![]()
Ja hoor, je hebt je bitchstatus weer terug. Dus dat een bezoek aan China met de mens.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als de kapper jouw haar verneukt voor jouw Skype date xD
OT: prima, zin om naar huis te gaan over 9 dagen
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja hoor, je hebt je bitchstatus weer terug. Dus dat een bezoek aan China met de mens.
Wel goed dat je opruimt, mijn koffer van mijn Rometrip 5 weken geleden is nog steeds niet helemaal uitgepaktquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:22 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Moe van/door mezelf. Waarom neem ik altijd zoveel spullen meeOpruimen duurt al eeuwen, gelukkig schijnt de zon hier wel
en denk ik voor het gemak maar even niet aan de lekke band van mijn fiets
.
Auto van je ouders/buren/vrienden lenen?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:36 schreef Luxuria het volgende:
Geen idee wat er speelt en dat gaat me ook geen reet aan, maar ik doe wel evenquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:14 schreef Wolken het volgende:
Blij dat ik hetgene gezegd heb wat me dwars zat en hij me geen grote zeikerd vind.
Ja gaat wel he, straks nog ff terug denk, net lukte het slapen niet meer zo...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 05:22 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
Ik ook, had je niet verwacht hea? :p how goes it?
Goodluck alvast.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 07:11 schreef Insomnium het volgende:
Ja hyper en een beetje zenuwachtig.
Over anderhalf uur de 20 weken echo van ons zoontje.
Beter voor je figuur baan nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:14 schreef Luxuria het volgende:
Zin om vanavond weer te gaan skaten!
En ik ben zo blij met mijn buik die steeds strakker wordt
Ik ben gewoon echt tevreden met mijn figuur
Ohja en ik hoop zo dat mijn auto snel gemaakt kan worden.
wel dus?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gelukkig ben ik niet de verkeerde bus ingestapt. Zou zonde zijn van het geld en de tijd (30min minstens) om terug te lopen na een lange werkdag
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |