twitter:EWdeVlieger twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 21:43:38Het is niet mijn stijl maar hier is een heus primeurtje: Badr Hari en Estelle zijn uit elkaar..... reageer retweet
Oh... terug naar z'n ex?!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:10 schreef Vivi het volgende:
Ik heb heet nieuws maar nog geen details; Estelle en Badr zijn uit elkaar. Update volgt zodra ik meer weet ..
twitter:EWdeVlieger twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 21:49:17Badr schijnt weer terug te zijn bij Chantal Bakker.Luister, goeie bron maar misschien word ik zwaar door Frans Bauer gebananasplit. reageer retweet
Klopt, de baby is met Daphne.quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:50 schreef ferrari_rood het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)an-zet-man-huis.html
Deze al voorbij gekomen?
quote:Khloe Kardashian zet man huis uit
Khloe Kardashian heeft haar man het huis uit gezet, nadat er al enige tijd geruchten gingen dat hij was vreemdgegaan.
Lamar Odom is inmiddels verhuisd naar een hotel, schrijft X17online.
De realityster heeft Odom in het hotel bezocht, waarna ze naar het huis van haar moeder Kris Jenner ging. Vervolgens ging ze opnieuw naar het hotel, waar ze 20 minuten bleef. Toen ze daarna naar huis reed, zag ze er depressief uit.
Klik hier!
"Khloe zag er overstuur uit toen ze uit het hotel kwam nadat ze met Lamar had gepraat. Ze zag eruit als een vrouw met een missie. Ze zag er niet gelukkig uit, maar ziek en moe van alles", vertelt een fotograaf.
Twee vrouwen beweren een romance te hebben gehad met de man van Kardashian. Zij en Odom trouwden in september 2009.
quote:Diederik Samsom gaat scheiden. Dat bevestigt de PvdA-leider tegen NRC Handelsblad. "Het leven loopt helaas niet altijd zoals verwacht. Dit is een heel ingrijpende en verdrietige wending."
Gewoonlijk wordt weinig aandacht besteed aan het privéleven van Nederlandse politici, maar Samsom betrok als eerste zijn gezin in woord en beeld bij zijn verkiezingscampagne. In een veelbesproken campagnefilmpje toonde hij flitsen uit het leven met zijn vrouw Tineke, dochter Benthe (12) en zoon Fane (7). Hij sprak ook vaak over de handicap van zijn dochter Benthe, om te benadrukken dat hij de zorgen van mensen over de teloorgang van sociale voorzieningen begreep.
De reden om zijn kinderen te betrekken bij zijn politiek, was dat zij nou eenmaal het meeste over hem zeiden als politicus, legde Samsom uit. De toekomst van zijn kinderen, vertelde hij toen, was zijn belangrijkste reden om politiek te bedrijven. Daar verandert volgens de PvdA-leider niets aan: "Mijn kinderen zijn mijn inspiratiebron. Dat blijft zo."
Samsom en zijn vrouw blijven de zorg voor hun kinderen verdelen. Om die reden is de PvdA-leider in dezelfde buurt als zijn familie blijven wonen.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:43 schreef borisz het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)etrok-gaat-scheiden/
quote:'Diederik Samsom verliefd op persvoorlichter'
van onze redactie
AMSTERDAM -
Diederik Samsom zou gaan scheiden van zijn vrouw, omdat hij een relatie heeft met zijn persvoorlichter.
Dit gerucht doet de ronde in Den Haag, zo meldt RTL Boulevard.
Volgens bronnen brengen Diederik en de vrouw in kwestie afgelopen tijd veel samen door.
"Ze waren met z'n tweëen in Londen en hij nam niet zijn vrouw, maar zijn voorlichter mee naar de inhuldiging van de Koning", zo vertelt Albert Verlinde.
Samsom en zijn vermeende nieuwe vriendin spreken overigens met klem tegen dat zij een relatie hebben.
Mij ook...quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
'Huwelijk Michael Douglas en Catherine Zeta-Jones voorbij'
van onze redactie
AMSTERDAM -
Na 13 jaar lief en leed te hebben gedeeld, zou het helemaal over zijn tussen Michael Douglas en Catherine Zeta-Jones.
Volgens de Engelse krant The Mirror is het huwelijk tussen de acteur en de actrice nu echt voorbij.
Een bron meldt: "Michael gaat de breuk binnenkort bekendmaken. Catherine wil hun huwelijk koste wat het kost redden, maar hij wil niet meer."
Volgens een andere bron zou Zeta-Jones juist een vechtscheiding willen aangaan en daarbij miljoenen eisen van Douglas.
De 68-jarige acteur en zijn vrouw zijn al een tijd niet meer samen in het openbaar gezien.
Een huwelijkscrisis werd eerder dit jaar nog ontkend, maar Michael's woordvoerder zei zaterdag dat hij er niet over wilde praten.
Het stel trouwde in 2000 en heeft twee kinderen, Dylan Michael Douglas van 13 en Carys Zeta Douglas van 10 jaar.
Catherine steunde haar man toen hij in 2010 ontdekte dat hij keelkanker had. Een jaar later bleek dat de actrice een bipolaire stoornis had, waar ze in april van dit jaar voor werd opgenomen in een kliniek.
http://www.telegraaf.nl/p(...)en_Catherine___.html
Verbaasde mij wel een beetje.
Bronquote:'Orale seks'-uitspraak kostte huwelijk Michael Douglas de kop
AMSTERDAM -
De opmerking van Michael Douglas dat orale seks wellicht zijn keelkanker veroorzaakte, heeft zijn huwelijk met Catherine Zeta-Jones de kop gekost.
"Catherine was des duivels", vertelt een bron aan de Britse krant The Sun. "Vanaf toen is hun huwelijk in een neerwaartse spiraal beland."
De onthulling deed Michael begin juni van dit jaar. De kanker werd in 2010 bij hem geconstateerd. Datzelfde jaar waren hij en Catherine tien jaar getrouwd.
De actrice is zelf onlangs behandeld voor een bipolaire stoornis. Ook dat zou niet hebben geholpen bij de huwelijkscrisis.
Michael gaat dit weekeinde naar verluidt naar het Deauville American Film Festival in Frankrijk. Daar werd de liefde tussen hem en zijn ex in 1998 openbaar.
ik vind het niet gek dat bij die bewering de pannen van het dak gegaan zijnquote:
nou ja, dat is net zoiets als wanneer een vrouw zou zeggen dat ze baarmoederhalskanker heeft van vaginale sex. dan geeft ze toch ook haar voormalig partners niet de schuld?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind het niet gek dat bij die bewering de pannen van het dak gegaan zijn
je geeft zo langs je neus weg je vrouw de schuld van je kanker.
zou ik ook niet pikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, dat is net zoiets als wanneer een vrouw zou zeggen dat ze baarmoederhalskanker heeft van vaginale sex. dan geeft ze toch ook haar voormalig partners niet de schuld?Eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Eens.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zou ik ook niet pikken
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zou ik ook niet pikken
quote:Clint Eastwood gescheiden
van onze redactie
AMSTERDAM -
Clint Eastwood (83) en Dina (48), die samen 17 jaar lief en leed hebben gedeeld, zijn niet meer samen.
Hun huwelijk mag dan voorbij zijn, Dina heeft tegen Us Weekly gezegd dat zij en Clint nog goed contact hebben. De acteur en de nieuwslezeres zijn al 'enige tijd' uit elkaar.
Hoelang ze al gescheiden zijn, wil Dina niet onthullen. Een anonieme bron weet echter te melden dat de twee al in juni 2012 een punt achter hun huwelijk hebben gezet omdat hij niet meer verliefd op haar was.
Clint en Dina gaven elkaar op 31 maart 1996 het jawoord. Ze hebben samen een 16-jarige dochter genaamd Morgan. Clint heeft uit eerdere relaties nog zeven kinderen.
Maar die RLS ging over Dina en de kinderen en haar zanggroepje he, Clint wilde er niet aan meedoen (heb hem geloof ik ook maar 1 keer gezien).quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:39 schreef Leandra het volgende:
Weer een huwelijk dat de real life soap over hun leven niet overleefd heeft.....
Een RLS lijkt een gegarandeerd recept voor het einde van de relatie.
quote:Singer Bryan Ferry, 67, splits from wife Amanda Sheppard, 30, after two years of marriage
Roxy Music star Bryan Ferry has reportedly split from his wife Amanda Sheppard after two years of marriage.
Amanda, 30 - who is 37 years younger than 67-year old Bryan - has allegedly moved out of their home following continued arguments over the last few months, according to The Sun.
A source told the newspaper: 'They haven't seen eye-to-eye for a long time and drifted apart.'
'It made sense for Amanda to move out and think about a life without Bryan', the source continued.
The pair married in a simple private ceremony at the stunning Amanyara luxury beach resort on the Turks and Caicos Islands last week on January 4th.
Amanda - who is merely months older than his eldest son Otis and was introduced to the singer by one of his boys - wore an ethereal Lanvin white dress for the ceremony, while the old rocker looked dapper in a a dark blue suit by Anderson & Sheppard.
Before their nuptials, Ferry had said he was 'fortunate' to have snared himself a younger girlfriend.
He told the Mail On Sunday's Live magazine: 'The interesting thing is - and I don’t want to say the wrong thing in case I get into trouble with my girlfriend - you never really meet people your own age who aren’t married.
'I’m very fortunate that I work in music, where you’re in touch with different age groups, either the audience or people you work with.
'It does help. Obviously I’m not ageist!'
This was Bryan's second marriage who had previously tied the knot with Lucy Helmore, with whom he has four children, for 21 years.
He also famously dated Jerry Hall for two years before she left him for Mick Jagger.
Following his divorce from Helmore, Ferry began dating dancer Katie Turner, 35 years his junior.
Mail Online have contacted Ferry's representatives for comment.
Ik zeg: wat voor onze Son, die gozerquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:19 schreef Starlie het volgende:
Geert Hoes dumpt vriendin
Geert Hoes heeft zijn relatie met Merel Coenraad beëindigd.
"Wij wonen niet meer samen en hebben ook geen relatie meer. We vinden het allebei heel erg dat het niet gelukt is", vertelt Geert aan Story.
Geert vertelt dat hij en Merel uit elkaar zijn gegroeid. "We hebben geen ruzie, maar voor nu heb ik er een punt achter gezet. Merel zal voor mij altijd belangrijk blijven. Ik weet niet wat de toekomst ons brengt."
Geert en Merel zijn anderhalf haar samen geweest.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nou die gozer is ook geen relatiemateriaal hoor... Las toevallig van de week een interview met hem in de Story/Party oid dat hij zo gelukkig is met zijn Merel, dat het zo anders is dan in zijn andere relaties en dat hij alle vertrouwen heeft in hun toekomst samen. Nou lang heeft die toekomst niet geduurd.
Ja dat kan geen kwaad als zij eens flink in haar sluitspier genomen wordt! Kan dat ook op haar lijstje van klachten erbij: pijn in kont.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zeg: wat voor onze Son, die gozer
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:39 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dat kan geen kwaad als zij eens flink in haar sluitspier genomen wordt! Kan dat ook op haar lijstje van klachten erbij: pijn in kont.
Neeee da's Son!quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar maar maar... ik heb het over ware liefde heur! Of was dat wéér een andere gate?
Dat is ook zo'n half sletjequote:Op dinsdag 3 september 2013 16:19 schreef Starlie het volgende:
"Wij wonen niet meer samen en hebben ook geen relatie meer. We vinden het allebei heel erg dat het niet gelukt is", vertelt Geert aan Story.
Geert vertelt dat hij en Merel uit elkaar zijn gegroeid. "We hebben geen ruzie, maar voor nu heb ik er een punt achter gezet. Merel zal voor mij altijd belangrijk blijven. Ik weet niet wat de toekomst ons brengt."
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nou die gozer is ook geen relatiemateriaal hoor... Las toevallig van de week een interview met hem in de Story/Party oid dat hij zo gelukkig is met zijn Merel, dat het zo anders is dan in zijn andere relaties en dat hij alle vertrouwen heeft in hun toekomst samen. Nou lang heeft die toekomst niet geduurd.
Die was/is toch van de herenliefde?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:19 schreef Starlie het volgende:
Zegt hij zelf zeker.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:35 schreef kvd het volgende:
[..]
jep,nadat bekend was geworden dat hij wel eens bij Joling was blijven slapen.
Geert Hoes heeft toch die Lief!/Stoer! lijn bij prenatal gestart, omdat eigen kind enzo...quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:35 schreef kvd het volgende:
[..]
jep,nadat bekend was geworden dat hij wel eens bij Joling was blijven slapen.
Volgens mij welquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Geert Hoes heeft toch die Lief!/Stoer! lijn bij prenatal gestart, omdat eigen kind enzo...
Nee joh Lief heeft zelfs een aanklacht ingediend etc tegen prenatal vanwege het gebruik van de woorden etc. En geert hoes heeft samengewerkt maar niets gestart of wat dan ook.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Geert Hoes heeft toch die Lief!/Stoer! lijn bij prenatal gestart, omdat eigen kind enzo...
Hij heeft daar een lijn voor ontworpenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:55 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee joh Lief heeft zelfs een aanklacht ingediend etc tegen prenatal vanwege het gebruik van de woorden etc. En geert hoes heeft samengewerkt maar niets gestart of wat dan ook.
Oh, het ging je echt alleen om prenetalquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:58 schreef Pvoesss het volgende:
Ja dat zei ik toch ook samengewerkt aan een lijn
ah, vandaar dat ik daar niks kon vinden (moest één bepaald babypakje kopen voor iemand, maar dat was echt nergens...)quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:58 schreef Pvoesss het volgende:
Ja dat zei ik toch ook samengewerkt aan een lijn
quote:Lieke van Lexmond: 'Ik vind het heel leuk met Frank'
van onze redactie
AMSTERDAM -
Al een poosje gaan de geruchten dat Lieke van Lexmond het heel gezellig heeft met haar manager Frank Wisse. "Waar rook is, is vuur", zegt Frank geheimzinnig.
Frank, die ooit een relatie had met Caroline Tensen, wil behalve die mysterieuze uitspraak niets kwijt over de aaard van hun relatie.
Lieke reageert in de Story: "Ik vind het heel bijzonder dat Frank in mijn leven is. We zien elkaar bijna elke dag en hij is een heel bijzondere man. Ik vind het heel leuk met Frank."
Op de vraag of ze nu ook een relatie heeft met haar ruim twintig jaar oudere manager, zegt Lieke: "Dat mogen de mensen zelf bedenken. Ik zeg er verder niets meer over. Frank heeft al laten weten dat waar rook is, ook vuur is. Iedereen mag dus voor zichzelf bedenken wat er tussen ons is."
Maar, zegt ze even mysterieus als Frank: "Laat ik dit zeggen: Frank is een bijzondere man en ik ben blij dat hij in mijn leven is."
Ik dacht precies hetzelfde bij het zien van de foto.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Is hij de stiekeme vader van Carlo Boszhardt?
nee die zijn beiden ook toch al over de 50?quote:Op woensdag 11 september 2013 16:34 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht in de gauwigheid dat het die twee verHollandste Britten van Guys 'n Dolls waren. Dat is geen compliment.
Inderdaadquote:Op woensdag 11 september 2013 16:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Is hij de stiekeme vader van Carlo Boszhardt?
Ik wou net zeggen: Lieke = Caroline Tensen, en dat is ook geen complimentquote:Op woensdag 11 september 2013 16:45 schreef lily het volgende:
[..]
Inderdaaden Lieke lijkt op deze foto zelfs op Caroline (Tensen)
Hij schijnt het te doen met die blonde van Gooische Vrouwen. Die ligt in het geheim ook in scheiding, begreep ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:18 schreef Reismeis het volgende:
Hoor net bij Boulevard dat Peter Blok en Maria Goos uit elkaar zijn.
Ik heb ze laatst nog een keer gezien bij zo'n Max achtige middagshow en toen spatte de liefde er al niet echt vanaf. Hij speelde laatst in de serie "Dokter Robert" die Maria Goos regisseerde.
Tjitske Reidinga?quote:Op woensdag 11 september 2013 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij schijnt het te doen met die blonde van Gooische Vrouwen. Die ligt in het geheim ook in scheiding, begreep ik.
Hij speelde met Tjitske Reidinga in Dokter Robert.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:18 schreef Reismeis het volgende:
Hoor net bij Boulevard dat Peter Blok en Maria Goos uit elkaar zijn.
Ik heb ze laatst nog een keer gezien bij zo'n Max achtige middagshow en toen spatte de liefde er al niet echt vanaf. Hij speelde laatst in de serie "Dokter Robert" die Maria Goos regisseerde.
Dan gaat-ie er toch, zij het lichtjes, op vooruit op de schaal van jong en blond.quote:
OMG, idd, Caroline ook nogquote:Op woensdag 11 september 2013 16:45 schreef lily het volgende:
[..]
Inderdaaden Lieke lijkt op deze foto zelfs op Caroline (Tensen)
quote:William en Noortje eeuwig verloofd?
In december 2011 vroeg William Spaaij (30) zijn geliefde Noortje Herlaar (28) ten huwelijk. Een jaar later riep William dapper dat het nu wel binnen een half jaar moest gebeuren.Maar inmiddels zijn we bijna twee jaar verder en is er nog niet getrouwd!
De praktijk heeft ons helaas geleerd dat er vaker wel dan niet van uitstel afstel komt. Is daar ook hier sprake van? Noortje: : Eerlijk gezegd zijn we ons plan om te gaan trouwen aan het heroverwegen.”
http://www.telegraaf.nl/prive/21899322/__William_eeuwig_verloofd___.html
Laten we het hopen voor haarquote:Op woensdag 18 september 2013 08:54 schreef Suusje79 het volgende:
Klinkt alsof ze misschien wel uit elkaar gaan....
[..]
Zou mij niks verbazen. Duurt wel erg lang zo!quote:Op woensdag 18 september 2013 08:54 schreef Suusje79 het volgende:
Klinkt alsof ze misschien wel uit elkaar gaan....
[..]
Ik vind het juist precies andersomquote:Op woensdag 18 september 2013 09:02 schreef Starlie het volgende:
[..]
Laten we het hopen voor haarIk vind hem zo'n kwallenbak! (niet dat zij er dan hetzelfde over moet denken natuurlijk
)
^^quote:Op woensdag 18 september 2013 10:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vind het juist precies andersom
quote:Liz Hurley bevestigt breuk
De geruchten dat de bruiloft van Liz Hurley en Shane Warne van de baan is, zijn woensdag door de actrice bevestigd.
"Mijn excuses aan mijn loyale volgers voor de twitter-stilte van de afgelopen tijd. Te pijnlijk en persoonlijk op dit moment", schrijft ze op de microblogsite.
Dinsdag bracht The Sun het nieuws dat Liz en Shane na een verloving van twee jaar ieder hun eigen weg gaan. Diezelfde dag nog werd Liz op straat gespot zonder verlovingsring met de saffieren steen.
Liz en Shane kregen het niet voor elkaar om hun lange afstandsrelatie te laten slagen. Zij woont in Engeland, terwijl hij in Australië vertoeft. Ook het feit dat Shane nog steeds goed contact heeft met zijn ex Simone, met wie hij drie kinderen heeft, zou zijn relatie met Liz weinig goeds hebben gedaan.
goed nieuwsquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:06 schreef dennis83 het volgende:
Sylvia Hoeks is ook weer vrijgezel na een relatie van 8 jaar.
Toch best lang 8 jaarquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:06 schreef dennis83 het volgende:
Sylvia Hoeks is ook weer vrijgezel na een relatie van 8 jaar.
quote:Relatie Patrick Martens en Freek Bartels voorbij
Patrick Martens en Freek Bartels zijn uit elkaar.
Dat heeft het management van Bartels bevestigd tegenover RTL Boulevard. "Ze hebben inderdaad een punt gezet achter hun relatie. Ze zijn als goede vrienden uit elkaar gegaan."
De 35-jarige Martens en 26-jarige Bartels vormden sinds het najaar van 2011 een stel. Martens is vanaf volgende maand te zien bij RTL Telekids met Het Mysterie Van... en Bartels repeteert momenteel voor de musical Love Story.
Door: Novum
quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij schijnt het te doen met die blonde van Gooische Vrouwen. Die ligt in het geheim ook in scheiding, begreep ik.
Is het raar dat ik geen idee heb wie het zijn ?quote:
Hij is eerder over de 60quote:Op woensdag 11 september 2013 16:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee die zijn beiden ook toch al over de 50?
quote:Op woensdag 25 september 2013 01:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Is het raar dat ik geen idee heb wie het zijn ?![]()
![]()
Ze zijn overigens niet de enigen in deze reeks bij wie ik denk:
Oké, nu weet ik waarom ik ze niet ken, geen programma's welke ik volg.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:11 schreef Meke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
En 'raar' ligt vooral aan wat voor tv je kijkt denk ik zoLinks is Freek, heeft 'Op zoek naar Joseph' gewonnen en speelt sindsdien in musicals. Rechts is Patrick, heeft ooit in goede tijden gespeeld en daarna vooral kinderprogramma's (Zoop en Nickiets op zaterdagochtend
)
Nog steeds geen idee.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:11 schreef Meke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
En 'raar' ligt vooral aan wat voor tv je kijkt denk ik zoLinks is Freek, heeft 'Op zoek naar Joseph' gewonnen en speelt sindsdien in musicals. Rechts is Patrick, heeft ooit in goede tijden gespeeld en daarna vooral kinderprogramma's (Zoop en Nickiets op zaterdagochtend
)
Maar dat is niet gek. Hij is bijvoorbeeld heel goed bevriend met Georgia Verbaan. Zij heeft ook een kleine meid. Maar als zij het was, had je haar vast wel herkendquote:Op woensdag 25 september 2013 00:07 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik heb Patrick zaterdag aan mijn kassa gehad bij de Klaas Vaak Premiere.
Maar daar is ie geweest met een vrouw en een kleine meid.
deze heb ik ook gehoord jaquote:Op woensdag 11 september 2013 19:22 schreef Copycat het volgende:
Die ja.
Dat zingt rond in bepaalde kringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |