done dealquote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uhum, dit dus.Laffe huichelaar
Maar nog steeds langer dan tiny tim?quote:
Mindfuck?quote:
Kan iemand dit als geneesmiddel tegen TO-diarree van arjan1212 toedienen?quote:Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Arjan heeft een DM ontvangen, heb direct Tong80 meegenomen in hetzelfde.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kan iemand dit als geneesmiddel tegen TO-diarree van arjan1212 toedienen?
Dank.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Arjan heeft een DM ontvangen, heb direct Tong80 meegenomen in hetzelfde.
Hoe moeilijk is het?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:00 schreef arjan1212 het volgende:
dus een topic zoals dit
NWS / Nederlander trekt de broekriem strakker
is hoe jullie het willen hebben?
Ik kan het zeer zeker waardere, ik zou willen dat iedereen zoveel moeite voor zijn topics zou doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:00 schreef arjan1212 het volgende:
dus een topic zoals dit
NWS / Nederlander trekt de broekriem strakker
is hoe jullie het willen hebben?
Je weet natuurlijk, dat hij nu vreselijk verongelijkt gaat doorslaan naar de andere kant, he?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan het zeer zeker waardere, ik zou willen dat iedereen zoveel moeite voor zijn topics zou doen.
NWS / Kinderen verdienen bij door harddrugs te dealen Of in ieder geval een TT zou verzinnen die enigszins het nieuwsbericht beschrijft.
dt zal wel meevallen, hem kennendequote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk, dat hij nu vreselijk verongelijkt gaat doorslaan naar de andere kant, he?
Precies, voorbeeld van een goede OP.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het?
Bericht
Bron
Eigen mening / discussiepunt(en)
Nou, ik vind het nogal wat dat er door Waht gelijk geroepen wordt: "okee Hitler".quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:36 schreef sp3c het volgende:
das een beetje de verkeerde vraag
het lijkt min of meer normaal te zijn tegenwoordig ja maar ik neem aan dat je iets anders wilt vragen
Neemt niet weg dat het tegenwoordig inderdaad normaal schijnt te zijn geworden. Dat was je vraag toch?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:37 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Nou, ik vind het nogal wat dat er door Waht gelijk geroepen wordt: "okee Hitler".
Nee, het is niet normaal. En daarom kom ik hierquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het tegenwoordig inderdaad normaal schijnt te zijn geworden. Dat was je vraag toch?
Okeequote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:41 schreef sp3c het volgende:
punt is dat je beter kunt vragen of we het weg willen halen dan of het normaal is
Om je te plagen, ik geef het toe.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:39 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Nee, het is niet normaal. En daarom kom ik hier
Maar ik zie dat het inmiddels is weggehaald. Dus waarom nog dit gedraai erom heen![]()
En waarom zou je mij hiermee willen pesten vraag ik me af?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Om je te plagen, ik geef het toe.
de vraag of het normaal is, is een zeer filosofische. Wat is normaal namelijk? Is normaal wat mijn norm is, wat jouw norm is, of is normaal de algemene norm.
In dat licht bezien was het een lastige vraag om antwoord op te geven. Als veel mensen zomaar tot het posten van die betiteling komen, kan je dus stellen dat het normaal schijnt te zijn, in ieder geval voor een boel mensen.
Je wilde echter stellen dat jij het niet normaal vindt, en of wij er wat aan willen doen. Uiteraard willen we dat, maar mijn autistische aard vond toch dat je antwoord verdiende!
Het is meteen weggehaald door spec, popjequote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:50 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
En waarom zou je mij hiermee willen pesten vraag ik me af?
Haal het maar gewoon gelijk weg al je het ziet lijkt me.
Ik ben niet autistisch, en wens dan ook niet om niks voor Hitler uitgemaakt te worden.
De lolletjes maken juist dat er hier wel erg veel toegestaan wordt he?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is meteen weggehaald door spec, popjeKlein lolletje mag toch wel?
Hoezo wordt er veel toegestaan? Het is meteen weggehaald, omdat het niet toegestaan is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:52 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
De lolletjes maken juist dat er hier wel erg veel toegestaan wordt he?
Juist...okee. Ik vind je gepest en je lolletje hierom gewoon niet leuk. Word niet gewaardeerd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoezo wordt er veel toegestaan? Het is meteen weggehaald, omdat het niet toegestaan is.
hoe kan ik het goedmaken?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:54 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Juist...okee. Ik vind je gepest en je lolletje hierom gewoon niet leuk. Word niet gewaardeerd.
Beiden zijn in mijn ogen fout. Er wordt omheen gedraaid en flauwekul om gemaakt, terwijl er enkel gezegd had moeten worden: "heb het weggehaald, want niet toegestaan".quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:55 schreef timmmmm het volgende:
Sp3c begon. Waarom heb ik het altijd gedaan
Mooi, want dat is jullie taak toch. Sorry hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:58 schreef timmmmm het volgende:
Volgende keer zullen we je niet meer foppen
nou je kunt ook op een normale manier vragen of we het weg willen halen ipv 'HEY HALLO IS DITNORMAALOFZOWWWWWWWW!!!!!!' terwijl je het antwoord op die vraag zelf ook wel weetquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:58 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Beiden zijn in mijn ogen fout. Er wordt omheen gedraaid en flauwekul om gemaakt, terwijl er enkel gezegd had moeten worden: "heb het weggehaald, want niet toegestaan".
Nee, ik kan het niet hebben als ik voor niks om Hitler wordt uitgemaakt. In al de jaren dat ik besta-en dat zijn er best wel veel- heeft iemand dit nooit gedaan. En dan komt er zo'n Waht, die maar alles denkt te kunnen zeggen wat ie wil, want anoniem op internet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:05 schreef timmmmm het volgende:
Nou ja, onze taak is zorgen dat alles goed verloopt in NWS. In dezen is onze taak op jouw melding reageren. De betreffende post te beoordelen en al dan niet in te grijpen. Weer om te zorgen dat alles goed verloopt in NWS. Dat hebben we gedaan.
Het foppen was wellicht wat kinderachtig, maar zo rol ik nu eenmaal. Inschattingsfoutje, ik dacht dat je het wel kon hebben.
Daarom is het toch ook, meteen met je melding, weggehaald.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:07 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Nee, ik kan het niet hebben als ik voor niks om Hitler wordt uitgemaakt. In al de jaren dat ik besta-en dat zijn er best wel veel- heeft iemand dit nooit gedaan. En dan komt er zo'n Waht, die maar alles denkt te kunnen zeggen wat ie wil, want anoniem op internet.
Nou, mooi niet.
En jij wist heel goed wat ik bedoelde. Maar ik ben hier nog niet zo lang, en ik vroeg me inderdaad af of het normaal was om om niks vergeleken te worden met iemand als Hitler. Blij te merken dat dat niet zo is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou je kunt ook op een normale manier vragen of we het weg willen halen ipv 'HEY HALLO IS DITNORMAALOFZOWWWWWWWW!!!!!!' terwijl je het antwoord op die vraag zelf ook wel weet
ik gaf gewoon netjes antwoord op je letterlijke vraag
Al goed.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:10 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik zal je dus niet meer plagen, mijn excuses
Ligt eraan of je een snor hebt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:09 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
en ik vroeg me inderdaad af of het normaal was om om niks vergeleken te worden met iemand als Hitler.
Nee, je bent niet leuk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ligt eraan of je een snor hebt.
natuurlijk wist ik wat je bedoelde maar ik ben niet je hondje dus je kunt me ook gewoon beleefd vragen of ik iets voor je wil weghalenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:09 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
En jij wist heel goed wat ik bedoelde. Maar ik ben hier nog niet zo lang, en ik vroeg me inderdaad af of het normaal was om niks vergeleken te worden met iemand als Hitler. Blij te merken dat dat niet zo is.
Nou ja. Nu denken dat ik je als mijn hondje zie. Echt, waar ben je mee bezig? Zo was het absoluut niet bedoeld.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
natuurlijk wist ik wat je bedoelde maar ik ben niet je hondje dus je kunt me ook gewoon beleefd vragen of ik iets voor je wil weghalen
snap dat je pissig werd van die opmerking maar wij maakten hem niet dus dat hoef je niet op ons af te reageren
als je er dan zelf voor kiest om het op deze manier aan de kaak te stellen dan kun je af en toe een flauw grapje verwachten, das ook normaal hier
* sp3c moet ervandoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:41 schreef sp3c het volgende:
punt is dat je beter kunt vragen of we het weg willen halen dan of het normaal is
Ik heb je gevraagd of het normaal was dat je hier gelijk met Hitler vergeleken werd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:19 schreef sp3c het volgende:
dan moet je je vraag beter stellen
ik gaf er, als de supermod die ik ben, direct, helder, straight to the point antwoord op
superzakelijk, niets flauws aan
maar je wilde eigenlijk vragen of iets gemod kon worden
vraag dat dan gewoon
Gelukkig niet, nee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:28 schreef DeToffifee het volgende:
[..]![]()
Waarom bemoei jij je ermee, jij bent toch geen moderator?
Ah ik was dus niet de enige die daar meteen aan moest denken.quote:
Waarom dan? Kan iedereen zich niet met zijn eigen zaken bemoeien/quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:32 schreef Copycat het volgende:
Op FOK! bemoeit iedereen zich graag overal mee. Zeker als er moeilijk wordt gedaan om het moeilijk doen.
Ik ben trouwens niet zo.
Omdat dat nu net een van de zaken is die een forum een forum maken. En zo leuk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:35 schreef DeToffifee het volgende:
Waarom dan? Kan iedereen zich niet met zijn eigen zaken bemoeien/
Het zegt veel van de mensen. Ze zullen zich in werkelijkheid ook niet met hun eigen zaken bemoeien.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat dat nu net een van de zaken is die een forum een forum maken. En zo leuk.
Meeste FOK!kers hebben op FOK! een grote muil omdat ze in het echte leven nooit hun mond open durven te trekken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:37 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Het zegt veel van de mensen. Ze zullen zich in werkelijkheid ook niet met hun eigen zaken bemoeien.
Klopt. Ik meng me graag in allerlei zaken. Vind ik persoonlijk geen verkeerde eigenschap. En ik heb geen zolderkamer, dat scheelt ook.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:37 schreef DeToffifee het volgende:
Het zegt veel van de mensen. Ze zullen zich in werkelijkheid ook niet met hun eigen zaken bemoeien.
Ja, dat moet dan wel. Zielig, eigenlijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Meeste FOK!kers hebben op FOK! een grote muil omdat ze in het echte leven nooit hun mond open durven te trekken.
Volgens mij trek jij vooral een grote muil ... Pas je die schoen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:39 schreef DeToffifee het volgende:
Ja, dat moet dan wel. Zielig, eigenlijk.
Je klinkt nu wel als ******quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Blijf potverdikkeme van mijn TT af. POTVERDIKKEME
Och och, zo veroordelend ben ik niet. Als mensen zo gelukkig zijn /care. Hoef ik niet per se zielig te vinden, hoef ik niet meteen iets van te vindenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:39 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Ja, dat moet dan wel. Zielig, eigenlijk.
Nou, het valt me op dat iedereen die geen moderator is hier zich nu mee gaat bemoeien, vreemde zaak vind ikquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Och och, zo veroordelend ben ik niet. Als mensen zo gelukkig zijn /care. Hoef ik niet per se zielig te vinden, hoef ik niet meteen iets van te vinden
Ja, vind ik ook niet kunnen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:41 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Nou, het valt me op dat iedereen die geen moderator is hier zich nu mee gaat bemoeien, vreemde zaak vind ik
Klopt. We zouden eigenlijk wat strenger moeten zijn daarin. Maar NWS is overal een plek waar users elkaar zowat naar het leven staan, alleen in FB mag het een beetje gezellig zijn. Nou ja, dat mag overal maar helaas.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:41 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Nou, het valt me op dat iedereen die geen moderator is hier zich nu mee gaat bemoeien, vreemde zaak vind ik
Ik snap er niet veel van.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt. We zouden eigenlijk wat strenger moeten zijn daarin. Maar NWS is overal een plek waar users elkaar zowat naar het leven staan, alleen in FB mag het een beetje gezellig zijn. Nou ja, dat mag overal maar helaas.
Over wat wel en niet in FB mag, ben ik dus niet zo heel erg streng. Onze namen kan je herkennen aan de blauwe gloed, dus over de rest kan je heenlezen. Ik let ook lang niet altijd op alle nietFBposts.
Users als sp3cularium vinden dat nou eenmaal leuk. Wie ben ik dan dat plezier eruit te halen? Is natuurlijk stiekem niet helemaal de bedoeling dat FB als SC gebruikt wordt, maar als jij het niet doorvertelt, doe ik het ook niet. Het werkt, dus ach
Welkom op FOK!.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:16 schreef DeToffifee het volgende:
eigenlijk verwacht ik geen flauwe grapjes.
Ja, dank je de koekoek. Ik blijf niet bezig met excuses maken om het fopje wat je verkeerd viel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:51 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Ik snap er niet veel van.
Als Nieuws een forum is dat al aardig explosief is -en dat heb ik gemerkt- dan waarom niet zonder dollen en onduidelijkheden en allerlei lui die zich ermee bemoeien normaal to the point moderaten?
Als er gelijk gezegd was: nee, dat is niet toegestaan en het is weggehaald was ik allang weer met iets anders bezig geweest.
Was jij niet laatst iemand die zei dat er door de flauwe grapjes geen feedback meer te zien was? Dat heb ik gelezen.quote:
Nee, dat was ik niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:53 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Was jij niet laatst iemand die zei dat er door de flauwe grapjes geen feedback meer te zien was? Dat heb ik gelezen.
Dat hoef je ook niet, maar je blijft er zelf over doorgaan!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, dank je de koekoek. Ik blijf niet bezig met excuses maken om het fopje wat je verkeerd viel.
Dagonet klinkt altijd een beetje zurig, daarom houden we van hemquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:53 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Was jij niet laatst iemand die zei dat er door de flauwe grapjes geen feedback meer te zien was? Dat heb ik gelezen.
Vind het echt niet kunnen dat jij dit zegt als mod.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Users als sp3cularium vinden dat nou eenmaal leuk. Wie ben ik dan dat plezier eruit te halen?
Ik zag anders wel groepskloonpotentieel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het echt niet kunnen dat jij dit zegt als mod.
Noem me dan gewoon ******.
quote:
sp3cularium was al een fusiekloon. Tel eens hoeveel letters?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zag anders wel groepskloonpotentieel.
Sp3culariummmm
Maar ik zei dat ook niet, ik maakte toen zelf een flauw ondergesneeuwd grapje omdat porsche1 toen boos op jouw werd met je lawine aan frisotopics.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dagonet klinkt altijd een beetje zurig, daarom houden we van hem
Dat hoef ik al niet te tellen als je het zo zegt. :d.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
sp3cularium was al een fusiekloon. Tel eens hoeveel letters?
DagonetDagonet heeft geen premium accountquote:
Excuses voor deze dwaling mijnerzijds.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:35 schreef DeToffifee het volgende:
Hoi, is het normaal dat je word uitgescholden voor Hitler om niks?
NWS / Israël wil studenten positieve berichten laten posten op social media
Pff. Denk eens na voordat je wat neerkalkt voortaan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:58 schreef waht het volgende:
[..]
Excuses voor deze dwaling mijnerzijds.
Quoten is een gave.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:58 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
DagonetDagonet heeft geen premium account
Radicaal compromist
pi_129982961
Kijken jullie wel uit dat de echte feedback nu niet ondersneeuwt?
Dat was jij dus wel.
Nou, je was een tikkeltje voorbarig wellicht, geef het tijd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:58 schreef waht het volgende:
[..]
Excuses voor deze dwaling mijnerzijds.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:55 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben een groot voorstander van geneuzel in het FB topic, vaak genoeg dat dingen zich vanzelf hebben opgelost zonder dat je als mod wat eraan hoefde te doen.
SC-topics, die mogen wat mij betreft dan wel weer dood.
Ceterum censeo Slowchattum esse delendam. Ofzo.
Ik moest lachenquote:
Als iemand zijn excuses aanbiedt, zou ik het accepteren, en het loslaten. Tipje mijnerzijds. Zovaak komen excuses al niet voor op FOK!. Take it as a winquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:59 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Pff. Denk eens na voordat je wat neerkalkt voortaan.
Wat is er te begrijpen aan: denken jullie erbij na dat de echte feedback hier ondersneeuwt?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Quoten is een gave.
Begrijpend lezen ook.
Ik had het allang losgelaten als die comments van allerlei lui erna niet gekomen waren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als iemand zijn excuses aanbiedt, zou ik het accepteren, en het loslaten. Tipje mijnerzijds. Zovaak komen excuses al niet voor op FOK!. Take it as a win
Het ging over Friso. Ondersneeuwen. Lawine. Ongeluk. hihihaha roflcopter enzo. Zo grappig vind ik het ook niet, maar ieder zijn humor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:01 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Wat is er te begrijpen aan: denken jullie erbij na dat de echte feedback hier ondersneeuwt?
Als je het sarcastisch bedoelt, niet iedereen weet dat.
Leer de context.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:01 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Wat is er te begrijpen aan: denken jullie erbij na dat de echte feedback hier ondersneeuwt?
Nee doe maar liever normaal, da's een stuk leuker.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Leer de context.
En sorry, ik zal voortaan mijn uiterste best doen om te zorgen dat jij het ook kan begrijpen.
Wil je een dm met een uitleg als ik iets sarcastisch plaats of moet ik er wat tags omheen zetten?
Huhquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:04 schreef timmmmm het volgende:
Toffifee, ben jij danny's kloon voor het programma undercover boss?
Je hebt wel het gevoel voor humor van een Duitser.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:03 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Nee doe maar liever normaal, da's een stuk leuker.
Danny is de FOK!baas. Undercover Boss is een programma waarin de baas van een bedrijf als werknemer undercover gaat.quote:
Wees eens liefquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je hebt wel het gevoel voor humor van een Duitser.
En de ordnung muss sein mentaliteit.
Weet je het heel zeker dat Waht niet stiekem gelijk had?
Okee, nog zo'n gek.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh wacht, het was Frutsel die het had over een topiclawine.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:03 schreef timmmmm het volgende:
Het ging over Friso. Ondersneeuwen. Lawine. Ongeluk. hihihaha roflcopter enzo. Zo grappig vind ik het ook niet, maar ieder zijn humor.
Het komt wel goed als je wat ouder wordt, is idd je leeftijd.quote:De zure ondertoon lees ik ook altijd in dagonet's post, maar dat is de leeftijd denk ik. Dat heb ik inmiddels al geaccepteerd.
Nee, de SC moet dood.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:06 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we dit gesprek nu verder voortzetten in de SC? Het loopt wel enigszins te spuigaten uit. Ik wou zelfs posten dat ik brownies aan het bakken ben.
Wanneer je geen reactie van users of crew wil, raad ik je een TR zetten aan. En ja, soms sneeuwt een melding hier onder. door al die SC. We hebben al een flink aantal pogingen ondernomen, maar de users hier willen niet anders.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:01 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Die is net ietsje te flauw, Dagoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tegen een newbie die alles wil vatten in droog, serieus en regeltjes?quote:
Gewoon niet op klikken een idee?quote:
Moettie maar tegenkunnen hoor, FOK! is niet voor mensen van poedersuiker.quote:
Het is goed voor mij zo, het is klaar, en dat was het een tijdje geleden alquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:08 schreef paddy het volgende:
[..]
Wanneer je geen reactie van users of crew wil, raad ik je een TR zetten aan. En ja, soms sneeuwt een melding hier onder. door al die SC. We hebben al een flink aantal pogingen ondernomen, maar de users hier willen niet anders.
De user in kwestie heeft zijn excuses aangeboden. Ik zie dat niet vaak dus waardeer dat wel.
[..]
Die is net ietsje te flauw, Dago
Dan nog, een sticky SC met als titel Apenaids?quote:
Terwijl je eigenlijk buiten een rondje aan het lopen bent? Da's wel heel gek, ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:06 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we dit gesprek nu verder voortzetten in de SC? Het loopt wel enigszins te spuigaten uit. Ik wou zelfs posten dat ik brownies aan het bakken ben.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat wakker nederland forum van je bedoel je?
Waarom...omdat Dago, jij en ik niet in de SC komen...of maar zeldzaam? Mij boeit het niet of het gesloten gaat worden. Danny boeit het wat de users vinden, en onze SC is nu ook niet echt een drama.quote:
Mjah... twee gaan d'r sowieso binnenkort uit... en dat tooltje wordt schijnbaar wel gebruikt, dus de link is daar misschien wel handig, maar goed, dat kan binnenkort wel weg want dan heeft iedereen die het gebruikt hopelijk gebookmarked.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan nog, een sticky SC met als titel Apenaids?
Ik zie liever een extra nieuwstopic zonder te hoeven scrollen, en jij dan?
Een meettopic voor die SC dat al maanden sticky staat, waar amper in gepost wordt?
Een gesloten topic over een sollicitatieronde die al bijna een maand is afgelopen?
Een tooltje dat al maanden sticky staat, waar amper in gereageerd wordt?
Een nieuwsdumptopic dat al vijf maanden sticky staat waar amper in gepost wordt, laat staan dat er interactie tussen users onstaat?
Daar is een heel liefdevol forum over hoor?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:26 schreef paddy het volgende:
Wij gaan de hort op, want vakantie...lekker weertje...not
SC kan centraal i.p.v stickey...en mag ook los...want degenen die er posten kicken het wel weer omhoogquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah... twee gaan d'r sowieso binnenkort uit... en dat tooltje wordt schijnbaar wel gebruikt, dus de link is daar misschien wel handig, maar goed, dat kan binnenkort wel weg want dan heeft iedereen die het gebruikt hopelijk gebookmarked.
De SC, tja, ieder zijn ding... net als dat HvN nieuws... moet toch zo per september ofzo drie topics schelen
Niets zon...regen...(nu even droog)quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daar is een heel liefdevol forum over hoor?![]()
En wat klaag je over het weer man, zon, ruim twintig graden en volgende week volop zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |