Gelukkig niet, nee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:28 schreef DeToffifee het volgende:
[..]![]()
Waarom bemoei jij je ermee, jij bent toch geen moderator?
Ah ik was dus niet de enige die daar meteen aan moest denken.quote:
Waarom dan? Kan iedereen zich niet met zijn eigen zaken bemoeien/quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:32 schreef Copycat het volgende:
Op FOK! bemoeit iedereen zich graag overal mee. Zeker als er moeilijk wordt gedaan om het moeilijk doen.
Ik ben trouwens niet zo.
Omdat dat nu net een van de zaken is die een forum een forum maken. En zo leuk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:35 schreef DeToffifee het volgende:
Waarom dan? Kan iedereen zich niet met zijn eigen zaken bemoeien/
Het zegt veel van de mensen. Ze zullen zich in werkelijkheid ook niet met hun eigen zaken bemoeien.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat dat nu net een van de zaken is die een forum een forum maken. En zo leuk.
Meeste FOK!kers hebben op FOK! een grote muil omdat ze in het echte leven nooit hun mond open durven te trekken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:37 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Het zegt veel van de mensen. Ze zullen zich in werkelijkheid ook niet met hun eigen zaken bemoeien.
Klopt. Ik meng me graag in allerlei zaken. Vind ik persoonlijk geen verkeerde eigenschap. En ik heb geen zolderkamer, dat scheelt ook.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:37 schreef DeToffifee het volgende:
Het zegt veel van de mensen. Ze zullen zich in werkelijkheid ook niet met hun eigen zaken bemoeien.
Ja, dat moet dan wel. Zielig, eigenlijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Meeste FOK!kers hebben op FOK! een grote muil omdat ze in het echte leven nooit hun mond open durven te trekken.
Volgens mij trek jij vooral een grote muil ... Pas je die schoen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:39 schreef DeToffifee het volgende:
Ja, dat moet dan wel. Zielig, eigenlijk.
Je klinkt nu wel als ******quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Blijf potverdikkeme van mijn TT af. POTVERDIKKEME
Och och, zo veroordelend ben ik niet. Als mensen zo gelukkig zijn /care. Hoef ik niet per se zielig te vinden, hoef ik niet meteen iets van te vindenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:39 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Ja, dat moet dan wel. Zielig, eigenlijk.
Nou, het valt me op dat iedereen die geen moderator is hier zich nu mee gaat bemoeien, vreemde zaak vind ikquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Och och, zo veroordelend ben ik niet. Als mensen zo gelukkig zijn /care. Hoef ik niet per se zielig te vinden, hoef ik niet meteen iets van te vinden
Ja, vind ik ook niet kunnen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:41 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Nou, het valt me op dat iedereen die geen moderator is hier zich nu mee gaat bemoeien, vreemde zaak vind ik
Klopt. We zouden eigenlijk wat strenger moeten zijn daarin. Maar NWS is overal een plek waar users elkaar zowat naar het leven staan, alleen in FB mag het een beetje gezellig zijn. Nou ja, dat mag overal maar helaas.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:41 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Nou, het valt me op dat iedereen die geen moderator is hier zich nu mee gaat bemoeien, vreemde zaak vind ik
Ik snap er niet veel van.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt. We zouden eigenlijk wat strenger moeten zijn daarin. Maar NWS is overal een plek waar users elkaar zowat naar het leven staan, alleen in FB mag het een beetje gezellig zijn. Nou ja, dat mag overal maar helaas.
Over wat wel en niet in FB mag, ben ik dus niet zo heel erg streng. Onze namen kan je herkennen aan de blauwe gloed, dus over de rest kan je heenlezen. Ik let ook lang niet altijd op alle nietFBposts.
Users als sp3cularium vinden dat nou eenmaal leuk. Wie ben ik dan dat plezier eruit te halen? Is natuurlijk stiekem niet helemaal de bedoeling dat FB als SC gebruikt wordt, maar als jij het niet doorvertelt, doe ik het ook niet. Het werkt, dus ach
Welkom op FOK!.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:16 schreef DeToffifee het volgende:
eigenlijk verwacht ik geen flauwe grapjes.
Ja, dank je de koekoek. Ik blijf niet bezig met excuses maken om het fopje wat je verkeerd viel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:51 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Ik snap er niet veel van.
Als Nieuws een forum is dat al aardig explosief is -en dat heb ik gemerkt- dan waarom niet zonder dollen en onduidelijkheden en allerlei lui die zich ermee bemoeien normaal to the point moderaten?
Als er gelijk gezegd was: nee, dat is niet toegestaan en het is weggehaald was ik allang weer met iets anders bezig geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |