Huh hoezo? Ik was ook 14 toen ik naar de 2e klas ging hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:18 schreef Sjeen het volgende:
Tweede klas middelbare school en een jaar of 14,15... Something went wrong there
Uiteraard niet, want blanken blowen niet en verkopen die zooi al helemaal niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:30 schreef DroogDok het volgende:
Ik zeg niks, maar dit zijn vast geen roomblanke jongeren die elke avond "Waar de blanke top de duinen" zingen.
Inderdaad, die jongeren houden hun hand op bij moedertje overheid.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:30 schreef DroogDok het volgende:
Ik zeg niks, maar dit zijn vast geen roomblanke jongeren die elke avond "Waar de blanke top de duinen" zingen.
Indd, blanken met een strafblad bestaan niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:30 schreef DroogDok het volgende:
Nou inderdaad zegquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Net alsof dit alleen in A'dam gebeurt.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:30 schreef DroogDok het volgende:
quote:.....voelen zich gedwongen om harddrugs te dealen.
Werken verdienen ze niks mee...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:27 schreef Metro2005 het volgende:
- Wat is er mis met een krantenwijk
Gelul is het zeker niet. Er zijn al zat mensen die nauwelijks of niet rond kunnen komen maar ja zolang er nog geen mensen langs de weg liggen te kreperen zal het vast allemaal meevallen zal de gedachte wel zijn. Gezien de komende bezuinigingen in 2014 zullen deze cijfers alleen maar stijgen. Maar goed zelfs Rutte vindt de armoede in NL reuze meevallen dus we kunnen best de broekriem nog wat meer gaan aantrekken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:49 schreef DonJames het volgende:
"De armoede neemt toe en is inmiddels schrijnend", wat een gelul zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |