Huhquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:04 schreef timmmmm het volgende:
Toffifee, ben jij danny's kloon voor het programma undercover boss?
Je hebt wel het gevoel voor humor van een Duitser.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:03 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Nee doe maar liever normaal, da's een stuk leuker.
Danny is de FOK!baas. Undercover Boss is een programma waarin de baas van een bedrijf als werknemer undercover gaat.quote:
Wees eens liefquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je hebt wel het gevoel voor humor van een Duitser.
En de ordnung muss sein mentaliteit.
Weet je het heel zeker dat Waht niet stiekem gelijk had?
Okee, nog zo'n gek.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh wacht, het was Frutsel die het had over een topiclawine.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:03 schreef timmmmm het volgende:
Het ging over Friso. Ondersneeuwen. Lawine. Ongeluk. hihihaha roflcopter enzo. Zo grappig vind ik het ook niet, maar ieder zijn humor.
Het komt wel goed als je wat ouder wordt, is idd je leeftijd.quote:De zure ondertoon lees ik ook altijd in dagonet's post, maar dat is de leeftijd denk ik. Dat heb ik inmiddels al geaccepteerd.
Nee, de SC moet dood.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:06 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we dit gesprek nu verder voortzetten in de SC? Het loopt wel enigszins te spuigaten uit. Ik wou zelfs posten dat ik brownies aan het bakken ben.
Wanneer je geen reactie van users of crew wil, raad ik je een TR zetten aan. En ja, soms sneeuwt een melding hier onder. door al die SC. We hebben al een flink aantal pogingen ondernomen, maar de users hier willen niet anders.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:01 schreef DeToffifee het volgende:
[..]
Wat is er te begrijpen aan: denken jullie erbij na dat de echte feedback hier ondersneeuwt?
Als je het sarcastisch bedoelt, niet iedereen weet dat.
Die is net ietsje te flauw, Dagoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tegen een newbie die alles wil vatten in droog, serieus en regeltjes?quote:
Gewoon niet op klikken een idee?quote:
Moettie maar tegenkunnen hoor, FOK! is niet voor mensen van poedersuiker.quote:
Het is goed voor mij zo, het is klaar, en dat was het een tijdje geleden alquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:08 schreef paddy het volgende:
[..]
Wanneer je geen reactie van users of crew wil, raad ik je een TR zetten aan. En ja, soms sneeuwt een melding hier onder. door al die SC. We hebben al een flink aantal pogingen ondernomen, maar de users hier willen niet anders.
De user in kwestie heeft zijn excuses aangeboden. Ik zie dat niet vaak dus waardeer dat wel.
[..]
Die is net ietsje te flauw, Dago
Dan nog, een sticky SC met als titel Apenaids?quote:
Terwijl je eigenlijk buiten een rondje aan het lopen bent? Da's wel heel gek, ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:06 schreef timmmmm het volgende:
Zullen we dit gesprek nu verder voortzetten in de SC? Het loopt wel enigszins te spuigaten uit. Ik wou zelfs posten dat ik brownies aan het bakken ben.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat wakker nederland forum van je bedoel je?
Waarom...omdat Dago, jij en ik niet in de SC komen...of maar zeldzaam? Mij boeit het niet of het gesloten gaat worden. Danny boeit het wat de users vinden, en onze SC is nu ook niet echt een drama.quote:
Mjah... twee gaan d'r sowieso binnenkort uit... en dat tooltje wordt schijnbaar wel gebruikt, dus de link is daar misschien wel handig, maar goed, dat kan binnenkort wel weg want dan heeft iedereen die het gebruikt hopelijk gebookmarked.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan nog, een sticky SC met als titel Apenaids?
Ik zie liever een extra nieuwstopic zonder te hoeven scrollen, en jij dan?
Een meettopic voor die SC dat al maanden sticky staat, waar amper in gepost wordt?
Een gesloten topic over een sollicitatieronde die al bijna een maand is afgelopen?
Een tooltje dat al maanden sticky staat, waar amper in gereageerd wordt?
Een nieuwsdumptopic dat al vijf maanden sticky staat waar amper in gepost wordt, laat staan dat er interactie tussen users onstaat?
Daar is een heel liefdevol forum over hoor?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:26 schreef paddy het volgende:
Wij gaan de hort op, want vakantie...lekker weertje...not
SC kan centraal i.p.v stickey...en mag ook los...want degenen die er posten kicken het wel weer omhoogquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah... twee gaan d'r sowieso binnenkort uit... en dat tooltje wordt schijnbaar wel gebruikt, dus de link is daar misschien wel handig, maar goed, dat kan binnenkort wel weg want dan heeft iedereen die het gebruikt hopelijk gebookmarked.
De SC, tja, ieder zijn ding... net als dat HvN nieuws... moet toch zo per september ofzo drie topics schelen
Niets zon...regen...(nu even droog)quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daar is een heel liefdevol forum over hoor?![]()
En wat klaag je over het weer man, zon, ruim twintig graden en volgende week volop zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |