My godquote:Op donderdag 7 november 2013 19:36 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sinds een tijdje, is een traditionele Maori tribal tattoo. Geen henna dus. Is zelfs een filmpje van dat ze hem liet zetten, werd op een hele aparte manier gezet.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Sinds wanneer heeft ze die ene op d'r hand? Of is het henna?Vast niet, maargoed.
Oh, dan heb ik iets gemist!quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sinds een tijdje, is een traditionele Maori tribal tattoo. Geen henna dus. Is zelfs een filmpje van dat ze hem liet zetten, werd op een hele aparte manier gezet.
edit:
Of in elk geval een omschrijving, want nu ben ik wel heel benieuwd wat er überhaupt stondquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:07 schreef Irrem het volgende:
[..]
Krijg je ook problemen als je alleen de link plaatst?
Geen idee. Het was niks schokkends ,maar de bikini/zwembroek foto's van Maxima en Willem-Alexander. Wist niet dat Fok! ook onder die mediacode viel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:07 schreef Irrem het volgende:
[..]
Krijg je ook problemen als je alleen de link plaatst?
Echte hè!quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:49 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Geen idee. Het was niks schokkends ,maar de bikini/zwembroek foto's van Maxima en Willem-Alexander. Wist niet dat Fok! ook onder die mediacode viel.
Ik had ze inderdaad ook al gezien. Lekkere vrolijke zwembroek van Willem!quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:49 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Geen idee. Het was niks schokkends ,maar de bikini/zwembroek foto's van Maxima en Willem-Alexander. Wist niet dat Fok! ook onder die mediacode viel.
Ik had Penelope Cruz echt niet herkend op deze foto.quote:
Perfect gewoonquote:Op donderdag 7 november 2013 19:36 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
What?quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:49 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik vind de achterkant nog best oké. En het hijst de boel wel lekker opquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een oudewijvenbadpak van Lilo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |