My godquote:Op donderdag 7 november 2013 19:36 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sinds een tijdje, is een traditionele Maori tribal tattoo. Geen henna dus. Is zelfs een filmpje van dat ze hem liet zetten, werd op een hele aparte manier gezet.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Sinds wanneer heeft ze die ene op d'r hand? Of is het henna?Vast niet, maargoed.
Oh, dan heb ik iets gemist!quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sinds een tijdje, is een traditionele Maori tribal tattoo. Geen henna dus. Is zelfs een filmpje van dat ze hem liet zetten, werd op een hele aparte manier gezet.
edit:
Of in elk geval een omschrijving, want nu ben ik wel heel benieuwd wat er überhaupt stondquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:07 schreef Irrem het volgende:
[..]
Krijg je ook problemen als je alleen de link plaatst?
Geen idee. Het was niks schokkends ,maar de bikini/zwembroek foto's van Maxima en Willem-Alexander. Wist niet dat Fok! ook onder die mediacode viel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:07 schreef Irrem het volgende:
[..]
Krijg je ook problemen als je alleen de link plaatst?
Echte hè!quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:49 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Geen idee. Het was niks schokkends ,maar de bikini/zwembroek foto's van Maxima en Willem-Alexander. Wist niet dat Fok! ook onder die mediacode viel.
Ik had ze inderdaad ook al gezien. Lekkere vrolijke zwembroek van Willem!quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:49 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Geen idee. Het was niks schokkends ,maar de bikini/zwembroek foto's van Maxima en Willem-Alexander. Wist niet dat Fok! ook onder die mediacode viel.
Ik had Penelope Cruz echt niet herkend op deze foto.quote:
Perfect gewoonquote:Op donderdag 7 november 2013 19:36 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
What?quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:49 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik vind de achterkant nog best oké. En het hijst de boel wel lekker opquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een oudewijvenbadpak van Lilo!
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:13 schreef Emm16 het volgende:
^ Klopt. Ik keek op insta en ik zag diezelfde foto van haar langs komen maar dan met een bredere taille. Ik vind het wel een mooi lichaam, maar het zou mooier zijn geweest als het wat strakker was!
Mwoah...voordeel van de twijfel...hier een artikel met nog meer foto's van de shootdag:quote:
Die reet.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:27 schreef Leipuri het volgende:
[..]
Mwoah...voordeel van de twijfel...hier een artikel met nog meer foto's van de shootdag:
http://www.dailymail.co.u(...)dy-white-bikini.html
Would hit.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:27 schreef Leipuri het volgende:
[..]
Mwoah...voordeel van de twijfel...hier een artikel met nog meer foto's van de shootdag:
http://www.dailymail.co.u(...)dy-white-bikini.html
Wonderbaarlijk: mijn veertienjarige dochter zag de foto's net en zei: "Ooooo, wat is zij mooi, zij is echt perfect!"quote:
Prachtig, lekker rond en stevigquote:
Haar lichaam lijkt echt mega groot in verhouding tot haar hoofd, of ben ik de enige?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:48 schreef hexje het volgende:
Kim Kardashian post-baby-body.
[ afbeelding ]
dat viel mij ook op ja.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:47 schreef Deshain het volgende:
[..]
Haar lichaam lijkt echt mega groot in verhouding tot haar hoofd, of ben ik de enige?
Dat ligt vooral aan die nogal gare magazinecover denk ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:47 schreef Deshain het volgende:
[..]
Haar lichaam lijkt echt mega groot in verhouding tot haar hoofd, of ben ik de enige?
Zij heeft er zelf voor gekozen om d'r reet te laten opvullen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:25 schreef friekin_ het volgende:
Jongens, je hebt je bouw niet voor het kiezen.
De perfecte kont voor een vrouw vind ik (en ook voor de rest vind ik haar prachtig)quote:
Is dat ooit bewezen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zij heeft er zelf voor gekozen om d'r reet te laten opvullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |