Gewoon allemaal maffia.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kankerclub ja, tuig van een supporters.
Vertel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kankerclub ja, tuig van een supporters.
Rampjaar onder Marcoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
van 2008/09? dat kan ik me minder goed heugen
quote:
Sowieso man.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen idee, jij zult het beter weten.
Zal wel weer meerdere personale trainers hebben. Niets knap aan.quote:
Later.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:38 schreef Miertje88 het volgende:
Anyway, ik ga VI terugkijken. Laters
clen kuurtjequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zal wel weer meerdere personale trainers hebben. Niets knap aan.
dagquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:38 schreef Miertje88 het volgende:
Ciaoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:38 schreef Miertje88 het volgende:
Moet kunnenquote:
Ik ben bang dat ik nooit meer van voetbal ga kunnen genieten.quote:
jaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:38 schreef Ajacied422 het volgende:
kan je torrentsdownload gewoon pauzeren dat je het morgen weer verder kunt laten gaan als je je pc weer opstart?
Wat? Bittorrent moet je gewoon weer laten opstarten meteen. Gaat allemaal vanzelf.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:38 schreef Ajacied422 het volgende:
kan je torrentsdownload gewoon pauzeren dat je het morgen weer verder kunt laten gaan als je je pc weer opstart?
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik nooit meer van voetbal ga kunnen genieten.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wonen er leuken meisjes in Engeland waar jij woontquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rot op met je vanavond.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:39 schreef Ajacied422 het volgende:
vanavond
heracles - pec
gae - ado
nac - hee
psv - nec
pec, gae, hee, psv win
Geen idee of ik ga kijken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:39 schreef Ajacied422 het volgende:
vanavond
heracles - pec
gae - ado
nac - hee
psv - nec
pec, gae, hee, psv win
Geen goed teken broederquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Plezier is bijna helemaal weg sinds half jaar.
Had ik ook, maar ik heb vorige week zelfs naar Cambuur-NAC zitten gluren. Dus ik ga het weer een beetje oppakken. Want mijn studie komt er aan, dus ik moet weer wat studieontwijkend materiaal gaan vinden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Seks?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In veel dingen die ik vroeger leuk vind bedoel ik
ik gluur naar elke eredivsie wedstrijdquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had ik ook, maar ik heb vorige week zelfs naar Cambuur-NAC zitten gluren. Dus ik ga het weer een beetje oppakken. Want mijn studie komt er aan, dus ik moet weer wat studieontwijkend materiaal gaan vinden.
Bij mij ook man. Maar komt ook door PSV.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel, buiten de stad is het goed te doen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wonen er leuken meisjes in Engeland waar jij woont
Midlifecrisisquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In veel dingen die ik vroeger leuk vind bedoel ik
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zal wel weer meerdere personale trainers hebben. Niets knap aan.
Dat zou ik dus echt niet kunnenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik gluur naar elke eredivsie wedstrijd
word je voor ajaxquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij mij ook man. Maar komt ook door PSV.
Wat single meisjesquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel, buiten de stad is het goed te doen.
met zo leuk posh accent
ook minder man maar heb laag libido laatste 2-3 maanden, beetje chanant.quote:
Ik ga nu gewoon de leukste affiches eruitpakken ofzo. Of clubs die ik wel leuk vind zoals GAE. En beetje buitenland erbij, en FOK! ernaast. Kan ik weer lekker vooruitquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik gluur naar elke eredivsie wedstrijd
ja je moeder staat op doelquote:
Ken beuren tog.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook minder man maar heb laag libido laatste 2-3 maanden, beetje chanant.
Heb ik ook ingevuld in de VI Totoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gaan ze morgen wel winnen denk ik, zag er vorige week ook goed uit.
Als je het uit je eigen kracht doet en combineert met school/werk enzo ja, maar dit niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]niets knaps aan, mijn god wat een domme opmerking.
Zelfs met roids is dit nog knap.
ik kies gewoon iedere week wedstrijden in de eredivisie die ''de wedstrijd van de week'' zijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga nu gewoon de leukste affiches eruitpakken ofzo. Of clubs die ik wel leuk vind zoals GAE. En beetje buitenland erbij, en FOK! ernaast. Kan ik weer lekker vooruit
probeer bekkenstootquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook minder man maar heb laag libido laatste 2-3 maanden, beetje chanant.
ja denk wel, ga het nu proberen te fixenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken beuren tog.
Weet je wel hoe het komt?
Gastquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je het uit je eigen kracht doet en combineert met school/werk enzo ja, maar dit niet.
quote:
Ik ook hoor. Maar om nu naar Cambuur-Roda ofzo te gaan kijken vind ik niks. Daar heb ik allebei niks mee, en zijn ook kutploegjes.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik kies gewoon iedere week wedstrijden in de eredivisie die ''de wedstrijd van de week'' zijn
vorig weekend vond ik dat heerenveen - az, nu is dat AZ - Ajax
beter wel broquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ben aan het afkicken
gaat slecht
Je weet dat het gewoon kanjerschadelijk is?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ben aan het afkicken
gaat slecht
Oke.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gast![]()
Ga slapen man je praat onzin.
cambuur had iig meer verdiend vandaag. al ken ik roda onderhand wel, laf kutclubjequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Maar om nu naar Cambuur-Roda ofzo te gaan kijken vind ik niks. Daar heb ik allebei niks mee, en zijn ook kutploegjes.
Uh, nee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
roep je dat als je klaarkomt?
Denk je nou echt dat als jij 1 of 2 of 3 maakt niet uit personal trainers hebt dat jij er zo uit gaat zien? Zeker na je 40e?quote:
Mooiquote:
Ja is lastig toch. Als ik 's avonds in bed lig denk ik meteen automatisch aan lekkere wijven enzo. En dan word ik alweer hitsig en dan lukt niet met rukken. Dus dan moet het gewoon met bekkenstoot.quote:
Wel als ik geen stress heb over financiën en dat moet hebben voor mijn werk. Zeker weten ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat als jij 1 of 2 of 3 maakt niet uit personal trainers hebt dat jij er zo uit gaat zien? Zeker na je 40e?
Ja. Maar dat weten alcoholisten en drugsverslaafden ook. Die kunnen ook niet stoppen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet dat het gewoon kanjerschadelijk is?
Wat is het geworden eigenlijk? Totaal langs me heen gegaan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
cambuur had iig meer verdiend vandaag. al ken ik roda onderhand wel, laf kutclubje
ik heb gehoord dat jij in onz thuishoortquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:46 schreef Zweetteef het volgende:
Ik heb gehoord dat alleen homo's voetbal volgen
2-0.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is het geworden eigenlijk? Totaal langs me heen gegaan.
Ik kan me ook niet voorstellen dat je dat zo geil vindt eigenlijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja. Maar dat weten alcoholisten en drugsverslaafden ook. Die kunnen ook niet stoppen.
Jij denkt dat hij een stressvrij leven heeft?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel als ik geen stress heb over financiën en dat moet hebben voor mijn werk. Zeker weten ja.
Nee dat is de teelbal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:46 schreef Zweetteef het volgende:
Ik heb gehoord dat alleen homo's voetbal volgen
Ah zonde. Maarja ik heb toch niet zoveel met Cambuur.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2-0.
had eigenlijk 1-1 moeten zijn. kutroda
dit lijkt op onzquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat jij in onz thuishoort
Dat mag je vinden. Geen zin om nu nog zo'n discussie te hebben.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij een stressvrij leven heeft?
Denk je dat hij het leuk vind om elke 2 dagen naar een ander land te moeten vliegen voor interviews waar hij 200x dezelfde vragen moet beantwoorden, dat het opnemen van een film makkelijk is?
Zelfs al had je geen stress en genoeg geld maar eens zien of jij de motivatie en discipline kan opbrengen.
Nogmaals, je praat poep.
volksclub, en ik gun het promovendi wel meer, behalve als het clubs als willem II of volendam betreftquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah zonde. Maarja ik heb toch niet zoveel met Cambuur.
Dat krijg je als je verslaafd bent. En rukken doet het niet bij mij gewoon.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat je dat zo geil vindt eigenlijkIk zie alleen maar voor me dat je dat doet als je jong bent en nog geen idee van rukken hebt
Hoe bedoel je doet het niet?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je verslaafd bent. En rukken doet het niet bij mij gewoon.
half gezien, in de tweede helft kwam hij erin, domineerde cambuur ook de hele helft op de 2-0 naquote:
Volendam is wel geinig. Ik heb nooit zoveel haat aan die kleine clubjes. Behalve VVV ofzo met dat grafstadion, maar als ze seizoen erna leuk spelen kan ik er ook weer sympathie voor hebbenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volksclub, en ik gun het promovendi wel meer, behalve als het clubs als willem II of volendam betreft
Heeft ook geen zin al zo bekrompen er tegen aan kijkt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Geen zin om nu nog zo'n discussie te hebben.
Wat een kankertroll ben jij zegquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:49 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
he he wel een beetje normaal doen.
Waarom hebben joden zo een grote neus?
Ruiken ze kansen om geld te verdienen beter, duh.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:49 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
Ik was aan het proberen in bad maar dan denk ik telkens "Ik wil gewoon bekkenstoot, dat is veel lekkerder".quote:
cambuur & gae zijn echte volksclubs. als ik volendam zie is dat gewoon nederlandselftalcarnavaljostivolkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volendam is wel geinig. Ik heb nooit zoveel haat aan die kleine clubjes. Behalve VVV ofzo met dat grafstadion, maar als ze seizoen erna leuk spelen kan ik er ook weer sympathie voor hebben
Om in jouw kut te steken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:49 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
Kurwaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:49 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
Ik ken haar al. gaar figuurquote:
Volendams volk heb ik ook niet zoveel mee. Maar dat cluppie is wel geinig. Spelen altijd wel aanvallend voetbal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
cambuur & gae zijn echte volksclubs. als ik volendam zie is dat gewoon nederlandselftalcarnavaljostivolk
Echt bazenstad zou zo paar weken kunnen zijn, heb ik niet vaak bij stedenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nice. Ik wil er nog eens terug naar toe
nee omdat lucht gratis is xDquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ruiken ze kansen om geld te verdienen beter, duh.
toch heb ik er vrij weinig mee op de een of andere manier. overschot aan volendam misschienquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volendams volk heb ik ook niet zoveel mee. Maar dat cluppie is wel geinig. Spelen altijd wel aanvallend voetbal.
Hij waarschijnlijkquote:
Ligt hier in de buurt, en ik was er bij de huldiging bij hun kampioenschap in 2008. Was wel leuk hoor.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
toch heb ik er vrij weinig mee op de een of andere manier. overschot aan volendam misschien
Niet zo grappig dan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ken die grap juist bij negers
inb4 tutorial van JRquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan me verder ook niet echt een voorstelling maken hoe je bekkenstoot.
Bekkenstoten heeft vooral invloed op andere dingen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
misschien is dat met bekkenstoten zo weer over
ja toen was ik 10 jaarquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt hier in de buurt, en ik was er bij de huldiging bij hun kampioenschap in 2008. Was wel leuk hoor.
Hoe doe jij het?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:53 schreef Zweetteef het volgende:
Hoe probeert een joodse pedofiel een kind te lokken?
tyft opquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:53 schreef Zweetteef het volgende:
Ja ik ook niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Door te vragen of hij een snoepje wil kopen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:53 schreef Zweetteef het volgende:
Nou kijk je gaat gewoon op je buik liggen en je beweegt gewoon rustig over het matras ( met onderbroek aan) dan gaat vanzelf harder en doe je net of je een geil wijf neukt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
hahahaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Door te vragen of hij een snoepje wil kopen.
teh fuckquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou kijk je gaat gewoon op je buik liggen en je beweegt gewoon rustig over het matras ( met onderbroek aan) dan gaat vanzelf harder en doe je net of je een geil wijf neukt.
Waarom zou ik dan niet gewoon op een geil wijf kruipenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou kijk je gaat gewoon op je buik liggen en je beweegt gewoon rustig over het matras ( met onderbroek aan) dan gaat vanzelf harder en doe je net of je een geil wijf neukt.
Meen je dit?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wtf is dit?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik die niet hebquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan niet gewoon op een geil wijf kruipen
Kurwaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:53 schreef Zweetteef het volgende:
Weet je ook wat de overeenkomst is tussen een tweeling en een massagraf?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:
Maar hoezo zou je dat zogenaamd niet meer kunnen?quote:
Hoe zou ik wat niet kunnen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hoezo zou je dat zogenaamd niet meer kunnen?
Die breekt niet zomaar hoorquote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet je ook wat de overeenkomst is tussen een tweeling en een massagraf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben terug.
Huhquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want die gaat er toch overheen. Ik snap niet hoe je het breekt hoor.
Zo`n matras is toch ook fucking stroef?quote:
Geen idee hoe een vrouwelijk orgasme voelt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet stoten met je bekken. Je krijgt een soort vrouwelijk orgasme dan. Veel intenser.
Watquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet stoten met je bekken. Je krijgt een soort vrouwelijk orgasme dan. Veel intenser.
Rustig Stijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:57 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ga slapen, mazzel guys.
was toffe nacht
Het is makkelijker te maskeren hoor. Als je iemand hoort aankomen gewoon stilliggen en doen of je slaapt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:57 schreef Geo4kant het volgende:
Kan je nagaan dat je vriendin je betrapt.. niet met je pik in je hand achter de pc.. maar al 2m in staat te kijken hoe jij met je pik tegen het bed aan ligt te wrijven
JR heeft gewoon een kutjequote:
Trusten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:57 schreef Ajacied422 het volgende:
was toffe nacht
Niet stiekem je bed gaan neuken he Stijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:57 schreef Ajacied422 het volgende:
was toffe nacht
trustenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:57 schreef Ajacied422 het volgende:
was toffe nacht
Nee joh. Ik weet ook niet precies hoe het werkt, maar ik probeerde het ooit als 11 jarig knulletje en het is geniaal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo`n matras is toch ook fucking stroef?Ik zou het nog begrijpelijker vinden als je een pop zou neuken dan dit.
ik neuk de lampenkappen van het plafondquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet stiekem je bed gaan neuken he Stijn
Ik wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen idee hoe een vrouwelijk orgasme voelt.
Echte PSV'er dus.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik neuk de lampenkappen van het plafond
je bent nu niet veel ouder dan 11 als he uit 93 komtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh. Ik weet ook niet precies hoe het werkt, maar ik probeerde het ooit als 11 jarig knulletje en het is geniaal.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk beideen dat hij zijn lul buigt en via zijn matras in zijn kutje duwt ofso
wat?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
je bent in je kont geneukt tijdens het klaarkomen?
quote:
ik stel voor dat jij ergens anders nat gaat zitten wezen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:59 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
je bent nu niet veel ouder dan 11 als he uit 93 komt
JNG is er niks bij hequote:
Je kan beter..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:00 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
dan kunnen ze zich niet verstoppen in een hoekje bij de collectes
Het verbaasde me best wel dat ik een van de weinige was. Ik snap echt niet hoe je rukken chill kunt vinden. Is gewoon fucking saai.quote:
Beter vraag je of ze een keer laat voelen hoe het is om echt te neuken ipv je pik rauw schuren aan je matras.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik stel voor dat jij ergens anders nat gaat zitten wezen.
Is het ook niet, wel snel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het verbaasde me best wel dat ik een van de weinige was. Ik snap echt niet hoe je rukken chill kunt vinden. Is gewoon fucking saai.
Kan best. Maar sowieso al het risico nemen om onvruchtbaar te raken of nooit meer op een andere manier klaar te kunnen komen is gewoon teringdomquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het verbaasde me best wel dat ik een van de weinige was. Ik snap echt niet hoe je rukken chill kunt vinden. Is gewoon fucking saai.
voorstel: afgewezen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik stel voor dat jij ergens anders nat gaat zitten wezen.
ik denk niet dat het een lekker wijf is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter vraag je of ze een keer laat voelen hoe het is om echt te neuken ipv je pik rauw schuren aan je matras.
Doe met porno filmpje.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nou ik probeerde 5 minuten en er kwam niks. kan ook niet denken aan geile wijven dan.
dat weet ik pas sinds kort. en nu ben ik al verslaafdquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan best. Maar sowieso al het risico nemen om onvruchtbaar te raken of nooit meer op een andere manier klaar te kunnen komen is gewoon teringdom
Porno nodig hebbenquote:
waarom denk je dat er pornsites zijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nou ik probeerde 5 minuten en er kwam niks. kan ook niet denken aan geile wijven dan.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat weet ik pas sinds kort. en nu ben ik al verslaafd
en alsof ik ooit echt ga neuken
Chicks diggen geen ecto's van 50kg inderdaad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat weet ik pas sinds kort. en nu ben ik al verslaafd
en alsof ik ooit echt ga neuken
Om seksuele voorlichting te geven.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
waarom denk je dat er pornsites zijn
Pap, er komt geen spul uit.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jouw kind gaat een raar gesprek krijgen bij de seksuele voorlichtingen
?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Langzaam schijnt beter te zijn om langzamer klaar te komen
Daarom.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Chicks diggen geen ecto's van 50kg inderdaad.
Zag een leuk meidje in de gym.. goed lijffie, lekker aan het squaten dus ik naar der kont kijken natuurlijk..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:04 schreef Smoofie het volgende:
Ga meer trainen, krijg je testosteron, en dan na het trainen geile wijven kijken
Oke.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zag een leuk meidje in de gym.. goed lijffie, lekker aan het squaten dus ik naar der kont kijken natuurlijk..
Maar toen hoorde ik haar praten..mijn hemel, het was net een smurf.
Waar je niks mee kan, en waarna je thuis vol geilheid thuiskomt en dan maar gaat bekkenstoten om je frustraties van je af te masturberen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:04 schreef Smoofie het volgende:
Ga meer trainen, krijg je testosteron, en dan na het trainen geile wijven kijken
quote:
als ze lekker is mag dat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zag een leuk meidje in de gym.. goed lijffie, lekker aan het squaten dus ik naar der kont kijken natuurlijk..
Maar toen hoorde ik haar praten..mijn hemel, het was net een smurf.
Rukken is saai.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Snel rukken, ik ben toch geen barbaar. Smooth man , jwt , swag.
Meer trainen ---> meer testo ---> meer spieren ---> Meer mannelijkheid ---->meer chicks.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar je niks mee kan, en waarna je thuis vol geilheid thuiskomt en dan maar gaat bekkenstoten om je frustraties van je af te masturberen.
net als je laten rukken, gaat gewoon veel te langzaam manquote:
Weet niet. Heb ff een 'oke' dag.quote:
Truth.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
net als je laten rukken, gaat gewoon veel te langzaam man
ik blijf mijn vreemde karakter houdenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Meer trainen ---> meer testo ---> meer spieren ---> Meer mannelijkheid ---->meer chicks.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ga ook maar bekkenstoten denk ik.
ooh dan is het wel irritant ja. Gaat ze telkens zeiken enzo blablabla.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze is niet lekker, girlfriend material.
Maar waarom ook iets door een ander laten doen als je het zelf geperfectioneerd hebt?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
net als je laten rukken, gaat gewoon veel te langzaam man
jij in VBL ?quote:
Ja nou en, het is een mythe dat chicks op innerlijk vallen, ze vallen gwn op je status en uiterlijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik blijf mijn vreemde karakter houden
Dat doen alle vrouwen, dat heeft niks met de stem te makenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ooh dan is het wel irritant ja. Gaat ze telkens zeiken enzo blablabla.
ftfyquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja nou en, het is een mythe dat chicks op innerlijk vallen, ze vallen gwn op je geld
apart ventje ben jequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee rukken is zonder kut
hi ha ho
net als je moeder is
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja nou en, het is een mythe dat chicks op innerlijk vallen, ze vallen gwn op je status en uiterlijk.
dan heb ik nog kansquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja nou en, het is een mythe dat chicks op innerlijk vallen, ze vallen gwn op je status en uiterlijk.
ja dat lijkt me wel vreselijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat doen alle vrouwen, dat heeft niks met de stem te maken
mijn chimi speelde wel wow hahahahquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:08 schreef Smoofie het volgende:
Anders ga je maar WoW spelen JR, kom je miss een leuke chick tegen die ook WOW speelt, kunnen jullie elkaar bevredigen terwijl je naar een Night elf kijjkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |