tyft opquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:53 schreef Zweetteef het volgende:
Hoe probeert een joodse pedofiel een kind te lokken?
Ja ik ook niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan me verder ook niet echt een voorstelling maken hoe je bekkenstoot.
Door te vragen of hij een snoepje wil kopen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:53 schreef Zweetteef het volgende:
Nou kijk je gaat gewoon op je buik liggen en je beweegt gewoon rustig over het matras ( met onderbroek aan) dan gaat vanzelf harder en doe je net of je een geil wijf neukt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan me verder ook niet echt een voorstelling maken hoe je bekkenstoot.
hahahaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Door te vragen of hij een snoepje wil kopen.
teh fuckquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou kijk je gaat gewoon op je buik liggen en je beweegt gewoon rustig over het matras ( met onderbroek aan) dan gaat vanzelf harder en doe je net of je een geil wijf neukt.
Waarom zou ik dan niet gewoon op een geil wijf kruipenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou kijk je gaat gewoon op je buik liggen en je beweegt gewoon rustig over het matras ( met onderbroek aan) dan gaat vanzelf harder en doe je net of je een geil wijf neukt.
Meen je dit?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wtf is dit?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik die niet hebquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan niet gewoon op een geil wijf kruipen
Kurwaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:53 schreef Zweetteef het volgende:
Weet je ook wat de overeenkomst is tussen een tweeling en een massagraf?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:
Maar hoezo zou je dat zogenaamd niet meer kunnen?quote:
Hoe zou ik wat niet kunnen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hoezo zou je dat zogenaamd niet meer kunnen?
Die breekt niet zomaar hoorquote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet je ook wat de overeenkomst is tussen een tweeling en een massagraf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben terug.
Huhquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want die gaat er toch overheen. Ik snap niet hoe je het breekt hoor.
Zo`n matras is toch ook fucking stroef?quote:
Geen idee hoe een vrouwelijk orgasme voelt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet stoten met je bekken. Je krijgt een soort vrouwelijk orgasme dan. Veel intenser.
Watquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet stoten met je bekken. Je krijgt een soort vrouwelijk orgasme dan. Veel intenser.
Rustig Stijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:57 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ga slapen, mazzel guys.
was toffe nacht
Het is makkelijker te maskeren hoor. Als je iemand hoort aankomen gewoon stilliggen en doen of je slaapt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:57 schreef Geo4kant het volgende:
Kan je nagaan dat je vriendin je betrapt.. niet met je pik in je hand achter de pc.. maar al 2m in staat te kijken hoe jij met je pik tegen het bed aan ligt te wrijven
JR heeft gewoon een kutjequote:
Trusten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:57 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ga slapen, mazzel guys.
was toffe nacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |