tyft opquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:53 schreef Zweetteef het volgende:
Hoe probeert een joodse pedofiel een kind te lokken?
Ja ik ook niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan me verder ook niet echt een voorstelling maken hoe je bekkenstoot.
Door te vragen of hij een snoepje wil kopen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:53 schreef Zweetteef het volgende:
Nou kijk je gaat gewoon op je buik liggen en je beweegt gewoon rustig over het matras ( met onderbroek aan) dan gaat vanzelf harder en doe je net of je een geil wijf neukt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan me verder ook niet echt een voorstelling maken hoe je bekkenstoot.
hahahaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Door te vragen of hij een snoepje wil kopen.
teh fuckquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou kijk je gaat gewoon op je buik liggen en je beweegt gewoon rustig over het matras ( met onderbroek aan) dan gaat vanzelf harder en doe je net of je een geil wijf neukt.
Waarom zou ik dan niet gewoon op een geil wijf kruipenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou kijk je gaat gewoon op je buik liggen en je beweegt gewoon rustig over het matras ( met onderbroek aan) dan gaat vanzelf harder en doe je net of je een geil wijf neukt.
Meen je dit?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wtf is dit?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik die niet hebquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan niet gewoon op een geil wijf kruipen
Kurwaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:53 schreef Zweetteef het volgende:
Weet je ook wat de overeenkomst is tussen een tweeling en een massagraf?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:
Maar hoezo zou je dat zogenaamd niet meer kunnen?quote:
Hoe zou ik wat niet kunnen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hoezo zou je dat zogenaamd niet meer kunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |