ik heb gehoord dat jij in onz thuishoortquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:46 schreef Zweetteef het volgende:
Ik heb gehoord dat alleen homo's voetbal volgen
2-0.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is het geworden eigenlijk? Totaal langs me heen gegaan.
Ik kan me ook niet voorstellen dat je dat zo geil vindt eigenlijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja. Maar dat weten alcoholisten en drugsverslaafden ook. Die kunnen ook niet stoppen.
Jij denkt dat hij een stressvrij leven heeft?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel als ik geen stress heb over financiën en dat moet hebben voor mijn werk. Zeker weten ja.
Nee dat is de teelbal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:46 schreef Zweetteef het volgende:
Ik heb gehoord dat alleen homo's voetbal volgen
Ah zonde. Maarja ik heb toch niet zoveel met Cambuur.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2-0.
had eigenlijk 1-1 moeten zijn. kutroda
dit lijkt op onzquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat jij in onz thuishoort
Dat mag je vinden. Geen zin om nu nog zo'n discussie te hebben.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij een stressvrij leven heeft?
Denk je dat hij het leuk vind om elke 2 dagen naar een ander land te moeten vliegen voor interviews waar hij 200x dezelfde vragen moet beantwoorden, dat het opnemen van een film makkelijk is?
Zelfs al had je geen stress en genoeg geld maar eens zien of jij de motivatie en discipline kan opbrengen.
Nogmaals, je praat poep.
volksclub, en ik gun het promovendi wel meer, behalve als het clubs als willem II of volendam betreftquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah zonde. Maarja ik heb toch niet zoveel met Cambuur.
Dat krijg je als je verslaafd bent. En rukken doet het niet bij mij gewoon.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat je dat zo geil vindt eigenlijkIk zie alleen maar voor me dat je dat doet als je jong bent en nog geen idee van rukken hebt
Hoe bedoel je doet het niet?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je verslaafd bent. En rukken doet het niet bij mij gewoon.
half gezien, in de tweede helft kwam hij erin, domineerde cambuur ook de hele helft op de 2-0 naquote:
Volendam is wel geinig. Ik heb nooit zoveel haat aan die kleine clubjes. Behalve VVV ofzo met dat grafstadion, maar als ze seizoen erna leuk spelen kan ik er ook weer sympathie voor hebbenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volksclub, en ik gun het promovendi wel meer, behalve als het clubs als willem II of volendam betreft
Heeft ook geen zin al zo bekrompen er tegen aan kijkt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Geen zin om nu nog zo'n discussie te hebben.
Wat een kankertroll ben jij zegquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:49 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
he he wel een beetje normaal doen.
Waarom hebben joden zo een grote neus?
Ruiken ze kansen om geld te verdienen beter, duh.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:49 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
Ik was aan het proberen in bad maar dan denk ik telkens "Ik wil gewoon bekkenstoot, dat is veel lekkerder".quote:
cambuur & gae zijn echte volksclubs. als ik volendam zie is dat gewoon nederlandselftalcarnavaljostivolkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volendam is wel geinig. Ik heb nooit zoveel haat aan die kleine clubjes. Behalve VVV ofzo met dat grafstadion, maar als ze seizoen erna leuk spelen kan ik er ook weer sympathie voor hebben
Om in jouw kut te steken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:49 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
Kurwaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:49 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
Ik ken haar al. gaar figuurquote:
Volendams volk heb ik ook niet zoveel mee. Maar dat cluppie is wel geinig. Spelen altijd wel aanvallend voetbal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
cambuur & gae zijn echte volksclubs. als ik volendam zie is dat gewoon nederlandselftalcarnavaljostivolk
Echt bazenstad zou zo paar weken kunnen zijn, heb ik niet vaak bij stedenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nice. Ik wil er nog eens terug naar toe
nee omdat lucht gratis is xDquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ruiken ze kansen om geld te verdienen beter, duh.
toch heb ik er vrij weinig mee op de een of andere manier. overschot aan volendam misschienquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volendams volk heb ik ook niet zoveel mee. Maar dat cluppie is wel geinig. Spelen altijd wel aanvallend voetbal.
Hij waarschijnlijkquote:
Ligt hier in de buurt, en ik was er bij de huldiging bij hun kampioenschap in 2008. Was wel leuk hoor.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
toch heb ik er vrij weinig mee op de een of andere manier. overschot aan volendam misschien
Niet zo grappig dan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ken die grap juist bij negers
inb4 tutorial van JRquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan me verder ook niet echt een voorstelling maken hoe je bekkenstoot.
Bekkenstoten heeft vooral invloed op andere dingen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
misschien is dat met bekkenstoten zo weer over
ja toen was ik 10 jaarquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt hier in de buurt, en ik was er bij de huldiging bij hun kampioenschap in 2008. Was wel leuk hoor.
Hoe doe jij het?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:53 schreef Zweetteef het volgende:
Hoe probeert een joodse pedofiel een kind te lokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |