Dat zou ik dus echt niet kunnenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik gluur naar elke eredivsie wedstrijd
word je voor ajaxquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij mij ook man. Maar komt ook door PSV.
Wat single meisjesquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel, buiten de stad is het goed te doen.
met zo leuk posh accent
ook minder man maar heb laag libido laatste 2-3 maanden, beetje chanant.quote:
Ik ga nu gewoon de leukste affiches eruitpakken ofzo. Of clubs die ik wel leuk vind zoals GAE. En beetje buitenland erbij, en FOK! ernaast. Kan ik weer lekker vooruitquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik gluur naar elke eredivsie wedstrijd
ja je moeder staat op doelquote:
Ken beuren tog.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook minder man maar heb laag libido laatste 2-3 maanden, beetje chanant.
Heb ik ook ingevuld in de VI Totoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gaan ze morgen wel winnen denk ik, zag er vorige week ook goed uit.
Als je het uit je eigen kracht doet en combineert met school/werk enzo ja, maar dit niet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]niets knaps aan, mijn god wat een domme opmerking.
Zelfs met roids is dit nog knap.
ik kies gewoon iedere week wedstrijden in de eredivisie die ''de wedstrijd van de week'' zijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga nu gewoon de leukste affiches eruitpakken ofzo. Of clubs die ik wel leuk vind zoals GAE. En beetje buitenland erbij, en FOK! ernaast. Kan ik weer lekker vooruit
probeer bekkenstootquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ook minder man maar heb laag libido laatste 2-3 maanden, beetje chanant.
ja denk wel, ga het nu proberen te fixenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken beuren tog.
Weet je wel hoe het komt?
Gastquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je het uit je eigen kracht doet en combineert met school/werk enzo ja, maar dit niet.
quote:
Ik ook hoor. Maar om nu naar Cambuur-Roda ofzo te gaan kijken vind ik niks. Daar heb ik allebei niks mee, en zijn ook kutploegjes.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik kies gewoon iedere week wedstrijden in de eredivisie die ''de wedstrijd van de week'' zijn
vorig weekend vond ik dat heerenveen - az, nu is dat AZ - Ajax
beter wel broquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ben aan het afkicken
gaat slecht
Je weet dat het gewoon kanjerschadelijk is?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ben aan het afkicken
gaat slecht
Oke.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gast![]()
Ga slapen man je praat onzin.
cambuur had iig meer verdiend vandaag. al ken ik roda onderhand wel, laf kutclubjequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Maar om nu naar Cambuur-Roda ofzo te gaan kijken vind ik niks. Daar heb ik allebei niks mee, en zijn ook kutploegjes.
Uh, nee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
roep je dat als je klaarkomt?
Denk je nou echt dat als jij 1 of 2 of 3 maakt niet uit personal trainers hebt dat jij er zo uit gaat zien? Zeker na je 40e?quote:
Mooiquote:
Ja is lastig toch. Als ik 's avonds in bed lig denk ik meteen automatisch aan lekkere wijven enzo. En dan word ik alweer hitsig en dan lukt niet met rukken. Dus dan moet het gewoon met bekkenstoot.quote:
Wel als ik geen stress heb over financiën en dat moet hebben voor mijn werk. Zeker weten ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat als jij 1 of 2 of 3 maakt niet uit personal trainers hebt dat jij er zo uit gaat zien? Zeker na je 40e?
Ja. Maar dat weten alcoholisten en drugsverslaafden ook. Die kunnen ook niet stoppen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet dat het gewoon kanjerschadelijk is?
Wat is het geworden eigenlijk? Totaal langs me heen gegaan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
cambuur had iig meer verdiend vandaag. al ken ik roda onderhand wel, laf kutclubje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |