Kurwaquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:49 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
he he wel een beetje normaal doen.
Waarom hebben joden zo een grote neus?
Ik ken haar al. gaar figuurquote:
Volendams volk heb ik ook niet zoveel mee. Maar dat cluppie is wel geinig. Spelen altijd wel aanvallend voetbal.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
cambuur & gae zijn echte volksclubs. als ik volendam zie is dat gewoon nederlandselftalcarnavaljostivolk
Echt bazenstad zou zo paar weken kunnen zijn, heb ik niet vaak bij stedenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nice. Ik wil er nog eens terug naar toe
nee omdat lucht gratis is xDquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ruiken ze kansen om geld te verdienen beter, duh.
toch heb ik er vrij weinig mee op de een of andere manier. overschot aan volendam misschienquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volendams volk heb ik ook niet zoveel mee. Maar dat cluppie is wel geinig. Spelen altijd wel aanvallend voetbal.
Hij waarschijnlijkquote:
Ligt hier in de buurt, en ik was er bij de huldiging bij hun kampioenschap in 2008. Was wel leuk hoor.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
toch heb ik er vrij weinig mee op de een of andere manier. overschot aan volendam misschien
Niet zo grappig dan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ken die grap juist bij negers
inb4 tutorial van JRquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan me verder ook niet echt een voorstelling maken hoe je bekkenstoot.
Bekkenstoten heeft vooral invloed op andere dingen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
misschien is dat met bekkenstoten zo weer over
ja toen was ik 10 jaarquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt hier in de buurt, en ik was er bij de huldiging bij hun kampioenschap in 2008. Was wel leuk hoor.
Hoe doe jij het?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 02:53 schreef Zweetteef het volgende:
Hoe probeert een joodse pedofiel een kind te lokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |