Weet niet. Heb ff een 'oke' dag.quote:
Truth.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
net als je laten rukken, gaat gewoon veel te langzaam man
ik blijf mijn vreemde karakter houdenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Meer trainen ---> meer testo ---> meer spieren ---> Meer mannelijkheid ---->meer chicks.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ga ook maar bekkenstoten denk ik.
ooh dan is het wel irritant ja. Gaat ze telkens zeiken enzo blablabla.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze is niet lekker, girlfriend material.
Maar waarom ook iets door een ander laten doen als je het zelf geperfectioneerd hebt?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
net als je laten rukken, gaat gewoon veel te langzaam man
jij in VBL ?quote:
Ja nou en, het is een mythe dat chicks op innerlijk vallen, ze vallen gwn op je status en uiterlijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik blijf mijn vreemde karakter houden
Dat doen alle vrouwen, dat heeft niks met de stem te makenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ooh dan is het wel irritant ja. Gaat ze telkens zeiken enzo blablabla.
ftfyquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja nou en, het is een mythe dat chicks op innerlijk vallen, ze vallen gwn op je geld
apart ventje ben jequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee rukken is zonder kut
hi ha ho
net als je moeder is
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja nou en, het is een mythe dat chicks op innerlijk vallen, ze vallen gwn op je status en uiterlijk.
dan heb ik nog kansquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja nou en, het is een mythe dat chicks op innerlijk vallen, ze vallen gwn op je status en uiterlijk.
ja dat lijkt me wel vreselijkquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 03:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat doen alle vrouwen, dat heeft niks met de stem te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |