Dat is niet helemaal waar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM kan heus wel zelf zijn mening geven
[/ambrosius]
bijna de lapoquote:
Zeg gewoon Newcastlequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Atromitos heeft NUFC uitgeschakeld?
Da's meer letters.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:27 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Nico is een prima gast. Ik begrijp die haat jegens hem totaal niet.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:27 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Duidelijk een atheïst dat hij deze goden niet wil erkennenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zijn haat richting Smeets en Van Gaal is vermoeiend.
Nico begint een cultheld te worden, net zoals schelvis. Die moesten ze hier eerst ook nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:27 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Deed het fantastisch tegen Telstar, dan kan ie het vast ook wel tegen Portugal.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:29 schreef GGMM het volgende:
Terecht dat Cilessen geselecteerd is en niet Zoet.
Omdat harde werker uit Katwijk.quote:
Gordon zou nu schaterenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wilfred is ook een keer naar de persconferentie geweest om te zuigen.
Wilfred is ook homoquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goed punt inderdaad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hetero mannen verven hun haren toch niet
Wát?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
WOOOOO RAFAEL, FANTASTISCH JONGEN!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
GOEDE BAL MARTINS INDI
ZO WIL IK DAT ZIEN JAN MAAT
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:32 schreef _NZT_ het volgende:
na mijn topic in KLB over het homo gezeik in VI krijg ik nu serieus haat dm's van users...
Hij staat weer even in de belangstelling. Die blijft in beeld tot de laatste seconde heur.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
Is die kale nou nog niet weg. Irritante eikel.
post danquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:32 schreef _NZT_ het volgende:
na mijn topic in KLB over het homo gezeik in VI krijg ik nu serieus haat dm's van users...
Het was de enige voetballende homo die ze konden vinden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag, hoe is Knevel en van den Brink erop gekomen om Arnold Smit uit te nodigen, waar hebbe ze die vandaan getoverd?
Ik moest nog lachen ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga even Wijnaldum uit de selectie zetten.
Beetje slijmen met johannes he?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:37 schreef Shreyas het volgende:
Even het topic wat opvrolijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze post ontroert mijquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:37 schreef Shreyas het volgende:
Even het topic wat opvrolijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
John gaan straks zingenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Laat de bazuinen schallen? Komt Dries nu
Je bent gewoon jaloers omdat jij niet het lichaam van Jessica Alba hebtquote:
Weet jij helemaal niks vanquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jij niet het lichaam van Jessica Alba hebt
Auww dit is een beetje een slap in the facequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jij niet het lichaam van Jessica Alba hebt
Zit weinig kut bij.quote:
Johannes Vermeer; immer kwaliteit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze post ontroert mij
[ afbeelding ]
Stap is uit jouw tdj verslaving jij kijkt zeker nog elke dag herhalingen ervanquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Laat de bazuinen schallen? Komt Dries nu
Hier een zwembad vol floatersquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, dat was even fijn. Wijnaldum is verdwenen.
Ik tel af tot volgend jaarquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Stap is uit jouw tdj verslaving jij kijkt zeker nog elke dag herhalingen ervan
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier een zwembad vol floaters
[ afbeelding ]
Dat moet het pierenbadje zijn, anders zou Dries nooit hebben kunnen staan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier een zwembad vol floaters
[ afbeelding ]
En na al dat zwemmen wil ze naar bed.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is echt lekker strandweer vindt ook Jessica
[ afbeelding ]
Ze lokt me.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
En na al dat zwemmen wil ze naar bed.
[ afbeelding ]
hahaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:43 schreef Shreyas het volgende:
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Ja baasquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:42 schreef GGMM het volgende:
Ja, leuk geweest weer met die gifjes.
Vlegels.
Goede post.quote:
Edit: Sorry GGMMquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
En na al dat zwemmen wil ze naar bed.
[ afbeelding ]
Watte?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Met jullie allemaal en Karina en Lutte
Heb je gemist JR al die gezelligheid. Had je ook nog wat inspiratie kunnen opdoen voor tekeningen.quote:
Wielrennen zuigt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je gemist JR al die gezelligheid. Had je ook nog wat inspiratie kunnen opdoen voor tekeningen.
Ja nou genietenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
Eindhoven
Mexicano, je kunt naar zijn concert!
Haten op Eindhovenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
Eindhoven
Mexicano, je kunt naar zijn concert!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
rod-cam
Hij staat graag in de picture. Hij heeft een voetbalclub naar zichzelf genoemd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
John heeft even op de reclame gewacht voor zijn grote afscheid.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Is dat een beveilgingscamera?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
rod-cam[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
zit er niet een studio voetbal hooligan in ons allemaalquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Louis is een studio voetbal hooligan
Dat vraagt om een photoshop.quote:
Tijdens het bouten op de Pot wellichtquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zit er niet een studio voetbal hooligan in ons allemaal
Rendeert niet.quote:
Van Gaal als de Lion King.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil mij vanaf nu toeleggen op schattige Lion King leeuwtjes
Dries is top of the billquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
Louis is de top van de pyramide jongens!
Ik wacht met smartquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil mij vanaf nu toeleggen op schattige Lion King leeuwtjes
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze kunstenaar is mijn grote voorbeeld
[ afbeelding ]
Is dit van Rembrandt van Rijn?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit een echte Johannes Vermeer?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
Gerard is wel een topgast. Die moet vaker komen.
Bahquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze moeten wat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Galatasaray - Fenerbahçe!
Voor het eerst Turks voetbal op Sport1
Er staat toch JR onderaan. Ik ben toch geen JR.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit een echte Johannes Vermeer?
super cup, ze zijn nog in onderhandeling over de competitierechtenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens mij zijn dit ook de enige Turkse clubs die ik kenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Super Lig ook?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarschijnlijk alleen de Supercup. Competitie willen ze niet buiten Turkije verkopen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gaan ze niet krijgen. Weet ik nu alquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
super cup, ze zijn nog in onderhandeling over de competitierechten
hoezo datquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gaan ze niet krijgen. Weet ik nu al
Misschien had je de V verkeerd geschreven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er staat toch JR onderaan. Ik ben toch geen JR.
Nee, de eigenaar van de rechten van de Superlig stelt gigantisch hoge eisen aan de beveiliging van de kanalen, zelfs bij Ziggo kan je geen LigTV meer krijgen.quote:
Gerard is écht een sympathieke gast. Heb hem een paar keer ontmoet en hij is tegen iedereen hetzelfde. Vriendelijk en open.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
Hoelang hebben ze nog Spaans voetbal?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:55 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik geef Sport1 maximaal 3 jaar nog.
quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee, de eigenaar van de rechten van de Superlig stelt gigantisch hoge eisen aan de beveiliging van de kanalen, zelfs bij Ziggo kan je geen LigTV meer krijgen.
Dit is Simba als hij net zijn hondsdolheid prik gehad heeftquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien had je de V verkeerd geschreven.
Zeker!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
Ook een Rembrandtje?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is Simba als hij net zijn hondsdolheid prik gehad heeft
[ afbeelding ]
Post eens wat nieuwequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is Simba als hij net zijn hondsdolheid prik gehad heeft
[ afbeelding ]
Zeker pas als hij SR isquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal het met deze JR overleggen
quote:
Linkje youtube, bitte?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:09 schreef theodoor9 het volgende:
Die dubbele pingel bij bayern, nooit vertoond..
niet over jezelf praten alsof dat iemand wat interesseert, patserquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:13 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Niet handig, zit op telefoon enzo
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:15 schreef pikinhand het volgende:
[..]
niet over jezelf praten alsof dat iemand wat interesseert, patser
Sorry, maar ik pak hem niet mee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:21 schreef Oliver23 het volgende:
MP4
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)d5d-dfdfb1f9dc5e.mp4
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:26 schreef Zipportal het volgende:
Arnold Smit Arnold Smit Arnold Smit Arnold Smit Arnold Smit Arnold Smit Arnold Smit Arnold Smit Arnold Smit Arnold Smit Arnold Smit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben de mp4 aan het binnenhalen..niet gekeken dus. maar kantinehelden zijn sowieso niet boeiendquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die kale homo aan de bar. Of moet ik het nog even uitleggen?
Veel kijkplezier.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:04 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ik ben de mp4 aan het binnenhalen..niet gekeken dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |