quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
Gerard is wel een topgast. Die moet vaker komen.
Bahquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze kunstenaar is mijn grote voorbeeld
[ afbeelding ]
Ze moeten wat.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Galatasaray - Fenerbahçe!
Voor het eerst Turks voetbal op Sport1
Er staat toch JR onderaan. Ik ben toch geen JR.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit een echte Johannes Vermeer?
super cup, ze zijn nog in onderhandeling over de competitierechtenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens mij zijn dit ook de enige Turkse clubs die ik kenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Super Lig ook?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waarschijnlijk alleen de Supercup. Competitie willen ze niet buiten Turkije verkopen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gaan ze niet krijgen. Weet ik nu alquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
super cup, ze zijn nog in onderhandeling over de competitierechten
hoezo datquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gaan ze niet krijgen. Weet ik nu al
Misschien had je de V verkeerd geschreven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er staat toch JR onderaan. Ik ben toch geen JR.
Nee, de eigenaar van de rechten van de Superlig stelt gigantisch hoge eisen aan de beveiliging van de kanalen, zelfs bij Ziggo kan je geen LigTV meer krijgen.quote:
Gerard is écht een sympathieke gast. Heb hem een paar keer ontmoet en hij is tegen iedereen hetzelfde. Vriendelijk en open.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
Hoelang hebben ze nog Spaans voetbal?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:55 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik geef Sport1 maximaal 3 jaar nog.
quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee, de eigenaar van de rechten van de Superlig stelt gigantisch hoge eisen aan de beveiliging van de kanalen, zelfs bij Ziggo kan je geen LigTV meer krijgen.
Dit is Simba als hij net zijn hondsdolheid prik gehad heeftquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien had je de V verkeerd geschreven.
Zeker!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
Ook een Rembrandtje?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is Simba als hij net zijn hondsdolheid prik gehad heeft
[ afbeelding ]
Post eens wat nieuwequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is Simba als hij net zijn hondsdolheid prik gehad heeft
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |