Hij staat graag in de picture. Hij heeft een voetbalclub naar zichzelf genoemd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
John heeft even op de reclame gewacht voor zijn grote afscheid.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Is dat een beveilgingscamera?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
rod-cam[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
zit er niet een studio voetbal hooligan in ons allemaalquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Louis is een studio voetbal hooligan
Dat vraagt om een photoshop.quote:
Tijdens het bouten op de Pot wellichtquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zit er niet een studio voetbal hooligan in ons allemaal
Rendeert niet.quote:
Van Gaal als de Lion King.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil mij vanaf nu toeleggen op schattige Lion King leeuwtjes
Dries is top of the billquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
Louis is de top van de pyramide jongens!
Ik wacht met smartquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil mij vanaf nu toeleggen op schattige Lion King leeuwtjes
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze kunstenaar is mijn grote voorbeeld
[ afbeelding ]
Is dit van Rembrandt van Rijn?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit een echte Johannes Vermeer?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |