Zit weinig kut bij.quote:
Johannes Vermeer; immer kwaliteit.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze post ontroert mij
[ afbeelding ]
Stap is uit jouw tdj verslaving jij kijkt zeker nog elke dag herhalingen ervanquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Laat de bazuinen schallen? Komt Dries nu
Hier een zwembad vol floatersquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, dat was even fijn. Wijnaldum is verdwenen.
Ik tel af tot volgend jaarquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Stap is uit jouw tdj verslaving jij kijkt zeker nog elke dag herhalingen ervan
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier een zwembad vol floaters
[ afbeelding ]
Dat moet het pierenbadje zijn, anders zou Dries nooit hebben kunnen staan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier een zwembad vol floaters
[ afbeelding ]
En na al dat zwemmen wil ze naar bed.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is echt lekker strandweer vindt ook Jessica
[ afbeelding ]
Ze lokt me.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
En na al dat zwemmen wil ze naar bed.
[ afbeelding ]
hahaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:43 schreef Shreyas het volgende:
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Ja baasquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:42 schreef GGMM het volgende:
Ja, leuk geweest weer met die gifjes.
Vlegels.
Goede post.quote:
Edit: Sorry GGMMquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
En na al dat zwemmen wil ze naar bed.
[ afbeelding ]
Watte?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Met jullie allemaal en Karina en Lutte
Heb je gemist JR al die gezelligheid. Had je ook nog wat inspiratie kunnen opdoen voor tekeningen.quote:
Jij ook. niet liegen.quote:
Wielrennen zuigt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je gemist JR al die gezelligheid. Had je ook nog wat inspiratie kunnen opdoen voor tekeningen.
Ja nou genietenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
Eindhoven
Mexicano, je kunt naar zijn concert!
Haten op Eindhovenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
Eindhoven
Mexicano, je kunt naar zijn concert!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
rod-cam
Hij staat graag in de picture. Hij heeft een voetbalclub naar zichzelf genoemd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
John heeft even op de reclame gewacht voor zijn grote afscheid.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Is dat een beveilgingscamera?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
rod-cam[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
zit er niet een studio voetbal hooligan in ons allemaalquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Louis is een studio voetbal hooligan
Dat vraagt om een photoshop.quote:
Tijdens het bouten op de Pot wellichtquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zit er niet een studio voetbal hooligan in ons allemaal
Rendeert niet.quote:
Van Gaal als de Lion King.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil mij vanaf nu toeleggen op schattige Lion King leeuwtjes
Dries is top of the billquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
Louis is de top van de pyramide jongens!
Ik wacht met smartquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil mij vanaf nu toeleggen op schattige Lion King leeuwtjes
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze kunstenaar is mijn grote voorbeeld
[ afbeelding ]
Is dit van Rembrandt van Rijn?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit een echte Johannes Vermeer?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |