Gordon zou nu schaterenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wilfred is ook een keer naar de persconferentie geweest om te zuigen.
Wilfred is ook homoquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goed punt inderdaad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hetero mannen verven hun haren toch niet
Wát?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
WOOOOO RAFAEL, FANTASTISCH JONGEN!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
GOEDE BAL MARTINS INDI
ZO WIL IK DAT ZIEN JAN MAAT
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:32 schreef _NZT_ het volgende:
na mijn topic in KLB over het homo gezeik in VI krijg ik nu serieus haat dm's van users...
Hij staat weer even in de belangstelling. Die blijft in beeld tot de laatste seconde heur.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
Is die kale nou nog niet weg. Irritante eikel.
post danquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:32 schreef _NZT_ het volgende:
na mijn topic in KLB over het homo gezeik in VI krijg ik nu serieus haat dm's van users...
Het was de enige voetballende homo die ze konden vinden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag, hoe is Knevel en van den Brink erop gekomen om Arnold Smit uit te nodigen, waar hebbe ze die vandaan getoverd?
Ik moest nog lachen ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga even Wijnaldum uit de selectie zetten.
Beetje slijmen met johannes he?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:37 schreef Shreyas het volgende:
Even het topic wat opvrolijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze post ontroert mijquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:37 schreef Shreyas het volgende:
Even het topic wat opvrolijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
John gaan straks zingenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
Laat de bazuinen schallen? Komt Dries nu
Je bent gewoon jaloers omdat jij niet het lichaam van Jessica Alba hebtquote:
Weet jij helemaal niks vanquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jij niet het lichaam van Jessica Alba hebt
Auww dit is een beetje een slap in the facequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jij niet het lichaam van Jessica Alba hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |