SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Volgens mij kost het je helemaal niet zoveel moeite als ik naar de intervalletjes op het einde kijk..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:05 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik moet me bij 6 min/km al zo inhouden, maar ik ga het proberen. Eigenlijk ben ik een snelheidsmaniak.Dus als ik ga HARDlopen, moet het ook HARD gaan, kost me veel moeite om rustig te lopen. Daarom heb ik me ook weer aangemeld voor Start to Run, dan loop je in een groep en bepaald iemand anders het tempo. Hopelijk heb ik dan aan het eind meer controle daarover.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Uit het vorige topic quoten gaat even niet, want mobiel, maar dáárom vind ik de laatste tijd 3fm in de ochtend dus niet zo kut. Erg helder ben ik niet, in de ochtend![]()
Ik was moequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Volgens mij kost het je helemaal niet zoveel moeite als ik naar de intervalletjes op het einde kijk..![]()
![]()
Ik vind Timur en Rámon veel leuker als ze in de middag zitten...
Vanavond rondje huppelen. Zondag is Vooroever, maar die zie ik toch als trainingsloopje. Hoeveel zal ik doen?Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Timur en Ramon vind ik ook![]()
Giel![]()
Het is eind van de week en ik ben de hele week al aan het miepen over moeheid/toe zijn aan vakantie. En nu heb ik gister lekker gelopen en voel ik me topfit! En ben op tijd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:56 schreef Quoi het volgende:
Timur en Ramon vind ik ook![]()
Giel![]()
Het is eind van de week en ik ben de hele week al aan het miepen over moeheid/toe zijn aan vakantie. En nu heb ik gister lekker gelopen en voel ik me topfit! En ben op tijd![]()
![]()
10km op dooie akkertje?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:55 schreef Frsh het volgende:
Vanavond rondje huppelen. Zondag is Vooroever, maar die zie ik toch als trainingsloopje. Hoeveel zal ik doen?![]()
Ik vind het zo vervelend dat als je net begint, je steeds met een paar minuten op moet bouwen en nog niet zo lang kunt lopen.
Ik wil meteen langere afstanden kunnen lopen
Maar aan de andere kant is het wel leuk om iedere week weer je vorderingen te zien.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Ik luister alleen 's ochtends en tijdens het eten koken radio. De rest van de dag is voor Spotify of m'n eigen bibliotheek.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:55 schreef Frsh het volgende:
Vanavond rondje huppelen. Zondag is Vooroever, maar die zie ik toch als trainingsloopje. Hoeveel zal ik doen?
En idd: gewoon een km of 10?![]()
Ik heb nogal vermoeide benen, 3x deze week redelijk hard getraind. Nu twijfel ik of ik vanavond niets doe, of een herstelloopje van 30 min...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Leuke radioquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh joh, Giel is op vakantie enTimur en Rámon
nemen de zaken waar. Feest op de radio!!
Over die schoonmakers he... Wij hebben ook een heule toffe gast hier. Die heeft 1 of andere regeling bij zijn oude werkgever en hij verdient BAKKEN met geld, en haalt met plezier de vuilnisbakken leeg. En 's middags stapt hij weer in zijn Saab 9.5 cabrio met alle toeters en bellen![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik biecht op: ik luister vaak Radio 10 Gold. Die DJs kan ik wel opknopen ergens, maar de muziek![]()
Gister trouwens weer met muziek op gelopen en eigenlijk was dat wel weer fijn! Helpt mentaal. Als je denkt: ik kan niet meer, dan ga je 'gewoon' muziek luisteren. Helemaal mooi als de beat ook nog eens precies je pasfrequentie is.
Was trouwens bij mijn pa en ma gister. Mijn pa is sinds een half jaartje aan het opbouwen qua hardlopen, maar gaat heel langzaam vooruit. Maar mijn moederDegene van wie ik het het minst had verwacht: ze is Renate 0-5 aan het doen! En ze loopt al 18 min. Ben zo trots op haar
Ik zou dan even niks doen. Tenzij je niet houden bentquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb nogal vermoeide benen, 3x deze week redelijk hard getraind. Nu twijfel ik of ik vanavond niets doe, of een herstelloopje van 30 min...![]()
![]()
Doe een korte training met een paar extensieve intervalletjes. Beetje inlopen, 10x200 meter (niet sprinten of heel snel) met 2 minuten rust tussendoor, beetje uitlopen. Kom je totaal op 8 km uit denk ik.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:55 schreef Frsh het volgende:Vanavond rondje huppelen. Zondag is Vooroever, maar die zie ik toch als trainingsloopje. Hoeveel zal ik doen?
Doe geen duurloop nu. Echt.![]()
Ik doe vanavond niks. Of jawel, biertjes of wijntjes drinken, dát ga ik doen. Gisteren opgepast bij een vriendin dus niet gelopen.. Ik zóu dus in theorie best een klein rondje kunnen gaan, maar mossel is er weer als ik straks thuis kom. Denk dus dat het gewoon zondag wordt.
Collega gaat weer eens mee zondag. Had twee rondjes van tussen de 8,5 á 9 kilometer, ze mocht kiezen tussen dijk of heuvel. Dijk it is, dus nu eindelijk eens onder de A12 doorlopen.![]()
Waarom eigenlijk niet? Gewoon nieuwsgierigheid.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:33 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Doe een korte training met een paar extensieve intervalletjes. Beetje inlopen, 10x200 meter (niet sprinten of heel snel) met 2 minuten rust tussendoor, beetje uitlopen. Kom je totaal op 8 km uit denk ik.
Doe geen duurloop nu. Echt.![]()
Wat leuk! Ik snap dat je trots op hun bent.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:31 schreef Quoi het volgende:
Was trouwens bij mijn pa en ma gister. Mijn pa is sinds een half jaartje aan het opbouwen qua hardlopen, maar gaat heel langzaam vooruit. Maar mijn moeder Degene van wie ik het het minst had verwacht: ze is Renate 0-5 aan het doen! En ze loopt al 18 min. Ben zo trots op haar
Dus over een tijdje samen met een loopje mee doen![]()
![]()
Dat heeft met reactiviteit te maken, een paar korte intervalletjes vergroten die. Hierdoor zal je op wedstrijddag makkelijker lopen dan na een duurloop.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:34 schreef Quoi het volgende:
Waarom eigenlijk niet? Gewoon nieuwsgierigheid.![]()
Zit wel wat in. Zondag is LDL dag, dus vandaag geen LDL.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:44 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat heeft met reactiviteit te maken, een paar korte intervalletjes vergroten die. Hierdoor zal je op wedstrijddag makkelijker lopen dan na een duurloop.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ah. OK. Ik ben altijd geneigd om een paar dagen voor een wedstrijd een low-impact duurloopje te doen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:44 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat heeft met reactiviteit te maken, een paar korte intervalletjes vergroten die. Hierdoor zal je op wedstrijddag makkelijker lopen dan na een duurloop.
Loopze iig Frsh!![]()
Dat ik precies de reden dat ik, zeker in het begin, zo gemotiveerd bleefquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:01 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het zo vervelend dat als je net begint, je steeds met een paar minuten op moet bouwen en nog niet zo lang kunt lopen.
Ik wil meteen langere afstanden kunnen lopen
Maar aan de andere kant is het wel leuk om iedere week weer je vorderingen te zien.![]()
Ik neem een extra dag rust, gisteren tijdens het plasma geven nét niet out gegaan![]()
Superlang daar nog gebleven want ik was op de fiets dus ik mocht niet zo snel weg![]()
Voel me nu overigens weer ok![]()
![]()
Misschien werkt dat voor jou ook wel heel goed. Dé manier bestaat natuurlijk niet. Maar probeer het eens uit, zeker als je merkt dat je aan het einde van je DL wat moeilijker begint te lopen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ah. OK. Ik ben altijd geneigd om een paar dagen voor een wedstrijd een low-impact duurloopje te doen.
Overigens heb ik ook zo'n mijn gedachtes bij een "herstelloopje". Ik snap dat wat doorbloeding wat zaken herstelt, maar tegelijkertijd belast je de boel ook weer. Beetje fietsen of wat gerichte fitnessoefeningen zijn denk ik beter. Maar ook hiervoor geldt: dit is zoals ik het zelf ervaar. En ik heb een motorisch gezien niet bijster goed ontwikkeld lichaam.![]()
Ik merk vaak, als ik op echt lage hartslag loop (voor mij 140-150) na wat dagen van zwaardere trainingen, dat het aan het eind een stuk makkelijker gaat dan aan het begin. Dus dat vind ik dan een goed teken dat het helpt om te herstellen. Anders houd ik van die stijve benenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:01 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Misschien werkt dat voor jou ook wel heel goed. Dé manier bestaat natuurlijk niet. Maar probeer het eens uit, zeker als je merkt dat je aan het einde van je DL wat moeilijker begint te lopen.
Overigens heb ik ook zo'n mijn gedachtes bij een "herstelloopje". Ik snap dat wat doorbloeding wat zaken herstelt, maar tegelijkertijd belast je de boel ook weer. Beetje fietsen of wat gerichte fitnessoefeningen zijn denk ik beter. Maar ook hiervoor geldt: dit is zoals ik het zelf ervaar. En ik heb een motorisch gezien niet bijster goed ontwikkeld lichaam.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je bent niet de enige van wie ik dat hoor, dus ik kan me in dat geval wel voorstellen dat je op die manier traint.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik merk vaak, als ik op echt lage hartslag loop (voor mij 140-150) na wat dagen van zwaardere trainingen, dat het aan het eind een stuk makkelijker gaat dan aan het begin. Dus dat vind ik dan een goed teken dat het helpt om te herstellen. Anders houd ik van die stijve benen
Mijn eigen ervaringen zijn heel anders, dus ik probeer het op een manier die beter bij mijn lompe manier van lopen past.![]()
Zo gaat het bij iedereen andersquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:06 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je bent niet de enige van wie ik dat hoor, dus ik kan me in dat geval wel voorstellen dat je op die manier traint.
Mijn eigen ervaringen zijn heel anders, dus ik probeer het op een manier die beter bij mijn lompe manier van lopen past.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nu voel ik m'n rechter knie...misschien maar even rust tot dat Start to Run begin. Dan maar een beetje fietsen om de conditie bij te houden...
![]()
Nice!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:37 schreef hatsaflats het volgende:
Woei, door de eerste selectieronde voor een startersfunctie bij IBM heen1 down 4 to go.
Ja doei.![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:37 schreef hatsaflats het volgende:
Woei, door de eerste selectieronde voor een startersfunctie bij IBM heen1 down 4 to go.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vanavond naar een verjaardagsfeestje
We beginnen met 6 mijl hardlopen, dan bier op de club en dan Indiaas eten. Mooie triathlon.Ja doei.![]()
En hoe kom je terug?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
Vanavond naar een verjaardagsfeestje
We beginnen met 6 mijl hardlopen, dan bier op de club en dan Indiaas eten. Mooie triathlon.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Quadlon (ofzo) dusquote:
Ja ja, met je feestneus!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
Het is dat m'n fiets gerepareerd moet worden, anders was ik wel naar huis gefietst ja![]()
![]()
Dan merk ik vast die killerheuvels minder. Word je wel raar op aangekeken trouwens hier, als je met een biertje op gaat fietsen, en dan heb ik het niet over liters, maar na 2 biertjes al!
Ja doei.![]()
Iedereen neemt dus dan een taxi?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
Dan merk ik vast die killerheuvels minder. Word je wel raar op aangekeken trouwens hier, als je met een biertje op gaat fietsen, en dan heb ik het niet over liters, maar na 2 biertjes al!
Zullen die ook wel wat goedkoper zijn...![]()
Ja, of ze lopen. Er wordt hier zó véél gelopen! Echt. Zo nutteloos.
Woonden we in Hull, helemaal vlak, prima fietsbaar, ook best veel fietsstroken, gaat iedereen lopen.
"Ja, jullie wonen zo ver weg"
Was 15 minuutjes fietsen, maar ja, als je alles loopt...
Ja doei.![]()
http://www.bbc.co.uk/news/magazine-23587916quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
lopen. Er wordt hier zó véél gelopen! Echt. Zo nutteloos.
Woonden we in Hull, helemaal vlak, prima fietsbaar, ook best veel fietsstroken, gaat iedereen lopen.
Was 15 minuutjes fietsen, maar ja, als je alles loopt...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik vond het in Leeds zo bizar dat met uitgaan iedereen midden in de winter op straat in hemdjes enzo loopt. Is dat bij jou ook zo?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, of ze lopen. Er wordt hier zó véél gelopen! Echt. Zo nutteloos.
Was 15 minuutjes fietsen, maar ja, als je alles loopt...
Mocht ik de komende 4 rondes bij IBM overleven verhuis ik ook naar Engeland![]()
![]()
Dat filmpje! Zo bekend, die beelden!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/news/magazine-23587916
Ja doei.![]()
Yup. Minder nog dan hemdjes vaakquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik vond het in Leeds zo bizar dat met uitgaan iedereen midden in de winter op straat in hemdjes enzo loopt. Is dat bij jou ook zo?quote:Mocht ik de komende 4 rondes bij IBM overleven verhuis ik ook naar Engeland! Waar?
Ja doei.![]()
Geen idee!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup. Minder nog dan hemdjes vaak
[..]! Waar?
quote:Work country United Kingdom
Work city - Any![]()
Lekker specifiekquote:Wel leuk! Duimen voor de volgende rondes.
Ik was vorig jaar ook banen in de UK aan het bekijken. Maar toen vond ik deze![]()
en lees ik over Isothiocyanate concentrations and interconversion of sulforaphane to erucin in human subjects after consumption of commercial frozen broccoli compared to fresh broccoli![]()
![]()
Moet je voor de grap eens naar Newcastle gaan. Ik was daar eens in de winter, niks als blote buiken en blote benen. En niet de mooiste.....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik vond het in Leeds zo bizar dat met uitgaan iedereen midden in de winter op straat in hemdjes enzo loopt. Is dat bij jou ook zo?
Mocht ik de komende 4 rondes bij IBM overleven verhuis ik ook naar Engeland![]()
Haha, ik houd het in gedachte! Straks eerst ronde 2!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
Opteer voor Sheffieldop 't randje van de Peaks
![]()
Ik ben overigens sowieso wel vrij veel aan het kijken voor werk in Engeland, lijkt me wel cool. Even heel wat anders. En volgens Nuffic is mijn bachelor qua cijfers vergelijkbaar met een first class honours degree en dat is toch wel een pre (ze vragen bij IBM bijvoorbeeld een upper second class honours degree).Klinkt interessant!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
Lekker specifiekWel leuk! Duimen voor de volgende rondes.
Ik was vorig jaar ook banen in de UK aan het bekijken. Maar toen vond ik deze![]()
en lees ik over Isothiocyanate concentrations and interconversion of sulforaphane to erucin in human subjects after consumption of commercial frozen broccoli compared to fresh broccoli
Ik ben daar alleen in de zomer geweest. Heel bizar hoe die mensen uitgaanquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens naar Newcastle gaan. Ik was daar eens in de winter, niks als blote buiken en blote benen. En niet de mooiste.....Met hoedjes op enzo!
![]()
Expeditie geslaagd!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Vanaf vanavond weer vier nachten werken, vakantie voorbij![]()
Na twee rustdagen ga ik zo weer eens een rondje lopen, volgens mij is het de perfecte temperatuur. Nu stukjes van twee minuten, ben benieuwd hoe het gaat. Ik merk trouwens dat als ik trouw de oefeningen doe voor mijn knie het wel stukken beter voelt. Nu nog de discipline vinden dit iedere dag te blijven doen. Was er ietwat slordig in.... Maar als het zo lang duurt voor het helemaal honderd procent aanvoelt dan wil je wel wat moeite doenOmdat het de laatste twee keer redelijk ging krijg ik er wel weer wat plezier in. Blijf wel wat angstig dat het weer fout kan gaan. Laag tempo maar weer en zonder tubes loop ik sowieso niet meer, die bevallen me goed
This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Even een uurtje lekker niksen nog op 't werk en dan 3 weken vakantie!
2 weken heuveltrainen in Albufeira.
Wat is er in Valkenswaard te beleven?quote:![]()
behalve Herberg Brouwerij St. Benedictusabdij de Achelse Kluis![]()
"alleen" een regenjas'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Scarabee. Grote trailrunwinkel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wat is er in Valkenswaard te beleven?![]()
behalve Herberg Brouwerij St. Benedictusabdij de Achelse Kluis
Maar ze zijn Achel Blond een paar jaar terug gaan filteren en nu is het lekkere er eigenlijk een beetje af![]()
![]()
Dat is dus niet in Valkenswaard, das gewoon in een heel ander landquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat is dus niet in Valkenswaard, das gewoon in een heel ander land!
![]()
ik moet toegeven dat ik 'm ook nooit echt drinkquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:39 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Scarabee. Grote trailrunwinkel.
Maar ze zijn Achel Blond een paar jaar terug gaan filteren en nu is het lekkere er eigenlijk een beetje af![]()
![]()
![]()
Dat zeg ikquote:
Winkeltje van Broeder Martinus daar
En nu op terrasje wachten op stream
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Schandalig. Werken moet die jongen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
En nu op terrasje wachten op stream
oja, ik ook
Amuseer jullie!![]()
Zo. Net terug van een stukje hardlopen, voor het eerst sinds een tijdjeVorige zomer liep ik nog met gemak 5K, zelfs nog een 4 mijl-loop gedaan, maar daarna behoorlijk laten verslappen, liep hoogstuit af en toe.
Nu toch maar weer opgepakt en het is de bedoeling dat weer met grote regelmaat te gaan doen. Mezelf af en toe een flinke schop verkopen dus om te gaan lopen
Live for now, forget forever![]()
Nee, hij had volgens mij vrij vandaag om op tijd naar Schoorl te kunnen rijden, maar toen moest zijn vrouw opeens naar een klant en nu kan hij dus met RD op een terrasje zittenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:44 schreef Quoi het volgende:
[..]
Schandalig. Werken moet die jongen.
oja, ik ook
Amuseer jullie!
o ja, werken...![]()
Hoi!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:44 schreef Vogeltje88 het volgende:
Nu toch maar weer opgepakt en het is de bedoeling dat weer met grote regelmaat te gaan doen. Mezelf af en toe een flinke schop verkopen dus om te gaan lopen
Blijf hier actief posten, dat helpt alvast.
En hou het bij met endomondo/runkeeper/garmin/..., dat kan het voor sommigen ook leuker maken.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik gebruik Endomondoquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:46 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Hoi!
Blijf hier actief posten, dat helpt alvast.
En hou het bij met endomondo/runkeeper/garmin/..., dat kan het voor sommigen ook leuker maken.En ik zal blijven posten
Live for now, forget forever![]()
Vanavond maar weer lopen. gisteren had ik er geen tijd voor, dus het wordt weer eens tijd sinds dinsdag.![]()
Meld je dan ook aan voor de groep. ff PM naar YURquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:48 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Ik gebruik EndomondoEn ik zal blijven posten
Alles beter dan de Valkenswardse pensionardo's waar ik nu tussen zit te lunchenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nee, hij had volgens mij vrij vandaag om op tijd naar Schoorl te kunnen rijden, maar toen moest zijn vrouw opeens naar een klant en nu kan hij dus met RD op een terrasje zitten
o ja, werken...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Om 12 uur lunchen is ook veel te vroeg. Net als avondeten om 5 uur. Dan zit je inderdaad tussen de pensionado's...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Alles beter dan de Valkenswardse pensionardo's waar ik nu tussen zit te lunchen
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Nu ben ik niet dik, maar heb toch wel licht overgewicht. Sinds ik aan het hardlopen ben toch al ongemerkt 6 kilo verdwenen. Nog 1 en ik heb weer een volledig gezond BMI.![]()
![]()
Deze week alleen maandag gelopen, maar na wat vervelende pijn in mn bovenbeen na het badmintonnen dinsdag rust genomen. Vanaf komende maandag hoop ik weer 2 of 3 keer per week kilometers te gaan maken en rustig aan de kilometers op te gaan bouwen en tijd af te gaan bouwen.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:04 schreef opinionr het volgende:
Nu ben ik niet dik, maar heb toch wel licht overgewicht. Sinds ik aan het hardlopen ben toch al ongemerkt 6 kilo verdwenen. Nog 1 en ik heb weer een volledig gezond BMI.![]()
al vind ik BMI echt een k*tindex, veel te generalistischMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
en hoe meet je dat?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:10 schreef Wolve000 het volgende:
Ik meet alleen de voel-ik-me-fit index.
Moet je eens kijken hoe die straks naar huis gaan. Op de elektrische fiets. Of nog erger..... op de scooterquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Alles beter dan de Valkenswardse pensionardo's waar ik nu tussen zit te lunchen.
![]()
Interne dialoog:quote:
Als ik niet in de juiste range zit:
* Voel ik me fit?
* Nee...
* Tijd om te gaan sporten!
-of-
Als ik in de juiste range zit:
* Voel ik me fit?
* Ja!
* Tof! Blijf sporten!NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
BMI is alleen goed als je het ergens laat testen en vetpercentage wordt mee gerekend. maar dan is vetpercentage al vaak genoeg om tot een conclusie te komen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:07 schreef Guard het volgende:
[..]![]()
al vind ik BMI echt een k*tindex, veel te generalistisch![]()
Ligt eraan waarvoor je BMI wilt gebruiken. Testen is niet nodig, want het is een rekensommetje. Het een prima soort van index, maar heeft lang niet meer de voorspellende waarde voor de kans op hart en vaatziekten (en nog meer shit) dan we dachten. Beter nu: buikomvang. Lastig: dat meet lastiger.
Maar dit geldt voor in klinische trials, wat ik weet...
Ik vind de voel-ik-me-fit-index ook wel wat hebben![]()
![]()
Das geen meting, das een flowchart met één uitkomstquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:22 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Interne dialoog:
Als ik niet in de juiste range zit:
* Voel ik me fit?
* Nee...
* Tijd om te gaan sporten!
-of-
Als ik in de juiste range zit:
* Voel ik me fit?
* Ja!
* Tof! Blijf sporten!
Ben benieuwd hoe m'n voel-ik-me-fit index zondag is. Heb nu 3 dagen achter elkaar rust (omdat dat toevallig zo uit kwam). Dat is niet gebeurd sinds ik weer met lopen begonnen was.
Heb al wel zin in het loopje zondag. 5km, niet te ver. Schijnt ook nog een heuveltje in te zitten.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Voel me fit?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Das geen meting, das een flowchart met één uitkomst
Nee
Moet ik er wat aan doen?
Ja
Heb ik daar zin in?
Nee
*pakt zak chips*![]()
Ik vind drie dagen rust wel fijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:38 schreef Wolve000 het volgende:
Ben benieuwd hoe m'n voel-ik-me-fit index zondag is. Heb nu 3 dagen achter elkaar rust (omdat dat toevallig zo uit kwam). Dat is niet gebeurd sinds ik weer met lopen begonnen was.
Heb al wel zin in het loopje zondag. 5km, niet te ver. Schijnt ook nog een heuveltje in te zitten.Als ik 1 dag er tussen neem merk ik vaak nog wel wat vermoeidheid. 2 is ideaal, maar 3 ook prima
![]()
![]()
Ik houd me niet bezig met implementatie-details. Dat doe ik op m'n werk al genoeg.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Das geen meting, das een flowchart met één uitkomst
De uitkomst werkt echter wel prima!
Oja, werk...
Waar is YUR eigenlijk, al even niet gezien hier. Of heb ik het over het hoofd gezien?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Meld je dan ook aan voor de groep. ff PM naar YUR
Hij doet zondag nog wel mee toch?![]()
![]()
Ik heb mijn loopje gehad, ging redelijk goed. Dit keer twaalf keer twee minuten. Toen ik dat achter de rug had was ik eigenlijk pas echt warm gedraaid en liep ik zo goed als zonder pijntjes. Ik heb toen het laatste stuk tot thuis op een heel rustig tempo nog aan één stuk gerend, een minuut of tien achter elkaar. Volgende keer weer dit schema en dan eens kijken of ik er een half minuutje bij kan doen en dan desnoods mijn wandelpauze ook met een half minuutje uitbreid. Ik ga wel superlangzaam!! Zodra ik harder ga begin ik te verkrampen, dus ik hoef ook geen moeite te doen om dit tempo aan te houden. Met de warmte wel lekker ook. Ga me pas weer over snelheid druk maken als ik helemaal zonder problemen kan lopen
In mijn twee rustdagen wil ik mezelf wel dwingen even die tien minuten de oefeningen te doen voor mijn knieën en omdat ik toch moe van mijn nachtdiensten vind ik dat wel even genoeg. Maandag voordat ik mijn laatste nacht heb dan weer een rondje
http://www.endomondo.com/(...)ource=feed_opengraphThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Dat zit toch achterin Achel? Mooie omgeving daarquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Vanmorgen mijn interval training gedaan, 8 km een nieuw record. Misschien zit die 10 in Sept er dan toch wel in!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Nog bedankt, degenen die de druk-de-griep-zijn-kop-in-tips gaven! Griep lijkt redelijk onderdrukt te zijn, verkoudheid echter niet. Hoewel het nu wel wat los begint te komen (lekker slijm kauwen!), dus het kan zomaar zijn dat ik zondag zowaar fit aan de start verschijn![]()
Morgen lekker uitslapen (9:00), spullen pakken en een weekend hardlopen. Of naja, zondag hardlopen, maar zaterdag een halve dag op de expo hangen, op zoek naar dingen die ik eigenlijk helemaal niet nodig heb
Geen idee of ik nog op FOK! kom dit weekend, sowieso zondag middag (zondagochtend voor jullie) wel. Dus, iedereen die ergens gaat lopen dit weekend: GENIET en heel veel succes!
![]()
Net Evy les 14 gelopen en ik was werkelijk niet vooruit te branden. Had zelfs 't idee dat de wandelminuten op geen enkele manier wat herstel gaven.
Maar goed. Toch uitgelopen![]()
http://www.endomondo.com/workouts/228150380/4776103![]()
Thanks guys!
Dat is het sowieso al als ik het uitloop. 14km heb ik nog nooit op een evenement gelopenquote:![]()
![]()
Ok, dan gaan we het duidelijker stellen: jij gaat die afstand lopen in een tijd tussen 1:12 en 1:18.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:43 schreef Levitas het volgende:
Thanks guys!
[..]
Dat is het sowieso al als ik het uitloop. 14km heb ik nog nooit op een evenement gelopen![]()
Heel veel succes en plezier, Levitas!!
Zit net dat schema van Renate een beetje te bekijken, dat wordt nog wat zeg.![]()
De laatste training van de week is steeds het lopen aan een stuk. Prima. Maar deze week mag ik 30 minuten joggen (zone 2), volgende week 42 minuten op matig tempo (zone 3), de week erop 40 minuten joggen (zone 2) en dan ineens 10km, zou dus 60 minuten moeten zijn.Dat klinkt nog een eind weg, hoor.
Guard (geloof dat jij me de tip gaf): deze week nog joggen dus, volgende week mag ik gaan onderzoeken of zone 3 overeenkomt met een matig tempo, en dat vol te houden valt.![]()
@Hatsaflats: feli met de eerste ronde![]()
![]()
Ambitieusquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ok, dan gaan we het duidelijker stellen: jij gaat die afstand lopen in een tijd tussen 1:12 en 1:18.Ik zou heeeel erg tevreden zijn met een tijd rond de 1:20 (5:30 min/km gemiddeld is m`n doel). Maar het allerbelangrijkste is van alles genieten. Zo`n evenement door Sydney ga ik waarschijnlijk nooit meer meemaken, dus ik ga volop genieten!
![]()
Hmpf ik heb vandaag ook die 30 min loop op het prgramma staan (ik doe dat Renate 10 km schema in aanloop naar mijn 10 km op 1 sept tijdens de Tilburg Ten Miles) en ik ga echt niet in zone 2 lopen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:59 schreef Muis84 het volgende:
Zit net dat schema van Renate een beetje te bekijken, dat wordt nog wat zeg.![]()
De laatste training van de week is steeds het lopen aan een stuk. Prima. Maar deze week mag ik 30 minuten joggen (zone 2), volgende week 42 minuten op matig tempo (zone 3), de week erop 40 minuten joggen (zone 2) en dan ineens 10km, zou dus 60 minuten moeten zijn.Dat klinkt nog een eind weg, hoor.
Guard (geloof dat jij me de tip gaf): deze week nog joggen dus, volgende week mag ik gaan onderzoeken of zone 3 overeenkomt met een matig tempo, en dat vol te houden valt.![]()
Ik ga vandaag lekker een half uurtje in zone 3 hobbelenlekker eigenwijs
Schema's zijn er om soms van af te wijken![]()
voor jou dan volgende week de graadmeter, gaat helemaal goed komen
Misschien loop je comfortabel met een ander schema muis?Ik heb ook even moeteh zoeken.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Beetje zin in zondag?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:32 schreef hatsaflats het volgende:
Ik vind zondag wel een goede graadmeter voor de 10EM in ArnhemIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:32 schreef hatsaflats het volgende:
Ik vind zondag wel een goede graadmeter voor de 10EM in Arnhem
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Wat is er mis met een elektrische fiets?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe die straks naar huis gaan. Op de elektrische fiets. Of nog erger..... op de scooter.
Word je ingehaald door een wielrenner trap je een paar keer bij en je hebt hem weer ingehaald![]()
![]()
wat voor levensvreugd kun je in hemelsnaam halen uit het feit dat je iemand inhaalt die volledig op eigen kracht aan het voortbewegen is terwijl jij ondersteuning (nodig) hebt....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat is er mis met een elektrische fiets?
Word je ingehaald door een wielrenner trap je een paar keer bij en je hebt hem weer ingehaald
Mensen die 25 km/uur rijden zijn geen wielrenners maar toerfietsersquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Word je ingehaald door een wielrenner trap je een paar keer bij en je hebt hem weer ingehaald
Dus dát ben ik, als ik al op m'n snelle fiets fietsquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mensen die 25 km/uur rijden zijn geen wielrenners maar toerfietsers
@slacker: nee, natuurlijk niet. 21km is ver.![]()
RD noemde dat gisteren de nieuwe ziekte die hij in Nederland had ontdekt sinds zijn laatste verblijf.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar persoonlijk vind ik die stelletjes van 40+ op een scooter nog erger, en dan allebei dezelfde hebben. Zie je hier echt heel veel.![]()
De eerste 17 km is uberhaupt alleen maar genieten! Of nou ja dat was het voor mij. En dan is het 3 km pijn lijden en dan nog 1 km blij zijn dat je er bijna bent
Die overgang is toch niet zo precies?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:32 schreef La_Tramposa het volgende:
De eerste 17 km is uberhaupt alleen maar genieten! Of nou ja dat was het voor mij. En dan is het 3 km pijn lijden en dan nog 1 km blij zijn dat je er bijna bent
En als ik de finish ruik heb ik altijd wel een tweede ademDan ga ik weer ietsjes harder lopen en komt er weer schwung in
![]()
![]()
Heel ver.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:21 schreef hatsaflats het volgende:
@slacker: nee, natuurlijk niet. 21km is ver.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wel een snorscooter natuurlijk. En dan lekker breeduit naast elkaar op het fietspad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
RD noemde dat gisteren de nieuwe ziekte die hij in Nederland had ontdekt sinds zijn laatste verblijf.
Maar persoonlijk vind ik die stelletjes van 40+ op een scooter nog erger, en dan allebei dezelfde hebben. Zie je hier echt heel veel.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Veel gekocht? Pics or it didn't happen!
Nee, uiteraard nietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die overgang is toch niet zo precies?
En als ik de finish ruik heb ik altijd wel een tweede ademDan ga ik weer ietsjes harder lopen en komt er weer schwung in
Maar voor veel mensen komt de man met de hamer wel tussen de 14 en 18 km volgens mij.. Maar dan heb je iig al wel het langste deel gehad!
Ja precies die! Maar hier rijdt dan de vrouw voor en de man een stukje er achter. Weet ook niet waarom, misschien om in de gaten te houden of het goed gaat...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:34 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Wel een snorscooter natuurlijk. En dan lekker breeduit naast elkaar op het fietspad.![]()
You're an inspiration. Hier ook 30 minuten geprobeerd op zone 3. Het ging. Weliswaar rommelig, maar goed. Vraag me wel af hoe ik zone 4 dan in godsnaam een uur moet volhouden. Hartslag kwam op een gegeven moment uit zichzelf al bij zone 4, en wilde niet echt meer omlaag.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Hmpf ik heb vandaag ook die 30 min loop op het prgramma staan (ik doe dat Renate 10 km schema in aanloop naar mijn 10 km op 1 sept tijdens de Tilburg Ten Miles) en ik ga echt niet in zone 2 lopen.
Ik ga vandaag lekker een half uurtje in zone 3 hobbelenlekker eigenwijs
Schema's zijn er om soms van af te wijken![]()
voor jou dan volgende week de graadmeter, gaat helemaal goed komen![]()
Bij thuiskomt bleken de vingers weer behoorlijk dik geworden door vocht. Bijzonder, had ik eerst nooit. De 1,5 kilo welke erbij gekomen waren zijn er inmiddels 5, maar dat zal helaas niet alleen vocht zijn.![]()
Afijn, lopen ging wel. Maar vraag me toch af of die zones wel kloppen hoor.
http://www.endomondo.com/workouts/228227745/9947984![]()
Wat is je maximale hartslag en je omslagpunt? Als je dat niet weet kun je ook geen exacte zones berekenen..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:52 schreef Muis84 het volgende:
[..]
You're an inspiration. Hier ook 30 minuten geprobeerd op zone 3. Het ging. Weliswaar rommelig, maar goed. Vraag me wel af hoe ik zone 4 dan in godsnaam een uur moet volhouden. Hartslag kwam op een gegeven moment uit zichzelf al bij zone 4, en wilde niet echt meer omlaag.![]()
Bij thuiskomt bleken de vingers weer behoorlijk dik geworden door vocht. Bijzonder, had ik eerst nooit. De 1,5 kilo welke erbij gekomen waren zijn er inmiddels 5, maar dat zal helaas niet alleen vocht zijn.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/228227745/9947984Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Distance: 16.01 km
Time: 1:47:14
Avg Speed: 9.0 km/h
Mijn Garmin was me middenin het bos een tijdje kwijt.. apart. Mijn man fietste mee, geweldige steun en toeverlaat en tempo aangever
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
de eerst genoemde zones kunnen ook op basis van tempo zijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat is je maximale hartslag en je omslagpunt? Als je dat niet weet kun je ook geen exacte zones berekenen..
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ja maar dat is helemaal willekeurig natuurlijk. Sommige mensen zullen nooit op het tempo komen wat andere halen als ze voor het eerst gaan lopen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:01 schreef Jumparound het volgende:
[..]
de eerst genoemde zones kunnen ook op basis van tempo zijnIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
behalve als je het generiek maakt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja maar dat is helemaal willekeurig natuurlijk. Sommige mensen zullen nooit op het tempo komen wat andere halen als ze voor het eerst gaan lopen.
tempo 4 = wedstrijdtempo
tempo 3 = 80%
etcInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Daarom zorg ik dat ik op km 12/13 een stuk ontbijtkoek (ofzo) eet, dan loop ik al etend door die hamer heen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee, uiteraard nietMaar voor veel mensen komt de man met de hamer wel tussen de 14 en 18 km volgens mij.. Maar dan heb je iig al wel het langste deel gehad!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Hahaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:16 schreef Frsh het volgende:
[..]
Daarom zorg ik dat ik op km 12/13 een stuk ontbijtkoek (ofzo) eet, dan loop ik al etend door die hamer heen.Ik weet niet of dat voor mij zou werken, heb op de Dam tot Dam ooit een stukje banaan gepakt en dat viel zooo slecht..
Zondag gaat het me alleen om het finishen. Is dat binnen 2:09 (mijn snelste training HM) dan is dat mooi. Zo niet, jammer. Komt wel een andere HM met sneller parcours.
Zijn er nog vooroeverlopers die misschien morgenavond wat willen afspreken in medemblik/enkhuizen/hoorn om te eten? Er is overigens ook kermis in Hoorn (en die is GROOT).![]()
Altijd wel verstandig om je niet blind te staren op het lopen van een PR. Kan zomaar zijn dat je je dag niet hebt, of dat het ineens heel warm is, of wat dan ook.
Hoewel ik het wel leuk zou vinden om over 2 weken een PR te komen lopen in Nederland.
Zondag is sowieso een trainingsloop voor mij dus eigenlijk interesseert de tijd me niet zo veel. het wordt ook de derde keer rond 20km in 8 dagen dus dan is knallen sowieso niet verstandig.![]()
Nooit officieel laten bekijken, maar max hartslag zoals zelf gemeten: 191 (heuvelop, sprint, helemaal dood etc). De hartslagzones en de tempos vind ik dus erg lastig aan elkaar te koppelen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat is je maximale hartslag en je omslagpunt? Als je dat niet weet kun je ook geen exacte zones berekenen..![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
En nu op terrasje wachten op stream![]()
Ik hoorde al via via dat je in Valkenswaard zat. Ik zat op dat moment in Schoorl
Mooie jas
(Door wie werd je geholpen?)
Nu aangekomen in Bergen en dadelijk ergens wat eten.Ik vind het een goed/leuk plan. Ik laat het je morgen weten ivm de eventuele activiteiten die we gaan doen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Zondag gaat het me alleen om het finishen. Is dat binnen 2:09 (mijn snelste training HM) dan is dat mooi. Zo niet, jammer. Komt wel een andere HM met sneller parcours.
Zijn er nog vooroeverlopers die misschien morgenavond wat willen afspreken in medemblik/enkhuizen/hoorn om te eten? Er is overigens ook kermis in Hoorn (en die is GROOT).![]()
Nou Bike-trailrun-bike combo gedaan.
Op zich wel bevallen, dat heen en terug fietsen, als is dat op de ouwe lullen fiets toch allemaal wat minder dan op mijn Trek.
Het hardlopen zelf: mijn horloge was vrolijk aan het piepen dat continue ik op de grens van de ingestelde zone zat, en voor mijn gevoel ging het een stuk langzamer dan ik normaal ga met die hartslag. Ben ik na een half uurtje klaar met de training geeft mijn polar toch keurig het gem tempo wat ik gewend ben bij die hartslag....Het vermoeden is zeer groot dat dat de getrackte afstanden nogal wat inflated zijn
Trailen was trouwens erg, lekker stuk MTB trail (keihard singletrack), ruiterpad (supermulle brede zandpaden) en wandelpaden gedaan, en en-passant een GPS track gemaakt zoals een peuter een tekening zou maken
Edit: na verdere bestudering van de data kan ik niet anders dan tot de conclusie komen dat er eigenlijk geen zak van klopt. Eens kijken of ik met afstand meten tot een wat realistischer beeld kan komen.
Edit2: ook niet echt, excluded from statistics dan maar, anders kloppen mijn Endobekertjes niet meer en dat kan natuurlijk niet...
[ Bericht 3% gewijzigd door Guard op 09-08-2013 18:57:20 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
@Jero ik weet niet waar yur is.
@Kluizje volgende maand 10 lukt je makkelijk!
@Wolve Mijn voel me fit meter gaat de volgende 2 weken verkeers lopen (14 dagen bier en uit eten)
@Swets Kermis Hoorn is tof!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat rommelig valt toch reuze mee? km tijden lekker constant, behalve die laatste, maar daar had je die versnellingen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:52 schreef Muis84 het volgende:
[..]
You're an inspiration. Hier ook 30 minuten geprobeerd op zone 3. Het ging. Weliswaar rommelig, maar goed. Vraag me wel af hoe ik zone 4 dan in godsnaam een uur moet volhouden. Hartslag kwam op een gegeven moment uit zichzelf al bij zone 4, en wilde niet echt meer omlaag.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/228227745/9947984Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Knap hoor!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:58 schreef SEMTEX het volgende:
Distance: 16.01 km
Time: 1:47:14
Avg Speed: 9.0 km/h
Mijn Garmin was me middenin het bos een tijdje kwijt.. apart. Mijn man fietste mee, geweldige steun en toeverlaat en tempo aangever![]()
Goede sportdrank of een gelletje gaat wel goed, maar ik moet ook echt niet aan vast voedsel beginnen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
HahaIk weet niet of dat voor mij zou werken, heb op de Dam tot Dam ooit een stukje banaan gepakt en dat viel zooo slecht..
![]()
Daar zijn rekensommetjes voor, maar dan moet je ook je rust hartslag hebben. maar dan ook echt je hartslag als je net wakker wordt, volledige rust. Ik baal er wel van dat ik mijn trainingsleerboek kwijt ben.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:41 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Nooit officieel laten bekijken, maar max hartslag zoals zelf gemeten: 191 (heuvelop, sprint, helemaal dood etc). De hartslagzones en de tempos vind ik dus erg lastig aan elkaar te koppelen.![]()
![]()
Kijk nou, het is een minihats die in Medemblik een kanon zit te ownen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Guard: thanks!![]()
@Tampeloeres: krijg mijn hartslag tot 50 als ik heeeeeel rustig blijf liggen.
@Hatsaflats: leuke foto!![]()
![]()
Dat is inderdaad het belangrijkste, eigenlijk zou je af en toe gewoon moeten stoppen om onderweg foto's te maken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:11 schreef Levitas het volgende:
[..]
AmbitieusIk zou heeeel erg tevreden zijn met een tijd rond de 1:20 (5:30 min/km gemiddeld is m`n doel). Maar het allerbelangrijkste is van alles genieten. Zo`n evenement door Sydney ga ik waarschijnlijk nooit meer meemaken, dus ik ga volop genieten!
(Bij sommige wedstrijden zou ik willen dat ik dat gedaan had, zoals bij de Bruggenloop en de CPC, het lijkt wel als foto's die door het publiek gemaakt zijn van het internet geweerd worden, zodat je alleen de commerciële foto's kunt vinden).![]()
Dit is volgens mij aardig correct, moet je even doorlezen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:10 schreef Muis84 het volgende:
@Guard: thanks!![]()
@Tampeloeres: krijg mijn hartslag tot 50 als ik heeeeeel rustig blijf liggen.
@Hatsaflats: leuke foto!
http://doefiets.nl/training/basisprincipes/hartslagzones![]()
Hmm ik kan het niet laten. Ben in Naarden en wil de kans om hier even door bos en over hei te rennen niet laten lopen. Heb de schoenen al aangetrokken Nou ja, klein rondje kan vast geen kwaad.![]()
![]()
+1 jammer dat ik het moet missenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:35 schreef Arquero het volgende:
Mochten mensen morgen al weg zijn enzo: heel veel succes met de Vooroeverloop!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ga jij het niet redden met je brandwonden?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:35 schreef Arquero het volgende:
Mochten mensen morgen al weg zijn enzo: heel veel succes met de Vooroeverloop!![]()
![]()
Top!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:14 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:
[..]
Dit is volgens mij aardig correct, moet je even doorlezen.
http://doefiets.nl/training/basisprincipes/hartslagzonesIk ga aan de slag met het omslagpunt zoeken!
![]()
Nee, ben vandaag nog terug geweest en m'n hele arm plus stuk borstkas zit nog ingepakt met speciaal gaas (aquacell). Moet tot volgende week vrijdag blijven zitten. Pas dan is het te zien of het helemaal genezen is dan. Alle vellen van m'n gezicht zijn er al af, dus gaat de goede kant op. Maar rennen duurt nog minimaal weekje of 2.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:43 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ga jij het niet redden met je brandwonden?
Revanche in februari in Apeldoorn!
[ Bericht 0% gewijzigd door Arquero op 09-08-2013 20:09:22 ]![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:43 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ga jij het niet redden met je brandwonden?Wat heb ik niet meegekregen?
![]()
Had wat onenigheid met een steekvlamquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]Wat heb ik niet meegekregen?
Dus ga het helaas niet redden.![]()
Hmmm minder. Sterkte dan maar, brandwonden zijn niet leuk.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:08 schreef Arquero het volgende:
[..]
Had wat onenigheid met een steekvlam
Dus ga het helaas niet redden.![]()
voddenboeren,oprgeldraaiers en pertoleumventers....quote:
maar mocht iedereen in morgenavond in Enkhuizen neer strijken dan ben ik van de partij'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Sterkte nogmaals!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:54 schreef hatsaflats het volgende:
Kijk nou, het is een minihats die in Medemblik een kanon zit te ownen:haahha, te schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Pff ik heb nu pas door hoe kapot ik ben van deze werkweek + 3x iets te intensief sporten..
alles begint pijn te doen, heb me net tot sluitingstijd van de winkel in kunnen houden om niet duizend chocola als troostvoer te kopen
Echt jammer ja! Mooi dat het al goed geneest in ieder geval!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:08 schreef Arquero het volgende:
[..]
Had wat onenigheid met een steekvlam
Dus ga het helaas niet redden.
In februari wordt het dus ook een leuk Fok!-feest bij de midwintermarathon, leuk!![]()
![]()
Mijn vriend zit 2 weken in een kliniek in Groningen als proefpersoon, en hij vertelt net dat hij 13 km hardgelopen heeftIk geloof mijn oren niet, hij roept altijd dat hardlopen voor paarden is! (hij heeft wel een uitstekende conditie, doet al 6 jaar aan wedstrijdroeien)
Hmmm, het ging niet zo heel lekker. Na 4km al begon mijn enkel te zeuren.
http://www.endomondo.com/workouts/228345044/11720640![]()
Kut zegquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:59 schreef Arquero het volgende:
[..]
Nee, ben vandaag nog terug geweest en m'n hele arm plus stuk borstkas zit nog ingepakt met speciaal gaas (aquacell). Moet tot volgende week vrijdag blijven zitten. Pas dan is het te zien of het helemaal genezen is dan. Alle vellen van m'n gezicht zijn er al af, dus gaat de goede kant op. Maar rennen duurt nog minimaal weekje of 2.
Revanche in februari in Apeldoorn!![]()
![]()
In Enkhuizen iets eten zou voor mij eventueel nog wel een optie zijn, naar Hoorn ga ik echt niet. Ik houd niet zo van kermis. Al eet ik het liefst gewoon in Medemblik - dan kan ik na het eten meteen hotelkamerautist spelen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
voddenboeren,oprgeldraaiers en pertoleumventers....
maar mocht iedereen in morgenavond in Enkhuizen neer strijken dan ben ik van de partij![]()
scharensliepenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
voddenboeren,oprgeldraaiers en pertoleumventers....
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
tis zondag pasquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:39 schreef Zwabberhark het volgende:
Iedereen succes morgen bij de Vooroeverloop! Swets, je gaat morgen ruim onder de 2:05 lopen.
Ik hoop trouwens wel dat je een beetje knap kunt parkeren bij het hotel. Ik heb net m'n moeders auto opgehaald en mijn buren konden hun lol weer op met mijn parkeerkunsten![]()
![]()
Ik heb nog steeds last aan mijn gehele rechterbeen + onderrug, maar morgen maar weer even proberen te lopen. Dan zal ik eens opletten waar de pijn zich precies bevindt.![]()
Hopelijk blijft het droog zondag! Ik ben wel jaloers op jullie hoor, geniet er van!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Vandaag les 4 van Evy gelopen, ging prima.
En heb net voor het eerst op mn longboard gestaan sinds ik ben begonnen met hardlopen, wauw wat ging dat fijnis mn groeiende conditie meteen ergens goed voor
an urge to help mankind overcomes me![]()
mn kuiten waren een beetje naar hun grootje na 3,5 uur op de ladder te hebben gestaan gister.
Daarom maar een stuk gefietst in plaats van gelopen in aanloop naar de hm zondag
http://www.endomondo.com/workouts/228359459/3690596Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Longboarden, chill! Is dat moeilijk?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:06 schreef saaw het volgende:
Vandaag les 4 van Evy gelopen, ging prima.
En heb net voor het eerst op mn longboard gestaan sinds ik ben begonnen met hardlopen, wauw wat ging dat fijnis mn groeiende conditie meteen ergens goed voor
![]()
Ik ga zondag misschien lopen met vrienden en collega's in het Vondelpark... een kleine 3 of 6km (is ver).
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik kruip dit weekend weer eens op de fiets, en ipv een rondje wordt het zaterdag van A naar B en zondag van B naar A (via verschillende routes). Gok op zo'n 150 km totaal
Blijf je bij B overnachten?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:10 schreef Guard het volgende:
Ik kruip dit weekend weer eens op de fiets, en ipv een rondje wordt het zaterdag van A naar B en zondag van B naar A (via verschillende routes). Gok op zo'n 150 km totaal![]()
Ik vind dit wel een leuk idee voor zondag! Ben alleen bang dat zodra ik mijn fiets heb opgeborgen, ik alweer 20 minuten verder ben voor ik weer kan lopen. Hoe doe jij dat? Mijn racefiets ergens op slot zetten bij een hardloopplek vind ik ook niet zo'n fijn idee..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:22 schreef Guard het volgende:
Nou Bike-trailrun-bike combo gedaan.
Op zich wel bevallen, dat heen en terug fietsen, als is dat op de ouwe lullen fiets toch allemaal wat minder dan op mijn Trek.
Het hardlopen zelf: mijn horloge was vrolijk aan het piepen dat continue ik op de grens van de ingestelde zone zat, en voor mijn gevoel ging het een stuk langzamer dan ik normaal ga met die hartslag. Ben ik na een half uurtje klaar met de training geeft mijn polar toch keurig het gem tempo wat ik gewend ben bij die hartslag....Het vermoeden is zeer groot dat dat de getrackte afstanden nogal wat inflated zijn
Trailen was trouwens erg, lekker stuk MTB trail (keihard singletrack), ruiterpad (supermulle brede zandpaden) en wandelpaden gedaan, en en-passant een GPS track gemaakt zoals een peuter een tekening zou maken
Edit: na verdere bestudering van de data kan ik niet anders dan tot de conclusie komen dat er eigenlijk geen zak van klopt. Eens kijken of ik met afstand meten tot een wat realistischer beeld kan komen.
Edit2: ook niet echt, excluded from statistics dan maar, anders kloppen mijn Endobekertjes niet meer en dat kan natuurlijk niet...
Yup!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:11 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:
[..]
Blijf je bij B overnachten?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vandaag les 8 van evy (2006) gelopen, ging best lekker
http://www.endomondo.com/workouts/228360628/10707661![]()
Nee daarom heb ik ook mijn "stadsfiets" meegenomen, extra slot om een paal en die blijft wel staan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een leuk idee voor zondag! Ben alleen bang dat zodra ik mijn fiets heb opgeborgen, ik alweer 20 minuten verder ben voor ik weer kan lopen. Hoe doe jij dat? Mijn racefiets ergens op slot zetten bij een hardloopplek vind ik ook niet zo'n fijn idee..
Ik zou het ook niet echt fijn vinden om mijn MTB daar achter te laten. Eventueel zou ik die nog wel ergens bij een restaurant langs de route neer kunnen zetten met een slot aan iets stevigs, maar liever niet neeMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik slaap in Enkhuizen dus zowel Medemblik als Enkhuizen is voor mij geen probleem. Heb alleen ook nog 3 kinderen bij me, dus heel hoogstaand moet het allemaal niet worden. Maar een steakrestaurantje of italiaantje ofzo
Ik heb trouwens een hele wazige "blessure". Als ik mijn rechterbovenarm iets te hard tegen de zijkant van mijn borst druk, of mijn moobs iets te hard schudden, dan heb ik een felle brandende pijn. Alsof je huid extreem opstroopt. Maar er is helemaal niets te zien. Niet rood of geirriteerd ofzo. Maar doet wel verrekte zeer. Had er de eerste kilometer met mijn laatste loopje ook last van.![]()
ik heb te weinig tijd om te lopen de laatste weken![]()
Deze week wel 2x een uur geweest, resultaat is dat ik nu nog aan het werk ben![]()
2e rondje ging wel fantastisch trouwens, ik liep een split van 4.53. Normaliter niet sneller dan 5.10 ofzo (wedstrijdverband wel rond de 4.50). Erg content meeSinds mijn vakantie in mei was de snelheid een beetje weg, maar het begint weer terug te komen
![]()
S6 dit weekend iedereen!![]()
Jeetje ArqueroKomt cool over, maar moet een tegenvaller voor je zijn.
Leeg weekend voor de boeg! Idee speelt nog steeds om zondag ff te gaan kijken bij de finish, dan wel samen met mr QZie wel!
![]()
Beterschap Arquero![quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
balen zeg Arquero. hopen dat het snel geneest.
levitas veel plezier.
semtex netjes bezig.
rd zuip ze heheh!
voor iedereen veel loopplezier dit weekend!
ik lig nog steeds bijna stil. heb wel een 5km erop zitten deze week en probeer dit weekend weer een trailtje te doen. fuck achillespees.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Er is genoeg media aanwezig die daarvoor kan zorgen. Foto's van mezelf hoef ik ook geen zorgen om te maken, aangezien "marathon-photos.com" er meerdere keren in het parcours staat. Het wordt zelfs live uitgezonden op TV.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:11 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het belangrijkste, eigenlijk zou je af en toe gewoon moeten stoppen om onderweg foto's te maken.
(Bij sommige wedstrijden zou ik willen dat ik dat gedaan had, zoals bij de Bruggenloop en de CPC, het lijkt wel als foto's die door het publiek gemaakt zijn van het internet geweerd worden, zodat je alleen de commerciële foto's kunt vinden).
Stoppen tijdens een wedstrijd/ evenement vind ik niet zo cool. Dan raak ik uit m`n ritme en duurt het (te) lang om weer een lekker ritme te vinden.![]()
oke, wat eten betreft vanavond, ik sta overal voor open en ben van de partij,mocht het doorgaan
Enkhuizen en/of Medemblik, maakt mij niet zoveel uit.....in Enkhuizen is de Dikke Mik mischien wel wat
als iemand me even wil app'enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu eerst nog maar even een stukje parkoersverkenning, naar vuurtoren De Ven en terug
[ Bericht 10% gewijzigd door rechtsedirecte op 10-08-2013 06:20:50 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wakker!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Ook wakker![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
telefoon maar even uit gezet, kan de apps niet meer bij houden....lekker dat iedereen "rusten is ook trainen" wel erg serieus neemt
dan nu eerst maar een rondje lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Renze!!wij gaan vanavond, wedstrijdje over 4km. Wat een gekke afstand eigenlijk, ik heb nog geen idee echt hoe ik dat aan ga pakken
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo, net lekker 35 minuten bezigheidstherapie. Beetje warmlopen, 6x t viaduct over (3x heen en weer) en daarna 4x45 traptreden op en weer naar beneden. En weer 1,5k terug naar huis.
Rest van de dag is rustdag.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Sowieso een PR!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 07:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Renze!!wij gaan vanavond, wedstrijdje over 4km. Wat een gekke afstand eigenlijk, ik heb nog geen idee echt hoe ik dat aan ga pakken
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Ik heb me redelijk in bedwang kunnen houden op de expoHeb één ding gekocht:
3x raden waar m'n startnummer aan vast zit..![]()
SPIbelt :-)quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 07:57 schreef Levitas het volgende:
Ik heb me redelijk in bedwang kunnen houden op de expoHeb één ding gekocht:
[ afbeelding ]
3x raden waar m'n startnummer aan vast zit..All management is Strategic Management.![]()
Sprinten denk ikquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 07:28 schreef Guppyfriend het volgende:
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Alvast heel veel plezier vanavond samen met mamma Gup. Ik ben nu al benieuwd naar je verslag.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 07:28 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
![]()
Gaat goedkomen! Ze rust in ieder geval goed uit! Mama-Gup en zusje liggen nog te slapenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:16 schreef streamnl het volgende:
[..]
Alvast heel veel plezier vanavond samen met mamma Gup. Ik ben nu al benieuwd naar je verslag.luibeesten! Ik heb Eurosport maar vast aan te kijken. Maar konijn vindt er niks aan en is zelf aan het sprinten. Het onderdeel is nu balkon-bank-balkon
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
voordat we een "het eten wordt het zelfde als de tshirts debacle" krijgen stel ik voor
Eetcafe de Dikke Mik om 18.30
makkelijk voor Swets en de mini-Swetsies (en voor your truly..), voordelig en goed
Rustdag 2. Morgen weer lopen!“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Voor mij gaat eten in Enkhuizen 'm niet weer worden. Ik heb nu een paar nachten best slecht geslapen (vannacht ook weer), en in combinatie met drukte/gedoe de laatste tijd wil ik het grootste deel van de avond graag even voor mezelf en vroeg m'n bed in/slapen. Half 7 eten in Enkhuizen betekent dat ik zeker niet voor half 9 terug ben en dat vind ik te laat. Ik denk dat ik zelf om half 6 (als eckte Hollandse boer) bij de Pizzaria in Medemblik naar binnen stap.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
voordat we een "het eten wordt het zelfde als de tshirts debacle" krijgen stel ik voor
makkelijk voor Swets en de mini-Swetsies (en voor your truly..), voordelig en goed
Saai, maar ook wel verstandig enk ik.![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Voor mij gaat eten in Enkhuizen 'm niet weer worden. Ik heb nu een paar nachten best slecht geslapen (vannacht ook weer), en in combinatie met drukte/gedoe de laatste tijd wil ik het grootste deel van de avond graag even voor mezelf en vroeg m'n bed in/slapen. Half 7 eten in Enkhuizen betekent dat ik zeker niet voor half 9 terug ben en dat vind ik te laat. Ik denk dat ik zelf om half 6 (als eckte Hollandse boer) bij de Pizzaria in Medemblik naar binnen stap.
Saai, maar ook wel verstandig enk ik.![]()
maar je moet doen wat je verstandig lijkt!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Sorry. Ik ben bijna een Duitser door pizzaria met een hoofdletter te schrijven. Gaat iets niet helemaal goedquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
maar je moet doen wat je verstandig lijkt!Na de Vooroeverloop morgen drink ik nog wel even een colaatje op een terrasje met jullie hoor.
![]()
Koolhydraten stapelen hč guys! :p
Ik ben alweer veel te vroeg wakker door de kapster onder mijn huis die de hele dag klets pauze heeft volgens mij..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Alle lopers veel plezier, alle gewonden en geblesseerden een goed herstel toegewenst. Vooroeverlopers tot morgenochtend. Stipstreep gaat een dagje met het gezin op pad (Amsterdam, Nemo).
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2013 09:07:35 ]![]()
Ik zit de WK atletiek te kijken, en ik vind de pakjes van Frankrijk stom[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oooh, dat wil ik ook kijken!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zit de WK atletiek te kijken, en ik vind de pakjes van Frankrijk stom
Maar ik moet boodschappen doen![]()
![]()
Gisterenavond al gedaanmaar het is de hele dag nog!
Dan hoop ik dat ze Eurosport op de hotelkamer hebben en weet ik wat ik vanmiddag ga doenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Gisterenavond al gedaanmaar het is de hele dag nog!
Nu eerst op cadeautjesjacht. En grote boodschappen, nu ik de auto heb.![]()
Meerkampers hebben zulke mooie lichamen <3Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
ik vind ze mooi!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zit de WK atletiek te kijken, en ik vind de pakjes van Frankrijk stom![]()
Zo eens.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Meerkampers hebben zulke mooie lichamen <3In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Doe mij maar de echte hordeloopsters.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Meerkampers hebben zulke mooie lichamen <3![]()
![]()
Wat heeft de organisatie fout gedaan als er bij de 1e heat 2 mensen in 1 baan starten bij de 800m en bij de 2e heat er een baan vrij is?![]()
Er kwam een meisje bij ons hospiteren dat 60/100m sprint en horden deed, zo gespierdquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:26 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:
[..]
Doe mij maar de echte hordeloopsters.Wel mooi hoor! Maar meerkamp vrouwen vind ik nog wat mooier, iets minder bulky.
Je moet wel een redelijke multitasker zijn om dit te volgen zeg
Na mijn slechte loop van gisteren, vandaag toch maar Evy les 15 gaan lopen en zowaar 2 pb's gelopen. Maandag voor het eerst stukken met 7 minuten
.
Alle Vooroeverlopers have fun
http://www.endomondo.com/workouts/228462095/4776103
[ Bericht 12% gewijzigd door baggerbaas op 10-08-2013 09:54:51 ]![]()
Pom pom, loop nog maar 5% achter op m'n challenge! Moet opstaan, maar zo geen zin. Huis van kant maken, boodschappen doen, sportschool en misschien nog naar Appelsap. Ik maak m'n dagen onnodig vol.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik mag me opmaken voor een LDL van 14,5km. Benieuwd hoe dat weer gaat. Nog nooit zo ver geweest. Arnhem beware!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hoe maak je een huis van kant? :-p“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Kijk je uit?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:47 schreef slacker_nl het volgende:
Pom pom, loop nog maar 5% achter op m'n challenge! Moet opstaan, maar zo geen zin. Huis van kant maken, boodschappen doen, sportschool en misschien nog naar Appelsap. Ik maak m'n dagen onnodig vol.
Ik denk altijd maar zo: eerst koffie![]()
![]()
Ik ken ze voornamelijk als licht gespierd. omdat je er heel erg lenig voor moet zijn en spieren vaak in de weg zitten. Maar net als de 800m nu zal er ook wel veel verschil in zitten. ik vond hordelopen wel altijd fantastisch om te doen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Er kwam een meisje bij ons hospiteren dat 60/100m sprint en horden deed, zo gespierdWel mooi hoor! Maar meerkamp vrouwen vind ik nog wat mooier, iets minder bulky.
Je moet wel een redelijke multitasker zijn om dit te volgen zeg![]()
Ik zocht ook ooit eens de WR tijd op de 5k op, omdat ik benieuwd was hoe snel dat zou kunnen... 12 minuten, wtfquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:54 schreef Cee het volgende:
Nu ik zelf ben gaan lopen, besef ik me pas hoe knetterhard die atleten gaan op het WK.en 10k in 26
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zocht ook ooit eens de WR tijd op de 5k op, omdat ik benieuwd was hoe snel dat zou kunnen... 12 minuten, wtfen 10k in 26
Ik heb in die tijd m'n veters amper gestrikt.
![]()
Hoe maak jij je huis van kant? Schiet je hem neer? Hang je hem op of blaas je hem op?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:47 schreef slacker_nl het volgende:
Pom pom, loop nog maar 5% achter op m'n challenge! Moet opstaan, maar zo geen zin. Huis van kant maken, boodschappen doen, sportschool en misschien nog naar Appelsap. Ik maak m'n dagen onnodig vol.![]()
Ik blaas m'n huis op met Mr. Dyson en Mrs Greenspeed.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zow.. Lesje 17 van Keep Running.. LDL van 50 minuten op het programma die ik iets heb verlengd.. Eerste keer 10 km zonder pauze![]()
.. En bekertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:26 schreef CRX_master het volgende:
Zow.. Lesje 17 van Keep Running.. LDL van 50 minuten op het programma die ik iets heb verlengd.. Eerste keer 10 km zonder pauze![]()
.. En bekertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bedankt voor de waarschuwingquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 09:49 schreef mosselmossel het volgende:
Ik mag me opmaken voor een LDL van 14,5km. Benieuwd hoe dat weer gaat. Nog nooit zo ver geweest. Arnhem beware!ik zal mama-Gup en zusje-Gup ook binnenhouden
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:26 schreef CRX_master het volgende:
.. En bekertje
Goed bezig! Mooi constant ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.endomondo.com/workouts/228505630/881511
Verjaardagsloopje was tof. Daarna lekker biertjes (4 pints en nu al lichte hoofdpijn, ik word oud/kan niets meer hebben) gedronken en indiaas gegeten.
Loopje was wel fijn. Gemiddelde hartslag ook flink laak ondanks een lekker doorlooptempo. Fijn.
Heb ook vaseline op m'n voeten gesmeerd en had geen last van blaren dit keer, dus die blijft erin. De Pure Flows lopen lekker verder, in elk geval. Goedgekeurd. Nu nog even uitzoeken hoezeer de trailHM een trailHM is. Afhankelijk van het weer (indien al dagen droog, bijvoorbeeld) kan ik die dan wellicht gewoon op de Pure Flows lopenzijn lekker licht en lopen echt heel fijn. Heb ook het idee dat m'n voetafwikkeling wat verbeterd is sinds ik ze heb; ze zijn goed voor me.
*happy*
Ja doei.![]()
Jarig? Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
Verjaardagsloopje was tof. Daarna lekker biertjes (4 pints en nu al lichte hoofdpijn, ik word oud/kan niets meer hebben) gedronken en indiaas gegeten.
Loopje was wel fijn. Gemiddelde hartslag ook flink laak ondanks een lekker doorlooptempo. Fijn.
Heb ook vaseline op m'n voeten gesmeerd en had geen last van blaren dit keer, dus die blijft erin. De Pure Flows lopen lekker verder, in elk geval. Goedgekeurd. Nu nog even uitzoeken hoezeer de trailHM een trailHM is. Afhankelijk van het weer (indien al dagen droog, bijvoorbeeld) kan ik die dan wellicht gewoon op de Pure Flows lopenzijn lekker licht en lopen echt heel fijn. Heb ook het idee dat m'n voetafwikkeling wat verbeterd is sinds ik ze heb; ze zijn goed voor me.
*happy*
![]()
![]()
Oh.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:49 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Verjaardag van iemand van de club.Dan feli met bier en indiaas eten!
![]()
Geen last van je kuiten, met zo'n snelle overstap naar 4mm drop?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
*happy*
Boodschapjes zijn gedaan, cadeautje is gekocht (waarom verkopen ze geen prinsessen paint by color?), nu nog spullen pakken en de kattenbak verschonen en op naar Medemblik! En als het goed is komt in de tussentijd ook m'n weekendkrant, die moet mee.![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:00 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Geen last van je kuiten, met zo'n snelle overstap naar 4mm drop?
Boodschapjes zijn gedaan, cadeautje is gekocht (waarom verkopen ze geen prinsessen paint by color?), nu nog spullen pakken en de kattenbak verschonen en op naar Medemblik! En als het goed is komt in de tussentijd ook m'n weekendkrant, die moet mee., maar ik heb er wel mijn 'personalized' zooltjes in, misschien dat dat wel meehelpt
Ja doei.![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
Prinsessen paint by color. Hm. Oh ja, het was een kinderverjaardag hč?Ze wordt alweer 6! (ik dacht 5 - ouderdom begint toe te takelen - 4 pints bezorgen mij ook een kater)
Maar fijn van je schoenen! Ik denk dat je zooltjes idd wel zullen schelen! Zorgen volgens mij toch wel vaak voor iets meer drop.![]()
Na een moeizame periode van opbouwen gaat het de afgelopen weken alweer een stuk beter met het lopen. Waar ik met mijn snelle 5 KM schema regelmatig met de trainingen aan het schuiven was heb ik nog geen enkele training van de 10 EM overgeslagen.
Gisteren voor de 2e keer deze week een lange duurloop gedaan van meer dan 11 KM zonder problemen. Wel veel pauzes vanwege stoplichten, maar daar had ik van tevoren al rekening mee gehouden.
Jammer genoeg geen hardlopers tegengekomen en ook erg weinig fietsers zo in de vakantieperiode.
http://www.endomondo.com/workouts/228363802/5515301![]()
Al?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
*happy*
na 4 halve liters kun je mij naar huis rollen, zeker na het hardlopen! :p
Persoonlijk (en als ik naar de eetgewoonten van onze mini's kijk) heb ik liever een pizzeria.. Of dat dan M'blik of E'huizen is maakt me niks uitquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik heb het hardlopen ook weer lekker te pakken, zomers en vakanties, zijn toch altijd lastig om door te gaan met schema's enzo. Ik ben alleen wel even rustiger begonnen dan ik normaal zou doen. Want ik zag dat ik sinds de Roparun (en die kuitblessure, die daarop volgde) de 20 km per week niet meer heb aangetikt, dus weer even rustig opbouwen om overbelasting te voorkomen. Want ik voelde deze week de dag na het lopen mijn schenen lichtjes als ik de trap op liep.
De nieuwe schoenen lopen echt fijn, heerlijk om weer verschil te merken met het oude paarVerder ben ik hier een stuk minder, omdat ik nu op mijn nieuwe werk geen tijd meer heb om hier rond te koekeloeren en mijn avonden zijn ook druk continue...
En, vooroeverlopers, succes morgen, het lijkt prachtig loopweer te worden! En ik heb me net ook ingeschreven voor de Bradelierloop, 10 km, vrouw en dochter komen ook mee om aan te moedigen (en nog even een kijkje te nemen bij de braderie)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Mooi was die tijd waar dit slechts een opwarmertje wasquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]Ze wordt alweer 6! (ik dacht 5 - ouderdom begint toe te takelen - 4 pints bezorgen mij ook een kater)
Ze zijn nét wat dikker dan de standaardinlegzooltjesquote:Maar fijn van je schoenen! Ik denk dat je zooltjes idd wel zullen schelen! Zorgen volgens mij toch wel vaak voor iets meer drop.maar je voelt ze verder ook amper (da's ook de bedoeling natuurlijk)
Pints zijn hier wel wat minder alcoholbevattendquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Al?na 4 halve liters kun je mij naar huis rollen, zeker na het hardlopen! :p
alhoewel het dit keer wel meeviel: 4.8 zat er in mijn Bangla
Ja doei.![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:11 schreef MaleDuck het volgende:
Ik heb het hardlopen ook weer lekker te pakken, zomers en vakanties, zijn toch altijd lastig om door te gaan met schema's enzo. Ik ben alleen wel even rustiger begonnen dan ik normaal zou doen. Want ik zag dat ik sinds de Roparun (en die kuitblessure, die daarop volgde) de 20 km per week niet meer heb aangetikt, dus weer even rustig opbouwen om overbelasting te voorkomen. Want ik voelde deze week de dag na het lopen mijn schenen lichtjes als ik de trap op liep.
De nieuwe schoenen lopen echt fijn, heerlijk om weer verschil te merken met het oude paarVerder ben ik hier een stuk minder, omdat ik nu op mijn nieuwe werk geen tijd meer heb om hier rond te koekeloeren en mijn avonden zijn ook druk continue...
En, vooroeverlopers, succes morgen, het lijkt prachtig loopweer te worden! En ik heb me net ook ingeschreven voor de Bradelierloop, 10 km, vrouw en dochter komen ook mee om aan te moedigen (en nog even een kijkje te nemen bij de braderie)
Gezellig dat je (jullie!) er in De Lier bij bent!
![]()
Ik heb er ook wel zin in! Ben wel benieuwd waar ik sta op de 10 km, ten opzichte van dit voorjaar. Eens zien of het trainen volgens de souplessemethode wat vruchten afwerptquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:21 schreef Quoi het volgende:
[..]Gezellig dat je (jullie!) er in De Lier bij bent!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hoiquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:11 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
![]()
Nee, helemaal niet! En het is zo leukquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:07 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Longboarden, chill! Is dat moeilijk?
Fijne ren gewenst allemaal! Ik ga op vakantie
an urge to help mankind overcomes me![]()
Fijne vakantie danquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:26 schreef saaw het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet! En het is zo leuk
Fijne ren gewenst allemaal! Ik ga op vakantie
Aangenaam trouwens
![]()
Samen nieuw voor nog geen ¤45,-. Tas kwam ik voor ¤9,99 toevallig tegen op vakantie bij de Lidl in Frankrijk (
). Vanochtend is het Camelbak Antidote Reservoir binnengekomen. Had op vakantie al wat keren gelopen met de tas met daar een flesje water in. Ging erg goed: door de borst- en heupbanden beweegt 'ie gewoon met je lichaam mee, in plaats van dat 'ie tegengesteld gaat slingeren, zoals bij een normale rugzak zou gebeuren. Morgen deze nieuwe combi testen met een LDL
.
Voor de Camelbak-gebruikers: gebruiken jullie er alleen (kraan)water in, of ook sportdrank? En hoe houden jullie 'm schoon?. Zag dat er zo'n cleaning kit bestaat, maar die is even duur als de CB zelf
.
Heb hier overigens wat mensen aangestoken: m'n moeder en zus zijn ook begonnen met hardlopen (met het schema van Evy). Ben de eerste keren tot nu toe telkens met ze mee geweest. Gaat perfect met die workouts op de FR405. Is ook meteen de eerste keer dat ik zelf trainingen uit een beginnersschema loop.
Get stoned![]()
WB Maleduck, lekker dat je weer aan het lopen bent!
Zelf net 2,5km gelopen van de 14,5 die ik van plan was. Te veel last van mijn rechterenkel en -kuit. Die deden zeer. Geen idee waar dat door komt, had ik twee of drie weken terug ook al eens.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vanochtend les 8 nog eens herhaald, ging lekker! Had alleen de 1ste 2 minuten beetje verkrampte kuiten.quote:Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Duckie
Damnquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:08 schreef mosselmossel het volgende:
WB Maleduck, lekker dat je weer aan het lopen bent!
Zelf net 2,5km gelopen van de 14,5 die ik van plan was. Te veel last van mijn rechterenkel en -kuit. Die deden zeer. Geen idee waar dat door komt, had ik twee of drie weken terug ook al eens.Je gaat juist zo lekker. Arnhem kan deuren en ramen dus weer opendoen.
Ik had 1 missie tot nu toe vandaag: de krant helemaal lezen. En die is gelukt.![]()
100% score, uitmuntend!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:38 schreef Quoi het volgende:
Ik had 1 missie tot nu toe vandaag: de krant helemaal lezen. En die is gelukt.
(ik heb drie bakken koffie op, fruit en een was gedaan, de vaatwasser aangezet en m'n sportkleding aangetrokken, geen enkele mijlpaal behaald).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb eieren gebakken! Das pas knap!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb al 2 keer de auto geparkeerd![]()
Oh, en spullen ingepakt. Nu wachten tot m'n stomme kat weer naar binnen wil en dan op naar het Medemblikse!![]()
Mijn missie is: de racefiets schoonmaken. Stom klusje.
En vanmiddag even skiffen! Morgen weer rennen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ach ja, komt vast wel weer goed. Geen idee wat het is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:38 schreef Quoi het volgende:
[..]
DamnJe gaat juist zo lekker. Arnhem kan deuren en ramen dus weer opendoen.
Ik had 1 missie tot nu toe vandaag: de krant helemaal lezen. En die is gelukt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wees gerust. Ik kan ook niet parkeren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:48 schreef hatsaflats het volgende:
Oh, en spullen ingepakt. Nu wachten tot m'n stomme kat weer naar binnen wil en dan op naar het Medemblikse!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Heel veel succes morgen! En plezier ook vooral! Ook voor de andere Vooroeverlopers (lijkt wel de naam van een vogelsoort...).quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:48 schreef hatsaflats het volgende:
Oh, en spullen ingepakt. Nu wachten tot m'n stomme kat weer naar binnen wil en dan op naar het Medemblikse!![]()
Hier nog ff een middagje op de veranda chillen. Einde middag richting de dijk naar Enkhuizen.
Ik heb wel al bijna een pond kersen op. Godenvoer.![]()
laserlampjes..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:10 schreef hatsaflats het volgende:
Nu de grootste uitdaging van de dag: naar buiten gaan terwijl de katten binnen blijven..
=> sportschoolIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
ook goed, ik ben zo meegaand als een gemiddelde zolderkamerautistquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:08 schreef E.T. het volgende:
[..]
Persoonlijk (en als ik naar de eetgewoonten van onze mini's kijk) heb ik liever een pizzeria.. Of dat dan M'blik of E'huizen is maakt me niks uit'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
met steradent tabletten kun je het ook goed schoon krijgenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:02 schreef Hinder het volgende:
Voor de Camelbak-gebruikers: gebruiken jullie er alleen (kraan)water in, of ook sportdrank? En hoe houden jullie 'm schoon?. Zag dat er zo'n cleaning kit bestaat, maar die is even duur als de CB zelf
.
quote:
als we 6 uur pizzeria in Medemblik doen wil Hatsie misschien wel mee...
en Stream wilde ook komen, als we tot iets concreets zouden komen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Heel veel succes morgen! En plezier ook vooral! Ook voor de andere Vooroeverlopers (lijkt wel de naam van een vogelsoort...).![]()
De vooroeverloper komt u doorgaans tegen aan het eind van de zomer, kenmerkt zich door de horlogetekening op één van de poten en een aftekening halverwege het lijf dat zich het beste laat vergelijken met een heuptas. Vertoont een gemiddelde loopsnelheid van 10 km/h en leeft in groepen.![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:29 schreef Quoi het volgende:
[..]![]()
De vooroeverloper komt u doorgaans tegen aan het eind van de zomer, kenmerkt zich door de horlogetekening op één van de poten en een aftekening halverwege het lijf dat zich het beste laat vergelijken met een heuptas. Vertoont een gemiddelde loopsnelheid van 10 km/h en leeft in groepen.
Op andere fora las ik daar al iets over inderdaad, ik zal 'm onthouden, dankquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
met steradent tabletten kun je het ook goed schoon krijgen.
Get stoned![]()
Haha! En vergeet niet te vermelden dat ze voorkomen in allerlei verschillende kleurstellingen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:29 schreef Quoi het volgende:
[..]![]()
De vooroeverloper komt u doorgaans tegen aan het eind van de zomer, kenmerkt zich door de horlogetekening op één van de poten en een aftekening halverwege het lijf dat zich het beste laat vergelijken met een heuptas. Vertoont een gemiddelde loopsnelheid van 10 km/h en leeft in groepen.![]()
Zeg... je zit toch niet op andere fora? Een beetje vreemd gaan....quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:38 schreef Hinder het volgende:
[..]
Op andere fora las ik daar al iets over inderdaad, ik zal 'm onthouden, dank.
![]()
![]()
Kijken magquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zeg... je zit toch niet op andere fora? Een beetje vreemd gaan....![]()
.
Get stoned![]()
oeiquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zeg... je zit toch niet op andere fora? Een beetje vreemd gaan....![]()
![]()
![]()
Ik doe er meestal kraanwater erin, af en toe wat limonade siroop erbij. Een beetje suikers erbij kan nooit kwaad. Voor het schoonmaken heb ik bottle clean tabletten van sigg. 20 tabletten voor ¤6,50.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:02 schreef Hinder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samen nieuw voor nog geen ¤45,-. Tas kwam ik voor ¤9,99 toevallig tegen op vakantie bij de Lidl in Frankrijk (
). Vanochtend is het Camelbak Antidote Reservoir binnengekomen. Had op vakantie al wat keren gelopen met de tas met daar een flesje water in. Ging erg goed: door de borst- en heupbanden beweegt 'ie gewoon met je lichaam mee, in plaats van dat 'ie tegengesteld gaat slingeren, zoals bij een normale rugzak zou gebeuren. Morgen deze nieuwe combi testen met een LDL
.
.
Heb hier overigens wat mensen aangestoken: m'n moeder en zus zijn ook begonnen met hardlopen (met het schema van Evy). Ben de eerste keren tot nu toe telkens met ze mee geweest. Gaat perfect met die workouts op de FR405. Is ook meteen de eerste keer dat ik zelf trainingen uit een beginnersschema loop.
![]()
Ik heb er ook alleen kraanwater in, en na het legen zorg ik altijd dat hij open opdroogt, door er wat 'in' te zetten, en tot ik 'm gebruik laat ik gewoon de dop open ook
Ja doei.![]()
Het spijt me.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja van jou kun je zoiets verwachten, met je username!![]()
sterident tabletten werken ook goed(kunstgebitreiniger)
en inderdaad open laten staan. heb gelukkig smalle handen dus kan er prima bij met schoonmaken.
ik heb er water in. sportdrank nog niet geprobeerd.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Wat mij betreft prima.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
als we 6 uur pizzeria in Medemblik doen wil Hatsie misschien wel mee...
en Stream wilde ook komen, als we tot iets concreets zouden komen
http://www.lagrottamedemblik.nl![]()
Drie rustdagen.... ik begin afkickverschijnselen te krijgen. Zit nu zelfs loopvideo's te kijken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ok, geregeldquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat mij betreft prima.
http://www.lagrottamedemblik.nl
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Oke, ik zal stream even peilen, kijken of die ook mee wil.....die is volgens mij als een echte romaticus aan het wandelen in de duinenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Samen van de Klimduin afrollenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Oke, ik zal stream even peilen, kijken of die ook mee wil.....die is volgens mij als een echte romaticus aan het wandelen in de duinen
En beneden warme choco drinken
Was aan het wandelen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
Oke, ik zal stream even peilen, kijken of die ook mee wil.....die is volgens mij als een echte romaticus aan het wandelen in de duinen
Uitwaaien aan het strand is lekker maar dit is net iets te hard.
Ik zou hier zo kunnen wonen. Maar vrouwlief wil dat niet
![]()
![]()
De huizenprijzen in Schoorl zeker nog niet gezien?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:44 schreef streamnl het volgende:
[..]
Was aan het wandelen.
Uitwaaien aan het strand is lekker maar dit is net iets te hard.
Ik zou hier zo kunnen wonen. Maar vrouwlief wil dat niet
Heeft iemand eigenlijk goede hardlooproutes in Rotterdam? na de zomer begin ik er met een studie, alleen ik ken de omgeving heel slecht.![]()
Rotterdam is groot hequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:59 schreef Tampeloeres2.0 het volgende:
Heeft iemand eigenlijk goede hardlooproutes in Rotterdam? na de zomer begin ik er met een studie, alleen ik ken de omgeving heel slecht.
Ligt er aan waar.. Rondje Kralingseplas is bijv. 5km.. langs de Rotte kun je ook prima hardlopen.. Maar ook scheepvaartkwartier, museumpark en rondje bruggen is mogelijk..I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ja dat snap ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:03 schreef E.T. het volgende:
[..]
Rotterdam is groot he
Ligt er aan waar.. Rondje Kralingseplas is bijv. 5km.. langs de Rotte kun je ook prima hardlopen.. Maar ook scheepvaartkwartier, museumpark en rondje bruggen is mogelijk..Alleen ik ben wel bereid om eerst ergens heen te fietsen ofzo.
![]()
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:57 schreef E.T. het volgende:
[..]
De huizenprijzen in Schoorl zeker nog niet gezien?![]()
Vandaag toevallig wel van Bergen. Was ook schrikken!
Het enige wat ik zonde vind, is het hoge botox gehalte wat hier rond loopt.
Persoonlijk vind ik dat ze er niet mooier op worden.
Maar ja, Als hun er maar blij van worden.![]()
Die waterbak ziet er zo gevaarlijk uit bij de steeplesIedereen lijkt bijna door de enkels te zwikken..
en viel me donderdag dat er weinig te koop stondquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:57 schreef E.T. het volgende:
[..]
De huizenprijzen in Schoorl zeker nog niet gezien?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
heb mijn nichtje van 18 net een hartberoerte veroorzaakt door haar te vertellen dat ik met een hele groep Fok!kers uit eten moet....quote:ome RD, zit jij op Fok!? daar zitten toch alleen maar randbedielen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
heb mijn nichtje van 18 net een hartberoerte veroorzaakt door haar te vertellen dat ik met een hele groep Fok!kers uit eten moet....
[..]Grotendeels, maar de hardlopers zijn toch wel een stel normale mensen, vind ik
Zo dikke 80 km gefietst, was lekker. 29 km/h was prima. Morgen weer terug, maar dan iets minder omzal km of 60 worden.
idd, er zijn nog wel een normale topics maar vooral 's nachts, als ik normaal gesproken op kantoor zit, spoken er op Fok! wel heel wat "randdebielen" rondquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Grotendeels, maar de hardlopers zijn toch wel een stel normale mensen, vind ik
Zo ken ik Semtex volgens mij... als randdebiel dus.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
idd, er zijn nog wel een normale topics maar vooral 's nachts, als ik normaal gesproken op kantoor zit, spoken er op Fok! wel heel wat "randdebielen" rondIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: