abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129855035

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar YUR als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Juli-squat challenge
Facebook groep

SPOILER: Why we run
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_129855040
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 08:05 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ik moet me bij 6 min/km al zo inhouden, maar ik ga het proberen. Eigenlijk ben ik een snelheidsmaniak. :P Dus als ik ga HARDlopen, moet het ook HARD gaan, kost me veel moeite om rustig te lopen. Daarom heb ik me ook weer aangemeld voor Start to Run, dan loop je in een groep en bepaald iemand anders het tempo. Hopelijk heb ik dan aan het eind meer controle daarover.
Volgens mij kost het je helemaal niet zoveel moeite als ik naar de intervalletjes op het einde kijk..
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_129855157
Uit het vorige topic quoten gaat even niet, want mobiel, maar dáárom vind ik de laatste tijd 3fm in de ochtend dus niet zo kut. Erg helder ben ik niet, in de ochtend
pi_129855183
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 08:42 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Volgens mij kost het je helemaal niet zoveel moeite als ik naar de intervalletjes op het einde kijk..
Ik was moe :P
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 08:55:21 #5
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_129855201
Ik vind Timur en Rámon veel leuker als ze in de middag zitten...

Vanavond rondje huppelen. Zondag is Vooroever, maar die zie ik toch als trainingsloopje. Hoeveel zal ik doen?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 08:56:11 #6
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129855220
Timur en Ramon vind ik ook O+
Giel :N

Het is eind van de week en ik ben de hele week al aan het miepen over moeheid/toe zijn aan vakantie. En nu heb ik gister lekker gelopen en voel ik me topfit! En ben op tijd w/
pi_129855234
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 08:56 schreef Quoi het volgende:
Timur en Ramon vind ik ook O+
Giel :N

Het is eind van de week en ik ben de hele week al aan het miepen over moeheid/toe zijn aan vakantie. En nu heb ik gister lekker gelopen en voel ik me topfit! En ben op tijd w/
*O*
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 08:57:09 #8
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129855236
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 08:55 schreef Frsh het volgende:

Vanavond rondje huppelen. Zondag is Vooroever, maar die zie ik toch als trainingsloopje. Hoeveel zal ik doen?
10km op dooie akkertje?
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:01:27 #9
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_129855299
Ik vind het zo vervelend dat als je net begint, je steeds met een paar minuten op moet bouwen en nog niet zo lang kunt lopen.
Ik wil meteen langere afstanden kunnen lopen :P

Maar aan de andere kant is het wel leuk om iedere week weer je vorderingen te zien.
All she wants and needs is just a little taste..
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:09:14 #10
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_129855413
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 08:54 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Ik was moe :P
No shit.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_129855618
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 08:55 schreef Frsh het volgende:

Ik luister alleen 's ochtends en tijdens het eten koken radio. De rest van de dag is voor Spotify of m'n eigen bibliotheek.

En idd: gewoon een km of 10?
pi_129855667
Ik heb nogal vermoeide benen, 3x deze week redelijk hard getraind. Nu twijfel ik of ik vanavond niets doe, of een herstelloopje van 30 min...
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:31:02 #13
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129855754
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 08:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh joh, Giel is op vakantie en O+ Timur en Rámon O+ nemen de zaken waar. Feest op de radio!!
Leuke radio :D

Over die schoonmakers he... Wij hebben ook een heule toffe gast hier. Die heeft 1 of andere regeling bij zijn oude werkgever en hij verdient BAKKEN met geld, en haalt met plezier de vuilnisbakken leeg. En 's middags stapt hij weer in zijn Saab 9.5 cabrio met alle toeters en bellen _O_ :o
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:31:48 #14
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129855766
Ik biecht op: ik luister vaak Radio 10 Gold. Die DJs kan ik wel opknopen ergens, maar de muziek :Y
Gister trouwens weer met muziek op gelopen en eigenlijk was dat wel weer fijn! Helpt mentaal. Als je denkt: ik kan niet meer, dan ga je 'gewoon' muziek luisteren. Helemaal mooi als de beat ook nog eens precies je pasfrequentie is.

Was trouwens bij mijn pa en ma gister. Mijn pa is sinds een half jaartje aan het opbouwen qua hardlopen, maar gaat heel langzaam vooruit. Maar mijn moeder :o Degene van wie ik het het minst had verwacht: ze is Renate 0-5 aan het doen! En ze loopt al 18 min. Ben zo trots op haar :s)

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb nogal vermoeide benen, 3x deze week redelijk hard getraind. Nu twijfel ik of ik vanavond niets doe, of een herstelloopje van 30 min...
Ik zou dan even niks doen. Tenzij je niet houden bent ;)
pi_129855787
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 08:55 schreef Frsh het volgende:Vanavond rondje huppelen. Zondag is Vooroever, maar die zie ik toch als trainingsloopje. Hoeveel zal ik doen?
Doe een korte training met een paar extensieve intervalletjes. Beetje inlopen, 10x200 meter (niet sprinten of heel snel) met 2 minuten rust tussendoor, beetje uitlopen. Kom je totaal op 8 km uit denk ik.

Doe geen duurloop nu. Echt.
pi_129855798
Ik doe vanavond niks. Of jawel, biertjes of wijntjes drinken, dát ga ik doen. Gisteren opgepast bij een vriendin dus niet gelopen.. Ik zóu dus in theorie best een klein rondje kunnen gaan, maar mossel is er weer als ik straks thuis kom. Denk dus dat het gewoon zondag wordt.

Collega gaat weer eens mee zondag. Had twee rondjes van tussen de 8,5 á 9 kilometer, ze mocht kiezen tussen dijk of heuvel. Dijk it is, dus nu eindelijk eens onder de A12 doorlopen.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:34:19 #17
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129855803
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:33 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Doe een korte training met een paar extensieve intervalletjes. Beetje inlopen, 10x200 meter (niet sprinten of heel snel) met 2 minuten rust tussendoor, beetje uitlopen. Kom je totaal op 8 km uit denk ik.

Doe geen duurloop nu. Echt.
Waarom eigenlijk niet? Gewoon nieuwsgierigheid.
pi_129855905
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:31 schreef Quoi het volgende:
Was trouwens bij mijn pa en ma gister. Mijn pa is sinds een half jaartje aan het opbouwen qua hardlopen, maar gaat heel langzaam vooruit. Maar mijn moeder Degene van wie ik het het minst had verwacht: ze is Renate 0-5 aan het doen! En ze loopt al 18 min. Ben zo trots op haar
Wat leuk! Ik snap dat je trots op hun bent.
Dus over een tijdje samen met een loopje mee doen ;)
pi_129856020
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:34 schreef Quoi het volgende:
Waarom eigenlijk niet? Gewoon nieuwsgierigheid.
Dat heeft met reactiviteit te maken, een paar korte intervalletjes vergroten die. Hierdoor zal je op wedstrijddag makkelijker lopen dan na een duurloop.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:49:34 #20
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_129856128
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:44 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Dat heeft met reactiviteit te maken, een paar korte intervalletjes vergroten die. Hierdoor zal je op wedstrijddag makkelijker lopen dan na een duurloop.
Zit wel wat in. Zondag is LDL dag, dus vandaag geen LDL.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:57:10 #21
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129856297
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:44 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ah. OK. Ik ben altijd geneigd om een paar dagen voor een wedstrijd een low-impact duurloopje te doen.

Loopze iig Frsh!
pi_129856387
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:01 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het zo vervelend dat als je net begint, je steeds met een paar minuten op moet bouwen en nog niet zo lang kunt lopen.
Ik wil meteen langere afstanden kunnen lopen :P

Maar aan de andere kant is het wel leuk om iedere week weer je vorderingen te zien.
Dat ik precies de reden dat ik, zeker in het begin, zo gemotiveerd bleef :Y

Ik neem een extra dag rust, gisteren tijdens het plasma geven nét niet out gegaan :o
Superlang daar nog gebleven want ik was op de fiets dus ik mocht niet zo snel weg :'(
Voel me nu overigens weer ok :)
pi_129856395
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 09:57 schreef Quoi het volgende:

[..]
Ah. OK. Ik ben altijd geneigd om een paar dagen voor een wedstrijd een low-impact duurloopje te doen.
Misschien werkt dat voor jou ook wel heel goed. Dé manier bestaat natuurlijk niet. Maar probeer het eens uit, zeker als je merkt dat je aan het einde van je DL wat moeilijker begint te lopen.

Overigens heb ik ook zo'n mijn gedachtes bij een "herstelloopje". Ik snap dat wat doorbloeding wat zaken herstelt, maar tegelijkertijd belast je de boel ook weer. Beetje fietsen of wat gerichte fitnessoefeningen zijn denk ik beter. Maar ook hiervoor geldt: dit is zoals ik het zelf ervaar. En ik heb een motorisch gezien niet bijster goed ontwikkeld lichaam.
pi_129856442
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:01 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Misschien werkt dat voor jou ook wel heel goed. Dé manier bestaat natuurlijk niet. Maar probeer het eens uit, zeker als je merkt dat je aan het einde van je DL wat moeilijker begint te lopen.

Overigens heb ik ook zo'n mijn gedachtes bij een "herstelloopje". Ik snap dat wat doorbloeding wat zaken herstelt, maar tegelijkertijd belast je de boel ook weer. Beetje fietsen of wat gerichte fitnessoefeningen zijn denk ik beter. Maar ook hiervoor geldt: dit is zoals ik het zelf ervaar. En ik heb een motorisch gezien niet bijster goed ontwikkeld lichaam.
Ik merk vaak, als ik op echt lage hartslag loop (voor mij 140-150) na wat dagen van zwaardere trainingen, dat het aan het eind een stuk makkelijker gaat dan aan het begin. Dus dat vind ik dan een goed teken dat het helpt om te herstellen. Anders houd ik van die stijve benen :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_129856506
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:03 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik merk vaak, als ik op echt lage hartslag loop (voor mij 140-150) na wat dagen van zwaardere trainingen, dat het aan het eind een stuk makkelijker gaat dan aan het begin. Dus dat vind ik dan een goed teken dat het helpt om te herstellen. Anders houd ik van die stijve benen :o
Je bent niet de enige van wie ik dat hoor, dus ik kan me in dat geval wel voorstellen dat je op die manier traint.

Mijn eigen ervaringen zijn heel anders, dus ik probeer het op een manier die beter bij mijn lompe manier van lopen past.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 10:09:29 #26
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129856586
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:06 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Je bent niet de enige van wie ik dat hoor, dus ik kan me in dat geval wel voorstellen dat je op die manier traint.

Mijn eigen ervaringen zijn heel anders, dus ik probeer het op een manier die beter bij mijn lompe manier van lopen past.
Zo gaat het bij iedereen anders ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_129857144
Nu voel ik m'n rechter knie... ;( misschien maar even rust tot dat Start to Run begin. Dan maar een beetje fietsen om de conditie bij te houden...
pi_129857199
Woei, door de eerste selectieronde voor een startersfunctie bij IBM heen :D 1 down 4 to go.
pi_129857208
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:37 schreef hatsaflats het volgende:
Woei, door de eerste selectieronde voor een startersfunctie bij IBM heen :D 1 down 4 to go.
Nice! *O*
Ja doei.
pi_129857220
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:37 schreef hatsaflats het volgende:
^O^
pi_129857256
^O^
pi_129857365
Vanavond naar een verjaardagsfeestje *O*

We beginnen met 6 mijl hardlopen, dan bier op de club en dan Indiaas eten. Mooie triathlon.
Ja doei.
pi_129857485
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
Vanavond naar een verjaardagsfeestje *O*

We beginnen met 6 mijl hardlopen, dan bier op de club en dan Indiaas eten. Mooie triathlon.
En hoe kom je terug? :P
pi_129857491
Taxi 8-)
Ja doei.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 10:55:00 #35
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129857619
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:49 schreef motorbloempje het volgende:
Taxi 8-)
Quadlon (ofzo) dus ^O^
pi_129857629
Het is dat m'n fiets gerepareerd moet worden, anders was ik wel naar huis gefietst ja :+
Ja doei.
pi_129857692
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
Het is dat m'n fiets gerepareerd moet worden, anders was ik wel naar huis gefietst ja :+
Ja ja, met je feestneus! :+
pi_129857740
Dan merk ik vast die killerheuvels minder. Word je wel raar op aangekeken trouwens hier, als je met een biertje op gaat fietsen, en dan heb ik het niet over liters, maar na 2 biertjes al :D!
Ja doei.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:01:30 #39
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129857768
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
Dan merk ik vast die killerheuvels minder. Word je wel raar op aangekeken trouwens hier, als je met een biertje op gaat fietsen, en dan heb ik het niet over liters, maar na 2 biertjes al :D!
Iedereen neemt dus dan een taxi?
Zullen die ook wel wat goedkoper zijn...
pi_129857790
Ja, of ze lopen. Er wordt hier zó véél gelopen! Echt. Zo nutteloos.
Woonden we in Hull, helemaal vlak, prima fietsbaar, ook best veel fietsstroken, gaat iedereen lopen.

"Ja, jullie wonen zo ver weg"
Was 15 minuutjes fietsen, maar ja, als je alles loopt... :X
Ja doei.
pi_129857815
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
lopen. Er wordt hier zó véél gelopen! Echt. Zo nutteloos.
Woonden we in Hull, helemaal vlak, prima fietsbaar, ook best veel fietsstroken, gaat iedereen lopen.

Was 15 minuutjes fietsen, maar ja, als je alles loopt...
http://www.bbc.co.uk/news/magazine-23587916
pi_129857839
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, of ze lopen. Er wordt hier zó véél gelopen! Echt. Zo nutteloos.

Was 15 minuutjes fietsen, maar ja, als je alles loopt... :X
Ik vond het in Leeds zo bizar dat met uitgaan iedereen midden in de winter op straat in hemdjes enzo loopt. Is dat bij jou ook zo?

Mocht ik de komende 4 rondes bij IBM overleven verhuis ik ook naar Engeland :P
pi_129858003
quote:
Dat filmpje! Zo bekend, die beelden! O+
Ja doei.
pi_129858028
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:04 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik vond het in Leeds zo bizar dat met uitgaan iedereen midden in de winter op straat in hemdjes enzo loopt. Is dat bij jou ook zo?
Yup. Minder nog dan hemdjes vaak :')
quote:
:D! Waar?
Ja doei.
pi_129858313
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Yup. Minder nog dan hemdjes vaak :')

[..]

:D! Waar?
Geen idee!

quote:
Work country United Kingdom
Work city - Any
pi_129858335
Opteer voor Sheffield :P op 't randje van de Peaks O+ :P
Ja doei.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:28:43 #47
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129858509
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:21 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Geen idee!

[..]

Lekker specifiek :P Wel leuk! Duimen voor de volgende rondes.

Ik was vorig jaar ook banen in de UK aan het bekijken. Maar toen vond ik deze :s)

en lees ik over Isothiocyanate concentrations and interconversion of sulforaphane to erucin in human subjects after consumption of commercial frozen broccoli compared to fresh broccoli :{
pi_129858555
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:04 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Moet je voor de grap eens naar Newcastle gaan. Ik was daar eens in de winter, niks als blote buiken en blote benen. En niet de mooiste.....
pi_129858613
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
Opteer voor Sheffield :P op 't randje van de Peaks O+ :P
Haha, ik houd het in gedachte! Straks eerst ronde 2!

Ik ben overigens sowieso wel vrij veel aan het kijken voor werk in Engeland, lijkt me wel cool. Even heel wat anders. En volgens Nuffic is mijn bachelor qua cijfers vergelijkbaar met een first class honours degree en dat is toch wel een pre (ze vragen bij IBM bijvoorbeeld een upper second class honours degree).

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:28 schreef Quoi het volgende:

[..]

Lekker specifiek :P Wel leuk! Duimen voor de volgende rondes.

Ik was vorig jaar ook banen in de UK aan het bekijken. Maar toen vond ik deze :s)

en lees ik over Isothiocyanate concentrations and interconversion of sulforaphane to erucin in human subjects after consumption of commercial frozen broccoli compared to fresh broccoli :{
Klinkt interessant! :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:30 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Moet je voor de grap eens naar Newcastle gaan. Ik was daar eens in de winter, niks als blote buiken en blote benen. En niet de mooiste.....
Ik ben daar alleen in de zomer geweest. Heel bizar hoe die mensen uitgaan :) Met hoedjes op enzo!
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:34:14 #50
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129858673
Expeditie geslaagd!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_129858686
Vanaf vanavond weer vier nachten werken, vakantie voorbij :'(

Na twee rustdagen ga ik zo weer eens een rondje lopen, volgens mij is het de perfecte temperatuur. Nu stukjes van twee minuten, ben benieuwd hoe het gaat. Ik merk trouwens dat als ik trouw de oefeningen doe voor mijn knie het wel stukken beter voelt. Nu nog de discipline vinden dit iedere dag te blijven doen. Was er ietwat slordig in.... Maar als het zo lang duurt voor het helemaal honderd procent aanvoelt dan wil je wel wat moeite doen :) Omdat het de laatste twee keer redelijk ging krijg ik er wel weer wat plezier in. Blijf wel wat angstig dat het weer fout kan gaan. Laag tempo maar weer en zonder tubes loop ik sowieso niet meer, die bevallen me goed
This whole world is wild at heart and weird on top
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:35:32 #52
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129858702
Even een uurtje lekker niksen nog op 't werk en dan 3 weken vakantie!
2 weken heuveltrainen in Albufeira. :9
pi_129858707
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
Expeditie geslaagd!
Expeditie? Bedevaart toch? Veel gekocht? Pics or it didn't happen!
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:37:28 #54
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129858755
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
Expeditie geslaagd!
Wat is er in Valkenswaard te beleven? :o

behalve Herberg Brouwerij St. Benedictusabdij de Achelse Kluis
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:37:57 #55
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129858764
"alleen" een regenjas
pi_129858808
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:37 schreef Quoi het volgende:

[..]

Scarabee. Grote trailrunwinkel.

Maar ze zijn Achel Blond een paar jaar terug gaan filteren en nu is het lekkere er eigenlijk een beetje af :'(
pi_129858811
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:37 schreef Quoi het volgende:

[..]

Dat is dus niet in Valkenswaard, das gewoon in een heel ander land :P
pi_129858836
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:39 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat is dus niet in Valkenswaard, das gewoon in een heel ander land :P
!
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:41:58 #59
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129858874
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:39 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Scarabee. Grote trailrunwinkel.

Maar ze zijn Achel Blond een paar jaar terug gaan filteren en nu is het lekkere er eigenlijk een beetje af :'(
ik moet toegeven dat ik 'm ook nooit echt drink :@
pi_129858889
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:40 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

[ afbeelding ] !
Dat zeg ik :)

Winkeltje van Broeder Martinus daar O+
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:42:53 #61
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129858901
En nu op terrasje wachten op stream ;)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:44:20 #62
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_129858932
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
En nu op terrasje wachten op stream ;)
Schandalig. Werken moet die jongen.

oja, ik ook

Amuseer jullie!
pi_129858952
Zo. Net terug van een stukje hardlopen, voor het eerst sinds een tijdje :') Vorige zomer liep ik nog met gemak 5K, zelfs nog een 4 mijl-loop gedaan, maar daarna behoorlijk laten verslappen, liep hoogstuit af en toe.

Nu toch maar weer opgepakt en het is de bedoeling dat weer met grote regelmaat te gaan doen. Mezelf af en toe een flinke schop verkopen dus om te gaan lopen :D
Live for now, forget forever
pi_129859003
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:44 schreef Quoi het volgende:

[..]

Schandalig. Werken moet die jongen.

oja, ik ook

Amuseer jullie!
Nee, hij had volgens mij vrij vandaag om op tijd naar Schoorl te kunnen rijden, maar toen moest zijn vrouw opeens naar een klant en nu kan hij dus met RD op een terrasje zitten :P

o ja, werken...
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:46:45 #65
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129859014
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:44 schreef Vogeltje88 het volgende:
Nu toch maar weer opgepakt en het is de bedoeling dat weer met grote regelmaat te gaan doen. Mezelf af en toe een flinke schop verkopen dus om te gaan lopen :D
Hoi! :W

Blijf hier actief posten, dat helpt alvast.

En hou het bij met endomondo/runkeeper/garmin/..., dat kan het voor sommigen ook leuker maken.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_129859057
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:46 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Hoi! :W

Blijf hier actief posten, dat helpt alvast.

En hou het bij met endomondo/runkeeper/garmin/..., dat kan het voor sommigen ook leuker maken.
Ik gebruik Endomondo :Y En ik zal blijven posten :P
Live for now, forget forever
pi_129859111
Vanavond maar weer lopen. gisteren had ik er geen tijd voor, dus het wordt weer eens tijd sinds dinsdag.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:50:03 #68
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_129859115
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:48 schreef Vogeltje88 het volgende:

[..]

Ik gebruik Endomondo :Y En ik zal blijven posten :P
Meld je dan ook aan voor de groep. ff PM naar YUR
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 11:56:51 #69
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_129859372
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:46 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Nee, hij had volgens mij vrij vandaag om op tijd naar Schoorl te kunnen rijden, maar toen moest zijn vrouw opeens naar een klant en nu kan hij dus met RD op een terrasje zitten :P

o ja, werken...
Alles beter dan de Valkenswardse pensionardo's waar ik nu tussen zit te lunchen
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:03:31 #70
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129859676
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 11:56 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Alles beter dan de Valkenswardse pensionardo's waar ik nu tussen zit te lunchen
Om 12 uur lunchen is ook veel te vroeg. Net als avondeten om 5 uur. Dan zit je inderdaad tussen de pensionado's... w/
pi_129859726
Nu ben ik niet dik, maar heb toch wel licht overgewicht. Sinds ik aan het hardlopen ben toch al ongemerkt 6 kilo verdwenen. Nog 1 en ik heb weer een volledig gezond BMI. B-)
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:07:10 #72
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_129859805
Deze week alleen maandag gelopen, maar na wat vervelende pijn in mn bovenbeen na het badmintonnen dinsdag rust genomen. Vanaf komende maandag hoop ik weer 2 of 3 keer per week kilometers te gaan maken en rustig aan de kilometers op te gaan bouwen en tijd af te gaan bouwen.
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_129859820
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:04 schreef opinionr het volgende:
Nu ben ik niet dik, maar heb toch wel licht overgewicht. Sinds ik aan het hardlopen ben toch al ongemerkt 6 kilo verdwenen. Nog 1 en ik heb weer een volledig gezond BMI. B-)
^O^
al vind ik BMI echt een k*tindex, veel te generalistisch
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 12:10:13 #74
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_129859929
Ik meet alleen de voel-ik-me-fit index. :o
pi_129860186
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:10 schreef Wolve000 het volgende:
Ik meet alleen de voel-ik-me-fit index. :o
en hoe meet je dat? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')