quote:
quote:TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.
Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.
Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.
Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: van 10 - 21 uur.
Zaterdag: van 9 - 20 uur. IKEA Amsterdam en Delft zijn geopend van 10 - 20 uur.
Zondag:
Koopzondagen
IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag geopend van 10 - 18 uur.
IKEA Breda is elke zondag geopend van 11 - 17 uur.
IKEA Haarlem is elke zondag geopend van 12 - 18 uur.
Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, kijk voor het gehele overzicht op:
Openingstijden IKEA
De nieuwe Stockholmcollectiequote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het hier aan één van de medewerkers!
Ik ookquote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:24 schreef Troel het volgende:
Ben benieuwd wanneer hij in de bus ligt.
+1quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:24 schreef Troel het volgende:
Ben benieuwd wanneer hij in de bus ligt.
meen je dat? ik vind de koffie niet te hachelen. al is die gratisquote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:57 schreef DJMO het volgende:
Het is druk in Haarlemmaar de
smaakt prima
Ik stel geen hoge eisen aan koffie als er maar cafeïne inzit :pquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
meen je dat? ik vind de koffie niet te hachelen. al is die gratis
Artikelen ook.. soms wordt er gekozen voor de traditionele producten, soms de moderne.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:28 schreef Bartjebart het volgende:
Iemand hier al benieuwd naar Kerst 2013?
http://www.ikea-download.(...)-Weihnachten2013.pdf
(prijzen zijn voor IKEA Duitsland en kunnen verschillen t.o.v. die in Nederland)
Die omgekeerde kerstboom op p21 is wel leuk!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:28 schreef Bartjebart het volgende:
Iemand hier al benieuwd naar Kerst 2013?
http://www.ikea-download.(...)-Weihnachten2013.pdf
(prijzen zijn voor IKEA Duitsland en kunnen verschillen t.o.v. die in Nederland)
Huh? Ik heb volgens mij nog nooit meegemaakt dat het basiskerstassortiment anders is dan in Duitsland. Wel dat Duitsland vaker extra artikelen verkoopt maar die staan dan niet in dat persboekje.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:08 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Artikelen ook.. soms wordt er gekozen voor de traditionele producten, soms de moderne.
Dan heb ik het verkeerd begrepen van mijn collega's denk ikquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Huh? Ik heb volgens mij nog nooit meegemaakt dat het basiskerstassortiment anders is dan in Duitsland. Wel dat Duitsland vaker extra artikelen verkoopt maar die staan dan niet in dat persboekje.
Lekker optijdquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:40 schreef DJMO het volgende:
bezorgtijd tussen 20 en 23 vanavond afgesproken. krijg ik een sms: uw levering wordt verwacht tussen 22:37 en 23:32 uur:')
[ afbeelding ]
Nog even wacten op de volgende hittegolfquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:45 schreef Troel het volgende:
Wat een ontzettend leuke uitsteekvormpjes en dergelijke! Wanneer is het in de winkel te krijgen
'k ben gewoon echt als laatste aan de beurt, ze zijn er nog steeds nietquote:
whehe. En nu?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
'k ben gewoon echt als laatste aan de beurt, ze zijn er nog steeds niet![]()
bezorgers rijden net wet, ik was de eennalaatste klantquote:
Onbeperkt ikea balletjes?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:33 schreef DJMO het volgende:
ik zag een aanbieding liggen van drie zakken zweedse balletjes halen, twee betalen ligggen![]()
één keer raden wat ik op dit moment zit te eten![]()
zoiets, maar nu protesteert mijn maag welquote:
een stuk of 20?quote:
Oktoberquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:45 schreef Troel het volgende:
Wat een ontzettend leuke uitsteekvormpjes en dergelijke! Wanneer is het in de winkel te krijgen
Dit dus. Mijn oudste heeft een notenallergie en chocolade is dus echt een no-go als ik het in de winkel haal.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:18 schreef Tink89 het volgende:
Sommige dingen van kerst zijn er al hoor, heb dat appelprintje al duizend keer voorbij zien komen gisteren.
Ik vind vooral dat oldskool cadeaupapier met de naamkaartjes echt heel tof btw, lekker nostalgisch.
Die uitstekers ga ik zeker scoren. En de chocoladevormpjes! Hoe supertof! Heel handig als je geen winkel-chocolade mag![]()
Vind de omkeerkerstboom voor aan het plafond van pagina 21 ook wel echt heel leukAlleen kan ik daar nergens een prijs van vinden...
Ik mag geen lactose, dus alleen extra puur uit de winkel. Met amandel- of hazelnootmelk kan ik thuis heerlijke pralinévulling makenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit dus. Mijn oudste heeft een notenallergie en chocolade is dus echt een no-go als ik het in de winkel haal.
Ha, dat is juist wat hier dus niet magquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:53 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik mag geen lactose, dus alleen extra puur uit de winkel. Met amandel- of hazelnootmelk kan ik thuis heerlijke pralinévulling makenJum!
Lijkt me ook onhandig. Melk is ook niet handig, lactose stoppen ze overal in als vulmiddel...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Ha, dat is juist wat hier dus niet magNoten
Ik heb even getest, als ik op de link mijn winkelwagen klik rechtsboven kom ik er zonder problemen in ieder gevalquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Doet bij jullie de webwinkel het wel? Ik kan niet naar mijn winkelwagen.
Binnenkort kan ik echt gaan bestellen, heb de opleverdatum van mijn nieuwe huis gekregen en ik ga heel veel Paxkasten bestellen.
peerdeklöten?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:33 schreef DJMO het volgende:
ik zag een aanbieding liggen van drie zakken zweedse balletjes halen, twee betalen ligggen![]()
één keer raden wat ik op dit moment zit te eten![]()
Hehehehquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:22 schreef lady-wrb het volgende:
zitten hier ook mensen die bij ikea amsterdam of haarlem werken????
please please sneak ff 2 sets van al die koekjes uitstekers/chocoladegietvormen voor me opzij
dan bak ik voor diegene een pond koekjes in vorm naar keuze (en ik heb er veeeeeeeeel)
je hebt m aangestoken?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:16 schreef DJMO het volgende:
ik had het net koud .. nu houdt IKEA me heerlijk warm
ik heb een badjas van IKEA aanquote:
was het maar dat ik in de winkel was .. ik zou me in de hemel wanenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:00 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je thuis bent, en niet in de winkel
Toch maar even wachten met een boekenkast dan als ik dit zo ziequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:42 schreef Bartjebart het volgende:
Als ik dit zo zie wil ik ook een METOD keuken
[ afbeelding ]
(Al geloof ik niet dat er zulke kleine deurtjes zijn)
Denk je dat je jarenlang tegen die kieren aan kan kijken zonder je daaraan te ergeren?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:50 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Toch maar even wachten met een boekenkast dan als ik dit zo zie
ik had niet echt tijd om eerder te bellen. Ben de hele dag onderweg geweest voor m'n dochterquote:
morgen zijn ze weer open hoor!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:12 schreef DJMO het volgende:
ik wilde alleen maar info over de nalevering van m'n deelpakket, en ja, dat was iets minder belangrijk dan mijn bezoek aan m'n dochter ;-))
quote:
Het callcenter niet geloof ik...quote:
Die waren me inderdaad opgevallen, maar als je de kastjes onderling verbind zullen die kieren er niet meer zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:47 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Denk je dat je jarenlang tegen die kieren aan kan kijken zonder je daaraan te ergeren?
mention de smileyquote:Op zondag 11 augustus 2013 09:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb nog nooit een schroefje overgehouden en mijn hele huis staat vol IKEA
Wel bakken vol inbussleuteltjesquote:Op zondag 11 augustus 2013 09:53 schreef Doedezemaar het volgende:
als ze die dingen nou eens niet meer standaard bijleverden maar los gingen verkopen voor een euro per stuk oid, dan scheelt dat een hoop rotzooi in je huisquote:
Ik had er laatst een waar ze een soort plastic handvat omheen gedaan hadden. Wel handig, maar brak toch af bij stevig aandraaienquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:55 schreef JohnB52 het volgende:
Ik gebruik die sleuteltjes niet meer om ze in elkaar te zetten, krijg je last van je vingers van als je veel in elkaar moet zetten.
shit, daar had ik moeten denken toen ik donderdag in de ikea liep :/ moet drie kasten in elkaar zetten ...quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:13 schreef Dragonberry het volgende:
Wij hebben gewoon die elektrische schroeftol gekocht bij Ikea. Scheelt veel tijd
Dat is een gewone boormachine ?quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:13 schreef Dragonberry het volgende:
Wij hebben gewoon die elektrische schroeftol gekocht bij Ikea. Scheelt veel tijd
Kwestie van met beleid mee omgaan. Met een accuboor gewoon niet op zn hardst, maar standje 3-4 en dan rustig indraaien en bij twijfel stoppen. Gaat primaquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:00 schreef loecje het volgende:
draai je met zo'n schroeftol niet gemakkelijk de schroeven te ver door?
dat had ik met de accuboormachine wel *oeps*
Nee, deze is speciaal voor schroeven e.d. en is minder krachtig. Lekker klein ookquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat is een gewone boormachine ?
volgende weekquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:08 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Die koop ik de volgende x dat ze bij de Lidl een grote koffer in de aanbieding hebben
ik bedoel eigenlijk deze:quote:
ah thnxquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:38 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Nee, deze is speciaal voor schroeven e.d. en is minder krachtig. Lekker klein ook
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20214199/
ik zou zeggen onderaan beginnen want anders kan je de kastjes niet meer op de rail klikken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:11 schreef Leandra het volgende:
Vraagje:
Ik heb een paarBesta-kastjes gekocht, compleet met het wandrailsysteem omdat ik er van uitga dat dat makkelijker werkt, maar wat is nou wijsheid?
Bovenaan beginnen en dan naar beneden werken, of juist onderaan beginnen zodat je iedere volgende rij kastjes er al zo bovenop kunt zetten om het uit te meten?
Oh, goed punt, ik had niet eens nagedacht over de wijze van bevestigen op de railquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:56 schreef loecje het volgende:
[..]
ik zou zeggen onderaan beginnen want anders kan je de kastjes niet meer op de rail klikken.
Zucht. Net al een antwoord getypt, maar een tab teveel gedrukt waardoor ik in de AV terecht kwamquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:11 schreef Leandra het volgende:
Vraagje:
Ik heb een paarBesta-kastjes gekocht, compleet met het wandrailsysteem omdat ik er van uitga dat dat makkelijker werkt, maar wat is nou wijsheid?
Bovenaan beginnen en dan naar beneden werken, of juist onderaan beginnen zodat je iedere volgende rij kastjes er al zo bovenop kunt zetten om het uit te meten?
Het is net alsof IKEA opeens allemaal van dat soort opstellingen gebruikt. Hier in Hengelo na de verbouwing ook een stuk of 5 van dat soort combinaties...quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:54 schreef Leandra het volgende:
Ik was van plan iets vergelijkbaars met dit te maken:
[ afbeelding ]
Maar dan dat de kastjes links ook zweven, want ik heb geen zin de plinten van m'n nagelnieuwe parketvloer te gaan mollen. Ook de gewone plint wil ik graag houden zoals hij is.
En de rails heb ik meegenomen zodat het voor mij makkelijker werkt, of ze nodig zijn of niet maakt daarbij niet zoveel uit, als het voor mij eenvoudiger wordt de kastjes op te hangen hebben ze hun doel bereikt... ik heb wat fysieke probleempjes en maak zaken daarom graag zo makkelijk mogelijk.
Nooit besta of faktum elementen gekocht zeker en dan lades gebruiken ipv planken?quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Dan heb je nog steeds geen schroefjes over, maar plankdragersquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:33 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Nooit besta of faktum elementen gekocht zeker en dan lades gebruiken ipv planken?
Nou ja als het is zoals je het zelf graag wilt hebben dan is het mooi meegenomen natuurlijkquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:27 schreef Leandra het volgende:
Ja, het viel mij ook op, zowel in Amersfoort, Delft als Utrecht.... nou kwam het mij toevallig wel heel goed uit, want het komt tegen een muur die net naast een hoger deel van de kamer ligt, en dan ook nog eens de muur die ik nodig heb om het licht in de rest van de kamer te weerkaatsen, dus zelfs de opstelling qua links/rechts is precies zoals ik het zou willen hebben.
Ja, ik kan me voorstellen als je telkens dezelfde opstelling ziet, maar hij moet tegen deze muur:quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou ja als het is zoals je het zelf graag wilt hebben dan is het mooi meegenomen natuurlijkmaar ik vond het een beetje een overkill...
Oh sorry ik zie dit nu pas. Ik heb werkelijk geen ideequote:Op maandag 12 augustus 2013 23:22 schreef SamAxe het volgende:
@ Bartjebart:
Misschien dat jij dit weet. Wat is de afstand tussen de vloer en onderkant van zijkant van het NORDLI badframe? Of is dat ongeveer gelijk aan VARDÓ dekenlades? Dus 18 cm?
b.v.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |