Staat in je onderschrift, dus is het waar.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:06 schreef Karina het volgende:
[..]yeah right. Geloof je het zelf? En ik ben niet zo lief, ik ben een zeur.
Maar er zijn zat jongere vrouwen dan jij die echt wel dommer, vervelender etc zijn. Mogen ze misschien wel mooi zijn, maar er schijnen mannen te zijn die daar toch niet in trappen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk is jong beter. Toen ik jong was was ik ook beter.
Nah....politiek correct gelul om Karina een goed gevoel te geven die ook alleen maar met haar oud zijn kokketeert. Hoogste tijd dat iedereen eens wat gaat mediteren.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:14 schreef Specularium het volgende:
Miss Madurodam snapt het wel een beetje.
Ja maar dat is haar tactiek de laatste tijd.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nah....politiek correct gelul om Karina een goed gevoel te geven die ook alleen maar met haar oud zijn kokketeert.
I know....it takes one to know one.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar dat is haar tactiek de laatste tijd.
Dat is het enige wat nog over is om mee te kokketerenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:20 schreef Kingstown het volgende:
die ook alleen maar met haar oud zijn kokketeert
Ik weet het....we zitten in hetzelfde schuitje.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is het enige wat nog over is om mee te kokketeren![]()
Al blijf ik erbij dat jong en knap beter is dan oud en knap.
Tja dat heb ik ook al niet, anders kon ik daar nog mee kokketerenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet het....we zitten in hetzelfde schuitje.![]()
Ik blijf erbij dat genoeg geld hebben beter is dan welke combi ook.
Volgens mij heeft 3-voud alleen maar een 3-wieler...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 94% gewijzigd door timmmmm op 08-08-2013 14:44:28 ]
Een extra NWS-bal.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:44 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij heeft 3-voud ook 3 testikels.
Airbus. Beetje opletten in POL.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |