Laat dat maar aan mij over...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is sowieso al niet meer fuckable.
Die heb ik natuurlijk welquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die zijn enorm. Maar goed, past wel bij alle cup dubbel D van de dames van FOK!
Gaan we weerquote:
Nah wat moet je met een bejaarde, alleen maar spinnenwebben.quote:
Hier, mooie kleurplaat. Laat vanavond maar zien hoe ie is geworden.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet eentje van Fok! met die 30cm word ik compleet gespiest.
5 minuten schrobben, 3 kwartier rodeo... think positive.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah wat moet je met een bejaarde, alleen maar spinnenwebben.
Dat doe ik toch, ik geef je een beter alternatief.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
5 minuten schrobben, 3 kwartier rodeo... think positive.
Milf en mature is gewoon een populaire categorie.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is sowieso al niet meer fuckable.
Dat bedoel ik. Ik ben allang uitgerangeerd.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Milf en mature is gewoon een populaire categorie.
Alleen zijn die waarschijnlijk allemaal 30.
Je zeurt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat doe ik toch, ik geef je een beter alternatief.
Wat, nee...ik moet hem niet hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Uccie is veel leuker en veel jonger.
Je moest eens weten meid.quote:
Dat is het punt niet. het ging er om dat als je kunt kiezen tussen mooi en jong of oud je beter voor dat mooi en jong kunt kiezen.quote:
Nee, gewoon eDarling, voor Corrie met niveau.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik ben allang uitgerangeerd.
Jij bent liever en zoals je weet is dat wat mannen het belangrijkste vinden bij een vrouw.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Uccie is veel leuker en veel jonger.
Dat nooit, niveau is aan mij al helemaal niet besteed.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, gewoon eDarling, voor Corrie met niveau.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent liever en zoals je weet is dat wat mannen het belangrijkste vinden bij een vrouw.
Maar dat is geen eerlijke vergelijking...dan moet je laten kiezen tussen mooi en jong en mooi en oud.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. het ging er om dat als je kunt kiezen tussen mooi en jong of oud je beter voor dat mooi en jong kunt kiezen.
Tuurlijk is jong beter. Toen ik jong was was ik ook beter.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar dat is geen eerlijke vergelijking...dan moet je laten kiezen tussen mooi en jong en mooi en oud.
En jong is niet altijd beter.
Nee, je bent gewoon een razende muts.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:06 schreef Karina het volgende:
[..]yeah right. Geloof je het zelf? En ik ben niet zo lief, ik ben een zeur.
Vaarwel, eenvoudquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:41 schreef 3-voud het volgende:
Als het niveau niet wat omhoog gaat blijf ik hier weg. Hebben jullie jezelf mee...
Pics.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk is jong beter. Toen ik jong was was ik ook beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |